X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 27/08-09 16:38 
neros>
Halle Berry gjore iøvrigt et formidabelt arbejde som Catwoman.

Noooooooooooooooooot :D
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/08-09 17:31 
Jeg har ganske rigtigt ikke set den. Jeg står af når Selina Kyle (eller Kingpin) pludselig er neger for at fylde en hollywood kvota. Det er sgu rascisme
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 20:20 
Herold>
Snakker vi stadig om den Catwoman-film, der er blevet kåret som en af de værste film i dette årti, eller er der kommet en to'er jeg ikke har hørt om?

HUh? Jeg husker da at Trodspejlet var helt oppe at køre > at det er en undervurderet film. Måske lidt kitsch, men det gør den ikke til en komplet slem film. Eller den var vel lidt slem, altså "Catwoman-slem" ;) Jeg har så kun set den én gang på TV 1000, og den virkede som OK underholdning (der var forresten lidt sne på kanalen...).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/08-09 20:30, rettet 27/08-09 20:31 
Born2Play>
Batman spillet fryser og låser ifølge det officielle forum (Nej det er ikke den del der skal være der)

Kun på X360? Stor overraskelse? ;D Men ifølge linket ser ud til at ske for flere i begge konsoludgaver. Men jeg har en snehvid japansk PS3, så her kan spillet sgu umuligt fryse - det får vi se i morgen, om postmanden vil det... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 28/08-09 10:12 
SkyblazeR>
Måske lidt kitsch, men det gør den ikke til en komplet slem film. Eller den var vel lidt slem, altså "Catwoman-slem" ;) Jeg har så kun set den én gang på TV 1000, og den virkede som OK underholdning (der var forresten lidt sne på kanalen...).

Det var også det samme jeg tænkte da jeg så den, men nej, der er intet at more sig over. Den er bare lodret forfærdelig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/08-09 02:57, rettet 30/08-09 03:06 
20 % inde (nået til "Mansion") og løst 25 % Riddler-gåder = Lateral Thinker (Trophy): Bare lige for at give jer andre lidt at sigte efter. ;P Freeflow-kampsystemet er endelig blevet lidt mere udfordrende.

Det er endda muligt at blive "Verdens Bedste Detektiv" (Trophy) ved at løse alle "Spirit of Amadeus Arkham"-gåder. :) De skal scannes og kan være ret tidskrævende at finde sammen med Riddler-gåderne.

Jeg oplever sygeligt meget backtracking - vel nok på niveau med Metroid Prime, fordi der kan gå ekstra tid med at scanne omgivelser med Bat-scanneren. Der er mange afkroge og lokaliteter at afdække. Jeg er virkelig imponeret over spillets visuelle detaljer i udendørsmiljøerne. Helt forrygende atmosfære!

Jeg har "blandede følelser" med scanneren pga. de dælens Riddler-gåder. Det kan motivere én til at bruge meget tid på udforskning med ekstra scanning af omgivelser. Men fed funktion, som jeg synes virker godt integreret i spillet. Man skal lige affinde sig med, at den skal bruges ofte for at afdække alle skjulte områder og gåder. Med lidt mere "visuel træning" tror jeg, man bliver bedre til at finde de skjulte områder uden brug af scanneren.

Karakteren 7 eller 8 på P:R's vurderingsskala er nævnt før. Jeg ligger også herimellem indtil videre. Udfordringen er pt. for lav til at få min mængde af dopamin i hjernen op på det niveau, som jeg ved, det kan komme med de bedste spil i genren. Arkham Asylum ligger måske lige i hælene på nogle af de mest medrivende action-spiloplevelser, jeg har haft, som Resident Evil 4 og Riddick: Escape From Buther's Bay.

Men jeg har stadig 80 % tilbage af spillet, så det kan vel stadig nå op på et klokkeklart 8. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/08-09 08:47 
skyblazeR - det med andre ord et godt trophy-whhore spil ? :P

Nu har jeg haft spillet til at lægge et par dage og først nu her efter jeg har læst dit indlæg jeg har puttet det i maskinen : P ses om et par dage : P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/08-09 17:48, rettet 30/08-09 17:49 
Jeg er ikke stor fan af achievements/trophies, der kan fjerne spillerens fokus fra det overordnede spilforløb. De kan godt nok motivere én til at blive en "bedre spiller", men achievements/trophies bør samtidig åbne op for nye spilfunktioner, påskeæg o.lign., hvis jeg skal blive motiveret til at opnå dem. Det synes jeg er tilfældet med Batman: AA, og så er det også lidt "funny", at The Riddler kommenterer Batmans indsats undervejs i spilforløbet med henblik på Riddler-gåderne. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
JmogJmogSkrevet 30/08-09 19:14 
Shit.

Demoen fandt jeg ok, men ikke noget jeg havde travlt med at købe. Nu så jeg lige "IGN strategize" på Xbox Live, hvor de kommer med tips og demonstrerer nogen af de mere spændende ting Batman kan i spillet.

Nu bliver jeg jo nødt til at anskaffe det.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/08-09 06:12 
Jeg fik Batman i Lørdags. Jeg startede på at spille ved 19 tiden for lige at prøve det et par timer.
Lige pludselig havde jeg gennemført spillet og det var først dér jeg opdagede at klokken var 8 om morgenen....

Det er godt nok lang tid siden jeg har spillet noget der var så fængende, balanceret og godt fortalt.

Jeg syntes især at konfrontationerne med Scarecrow var helt fantastiske, helt specielt den sidste da den overrasker så meget.

Det er helt klart mit Game of the Year indtil videre.
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/08-09 06:32 
Er du ikke klar over at Eidos stadig har en embargo mod at nævne Scarecrow?!?! ...no kiddin'
SumezSumezSkrevet 31/08-09 09:56 
Spoiler!!! :O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 31/08-09 10:19 
Nu får jeg jo lyst til at rende ud og købe det :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/08-09 10:58, rettet 31/08-09 10:58 
Er det rigtigt? Men han er jo nævnt i en eksklusiv pre-order deal fra US Gamestop?
Jeg har også købt retail versionen privat så man kan vel sige hvad man vil? :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/08-09 11:24 
Embargoer gælder jo kun spilpressen, så ingen problemer der... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 31/08-09 15:35, rettet 31/08-09 15:41 
Jep, *hold lige igen med de spoilers* Darkbeat! ;)

[jeg havde skrevet ovenstående i *fed skrift*, hvis jeg stadig var moderator]

Embargo? Hva' det for noget fis - er det ikke noget med beslaglæggelse af skibsgods eller forbud mod handel af bestemte varer? :)

Jeg har kun hørt "embargo" mht. Batman: AA på baggrund af Eidos' forbud mod publicering af reviews indtil slutningen af juli måned. Magasiner fik kun lov til at publicere anmeldelsen tidligere, hvis de smed Batman på coveret og gav spillet mindst 90 % (hvis jeg ikke tager helt fejl - det var noget jeg læste i en blog).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/08-09 16:13 
Dette er fra udsendelsen af review-udgaven d. 25.august

"No discussion of the look and actions of the xxxxxxxx himself

No screenshots of the xxxxxxxxx moments"

Jeg har naturligvis fjernet navnet, da jeg ikke er sån en der bryder embargoer :D

Jeg synes godt nok det er for meget, når man tænker på at alle kan gå ned og købe spillet d. 27.
SumezSumezSkrevet 01/09-09 09:40 
De vil bare gerne have at det kommer som en positiv overraskelse.... nu er det ødelagt for mig :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-09 09:47 
Hvis man gerne vil opleve batman spillet uden spoilers, så er det også for dumt at gå ind og læse en batman tråd.
For The Love Of The Game
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/09-09 11:54 
-------------------------------------------------------------
Det forventes at alle indlæg:

* Er fri for unødvendige spoilere af spil, film med mere, og tydeligt markeres med *** SPOILER *** såfremt det er nødvendigt.
-------------------------------------------------------------

Forum > FAQ > Regler
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 01/09-09 12:00 
Jeg tror også primært det kun er Eidos, der opfatter det som en spoiler :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 01/09-09 13:11, rettet 01/09-09 13:11 
Ikke nødvendigvis. Jeg opfatter det som en "lettere spoiler" at nævne en bosskamp med *** SPOILER *** ????????? *** SPOILER ***. Plus, det nævnes, at man kommer til at kæmpe mod ham igen senere (også spoiler-agtigt). Nu havde jeg selv kæmpet mod ham, da han blev nævnt i tråden, men ellers havde det været en klar spoiler for mig.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/09-09 20:22 
Jeg har netop fået en slim!!! Har Batman på hylden i folie...Kan ikke vente!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-09 02:32, rettet 02/09-09 02:33 
Sorry people. Jeg var under den opfattelse at han var én af de bosser der var annonceret til spillet.

Men anyway... Spillet er fuld af overraskelser og rigtig fed stemning. Jeg købte PS3 versionen med de dér Joker challenge maps og det er pludselig som at spille på hard mode da han slet ikke har det samme udstyr som Batman... Især det ar han ikke har den dér bat-hookshot til at komme op høje steder gør det svært.
KilroyKilroySkrevet 02/09-09 20:48 
SkyblazeR>
Ikke nødvendigvis. Jeg opfatter det som en "lettere spoiler" at nævne en bosskamp med *** SPOILER *** ????????? *** SPOILER ***. Plus, det nævnes, at man kommer til at kæmpe mod ham igen senere (også spoiler-agtigt). Nu havde jeg selv kæmpet mod ham, da han blev nævnt i tråden, men ellers havde det været en klar spoiler for mig.

Jeg ved godt at det her er en smule off-topic og måske også det forkerte sted at diskutere det, men jeg har aldrig forstået denne indstilling. At gå ind i tråde hvor man ved et spil/en film/bog bliver diskuteret, og så blive overrasket hvis der bliver afsløret noget? Det kan da ikke komme bag på nogen?


Anyways, så har jeg gennemført spillet. Og det var ganske herligt! Gode og afvekslende bosskampe, et kampsystem der gjorde det nemt og elegant at kæmpe som Batman, og en fremragende billed- og lydside.
Nu sidder jeg bare og håber på annonceringen af en efterfølger pronto.

Og Mark Hamill som Jokeren er altså et genistreg. Han er forrygende!
Kilroy Was Here
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/09-09 21:48, rettet 02/09-09 21:50 
Ja, normalt må man vel som nævnt forvente en vis "spoiler"-kultur i den her slags tråde, men P:R er jo alligevel ikke helt uden forumretningslinjer. :) Det må så også være et sjældent spoiler-tilfælde med "ham" - som følge af, at "han" først blev nævnt meget langt inde i tråden. Det har jo været så tys-tys at nævne "ham" i medierne. Jeg sad da også med åbne øjne og polypper, da jeg første gang kæmpede mod "ham"-bossen. :) Nu har jeg så været "heldig" at læse anmeldelser, hvor "han" ikke blev nævnt. Derfor kom "han" som en overraskelse, som jeg oplevede uden at få det spoilet.

Helt enig i Marks Hamills præstation som Jokeren. Han overskygger vel sådan set alle de andre. Hvem er det lige, der lægger stemme til Killer Croc? Jeg synes også han gør det ret godt.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 22:51 
Ok, jeg ved godt at det li'som er at starte forfra, men hvilken konsol-version skal jeg vælge? :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 22:58 
Og jeg er godt klar over jeg som en af de få har prøvet begge preview-versioner... men jeg er stadig ikke blevet klogere :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 02/09-09 22:59 
Pc-udgaven... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-09 23:12 
Det tror jeg så ikke... :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/09-09 00:13, rettet 03/09-09 00:15 
Så kan PS3-udgaven da anbefales, hvis du også vil spille/hente Jokeren-tilføjelsen over PSN - ellers er det vel bare at gå efter X360-udgaven. Den X360-controller ligger altså bedre i hænderne. Jeg har før undervurderet det faktum, men jeg har senest spillet så meget Shadow Complex på X360, at jeg tøver med at tage en PS3-controller i hænderne for at spille Batman: AA. :) Så nu venter jeg bare på, at min trådløse X360-controller til Windows dukker op fra Amazon UK (om nogensinde :/).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 03/09-09 09:47 
Kan man ikke bare sætte sin normale Xbox controller til pc'en via USB?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/09-09 10:13 
Den trådløse? Nej, jeg mener vi har diskuteret det tidligere, og der er kun muligheder for forbindelse trådløst med de trådløse controllere. Kablet er kun til at lade op, blev der konkluderet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 03/09-09 10:29 
Okay, det var ærgerligt. Ellers "sjovt" at controlleren automatisk tænder med maskinen, når den er sat til opladning, og bliver tildelt et "player nummer".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 03/09-09 10:47 
Ja, det studsede jeg også over - men det må vel bare være et resultat af at der sker noget i den anden ende af kablet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/09-09 13:31, rettet 03/09-09 13:32 
Sumez>
Kan man ikke bare sætte sin normale Xbox controller til pc'en via USB?

Jeg bestilte samtidig en kabelbaseret controller som backup. Den er heldigvis landet. Det hele kan jo gå hen og blive alt for trådløst. Trådløst er "smart", men ikke altid "optimalt". Dem med ledninger er der ikke så meget pis med at få til at virke. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/09-09 12:28 
Aha... Jeg har lige sidder og set Troldspejlets anmeldelse af spillet og de viste endda scener fra Scarecrow stederne så deres anmeldelse skal man heller ikke se hvis man vil undgå spoilers.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/09-09 14:29 
Jeg tror også bare det er pjat. Har lige kigget på launch-traileren og der er også et glimt af ham :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/09-09 19:33, rettet 05/09-09 19:34 
Den embargo mod at nævne ham gjaldt vel også kun inden spillets lancering. Troldspejlet er nu kendt for at spoile det ene og det andet. Jeg erindrer en megaspoiler af vistnok et højdepunkt i Pirates of Caribbean. Deres klip fra filmen virkede nærmest endeløs. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 06/09-09 17:25 
Kom lige igennem spillet - super underholdende og levede fuldt op til mine høje forventninger efter demoen :D

Men lige et spørgsmål: hvad var lige den "chokerende" slutning som udviklerne skulle have lov at inkludere i spillet?
Syntes ikke der var noget ud over det sædvanlige ved slutningen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/09-09 21:02 
Det er først nu jeg opdager hvordan folk tripper over det her. Er det noget så sjældent som et godt Batman-spil? :)
AV Intelligent Terminal
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/09-09 21:56 
Nå, nu ser det ud til at jeg skal starte spillet forfra for... femte gang. Er der nogen der ved om man kan få sit save igen når man har slukket for tidligt for sin PS3? :(
nerosnerosSkrevet 06/09-09 22:23 
Ja det må jo være det bedste spil nogensinde?!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-09 22:44 
Kaos-konge>

Hvorfor skal du starte forfra så mange gange?
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 06/09-09 23:27 
Han har spillet debug-udgaven.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-09 00:45 
Kunne man ikke forestille sig at det var smartere at spille retail udgaven 4. gang han blev tvunget til at starte forfra?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-09 06:52 
De første tre gange var debug-udgaverne, så startede jeg så på retail-udgaven og da jeg så døde i går lige inden aftensmaden, slukkede jeg bare på maskinen i stedet for at gå ud spillet :/
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/09-09 09:12 
Men spillet auto-saver vel undervejs, så der er vel ingen grund til at starte forfra??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 07/09-09 09:23, rettet 07/09-09 09:25 
Måske har han været så uheldig at smadre hans savegame ved bare at slukke for maskinen mens den savede?

Noget andet: hvis man starter et nyt spil efter at have gennemført, skal man så også starte forfra med at finde Riddler trophies og lign?
SumezSumezSkrevet 07/09-09 09:59 
SkyblazeR>
Troldspejlet er nu kendt for at spoile det ene og det andet. Jeg erindrer en megaspoiler af vistnok et højdepunkt i Pirates of Caribbean. Deres klip fra filmen virkede nærmest endeløs. :)

Det slår ikke rigtig deres anmeldelse af FFX. hvor de viser slutbossen, og den cutscene der kommer lige op til den. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig