X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-09 13:48 
Det kan som sagt være. Nu fortsætter jeg med PS3-udgaven. Men jeg er stadig forbavset over hvor meget det suger mig ind og at det ikke betyder så meget at jeg nu starter forfra for tredje gang. Det lover godt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-09 17:08 
På mit setup er det "business as usual". 360'eren er forbundet via komponent, PS3'en via HDMI og begge køre 1080i. Spillende køre samme hastighed (360 demoen loadede 1/2 sekund hurtigere imellem cutscenes) og der er ingen tearing at bemærke (jeg har generelt ikke rigtig tearing i spil... Kun haft det i Uncharted Drakes Fortune)

360 er til venstre og PS3 er til højre.

Batman: Arkham Asylum

Full size: http://upload.pbase.com/image/115849891/original.jpg

Batman: Arkham Asylum

Full size: http://upload.pbase.com/image/115849893/original.jpg

Som i alle mulige andre multiplatform spil er texturene skarpere på 360 versionen og skyggerne er mere definerede.

Jeg tror dog stadig at jeg ender med at købe PS3 versionen på grund af Jokeren og forskellene er altså ikke noget jeg lægger mærke til med mindre spillende køre side om side.
nerosnerosSkrevet 08/08-09 18:07 
Ærgeligt at PS3'en altid skal lide under sådanne ting..?
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/08-09 18:43, rettet 08/08-09 18:43 
Beano>
Prøvede også begge demoer (via HDMI i 1080p) og PS3 udgaven er en anelse pænere og skarpere. 360 er lidt "bloomet" og observerede en smule tearing og hakken i 360 udgaven i lobby-sekvensen i starten som ikke var på PS3. Det var dog meget lidt og måske forsvinder det når man kører det i 720p - har før oplevet at 360 spil får tearing i 1080p.

Der var tearing i den PS3-demo jeg gennemspillede. Det slog mig dog kun lige starten, efter jeg havde nedlagt alle Jokerens grinagtige fodsoldater og lavede en 360-graders vending for at se, om der dukkede flere fjender op (spiller i 720p via HDMI på en old-school HD-fladskærm).

Var der nogen, der fandt sprængstof i demoen til at smadre den "hemmelige væg"?

Spillet virker meget lovende. Jeg håber bare ikke det holder én i hånden hele vejen igennem med spil-hints, men det sker nok kun i starten af spillet. Er specielt glad for den "Metroid Prime"-agtige B-sensor/-scanner, platformssvingeriet med B-wiren og den oplagte backtracking til aflukkede rum (alle trophies virkede til at ligge i ventilationssystemerne i demoen).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 18:43, rettet 08/08-09 18:46 
@neros: Bare rolig ;)

Man kan ikke sammenligne output fra HDMI og component - så bliver de pr. automatik forskelligt fordi det er helt forskelligt signaler, TV behandler det forskelligt, osv.
Min sammenligning (begge via HDMI i 1080p) viste langt mindre forskel og endda en smule til PS3 udgavens fordel.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/08-09 18:46, rettet 08/08-09 18:46 
Darkbeat>
360 er til venstre og PS3 er til højre.

PS3-billedet virker lidt for muddy efter min smag. Jeg må erkende, at stor billedmæssig forringelse kan få mig til at vælge 360-udgaven, hvis kvaliteten er markant bedre her.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 18:50 
Component vs HDMI. Det er som sagt årsagen.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/08-09 19:00 
Beano>
Min sammenligning (begge via HDMI i 1080p) viste langt mindre forskel og endda en smule til PS3 udgavens fordel.

Hvilken slags fordel? Har du mulighed for at poste billeder i tråden?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-09 20:21 
Jeg er jo en tech-amøbe... men hvordan får du begge billeder på skærmen på samme tid, Bo?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 08/08-09 20:30 
Det må være en fræk Samsung-side-by-side-billede-output-feature...?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 22:01 
SkyblazeR>
Hvilken slags fordel? Har du mulighed for at poste billeder i tråden?

Som jeg skrev længere oppe - en smule skarpere på PS3 og mindre tearing i starten (muligvis væk i 720p på 360). Men det er meget lidt og vil sige de reelt er ens og ingen bliver snydt denne gang ;)


SkyblazeR>
Det må være en fræk Samsung-side-by-side-billede-output-feature...?

Som tidligere Samsung-ejer kan jeg bekræfte det :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-09 22:08 
King Chaos>
Jeg er jo en tech-amøbe... men hvordan får du begge billeder på skærmen på samme tid, Bo?

Der er en del nyere fjernsyn der har en Picture in Picture funktion (Som nok er forkortet til PIP i tv'ets menu) og via den kan jeg vælge hvilke to kanaler jeg vil have side om side.
HeroldHeroldSkrevet 08/08-09 22:19 
Jeg mente ellers PIP var begrænset til at være nede i hjørnet, men jeg har kun leget med det før jeg fik en HDMI-kilde til at lege billede 2.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 22:45, rettet 08/08-09 22:46 
Darkbeat>
...og via den kan jeg vælge hvilke to kanaler jeg vil have side om side.

Kan du have to tv kanaler på samme tid?

På mit gamle Samsung var det kun mulighed for HDMI/VGA sammen med TV/Component/SCART, dvs. ikke muligt med to TV kanaler samtidigt da der kun var een tuner.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-09 22:54 
o-k, smart... jeg troede også det kun var i et hjørne
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/08-09 23:04, rettet 08/08-09 23:05 
Ja øh... Med "Kanaler" så mente jeg TV,AV,Ext1,HDMI etc...
Der er forskellige indstillingsmuligheder for hvordan man vil se billederne.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 23:25 
Ok ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-09 00:00 
Hmmm... ,mit Mirai kan også noge pip... så må jeg vel hellere finde manualen :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/08-09 00:53 
Mit tv har Picture and Picture og det virker kun med tv i det ene vindue og HDMI eller component i det andet. Billederne er ikke lige store.

De Samsung jeg har prøvet havde alle en meget bedre PiP funktion end mit Sony, men siden det er så ligegyldig en feature gør det ikke mig noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/08-09 01:10 
Lord Darkeyes>
Hvis de to viste billeder er lige store på skærmen, så mener jeg, at funktionen hedder PAP (Picture and Picture) og ikke PIP (Picture in Picture).

Ud for den logik syntes jeg at det burde hedde Picture ON Picture da det jo er et mindre billede oven på det andet billede ;D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/08-09 08:45 
Darkbeat>
Som i alle mulige andre multiplatform spil er texturene skarpere på 360 versionen og skyggerne er mere definerede.

Eurogamer Portugal har lavet en lille 360 vs. PS3, og jeg synes de ser helt ens ud - PS3 versionen er en lille smule mørkere, det er den eneste forskel jeg kan se. (sammenligningen er dog kun taget fra introsekvensen, men da den bruger spillets engine, bør den vel være gangbar...)

http://www.eurogamer.pt/gallery.php?game_id=10313&article_id=689496

Darkbeat>
Jeg tror dog stadig at jeg ender med at købe PS3 versionen på grund af Jokeren...

Som altid vil jeg spille multiplatform-titler på 360, på grund af en bedre controller, generel bedre performance (her ser det dog nærmest ens ud), achievements og Live integration. Joker-gamemode eller ej... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 09/08-09 09:20 
Jeg prøvede at sætte min 360 til 720p og der lader til at eliminere (eller ihvertfald minimere) den smule tearing jeg så i starten når jeg kørte i 1080p :)
Drejer man kameraet hurtigt rund kan der til tider være en anelse tearing men det er der i begge udgaver.

Forstår dog ikke hvad Live integration har med et single-player spil at gøre... eller er der online mode i B:AA jeg har misset?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/08-09 09:56 
Nu var det bare de vigtigste grunde til at spille multiplatformspil på 360 sådan generelt, ikke grundene til specifikt at spille Batman på 360.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ComradeComradeSkrevet 09/08-09 10:56 
Jeg vil normalt altid vælge efter den konsol hvor tingene er blevet gjort bedst, indtil videre i de fleste tilfælde 360 (Specielt Fallout 3). Men i denne situation vælger jeg klart PS3 udgaven pga. Joker mode. Jeg kunne sket ikke holde ud ikke at spille spillets fedeste character mens andre gjorde det - Så har den bare at være mere end en gimmick. ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/08-09 11:10 
Nu siger du godt nok spillets fedeste... men er det ikke fordi han spiller op mod Batman som straight man (i story mode)? Når du selv spiller Jokeren, ja... så er det måske ikke så sjovt?
ComradeComradeSkrevet 09/08-09 12:35 
Næh jeg synes bare han er fed :-) Håber han er lidt 'ustyrlig' at spille med, men jeg må indrømme jeg slet ikke har sat mig ind i hvad det går ud på og hvor meget der egentlig ligger i denne 'challenge' del.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-09 16:50 
Beano>
SkyblazeR>
Det må være en fræk Samsung-side-by-side-billede-output-feature...?

Som tidligere Samsung-ejer kan jeg bekræfte det :D

Herold>
Jeg mente ellers PIP var begrænset til at være nede i hjørnet, men jeg har kun leget med det før jeg fik en HDMI-kilde til at lege billede 2.

Det er også det PIP, er alment kendt for > anden kanal oven på aktuel kanal. Billeder side-om-side er det nævnte PAP aka PBP (Picture by Picture/Side by Side). Der er også PAT (Picture and Text), hvor skærmen opdeles i kanal og tekst-tv.

http://en.wikipedia.org/wiki/Picture-in-picture

Beano>
Jeg prøvede at sætte min 360 til 720p og der lader til at eliminere (eller ihvertfald minimere) den smule tearing jeg så i starten når jeg kørte i 1080p :)
Drejer man kameraet hurtigt rund kan der til tider være en anelse tearing men det er der i begge udgaver.

Det må være den tearing, jeg oplevede - lyder uundgåeligt, tyder det på.

Beano>
Forstår dog ikke hvad Live integration har med et single-player spil at gøre... eller er der online mode i B:AA jeg har misset?

Spillet er heller ikke markedsført med en online-mode, men derfor bør man vel ikke udelukke, at den evt. dukker op senere som add-on (men vel mest hensigtmæssigt at lancere med online-mode).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-09 17:05, rettet 09/08-09 23:04 
Afklaringer:

INGEN spilbar Joker på X360 - nogensinde (i det her spil). Det er en permanent eksklusiv PS3-feature, der kan hentes "gratis" ned via PSN. Der er 8 eksklusive maps til PS3, som spilles med Jokeren.

Der vil også være indhold, som kan hentes til alle udgaver af spillet - se længere nede under *Platform Exclusive* og *Downloadable Content*.

Fra *The Official Batman: Arkham Asylum FAQ*

(ATTN: As confirmed by Sefton Hill of Rocksteady, the Joker will only be playable on the PS3 and will not be playable on the 360 at anytime in the future. It is a permanent PS3-only exclusive. This is due to an exclusive deal that Sony has for the video game.)

*Inside the Game*

• This game uses the latest Unreal Engine 3 as the gaming engine. For you PC users, this means you will need Shader Model 3.0 or higher.

• There will be 16 Challenge Maps, 8 of which will be Combat, the other 8 will be Invisible Predator. If you get the PS3 version, you will get 8 more exclusive maps, these will be where you play as the Joker. If you preorder the game from GameStop, EB Games, or Game.co.uk, you will get 1 more map which will be the "Dem Bones" Scarecrow Challenge Map.

• The game will be roughly 12 - 15 hours in length.

• There will be free-roaming after things are finished and there will also be no respawning of enemies after you've beaten them. After the game is finished, all power-ups and whatnot will not carry over to a new game (no New Game+).

• The game will support 720p.

• The PC version will be on Steam.

• There is a possibility that the PC version will use SecuROM and will use Games for Windows Live.

• There will be multilingual support on PC, 360, and PS3 (English, French, German, Spanish, and Italian). There will also be subtitles on all versions, but it must match the spoken language (English Audio / English Subtitles).

• The PS3 will require about 1.2GB of space to install B:AA. - NEW!

• The PC versions will be enhanced for multi-core
processors.

• The PC system requirements are as follows:

Minimum System Requirements:
OPERATING SYSTEM: Microsoft Windows XP, Vista, or 7
CPU: Intel Pentium 4 3GHz or AMD Athlon 64 3500+
RAM: 1GB for Windows XP 2GB for Windows Vista / Windows 7
GRAPHICS: nVidia 6600 or ATI 1300
SOUND: Microsoft Windows XP/Vista/7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE: 9GB free disk space
INPUT DEVICES: 100% Windows XP/Vista/7 compatible mouse and keyboard

Recommended System Requirements:
OPERATING SYSTEM: Microsoft Windows XP, Vista, or 7
CPU: Core 2 Duo E6600 (2.4Ghz) or Athlon 64 X2 4600+
RAM: 2GB for Windows XP / 3GB for Windows Vista / Windows 7
GRAPHICS: nVidia 9800GTX or ATI 3870
SOUND: Microsoft Windows XP/Vista/7 compatible sound card (100% DirectX 9.0c -compatible)
DVD-ROM: Quad-speed (4x) DVD-ROM drive
HARD DRIVE: 9GB free disk space
INPUT DEVICES: 100% Windows XP/Vista/7 compatible mouse and keyboard / Xbox 360 Controller for Windows

*Platform Exclusive*

PC:

There will be Physx implementation for users with nVidia 8800+ graphic cards, or Ageia Physx Cards (if anyone ever bought these before nVidia bought the company).

Xbox 360:

None.

PS3:

• Able to play as The Joker in eight Challenge Map which will be released as downloadable content on August 25th on the PlayStation Network. This DLC will be free.

• There will be a "Batman Arkham Asylum Batcave Outpost Apartment". Apparently, this will be only for PlayStation Home. It will contain items such as the Batsuit, Batmobile, and Batwing, along with various Bat-gadgets. This content on PlayStation Home will be free.

• The comic book "The Road to Arkham" will be given to PSP owners via download on the PlayStation Network. This comic will be free but will most likely NOT be able to be read by your PS3.

• The PlayStation 3 version of Batman: Arkham Asylum will use some elements of SIXAXIS Motion Control.

*Cross-Platform (will be included in all versions of the game, including Collector's Edition)*

• Standard Challenge Maps

• Stealth Challenge Map

• There will be 240 Riddles left by The Riddler that are scattered around the island.

*Collector's Edition Only (both the NA and EU Collector's Editions will be the exact same)*

• Behind-the-scenes videos featuring interviews with the development team, Paul Dini, scriptwriter for the game, Kevin Conroy, the voice of Batman, and more.

• 14" Batarang with stand which matches the Batarang’s in-game design

• Arkham Doctor’s Journal (48 pages of notes on Arkham’s inmates with an embossed leather dust jacket) **

• 2 Sleeve Digi-pack, including the game disc and a behind-the-scenes DVD

• Exclusive “Crime Alley” map, available immediately

• Full-color Manual

• Batarang Boxset

*Downloadable Content*

• It has been confirmed by Sefton Hill of Rocksteady that we will get downloadable content on 360 and on the PS3.

• The exclusive Challenge Maps from the GameStop / Play.co.uk preorder and the Collectors Edition will possibly be up for download 30 days after the `release` of the video game.

• There will also be downloadable content on the PC as confirmed by jaycw2309, Moderator from Eidos.

The Official Batman: Arkham Asylum FAQ
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-09 17:18 
Det Darkbeat reelt mener er, at det er til at få pip af, at den funktion kaldes PIP og ikke POP... eller noget ;D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/08-09 22:50, rettet 09/08-09 22:50 
Nåh det var fordi jeg troede du lavede sjov Darkeyes.
På mit TV hedder det PIP og der er så underfunktioner hvor man kan vælge hvordan man vil indstille billedet hvis man vil have det som traditionel PIP eller side om side.

Anyway... Har I for øvrigt set hvor blæret PC versionen ser ud med PhysX?

http://www.youtube.com/watch?v=vINH6Z9kqgI
GreaseballGreaseballSkrevet 09/08-09 23:07 
Det ser faktisk rimelig cool ud.

Men virker lidt underlig at hvis PhysX er slået fra så er der ingen flag eller damp. Det giver lidt mere atmosfære til banen.
Det med at gulvet kan ødelægges virker altså ikke som noget nyt, så vi allerede i Gears of War 2(og sikker andre spil før det, som jeg ikke kan huske ;p )

Men flot effect med damp der bliver påvirket af bevægelser. Der er meget cool lavet.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-09 23:17, rettet 09/08-09 23:29 
PhysX ser ud til at give spillet et godt livligt/stemningsfyldt løft. Får helt lyst til at hente pc-demoen ned...

EDIT: Demo-fil fylder 2 GB (installationen er formentlig større).

Hent officiel pc-demo
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/08-09 23:33 
Helt sikkert... Specielt dampen havde en rigtig god effekt på stemningen!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/08-09 23:48, rettet 09/08-09 23:50 
Får helt lyst til at købe pc-udgaven - dog rykket til den 18. september i Europa. Hvis der skal sættes en lidt tidlig finger på noget i konsoludgaverne ud fra demo/preview, så må det være manglen på "dynamisk liv" i spilomgivelserne.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 09/08-09 23:56 
Har pc-udgaven dét?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 10/08-09 00:05, rettet 10/08-09 00:05 
SkyblazeR>
Får helt lyst til at købe pc-udgaven - dog rykket til den 18. september i Europa. Hvis der skal sættes en lidt tidlig finger på noget i konsoludgaverne ud fra demo/preview, så må det være manglen på "dynamisk liv" i spilomgivelserne.

Vær opmærksom på, at det kun er NVIDIA-kort, som giver hardware-acceleration til Physx, ellers er det rent software. Synes jeg så ordet "hardware accelerated" i filmklippet.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 00:05, rettet 10/08-09 00:07 
Herold>
Har pc-udgaven dét?

Damp? :) > Jep...og mange andre PhysX-effekter (fx flyvende papir...altså papir, der svæver dynamisk rundt i luften :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 00:09, rettet 10/08-09 00:10 
@jæs

Yes, har skam også et Nvidia 8800GT. Det må være rigeligt til at trække spillet (det finder vi ud af om lidt, hvis ellers udpakningen af exe-arkivet snart får fingeren ud...).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/08-09 01:19 
Ok liiiiidt off-topic måske men jeg syntes bare det er sjovt at se hvor anderledes Batman er nu i forhold til den serie jeg så som barn

http://www.youtube.com/watch?v=L8BZDwLExPI
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-09 06:08 
Det er da det samme?
SumezSumezSkrevet 10/08-09 09:36, rettet 10/08-09 09:36 
Jeg er ret vild med demoen. Stemningen og figurerne er perfekte.
Det var godt nok en ekstremt kort demo, men den viste spillet godt, og efterlader mig med lyst til mere. Det fedeste var helt klart at snige sig rundt på gargoylerne og tage jokerens mænd ud en efter en, derimod var beat'em up delen en rimelig flad gang button-mashing.

SkyblazeR>
og den oplagte backtracking til aflukkede rum (alle trophies virkede til at ligge i ventilationssystemerne i demoen).

Backtrackinig? Hvad tænkes der på?
Jeg fandt kun et trophy i en ventilationsskakt i det rum, hvor man slår ham Szazszz-gutten ud. Det var iøvrigt en profil af gækkeren, er det så et tegn på at han er med i spillet, eller snarere det stik modsatte?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/08-09 09:57 
Darkbeat>
Anyway... Har I for øvrigt set hvor blæret PC versionen ser ud med PhysX?

Syntes ikke det er overvældende. Damp/tåge-effeken og banners ser flot nok ud men syntes at papiret ser direkte komisk ud. Ligner mere gummi den måde det bøjer og bølger på :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-09 10:04 
Mindre end overvældende kan vel også gøre det... Synes at de effekter kun tilføjer noget ekstra dynamik til spillet, specielt damp/tåge-effekten er rigtig god.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/08-09 10:15 
Når noget ser ufrivilligt komisk ud (gummi-papiret) så tilføjer det ikke noget. Men dampen ser flot ud når der efterlades et hul hvor Batman går igennem.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/08-09 10:25, rettet 10/08-09 10:25 
Nej, men nu ser papiret jo også fint ud, så ingen problemer dér... :D og ja, dampen er rigtig fed...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-09 12:07 
Uhu... Palle og Klaus... uenige og enige på samme tid :D
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 14:49 
Jeg har ikke nærstuderet Physx-papireffekten, men kan nu bare godt li', at det tilfører spillet noget mere "fysikeffekt"-agtig liv. Det er dog ikke noget, der gør at jeg vil foretrække pc-udgaven fremfor PS3-udgaven.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 14:58, rettet 10/08-09 15:00 
Sumez>
Det fedeste var helt klart at snige sig rundt på gargoylerne og tage jokerens mænd ud en efter en, derimod var beat'em up delen en rimelig flad gang button-mashing.

Komplet enig, i øvrigt :)

Sumez>
Backtrackinig? Hvad tænkes der på?
Jeg fandt kun et trophy i en ventilationsskakt i det rum, hvor man slår ham Szazszz-gutten ud. Det var iøvrigt en profil af gækkeren, er det så et tegn på at han er med i spillet, eller snarere det stik modsatte?

Der er også en skakt i det allerførste rum i starten med en trophy. Jeg fandt en 2-3 trophies (vistnok kun i skakter, hvis ikke min hukommelse er helt alderssvækket) og en hemmelig væg via B-scanneren, men den kan kun nedlægges med sprængstof (som jeg ikke har fundet). Jeg skal lige have spillet pc-demoen mere igennem og kan evt. grabbe screens af de "hemmelige" steder, jeg har fundet. Tror ikke åbningen af nye profiler er ensbetydende med, at de figurer er med i selve spilforløbet (kan være nogle af dem er med i challenge-baner?).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/08-09 16:29 
Ja det er rigtigt... Når man bliver kontaktet af Oracle første gang så er der et Trophy oppe bag gitteret på væggen oppe i højre hjørne. Man kan ikke se den nede fra men hvis man smider en R2 Batarang derop kan man se den.
Det ligner ikke et sted man kan komme op til på nogen måde så jeg tror også at det er noget man kan komme til ved at komme inde fra... Så... Måske noget backtracking via ventilationen?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/08-09 17:47, rettet 10/08-09 17:48 
Huh? Gitter? Det må lige tjekkes. Jeg er nu stadig mest nysgerrig efter at vide, om andre har fundet en B-bombe til at smadre væggen ind til det hemmelige rum, hvor der muligvis (ikke) ligger noget spændende... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig