X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 00:01, rettet 07/08-09 00:02 
Jeg graver lige lidt dybere i den retning i morgen...

EDIT: For at høre, hvad "fuglen synger" :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 00:42 
SkyblazeR>
Ubi ender nok med at modtage en overflod af klager fra X360-forbrugere, så de må uploade en add-on på Live.

Jeg vil da ikke håbe, at UbiSoft modtager klager over Arkham Asylum, siden de ikke har noget med spillet at gøre. Klagerne bør nok i stedet sendes til udgiveren Eidos... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 00:49, rettet 07/08-09 01:14 
All right, I stand corrected, da eventuelle forbrugerklager vel bør sendes direkte til Eidos. Men Ubi har vel som distributører af spillet med Eidos-ansvarlige ansatte stadig lidt at gøre med spillet. Så hvis man ved hvilke relevante Eidos-folk hos Ubi, man skal kontakte, må de relativt hurtigt kunne bringe ordet/kritikken videre til de helt rigtige folk hos Eidos.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/08-09 00:56 
Jeg er lige gået igennem demoen der var en overraskende positiv oplevelse. Grafik og lyd var rigtig godt og så kørte det hele ganske fornuftigt og umildbart helt uden tearing.
Stealth og kampe virkede dog lidt for let men fungerede egentlig meget godt.
Hvad jeg slet ikke kunne lide var at Batman fylder alt for meget og står til venstre for kameraet hvilket for mig føltes meget kluntet når alle andre 3rd person spil har figuren i midten eller til højre. Pga. mandens massefylde var det også svært at se hvad han egentlig gjorde ved fjenderne når han tog dem ud. Jeg håber man kan få mulighed for at zoome et stykke ud i det færdige spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 02:43, rettet 07/08-09 02:43 
Det ser ud til, jeg først får voldspillet demoen i weekenden... :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 08:11 
SkyblazeR>
All right, I stand corrected, da eventuelle forbrugerklager vel bør sendes direkte til Eidos. Men Ubi har vel som distributører af spillet med Eidos-ansvarlige ansatte stadig lidt at gøre med spillet. Så hvis man ved hvilke relevante Eidos-folk hos Ubi, man skal kontakte, må de relativt hurtigt kunne bringe ordet/kritikken videre til de helt rigtige folk hos Eidos.

I princippet ja, men da det kun er i Skandinavien at UbiSoft er distributør, så ... nej... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 09:26 
SkyblazeR>
ende som en gang "rabarberkompot".

Nu kan jeg snart ikke følge dig længere, Anders. :P Rababer? Hvad?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 09:36 
Demoen er nu også kommet på Xbox Live...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 09:39 
Så ved jeg da hvad jeg skal i aften.
Og her troede jeg, jeg skulle ind i Tivoli og se Aqua. :P

G-TV.dk har iøvrigt en konkurrence hvor man kan vinde spillet, men den ser ikke ud til at virke... ved ikke om Kongkaos måske skulle tage et kig på den. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 07/08-09 09:41, rettet 07/08-09 09:41 
Jeg tror den virker, selvom fejlen kommer til sidst.

Edit: Men jeg hiver lige i ham.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/08-09 09:54 
EDB-aberne opdaterede serverne i går. Og man får åbenbart en fejl retur når man deltager. Men det ser ud til at jeg modtager svarene. Jeg har bedt dem om at rette det (inden konkurrencen er færdig). Hvis du er usikker på om svaret er modtaget, prøver du bare at svare igen :)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 09:57 
Jeg deltog i går, men der var ikke noget at svare på (udover navn og e-mail), så er ikke sikker på om du har modtaget noget svar :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 09:58, rettet 07/08-09 10:05 
Jeg fik også fejl da jeg trykkede på "Svar" knappen efter besvarelse af de 4-5 spørgsmål.

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/g-tv/public_html/components/com_redcompetition/models/redcompetition.php on line 68
Thank you for joining the competition
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 11:41 
Sumez>
SkyblazeR>
ende som en gang "rabarberkompot".

Nu kan jeg snart ikke følge dig længere, Anders. :P Rababer? Hvad?

Har du aldrig smagt rabarberkompot? Det er en kompot der er lavet af rabarber . Rabarbergrød er en grød der er kogt af rabarber, vand og sukker . Kompotten er specielt kedelig. ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 11:55, rettet 07/08-09 11:55 
PalleJensen>
SkyblazeR>
All right, I stand corrected, da eventuelle forbrugerklager vel bør sendes direkte til Eidos. Men Ubi har vel som distributører af spillet med Eidos-ansvarlige ansatte stadig lidt at gøre med spillet. Så hvis man ved hvilke relevante Eidos-folk hos Ubi, man skal kontakte, må de relativt hurtigt kunne bringe ordet/kritikken videre til de helt rigtige folk hos Eidos.

I princippet ja, men da det kun er i Skandinavien at UbiSoft er distributør, så ... nej... :)

Og så er den potte ude, eller? :) Så det er komplet umuligt at bringe kritikken af X360-manglen videre til de relevante folk hos Eidos - der kan gøre noget ved problemet - ved at rette henvendelse til den Eidos-ansvarlige/produktchefen for Batman hos Ubi?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 12:02 
Jeg tror det er ligemeget hvad du gør - Sony har købt den "gamemode", så den kommer ikke i PC/360 versionerne. Og er den tidseksklusiv, dukker den nok op som DLC. Not much you can do about it...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/08-09 12:11 
SkyblazeR>
Har du aldrig smagt rabarberkompot? Det er en kompot der er lavet af rabarber . Rabarbergrød er en grød der er kogt af rabarber, vand og sukker . Kompotten er specielt kedelig. ;)


Selvfølgelig ikke. Men kompotten bruges til helt andre ting. Hvis den serveres til f.eks. vildt eller langtids-stegt svin, vil rarbarbernes naturlige syre, sukkeret og de krydderier du nu har tilsat (f.eks. chili og kanel) give et fantastisk modspil til vildtsmagen og ikke mindst svinets fedme. :D
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 12:19, rettet 07/08-09 12:19 
PalleJensen>
Jeg tror det er ligemeget hvad du gør - Sony har købt den "gamemode", så den kommer ikke i PC/360 versionerne. Og er den tidseksklusiv, dukker den nok op som DLC. Not much you can do about it...

Jeg tror såmænd heller ikke lille-mig som enkeltperson kan gøre noget ved det. Men det er næppe umuligt at få afklaret om Joker-tingen er en tidseksklusiv "aftale" mellem Sony/Eidos.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 12:22 
Det er rigtigt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 12:24 
King Chaos>
Selvfølgelig ikke. Men kompotten bruges til helt andre ting. Hvis den serveres til f.eks. vildt eller langtids-stegt svin, vil rarbarbernes naturlige syre, sukkeret og de krydderier du nu har tilsat (f.eks. chili og kanel) give et fantastisk modspil til vildtsmagen og ikke mindst svinets fedme. :D

Det er muligt, men jeg foretrækker rabarbergrøden og at glemme alt om kompotten. :) (og for at komme lidt tilbage til topic) I det her tifælde vil jeg bevæge mig i en stor bue udenom Arkham til X360.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 07/08-09 12:24 
Hvis Sony har købt 6 mnds tidsekslusivitet, er det jo heller ikke sikkert at Eidos/udvikleren gider at bruge tiden på at patche det ind om 6 mnd. (med mindre de har været så fremsynede at lave det nu, og så bare låser op for det med en lille fil - men så har vi balladen, hvis man skal betale for det) :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 12:35, rettet 07/08-09 12:35 
Jeg vil blive overrasket hvis det ikke allerede ligger i 360 udgave og bare skal låses op med en DLC kode når tidsekslusiviteten udløber om nogle måneder - med mindre Eidos hader penge ;)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 13:07 
Jeg er lidt skuffet, da jeg ikke har en PS3, men umiddelbart lyder det ikke som nogen vild tilføjelse i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 13:16, rettet 07/08-09 13:17 
Beano>
Jeg vil blive overrasket hvis det ikke allerede ligger i 360 udgave og bare skal låses op med en DLC kode når tidsekslusiviteten udløber om nogle måneder

Det ville næsten være oplagt, men vel også lidt dårlig kutyme at markedsføre et spil på den måde (at den feature kun er tilgængelig for PS3-ejere nu uden at nævne at den evt. kan "åbnes op" i X360-udgaven)? Folk med begge maskiner ender jo bare med at hælde til PS3-udgaven, som kan blive lig med langt færre solgte X360-udgaver, når spillet lander.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 13:16, rettet 07/08-09 13:20 
Tror heller ikke der er noget der kan få nogen til at græde ;)

En af de små fjollede eksklusivaftaler der i sidste ende næppe sælger konsoller men bare irriterer ejere af den anden platform.

SkyblazeR>
Det ville næsten være oplagt, men vel også lidt dårlig kutyme at markedsføre et spil på den måde (at den feature kun er tilgængelig for PS3-ejere nu uden at nævne at den evt. kan "åbnes op" i X360-udgaven)?

Enig det er lidt usselt. Men Ghostbusters blev jo også markedført som PS3-ekslusiv i Europa og Fallout 3 DLC som værende 360 eksklusivt. Så jeg vil ikke overraskes ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 13:20, rettet 07/08-09 13:21 
Hardcore Joker-fans uden PS3 vil måske nok fælde en lille tåre :) Det er egentlig sådan en virkelig irriterende/fjollet "markedsføringsgimmick", som bare lægger op til "krig".
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 07/08-09 13:40 
Beano>
En af de små fjollede eksklusivaftaler der i sidste ende næppe sælger konsoller men bare irriterer ejere af den anden platform.

Tvivler på at det har nogen indflydelse på salget af maskiner overhovedet (allerhøjst forhindrer det salget i at rykke sig ved at MS f.eks. scorede samtlige eksklusivaftaler), men for folk der ejer begge maskiner, vil det nok afgøre salget ubestridt til Sony's fordel. Men hvor stor en del af markedet er det overhovedet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 13:46, rettet 07/08-09 13:46 
Ja, hovedformålet med Joker-eksklusiviteten på PS3 må netop være, at dem der ejer begge maskiner, simpelthen køber PS3-udgaven.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 07/08-09 13:51 
Jeg må indrømme at det ikke er nok til at få mig til at købe PS3-udgaven.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 13:57 
Af hvilken årsag? Fordi du holder meget af X360? Let's put it out there :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 07/08-09 13:58, rettet 07/08-09 13:59 
Han er jo inkarneret Xbot, der hader Sony og følger alt hvad Microsoft siger, må du tænke på. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 13:59, rettet 07/08-09 13:59 
@SkyblazeR: Achievements! ;D
HeroldHeroldSkrevet 07/08-09 14:06 
Controller, achievements, det at det er en multiplatformstitel. Jeg føler bare at Xbox 360 med Live har langt mere konsistens og integration i forhold til PS3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 14:09 
"Hver smølf sin smag" :)

Jeg vil dog overveje X360-udgaven, hvis den har en eller anden fantastisk fordel ift. PS3-udgaven.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 07/08-09 14:11 
Det synes jeg den har :D

Nej, det er selvfølgelig udelukkende subjektivt. Jeg synes bare den samlede pakke på Xbox 360 er bedre.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 14:28 
Jeg køber den til PS3 fordi konsollen ligner topstykket fra Batmobilen ;)
SumezSumezSkrevet 07/08-09 14:37 
PS3 har da også achievements, de kalder det bare noget andet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 14:37, rettet 07/08-09 14:38 
Beano>
Jeg køber den til PS3 fordi konsollen ligner topstykket fra Batmobilen ;)

Det er sikkert den mere ubevidste årsag til, at jeg også hælder til PS3-versionen :) Eller vent, min PS3 er hvid...så det holder vist ikke ;) Det er nok utopi at håbe, at der kommer en hvid Batmobil engang.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 14:38 
Sumez>
PS3 har da også achievements, de kalder det bare noget andet?

Trophy Collection.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 07/08-09 14:40 
SkyblazeR>
Det er nok utopi at håbe, at der kommer en hvid Batmobil engang.

Hvis Apple opkøber DC Comics, så dukker der nok en hvid iBat op :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/08-09 14:56 
Herold>
Controller, achievements, det at det er en multiplatformstitel. Jeg føler bare at Xbox 360 med Live har langt mere konsistens og integration i forhold til PS3.

Præcis samme årsager, at jeg spiller mine multiplatformspil på 360. Joker-gamemode eller ej... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 07/08-09 16:38 
King Chaos>
Hvis den serveres til f.eks. vildt eller langtids-stegt svin, vil rarbarbernes naturlige syre, sukkeret og de krydderier du nu har tilsat (f.eks. chili og kanel) give et fantastisk modspil til vildtsmagen og ikke mindst svinets fedme. :D

Sidder du nu igen og læser kogebøger på arbejde :p
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/08-09 17:41 
Det er faktisk mit rigtige arbejde :P
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/08-09 17:43 
Beano>

Hvis Apple opkøber DC Comics, så dukker der nok en hvid iBat op :)

Nok nærmere omvendt, pølse
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 17:54 
Beano>
SkyblazeR>
Det er nok utopi at håbe, at der kommer en hvid Batmobil engang.

Hvis Apple opkøber DC Comics, så dukker der nok en hvid iBat op :)

Og sikkert også en iMan ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 07/08-09 17:55, rettet 07/08-09 17:55 
PalleJensen>
Herold>
Controller, achievements, det at det er en multiplatformstitel. Jeg føler bare at Xbox 360 med Live har langt mere konsistens og integration i forhold til PS3.

Præcis samme årsager, at jeg spiller mine multiplatformspil på 360. Joker-gamemode eller ej... :)

Det lyder som en lettere "cosmetic" præference, men igen: hver frakkel sin smag. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/08-09 18:47 
Føj, hvor jeg synes demoen giver et positivt indtryk af spillet. De forskellige elementer er implementeret let og ligetil - og så er bat-o-vision, jo über-cool :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 08/08-09 10:40 
SkyblazeR>
Ja, hovedformålet med Joker-eksklusiviteten på PS3 må netop være, at dem der ejer begge maskiner, simpelthen køber PS3-udgaven.

Enig med Herold på den her. Selv om jeg også har begge maskiner så vælger jeg også 360 udgaven. Er lige glad med en lille extra gamemode som jeg nok måske får spillet en gang ;)
Selv om 360 udgaven ikke får Play-as-Joker så kommer der helt sikkert andre ting som DLC. Meget få udviklere der ikke har udnyttet den extra indtjening i nu.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/08-09 12:54 
Uhu hu... de spiller godt nok en lille bitte smule forskelligt. Jeg er lige gået i gang med PS3-udgaven. Jeg har lidt svært ved at sætte fingeren på hvad det er. I kampene er det som PS3-udgaven er hurtigere, men at Xbox-udgaven er mere... hmmm... solid. Som om det føles mere rigtigt når man rammer. Men det kan være det bare er 'Christians fornemmelse for sne'. Så er der noget med teksturene. Jeg synes Ps3-udgaven er lidt pænere. Men det er knepperi og det kan skyldes at min skærm er optimeret til PS3... måske... I don't knøw... Til gengæld hakker det i cutscenes i begge udgaver... men det er jo heller ikke de færdige.
BeanoBeanoSkrevet 08/08-09 13:25, rettet 08/08-09 13:26 
Prøvede også begge demoer (via HDMI i 1080p) og PS3 udgaven er en anelse pænere og skarpere. 360 er lidt "bloomet" og observerede en smule tearing og hakken i 360 udgaven i lobby-sekvensen i starten som ikke var på PS3. Det var dog meget lidt og måske forsvinder det når man kører det i 720p - har før oplevet at 360 spil får tearing i 1080p.
Men begge udgaver er MEGET tæt på at være ens :)

Gameplay forskelle bemærkede jeg ikke - syntes det var helt identisk. Måske de to forskellige controllers der spiller dig et puds?
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig