X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 21/08-09 20:14 
Sejt! Det ser jo ud til at det bliver det vi havde håbet på :-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/08-09 21:40 
Så er der kommet anmeldelser:

Games Master UK 96/100
Game Informer 95/100
Xbox World 360 Magazine 95/100
Play 94/100
IGN 93/100
CVG 92/100
1UP 91/100
TeamXbox 91/100
OXM UK 90/100
Eurogamer 90/100
Games Radar 90/100
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-09 23:53 
Piracy wins again.
Der går nu historier om at Batman til 360'eren er blevet leaket fra piratscenen :(
RaGeRaGeSkrevet 22/08-09 00:41, rettet 22/08-09 00:41 
Ja, det er rigtigt. Spillet er allerede leaket.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/08-09 00:59 
Big surprise mht. anmeldelserne...not, men godt at se :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/08-09 01:44 
9.0 fra Gametrailers

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-batman-arkham/54785
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/08-09 01:47 
Jeg klikker ikke på det link! De spoiler bare det hele for mig :) Men det er vel efterhånden også slået fast, at spillet ligger på 90 %+... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
silverstarsilverstarSkrevet 22/08-09 11:16 
Det ser jo ganske fornuftigt ud :) Det ligner efterhånden et must-have.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 10:35 
Darkbeat>
Piracy wins again.
Der går nu historier om at Batman til 360'eren er blevet leaket fra piratscenen :(

Det er der ikke noget specielt i... Alle spil bliver udgivet i piratscenen, senest lige omkring retailreleasen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/08-09 07:56 
Det definitive review

Gamespot: Batman Arkham Asylum
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/08-09 08:21 
Speakeren er lidt mærkelig i video anmeldelsen men det var en grundig anmeldelse. Glæder mig rigtig meget til at spille det selv.
KTCKTCSkrevet 25/08-09 09:16, rettet 25/08-09 09:16 
Damn, folk går da helt amok over dette spil i kommentarerne til anmeldelsen.
Jeg skal nok give det en chance, men umiddelbart synes jeg ikke demoen gjorde voldsomt indtryk på mig.
Stemningen og grafikken i introfilmene var kanon, men i selve spillet blev dette mere eller mindre ødelagt af stive ansigtsudtryk og "detective vision", som effektivt laver uhyggen og atmosfæren om til neon og grov vektorgrafik.
Kampsystemet i demoen mindede mig mest af alt om de ganske middelmådige Spiderman-spil, som er blevet spyttet ud i flere konsolgenerationer.

Er det mig, eller hypes der lige lovligt meget omkring dette spil?
Hvordan kan man ikke foretrække at spille "Splinter Cell" eller "Metal Gear Solid", hvis man gerne vil spille stealth, eller "Def Jam Fight For New York", hvis man vil smide rundt med folk? Mit umiddelbare indtryk er i hvert fald, at disse spil gør det bedre...

Er det bare fordi det er Batman og en licens, som ikke er helt blevet voldtaget denne gang?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/08-09 09:22 
Jeg synes også at folk går lige lovlig meget i selvsving (har dog kun prøvet demoen) - jeg tror egentlig mest, at det er Batman-fans, der er glade for et spil med deres helt, som er godt uden at være prangende.

Og det er helt fint at Batman-fans er helt pjattede, men jeg tror altså også, at man skal være Batman-fan for at komme helt op i det røde felt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 25/08-09 10:39, rettet 25/08-09 10:41 
Står der ikke netop det modsatte i det 'definitive review'?

Edit: Og var det forrige Batman ikke netop en Splinter Cell-klon?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 25/08-09 10:41 
KTC>
Damn, folk går da helt amok over dette spil i kommentarerne til anmeldelsen.
Jeg skal nok give det en chance, men umiddelbart synes jeg ikke demoen gjorde voldsomt indtryk på mig.
Stemningen og grafikken i introfilmene var kanon, men i selve spillet blev dette mere eller mindre ødelagt af stive ansigtsudtryk og "detective vision", som effektivt laver uhyggen og atmosfæren om til neon og grov vektorgrafik.
Kampsystemet i demoen mindede mig mest af alt om de ganske middelmådige Spiderman-spil, som er blevet spyttet ud i flere konsolgenerationer.

Jeg må også komme til kort og er faktisk meget enig i det du skriver. Tror det er fordi der ikke sker ret meget på spilfronten i øjeblikket og så kommer den her sommerblockbuster af et spil. Der er andre spil jeg glæder mig meget mere til at prøve må jeg indrømme
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 25/08-09 11:00 
Personligt kan jeg bedre lide Batmans (og MGS1+2) simple stealth-system end Splinter Cell, så det er vel et spørgsmål om smag. Jeg synes nu også at Batman-universets stemning har stor betydning fremfor Tom Clancys dødkedelige kiosklitteraturmilitærhistorier.
Umiddelbart forventer jeg mig dog heller ikke noget ud over det sædvanlige af Arkham Asylum, men demoen tyder på en meget velgjort filmlicens, der i kraft af dette bliver underholdende at spille, som det nye Ghostbusters spil er det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 25/08-09 11:11 
Sumez>
Arkham Asylum, men demoen tyder på en meget velgjort filmlicens, der i kraft af dette bliver underholdende at spille, som det nye Ghostbusters spil er det.

Det nye Ghostbusters spil var en kæmpe skuffelse for mig. Det er grimt at se på og gameplay...Ja for mig er det "ikke spilbart".

Off topic og så tilbage til flagermusmanden ;-)
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/08-09 15:42, rettet 25/08-09 16:32 
Hvad er dét med al den "pladderkritik"? En smule irritation over hype af et potentielt kanon spil? ;)

KTC>
Stemningen og grafikken i introfilmene var kanon, men i selve spillet blev dette mere eller mindre ødelagt af stive ansigtsudtryk og "detective vision", som effektivt laver uhyggen og atmosfæren om til neon og grov vektorgrafik.

Jeg synes dit fokus er malplaceret i form af personlig irritation over visse spilelementer, der ikke nødvendigvis gør spillet ringere (men din mening, fair nok - jeg deler den bare ikke). Det lyder fx som noget ævl det med "stive ansigtsudtryk". :) Nu sidder jeg heller ikke selv og kigger på ansigtsudtryk i mine spil - det er spilmekanikken, det handler om for mig (og vel egentlig bør handle om, når alt kommer til alt?). Dertil virker det som om, at Bat-sensoren er et nyttigt værktøj, der tilfører en ekstra "dimension" i spillet mht. udforskning og overvejelser i spilforløbet.

KTC>
Kampsystemet i demoen mindede mig mest af alt om de ganske middelmådige Spiderman-spil, som er blevet spyttet ud i flere konsolgenerationer.

Man kan efter min mening ikke tillade sig at pille et kampsystem fra hinanden ud fra en demo. Det er vel meget sandsynligt, at kampene bliver mere udfordrende i den endelige udgivelse. De virkede "nemme" i demoen, men den var også udpræget "tutorial"-agtig. Med den rette udfordring (modstandere der er sværere at nedlægge) tror jeg kampsystemet folder sig bedre ud.

KTC>
Er det mig, eller hypes der lige lovligt meget omkring dette spil?

Man kan jo "bare" vende den anden kind til "hype", selvom det måske er svært i de her spoiler-agtige tider. Men når et spil får SÅ meget opmærksomhed og så gode karakterer, er det næppe fordi spillet er helt ringe. Jeg ser selv det her som det første Batman-spil i lang tid, der ser ud til at "vælte kegler" (uden at forvente evolutionær underholdning).

KTC>
Hvordan kan man ikke foretrække at spille "Splinter Cell" eller "Metal Gear Solid", hvis man gerne vil spille stealth, eller "Def Jam Fight For New York", hvis man vil smide rundt med folk? Mit umiddelbare indtryk er i hvert fald, at disse spil gør det bedre...

Det er vel netop også spil, der har fokus på stealth? Batman: AA er ikke præsenteret/markedsført som et spil, der har et tilsvarende fokus på stealth-elementer (vil jeg mene). Jeg tror spillet bliver mere "flydende" end at låse sig selv fast i "stealth"-sekvenser. Med "flydende" mener jeg, hvor spilleren har *mere spillerum* til selv at vælge, hvordan spillet skal spilles (omend jeg kan tage fejl, men det må tiden snart vise - spillet lander på fredag).

KTC>
Er det bare fordi det er Batman og en licens, som ikke er helt blevet voldtaget denne gang?

Nok delvist, men det er da ikke det der (bør) vægtes mest. Men jeg tror det dén umiddelbare opfattelse, som skeptikere går rundt med :) Man behøver ikke at lytte blindt til al den positive kritik, men det er lettere ignorant-agtigt, hvis man bare fremhæver eventuelle små svagheder i spillet, fordi man er irriteret over "hype". :) Det tyder jo fremfor alt på, at al opmærksomheden ganske enkelt drejer sig om, at der er tale om et fremragende spil.

Men når det er sagt, kan jeg sagtens nikke genkendende til det med at blive "træt" af hype. Men det ændrer ikke på, at det enkelte spil muligvis falder i god jord (hos selv dig Kenneth ;)), når man først sidder med det i hænderne.

Så jeg synes da lige man bør klappe hesten lidt og vente med at blive for "pladderkritisk" ud fra en demo (og hype).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 25/08-09 15:45 
SkyblazeR>
Dertil virker det som om, at Bat-sensoren er et nyttigt værktøj, der tilfører en ekstra "dimension" i spillet mht. udforskning og overvejelser i spilforløbet.

Som jeg forstår det er "bat-sensoren" ret genial, og et af de bedste elementer i spillet, hvilket gør at man bruger den hele tiden, og det er som folk påpeger synd, da meget af den visuelle stemning således går tabt. Var det ikke også dig selv, der gik op i det med PhysX-effekterne? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/08-09 15:56 
PalleJensen>
Jeg synes også at folk går lige lovlig meget i selvsving (har dog kun prøvet demoen) - jeg tror egentlig mest, at det er Batman-fans, der er glade for et spil med deres helt, som er godt uden at være prangende.

Og det er helt fint at Batman-fans er helt pjattede, men jeg tror altså også, at man skal være Batman-fan for at komme helt op i det røde felt...

Altså > spillets karakterer taler vel for sig selv. "Baman-fans" og "rødt felt" eller ej. Men behøver ikke være helt pjattet for at holde af et spil. :) Hvem har sagt, at spillet ligefrem er prangende? Jeg har ikke læst mange anmeldelser af det - men det er svært at overse de høje karakterer, der postes i flæng.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/08-09 16:05, rettet 25/08-09 16:09 
Sumez>
Som jeg forstår det er "bat-sensoren" ret genial, og et af de bedste elementer i spillet, hvilket gør at man bruger den hele tiden, og det er som folk påpeger synd, da meget af den visuelle stemning således går tabt. Var det ikke også dig selv, der gik op i det med PhysX-effekterne? :)

Jeg har kun spillet demoen og vil endnu ikke vurdere om den visuelle stemning går tabt eller ej. Men jeg tror kun den går tabt, hvis man irriteres over brugen af sensoren. Det er måske i grunden et spørgsmål at finde sig til rette med den a la det at glo på kort i Metroid/Castlevania?

Nu er PhysX ikke et decideret værktøj ligesom Bat-sensoren, men tilfører generelt bare mere liv i spillet. Hvorvidt brugen af Bat-sensoren ødelægger den "ekstra liv" må tiden vise i det endelige (pc-)spil. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KTCKTCSkrevet 25/08-09 19:57, rettet 25/08-09 19:59 
SkyblazeR>
Hvad er dét med al den "pladderkritik"? En smule irritation over hype af et potentielt kanon spil? ;)
Jeg forholder mig kun til demoen, som ikke fik mig op at køre. Desuden skrev jeg, at jeg nok skal give det en chance, da det ikke er helt fair at bedømme spillet ud fra en demo, som mere eller mindre kun består af en tutorial af en lille del af spillets funktioner. Jeg har ikke afskrevet det, men demoen gjorde bare ikke noget specielt for mig...

SkyblazeR>
Jeg synes dit fokus er malplaceret i form af personlig irritation over visse spilelementer, der ikke nødvendigvis gør spillet ringere (men din mening, fair nok - jeg deler den bare ikke). Det lyder fx som noget ævl det med "stive ansigtsudtryk". :) Nu sidder jeg heller ikke selv og kigger på ansigtsudtryk i mine spil - det er spilmekanikken, det handler om for mig (og vel egentlig bør handle om, når alt kommer til alt?). Dertil virker det som om, at Bat-sensoren er et nyttigt værktøj, der tilfører en ekstra "dimension" i spillet mht. udforskning og overvejelser i spilforløbet.
Som Sumez nævner, og som der også bliver fokuseret på i anmeldelsen, vil de fleste nok bruge hovedparten af tiden i "detective mode", hvor du må indrømme at spillets grafiske indtryk skifter meget karakter...

SkyblazeR>
Man kan efter min mening ikke tillade sig at pille et kampsystem fra hinanden ud fra en demo. Det er vel meget sandsynligt, at kampene bliver mere udfordrende i den endelige udgivelse. De virkede "nemme" i demoen, men den var også udpræget "tutorial"-agtig. Med den rette udfordring (modstandere der er sværere at nedlægge) tror jeg kampsystemet folder sig bedre ud.
Igen forholder jeg mig kun til demoen, og den viste mig bare ikke det fede i det revolutionerende og dynamiske freestyle-combo system, som de har snakket så meget om.

SkyblazeR>
Man kan jo "bare" vende den anden kind til "hype", selvom det måske er svært i de her spoiler-agtige tider. Men når et spil får SÅ meget opmærksomhed og så gode karakterer, er det næppe fordi spillet er helt ringe. Jeg ser selv det her som det første Batman-spil i lang tid, der ser ud til at "vælte kegler" (uden at forvente evolutionær underholdning).
Jeg synes bestemt også det virker bedre end de fleste licenser, men når læserne på Gamespot går helt i selvsving og lyder som om det bliver det bedste spil i 100 år, så er det jeg gerne vil forstå hvorfor...

SkyblazeR>
Det er vel netop også spil, der har fokus på stealth? Batman: AA er ikke præsenteret/markedsført som et spil, der har et tilsvarende fokus på stealth-elementer (vil jeg mene). Jeg tror spillet bliver mere "flydende" end at låse sig selv fast i "stealth"-sekvenser. Med "flydende" mener jeg, hvor spilleren har *mere spillerum* til selv at vælge, hvordan spillet skal spilles (omend jeg kan tage fejl, men det må tiden snart vise - spillet lander på fredag).
Bare det ikke bliver så slemt som Hulk (2005), for jeg har stadig mareridt om de elendige stealth-sekvenser i det spil. :)

SkyblazeR>
Nok delvist, men det er da ikke det der (bør) vægtes mest. Men jeg tror det dén umiddelbare opfattelse, som skeptikere går rundt med :) Man behøver ikke at lytte blindt til al den positive kritik, men det er lettere ignorant-agtigt, hvis man bare fremhæver eventuelle små svagheder i spillet, fordi man er irriteret over "hype". :) Det tyder jo fremfor alt på, at al opmærksomheden ganske enkelt drejer sig om, at der er tale om et fremragende spil.
Jeg synes du overdriver, for jeg prøver bestemt at få frem, at jeg kun bedømmer demoens indtryk, og at jeg har besluttet mig for at give det fulde spil en chance. Hypen er sådan set kun en katalysator, da demoen for mig var ret middelmådig. Jeg er da nødt til at nævne de punkter, som for mig lagde en dæmper på nydelsen af demoen, hvis jeg skal argumentere sagligt. Filmen i starten var godt lavet og skabte en grum, rå og uhyggelig stemning, som jeg godt kunne lide, så derfor betyder det da noget, men jeg har da ikke sagt at det på nogen måde behøver at være altoverskyggende.

SkyblazeR>
Men når det er sagt, kan jeg sagtens nikke genkendende til det med at blive "træt" af hype. Men det ændrer ikke på, at det enkelte spil muligvis falder i god jord (hos selv dig Kenneth ;)), når man først sidder med det i hænderne.
Hvis du nu lige tager Ubi-hatten af og læser hvad jeg skriver, så har jeg på ingen måde afskrevet spillet. Tværtimod...

SkyblazeR>
Så jeg synes da lige man bør klappe hesten lidt og vente med at blive for "pladderkritisk" ud fra en demo (og hype).
Når folk går i svime over demoen, kan man vel godt tillade sig at stille spørgsmål til, hvad der tænder dem sådan. Der er vel ikke noget galt i at bedømme en demo selvstændigt?

Lige for at opsummere, så har jeg kun forholdt mig til demoen, og jeg er på ingen måde overkritisk overfor spillet. Du reagerer lidt voldsomt på mit indlæg synes jeg, og jeg troede faktisk ikke det ville starte en fanboy-agtig krigserklæring :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 25/08-09 23:45, rettet 26/08-09 00:06 
KTC>
Jeg har ikke afskrevet det, men demoen gjorde bare ikke noget specielt for mig...

Helt fint, og mht. førstnævnte: rart at vide - det fremgik bare ikke af dit første indlæg i tråden ;)

KTC>
som der også bliver fokuseret på i anmeldelsen, vil de fleste nok bruge hovedparten af tiden i "detective mode", hvor du må indrømme at spillets grafiske indtryk skifter meget karakter...

Jeg har muligvis overset et indlæg > hvilken anmeldelse? Det er jo sådan, at jeg sjældent bruger tid på at læse "sene" og generelt alt for mange anmeldelser, men jeg har tjekket selve spillets karakterer (det kan jo spoile for meget at læse flere anmeldelser). Jeg tør dog stadig ikke vurdere noget omkring "detektiv"-tilstanden ud fra en demo - altså andet end at den ser ud til at bidrage med noget essentielt i spillet. Og den slags elementer - der er så vigtige for et spils helhed - har vel det generelt med at "gå ud over andre ting". Som spiller er man jo ofte nødt til at gå på kompromis med visse spilfunktioner, man evt. er irriteret over, for virkelig at "nyde" spillets overordnede kvalitet. Men jeg tror det basalt handler om at indordne sig efter "detektivtilstanden". Og så ikke "bitche" for meget over dét. :)

KTC>
Igen forholder jeg mig kun til demoen, og den viste mig bare ikke det fede i det revolutionerende og dynamiske freestyle-combo system, som de har snakket så meget om.

Jeg er enig i det med "intet revolutionerende" over kampsystemet. Men jeg synes demoen giver et hint af "dynamisk underholdende kampe", men at den samtidig er for "let" til at virkelig komme til sin ret (jeg forventer seriøst, at spillet excellerer i bosskampe! :)).

Noget tilsvarende kan siges om MiniNinjas: en demo, der også "bare" præsenterer den grundlæggende spilmekanik for menigmand, men uden virkelig at gøre det for fulde (ligefrem udfordrende) omdrejninger.

KTC>
Jeg synes bestemt også det virker bedre end de fleste licenser, men når læserne på Gamespot går helt i selvsving og lyder som om det bliver det bedste spil i 100 år, så er det jeg gerne vil forstå hvorfor...

All right, jeg har ikke læst Gamespot-tråden (jeg sprang let henover Palles link til det "definitive review" af frygt for flere spoilers). Hvis den virkelig er "helt oppe at køre så man er helt u(den)forstående", så kan jeg godt følge dét (hvis deres læsere KUN har prøvet demoen - men det må vel være tilfældet medmindre de er en flok "pirater" allesammen).

KTC>
Jeg synes du overdriver

Det er muligt, men http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29891&sort=0&start=240#414341]dit første reelle ontopic-indlæg i tråden[/LINK]" target="">dit første reelle ontopic-indlæg i tråden er nærmest som en "halvhjertet eftertanke" og vel lidt "ligegyldig" overfor spillet ift. diverse anmeldelser/karakterer? Det er jo nemt at komme med et (for) kritisk udsagn ud fra en demo (ubevidst eller ej > det kan vi alle sikkert gøre og jeg har muligvis selv gjort det tidligere). Ellers ville jeg næppe have brugt tid på at kommentere dit indlæg. :) Men det var som sagt uden at have læst Gamespot-tråden (hvilket jeg stadig ikke har affs. = af frygt for spoilers).

KTC>
for jeg prøver bestemt at få frem, at jeg kun bedømmer demoens indtryk

Det var mest dit første indtryk af spillet i tråden, jeg ikke kunne forholde mig til. Dén direkte kritik af spillets eventuelle "grimme ansigter". Det ser jeg ikke selv som pokkers vigtigt for at blive underholdt af spillet. Batman: AA er ikke blevet markedsført som et spil, der skulle overgå "Sam Fishers" stealth. Jeg tror spillets styrke primært er dynamiske kampe og en helvedes god atmosfære. For jeg synes absolut kampene virker dynamiske, og at demoen hinter de kan blive endnu mere dynamiske med den rette udfordring (i det endelige spil).

KTC>
, og at jeg har besluttet mig for at give det fulde spil en chance. Hypen er sådan set kun en katalysator, da demoen for mig var ret middelmådig. Jeg er da nødt til at nævne de punkter, som for mig lagde en dæmper på nydelsen af demoen, hvis jeg skal argumentere sagligt. Filmen i starten var godt lavet og skabte en grum, rå og uhyggelig stemning, som jeg godt kunne lide, så derfor betyder det da noget, men jeg har da ikke sagt at det på nogen måde behøver at være altoverskyggende.

Det er også fint nok, at du nævner de punkter, men når du ikke kommenterer det modsatte (at du vil give det fulde spil en chance > i dit første "ontopic"-indlæg om spillet), så synes jeg din mening virker (uberettiget) nedgørende overfor spillet. Det virkede sådan "bare for at være stik modsat" den gode kritik fra diverse medier.

KTC>
Hvis du nu lige tager Ubi-hatten af og læser hvad jeg skriver, så har jeg på ingen måde afskrevet spillet. Tværtimod...

Det er lidt nemt at skrive, så lad mig hellere understrege nu, at mit "ærlige angreb" på din mening om spillet absolut intet har at gøre med mit (uafhængige) tilhørsforhold til Ubisoft.

SkyblazeR>
Så jeg synes da lige man bør klappe hesten lidt og vente med at blive for "pladderkritisk" ud fra en demo (og hype).

KTC>
Når folk går i svime over demoen, kan man vel godt tillade sig at stille spørgsmål til, hvad der tænder dem sådan. Der er vel ikke noget galt i at bedømme en demo selvstændigt?

Hvis de virkelig er så meget oppe at køre ... ja. Jeg mener da selv, at man bør have lidt mere ro på, inden spillet er udgivet. Men som sagt før, så mener jeg, at du selv lagde ud med en "hård mening" om spillet ud fra demoen ift. anmeldelser/karakterer (bare for at pointere dette igen).

KTC>
Lige for at opsummere, så har jeg kun forholdt mig til demoen, og jeg er på ingen måde overkritisk overfor spillet. Du reagerer lidt voldsomt på mit indlæg synes jeg, og jeg troede faktisk ikke det ville starte en fanboy-agtig krigserklæring :)

"Overkritisk" er vel sådan noget relativt noget, men det mener jeg du var i din allerførste ontopic-kommentar (jvf. de første anmeldelser/karakterer).

Og den "fanboy"-kommentar er (også) for nem at skrive. ;) Jeg erkender at have været Batman-fan engang, men det var *dengang*. Det her handler ganske enkelt om at forsvare et potentielt super spil ud fra "overfladiske meninger". :)

Jeg får i det mindste ikke http://www.playright.dk/forumemne.php?id=29891&sort=0&start=280#415357]stådreng over spillet som visse andre[/LINK]" target="">stådreng over spillet som visse andre. :)

Deruover var det vaskedag i dag, så du er bestemt ikke den eneste, jeg er gået i kødet på. ;D Bare vær lidt "glad" for, at jeg tog min (dyrebare) tid til at kommentere dit/dine indlæg... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KTCKTCSkrevet 26/08-09 08:14 
Det er da lidt sørgeligt, at du graver flere uger tilbage, for at prøve at finde frem til et sted, hvor du kan finde argumenter. Du jo nævnte selv PhysX i tråden, så helt offtopic er det vel heller ikke, men selv helt tilbage i det indlæg, står der højt og tydeligt flere gange, at jeg kun forholder mig til demoen.

Den anmeldelse jeg henviser til, er den videoanmeldelse på Gamespot, som faktisk indeholder meget lidt, der kan pisse spoiler-fjendske af. Der bliver nævnt et par fjender, som ikke ses i demoen, og det er vist det. De viste gadgets i anmeldelsen har været oppe at vende i tråden.

Jeg ved ikke hvorfor du insisterer på, at der bitches over detective mode. Det eneste jeg har nævnt, er at det ikke ligefrem bidrager til spillets mørke og uhyggelige stemning. Detective mode kan sagtens fungere fint i det fulde spil, men det er sådan set heller ikke det jeg kommenterer. Den "verdens bedste detektiv" markedsføringsgimmick, spillet slår på, er dog lige over the top. Sherlock Holmes er verdens bedste detektiv :P

Hvis du er sprunget over videoanmeldelsen og dennes kommentarer på Gamespot, synes jeg det er lidt håbløst at diskutere emnet med dig. Det er lidt det samme, som når visse personer udtaler sig meget skråsikkert om spil, som de ikke har prøvet mere end 5 minutter. Desuden har jeg flere gange understreget, at det er demoen jeg vurderer, og ikke det fulde spil. En demo må da have lov at blive vurderet og bedømt selvstændigt?

Min kritik af ingame ansigternes "stive betræk" og detective mode, handler ikke om at lade småting overskygge. Lad mig komme med et eksempel: Så vidt jeg husker, kan du godt lide Silent Hill 2. Dette spil har jeg gennemført utallige gange, og objektivt set er spillets gameplay jo ikke noget at skrive hjem om. Det er stemningen og grafikken dog, og specielt ansigternes animationer i det spil, er med til at skabe et meget medrivende indtryk.
Tager man så et spil som f.eks. Stranglehold, så er personernes animationer og historie papirtynd, men til gengæld var det (for mig) fedt at spille, fordi gameplayet stimulerede mig.
I forhold til Batman, så lagde jeg straks mærke til den mørke stil i spillets introsekvens, og derfor fik jeg nogle forhåbninger. Når spillets gameplay i demoen så ikke viser noget specielt, fokuserer jeg selvfølgelig på stemningen og muligheden for at indleve sig i historien, hvilket som sagt blev lidt skadet af de stive ansigter og neonfarver i detective mode.

De kommentarer, jeg henviser til fra Gamespots videoanmeldelse, er selvfølgelig fra folk, der har set anmeldelsen og maksimalt har prøvet demoen. Kommentarer som "Batman: AA? More like Batman: AAA!!" og det faktum, at anmeldelsen tilsyneladende forholder sig meget ukritisk og overfladisk til spillet. Men det nytter jo ikke at diskutere noget med dig, som du ikke vil se.

Nu har jeg efterhånden skrevet det mange gange, men du nævner stadig, at jeg du synes jeg "lagde ud med en 'hård mening' om spillet ud fra demoen", og jeg har hele tiden pointeret, at jeg kun har bedømt demoen, og det er der vel ikke noget galt med? Som dig, vil jeg helst ikke forholde mig til et spil ud fra anmeldelser, så vi er selvfølgelig stadig i demoens scope, hvilket jeg har svært ved at se at man kan overse i mine indlæg.

Om det er Ubi-hatten eller den spidsørede hætte du tager af, er sådan set underordnet. Man kan ikke været i tvivl om, at du er fan af flagermusen, og jeg synes bestemt at mange af dine indlæg i tråden byder på bidder af rabiat fanboy, og så er det jo svært at diskutere sagligt med folk.

I vores monsterindlæg kommer vi dog lige så stille frem til, hvad der faktisk menes, og kritikpunkter og positive aspekter bliver efterhånden klart belyst, så helt skidt er alt det ævl vel ikke.

Denne tråd indeholder godt nok en del indlæg, hvor folk kommer op af stolen. Interessant, men måske er det bare fordi det er Batman ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 26/08-09 08:18, rettet 26/08-09 08:23 
Sherlock Holmes VAR den bedste detektiv. Nu er han død :D

Edit: I DC-sammenhæng er Batman oftest omtalt som verdens bedste detektiv, og jeg vil skyde på at Sherlock bliver det samme i bøgerne (eller noget derhen ad). Eftersom begge dele er fiktion, er det vel egentlig omsonst at diskutere hvem der er hvad.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 26/08-09 09:24 
Ok, så siger vi Horatio Caine ;)

Min pointe er, at Batman vel mere er superhelt/selvtægtsmand end detektiv?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 26/08-09 09:46 
KTC>
Min pointe er, at Batman vel mere er superhelt/selvtægtsmand end detektiv?

Hvad tror du "DC" står for? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 26/08-09 09:53, rettet 26/08-09 09:53 
Jeg er iøvrigt ret begejstret over demoen. Måske ikke lige et nyt Zelda, Ico eller Bioshock, men et bundsolidt Batman-spil, der, mod den formodning at beat'em up-systemet udvikler sig som beskrevet i GameSpots (skrevne) anmeldelse. Jeg var ret vild med den let tilgængelige og hurtige, nærmest actionfyldte "stealth-del", der efter min mening fungerede perfekt, og man føler sig virkelig som den ninja-agtige Batman, man har savnet igennem utallige slå-på-tæven-spil.

Jeg vil umiddelbart formode at vi kan vente et spil, der allermindst er til 7 på en P:R-skala, og hvis det rigtig formår at brilliere, måske endda 8. Min eneste bekymring er at det er et af den slags spil, hvor spilleglæden forsvinder, når man når det punkt, hvor det begynder at blive udfordrende (hvilket det er nødt til, for ikke at blive kedeligt).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 26/08-09 09:54 
Hahaha den her tråd er blevet vanvittig at læse ;D
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 26/08-09 10:09, rettet 26/08-09 10:23 
Sumez>
Hvad tror du "DC" står for? :P
Damnit, det vidste jeg faktisk ikke. Det er selvfølgelig et godt argument, men du vil vel heller ikke påstå, at alle de ansatte i Expert er eksperter? ;)...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 26/08-09 10:16, rettet 26/08-09 10:16 
KTC>
Damnit, det vidste jeg faktisk ikke. Det er selvfølgelig et godt argument, men du vil vel heller ikke påstå, at alle de ansatte i Expert er eksperter? ;)...


Jeg tror det hænger sammen med at Batman trods alt er en af verdens første superhelte, så den gang havde man ikke det samme superheltekoncept, som man har i dag, og derfor blev han markedsført som detektiv.
Det kan også have noget at gøre med at han ikke har nogen superheltekræfter, jeg tror f.eks. aldrig Superman er blevet markedsført som en detektiv, selvom han er udgivet af DC. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 26/08-09 10:44, rettet 26/08-09 10:45 
Ja, det ligger vel egentlig i at han ikke er super, og jeg ved ikke hvor meget han var selvtægtsmand i de glade 50'ere - men mere en crimefighter. Vi skal næsten have KongCylie ind over nu - han er gammel... og nørd.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/08-09 16:07, rettet 26/08-09 16:41 
@KTC
Jeg synes ellers den sidste del i mit forrige svar til dig havde en "lettere ironisk kant", men jeg fik den måske ikke tilstrækkeligt "igennem". Det var planen, at den skulle fungere som støddæmper, for du har en lidt ærgerlig tone med diverse "personlige hentydninger", der ikke gavner debatten. Det havde åbenbart ikke den tilsigtede effekt, for du fortsætter med de hentydninger. De bidrager med absolut intet konstruktivt i tråden andet end at lægge op til "mudderkastning" (hvis man er til den slags, hvilket jeg ikke er).

Det er muligt, jeg har holdt en lidt direkte (skarp) tone for at få min mening klart igennem. Jeg håber bare ikke, du ser det som et personligt angreb. Det er det jo slet ikke! Men jeg synes ikke, der er grund til at piske stemningen med førnævnte hentydninger om, at man skulle være "farvet af Ubisoft og Batman" i den her debat. Det ligger måske lige til dit højreben at skrive, så det bliver vel svært at overbevise dig om det modsatte? :)

KTC>
Det er da lidt sørgeligt, at du graver flere uger tilbage, for at prøve at finde frem til et sted, hvor du kan finde argumenter.

Der var jo visse andre, der gik i selvsving mht. PhysX i adskillige sammenhængende indlæg, så jeg var nødt til at "grave" lidt efter din tidligere/senere/whatever førstegangsmening om selve spillet...altså demoen :P Den stod dog rimelig klart i min erindring, så jeg synes bare det handlede om god kutyme at linke til den for andres skyld (der nemt kan have misset den). Din (mere underbyggede) mening om demoen er altså ikke trængt igennem SÅ mange gange, før her på de seneste sider i tråden.

Jeg mener generelt stadig, at din vurdering af demoen er overkill. Desuden synes jeg ikke man skal hænge sig for meget i det med "verdens bedste detektiv". Det er bare noget fra en pressemeddelelse.

Dit fokus på ansigternes mimik mv. kan jeg ikke følge. Det er slet ikke noget, jeg prioriterer ift. gameplay. Jeg hænger mig mere i selve spilforløbet som historiens udvikling i fx "Silent Hill". Det er her jeg oplever det medrivende element, ikke i figurernes ansigter (det lader jeg virkelighedens ansigter om). Den forrige og nuværende generation af konsoller/grafik er slet ikke oppe på dét niveau af realisme, der kan få mig op ad stolen. Der er for mange udviklere, der efter min mening har for meget fokus på at skabe realisme i stedet for at skabe noget mere "fantastisk". Men vi søger jo ikke nødvendigvis de samme ting i spil. Du går dog meget i kødet på en demo, og det er dét, jeg generelt ikke kan forholde mig til. Det er stadig det denne diskussion handler om (mellem os) > ikke Gamespot-tråden!

KTC>
De kommentarer, jeg henviser til fra Gamespots videoanmeldelse, er selvfølgelig fra folk, der har set anmeldelsen og maksimalt har prøvet demoen. Kommentarer som "Batman: AA? More like Batman: AAA!!" og det faktum, at anmeldelsen tilsyneladende forholder sig meget ukritisk og overfladisk til spillet. Men det nytter jo ikke at diskutere noget med dig, som du ikke vil se.

Når man ikke har prøvet det færdige spil, så er der grænser for, hvad jeg selv har lyst til at - og hvad man generelt bør - diskutere. Jeg har da også gjort mit fokus klart (vil jeg mene), og hvorfor jeg ikke klikkede på linket til Gamespot. Det var heller ikke det, min første kommentar til dig handlede om. Den blev kickstartet af din allerførste mening om spillet, som du åbenbart mener er sørgeligt at diskutere, fordi du postede den som en "eftertanke" i PhysX-debtatten flere uger siden. Men du vil meget gerne dreje det her over i Gamespot-indholdet, kan jeg forstå. Det er dog (stadig) ikke mit fokus, så det er jo dig der ikke helst ikke vil diskutere mit oprindelige fokus (din allerførste mening om demoen i tråden, som sagt).

Du skriver især gentagne gange nu, at du "kun" har bedømt demoen. Og det er jo netop (stadig) mit fokus her > at jeg netop (stadig) ikke synes man bør kommentere en demo så kritisk uden at underbygge den mening lidt bedre - det har du så gjort senere, fordi jeg har prøvet at fiske dette ud af dig (det synes jeg er lykkedes ret godt :)).

Mere er der ikke i dét. Alt er i den finesete orden (more or less ;)). Jeg ved hvor du står, og jeg tror du ved hvor jeg står nu. Så der er vel ikke nogen grund til at fortsætte den debat (det vil jeg evt. hellere, når vi begge har gennemspillet det færdige spil).

Du siger forresten, at jeg "har overset noget i dine indlæg". Det synes jeg nu ikke, at jeg (generelt) har.

Jeg tror vi hver især prøver at gøre debatten så saglig som muligt, og der findes da langt værre (u)saglige debatter end denne, vil jeg tro. Du kalder den usaglig, fordi jeg ikke har læst Gamespot-tråden? Men den var jo (stadig) ikke mit fokus i vores diskussion, så jeg synes ikke den hentydning holder. Omvendt prøver nogen af os at holde en mere anstændig tone end andre. Dér hvor det går lidt galt er efter min mening, når folk begynder at hive beskyldninger op ad hatten, der går på at kalde hinanden for "pjattede fanboys" "og farvede Ubisoft"-tilhængere (mere eller mindre indirekte), og hvad ved jeg, fordi vi måske er lidt uenige med hinanden.

KTC>
I vores monsterindlæg kommer vi dog lige så stille frem til, hvad der faktisk menes, og kritikpunkter og positive aspekter bliver efterhånden klart belyst, så helt skidt er alt det ævl vel ikke.

Jeg har heller ikke kaldt dine meninger for komplet "ævl", kun delvist. ;) Men det handler vel bare om at underbygge dem bedre (det kan vi jo alle gøre med lidt god vilje - så bliver der sikkert færre af den her slags monsterdebatter). Men når man først underbygger sin mening længere inde i en tråd, så bliver man lidt åben overfor "angreb". Det var i dit tilfælde en senere kommentar fra dig efter Gamespot-linket, der kickstartede "mit angreb", fordi du endnu ikke havde underbygget din mening om demoen tilstrækkeligt (IMO).

Du har først her senere underbygget din mening om demoen, svjks. Men hvis vi endelig bliver lidt klogere på hinanden via "monsterindlæg", så kan det næsten kun gå i den rigtige retning. ;)

Men stop nu de "fanboy/Ubisoft-hentydninger". De kommentarer tjener ingen.

Og slutteligt (langt om længe):

KTC>
Denne tråd indeholder godt nok en del indlæg, hvor folk kommer op af stolen. Interessant, men måske er det bare fordi det er Batman ;)

Det må være det perfekte eksempel på "de hentydninger", jeg har været inde på. Den slags lettere irriterende hentydninger til at vi sørme må være Batman-fans allesammen, fordi vi farer lidt i flint over "halvhjertede/halvunderbyggede bedømmelser" af en demo. Der er sådan noget, jeg mener der bare lægger op til "mudderkast", som ikke bidrager med noget konstruktivt i tråden. Det irriterer nærmere os, der ikke anser os selv for at være deciderede Batman-fans. Det er sikkert svært at tro på, men nogen af os udtaler os nærmere ud fra mange års spilerfaring og -entusiasme (og nej, jeg er stadig ikke Batman-fan mere > i 1990, måske, men ikke nu = på samme måde, that is ;P).

EDIT1: Crappy tastefejl mv.
EDIT2: Tastefejl længe leve > må være blandt årsagerne til usaglige debatter og misforståelser... ;P
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/08-09 17:35 
Hold kæft Anders, det er kun Rune der overgår dig i, at skrive lange svar, som kan få solen til at gå ned... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/08-09 17:53, rettet 26/08-09 17:53 
DC = Detective Comics


MIND = BLOWN!!!

Det har jeg aldrig tænkt over før nu :O
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/08-09 18:07, rettet 26/08-09 18:21 
@Palle
Nogen af os må jo tage det ansvar og de tæsk der evt. følger med ved at sætte "lidt" gang i debatter - som en kontra til alle de karakterer og links (til andre foraer), som flere af jer ynder at poste i flæng uden virkelig at deltage aktivt i debatten... :)

Det skader vel heller ikke med (u)saglige debatter, sålænge det ikke udarter sig til for mange hulemandshentydninger.

EDIT: L*rte-tastefejl...typisk! :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/08-09 18:12, rettet 26/08-09 18:12 
Herold>
Edit: I DC-sammenhæng er Batman oftest omtalt som verdens bedste detektiv

Godt med noget afklaring, for det forklarer helt sikkert "den røde tråd" i pressemeddelelser mv., hvor "verdens bedste detektiv" nævnes nærmest konsekvent. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/08-09 18:17 
Sumez>
Min eneste bekymring er at det er et af den slags spil, hvor spilleglæden forsvinder, når man når det punkt, hvor det begynder at blive udfordrende (hvilket det er nødt til, for ikke at blive kedeligt).

Jeg tror netop spilleglæden for alvor melder sig (for mit vedkommende), *når* udfordringen kommer, hvis man er parat til den uden at være en "tøs" (ved fx at gå ind på GameFAQ ;)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/08-09 21:53, rettet 26/08-09 21:54 
Batman spillet fryser og låser ifølge det officielle forum (Nej det er ikke den del der skal være der)

Link...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/08-09 23:28 
Herold>
Vi skal næsten have KongCylie ind over nu - han er gammel... og nørd.

Hvad vil du gerne ha' jeg skal sige... flab! :)

Du har næsten sagt det hele selv. Han udspringer netop af pulp-genren, hvor mange er crime-fighters, men hvor vi i dag ville betragte dem som superhelte (The Shadow, Doc Savage osv.) Han har jo heller ikke som sådan superkræfter, men klarer sig ved hjælp af hård trænning, uddannelse, gadgeta og sit skarpe intellekt. Skal jeg sige mere? Om hvorfor han ikke var med i Justice Society of America, som jo ellers var en samling (super)helte der i første omgang var populære i 40'erne?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-09 11:41 
Jeg læste lige i Metroexpress idag at Megan Fox skal spille Catwoman i den næste Batman film... Seriously? Catwoman igen, igen?

Justice Society er det dem med Captain America, Green Arrow og nogen andre?
nerosnerosSkrevet 27/08-09 12:06 
Darkbeat>
Jeg læste lige i Metroexpress idag at Megan Fox skal spille Catwoman i den næste Batman film... Seriously? Catwoman igen, igen?

Af alle de ting man kan tage fat omkring Dark Knight universet vælger man Catwoman igen igen...?! Fuck hvor nederen! Jeg er ligeglad med Foxy Megan hun er en totalt dårlig skuespiller mand :-(
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/08-09 12:08 
Ja jeg syntes også at Catwoman er pænt slidt... Men det kan være at vi undgår at få hele baggrundshistorien på personen igen ligesom var tilfældet med Jokeren i den seneste film.
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/08-09 12:16 
Darkbeat>

Justice Society er det dem med Captain America, Green Arrow og nogen andre?

Du er sød, Bo :D

Problemet med Catwoman er i virkeligheden at der er skrevet nogen rimelig fede historier med hende de sidste år, og jeg kunne forestille mig at Hollywood higer efter at lavet noget der er lige så godt, men det vil formodentlig mislykkedes. Men hvor svært kan det være? Hun er jo "bare" en klassisk femme fatale, som samtidig er klatretyv med pisk.
nerosnerosSkrevet 27/08-09 13:04 
Darkbeat>
Ja jeg syntes også at Catwoman er pænt slidt... Men det kan være at vi undgår at få hele baggrundshistorien på personen igen ligesom var tilfældet med Jokeren i den seneste film.

Næppe!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/08-09 13:16, rettet 27/08-09 13:16 
King Chaos>
Men hvor svært kan det være? Hun er jo "bare" en klassisk femme fatale, som samtidig er klatretyv med pisk.

Du har tydeligvis ikke set Halleberryfilmen?

Personligt kan jeg meget godt lide Catwoman, men har ret svært med at forestille mig at hun kan gøres bedre end i Batman Returns. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/08-09 14:03 
Først Halle Berry, og nu Megan Fox, klemt ned i et meget kropsnært latexkostume... Man kan da kun elske Catwoman! :-D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 27/08-09 15:53 
Ja det er da lige meget bare hun ser godt ud så er alle glade ;-) Halle Berry gjore iøvrigt et formidabelt arbejde som Catwoman.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 27/08-09 15:58 
Snakker vi stadig om den Catwoman-film, der er blevet kåret som en af de værste film i dette årti, eller er der kommet en to'er jeg ikke har hørt om?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/08-09 16:05 
Det var den jeg snakkede om i hvert fald, og er enig i at den kåring på ingen måder er en overdrivelse. Det er virkelig en af de værste film jeg har set i hele mit liv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig