X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Valkyria Chronicles DLC annonceret


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/03-09 05:50 
Det Japanske DLC til Valkyria Chronicles er blevet annonceret til at udkomme til foråret.

Hér er hvad de 3 pakker indeholder:


* First up will be the long awaited Hard EX Mode. If you feel like a challenge, you can step it up in this mode and try playing through the game without the support of your main tank, Edelweiss.

* Second is called Edy’s mission. Six of the Squad Seven members get separated, and while trying to reunite they come across a village under attack by the Imperial Army. Outnumbered, it’s up to you to perfect your strategy, defeat the Imperalists, and save the village!

* Third is “Behind Her Blue Flame“, the previously unannounced (for the US/UK) mission set with Selvaria - this time you’re on the opposite side of the field, playing as an engineer in Selvaria’s troop. Besides the inclusion of Selvaria, one of the coolest aspects of this mission is that you get to see things unfolding from the perspective of the Imperial Army, instead of Gallia.



Kilde
ChronoChronoSkrevet 17/03-09 07:30 
Sejt - så bliver Valkyria Chronicles årets spil 2009 også :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/03-09 13:05, rettet 17/03-09 13:06 
Præcis :D
Jeg har hørt at det udkommer i en Greatest Hits version i Japan, i forbindelse med at Anime serien snart går igang og Sega regner med at denne vil sælge rigtig godt. De danner på den baggrund af at deres budget versioner af Yakuza 1 og 2 stadigvæk sælger utrolig godt og endda bedre end de gjorde da de udkom.
Greatest Hits versionen vil også inkludere de 3 DLC pakker og have nogen små tweaks.
Vi vil nok ikke se skyggen af anime serien hér i vesten men jeg glæder mig da til at se nogen fansubs af det.
ChronoChronoSkrevet 17/03-09 14:01 
Ah, der er tre DLC-pakker! Vil da håbe de får dem alle udgivet her også.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 05/04-09 21:39 
Er der noget nyt om hvornår der kommer DLC i Europa?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/04-09 07:25 
Ikke endnu nej men jeg vil tro at det er lige om hjørnet.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/04-09 04:08 
Aha! 16 April kommer det :)

http://blog.us.playstation.com/2009/04/08/valkyria-chronicles-dlc-marches-to-psn-tomorrow/
ChronoChronoSkrevet 09/04-09 10:25 
:O fedt! Så må jeg bruge dagen på at få de sidste A-ranks :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 09/04-09 11:04 
Så når jeg jo næsten lige at få min PS3 inden . . .
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-09 17:14 
Så er DLC landet :)
ChronoChronoSkrevet 16/04-09 20:42 
Og jeg er ikke hjemme før mandag... og mit Valkyria Chronicles er udlånt. Hvor dum kan man være!?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-09 21:08 
Jeg har downloadet det men har ikke haft tid til at spille det endnu og nu er jeg på vej på arbejde... Så det må blive imorgen eftermiddag engang...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/04-09 05:57, rettet 21/04-09 06:01 
Man må sige at Anime serien og budget udgivelsen af spillet i Japan har haft en rigtig positiv indflydelse. Det er det mest solgte spil på Amazon i Japan overhovedet nogensinde.

http://blogs.sega.com/usa/2009/04/20/valkyria-chronicles-sales-jump-in-the-us-tops-charts-in-japan/
ChronoChronoSkrevet 21/04-09 07:23 
Vildt nok!

Jeg har gennemført den ene ekstra-mission nu. Synger Edy hvis man får A-rank?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 10/05-09 17:22 
Okay, det er ret sejt at der er flere slutninger på de nye missioner. Jeg mangler bare én nu, men jeg kan ikke låse op for den relevante mission. Jeg kan læse mig til, at man skal skyde generalens tank. Det har jeg med stort besvær gjort i to forskellige missioner, men det har ikke virket - missionen er stadig låst. Nogle der har låst op for den?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-09 17:49, rettet 10/05-09 17:49 
Hvilken mission er der taler om? Er det den med Edy eller Selvaria? Eller er der større forskel på spillet hvis man downloader Hard Ex mode end at man mangler tanken?

Jeg har ikke købt nogen af dem endnu og kommer nok først til det i næste månede.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 10/05-09 18:26 
Jeg har ikke købt Hard Ex mode endnu. Det er Selvaria-pakken jeg taler om. Første mission kan afsluttes på to måder, men jeg ved ikke hvordan - jeg har ødelagt alle tanks i missionen, og fik da også en ny mellemsekvens da generalens gik i stykker, men altså ingen ny mission.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/05-09 18:51 
Jeg troede egentlig kun der var en mission i hver pakke. Håber du finder ud af det, for det gør jeg nok ikke foreløbig :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 10/05-09 23:34 
Så fik jeg missionen! Synes egentlig ikke jeg gjorde noget nyt (skød bare de tanks), så måske overså jeg at den var ny sidste gang. Den foregår nemlig i det samme terræn, og ligner til forveksling den mission man ellers ville få.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/09-09 15:29, rettet 09/09-09 15:30 
Nu er der annonceret noget MERE DLC.

http://www.joystiq.com/2009/09/07/more-valkyria-chronicles-dlc-coming-winter-2010/

Sega's Valkyria Chronicles is moving out with another blitz of DLC to keep the members of Squad 7 occupied. CVG reports that "Challenges from Team Edy" will add new missions to the overlooked strategy title in "Winter 2010."

Så det er nok i Januar/Februar vi får det at se.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/02-10 15:27, rettet 20/02-10 15:28 
Det nye DLC lander den 25/2

http://www.destructoid.com/final-valkyria-chronicles-dlc-coming-feb-25-164370.phtml
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-10 15:49 
Jeg har ikke engang fået købt det gamle DLC endnu :( Køber det hele i måneden op til VC2 så ventetiden bliver lidt lettere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig