X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/07-09 13:52 
SkyblazeR>
Vil du kun have brawl/beat'em up eller stealth/langtrækkende spilforløb? Jeg ser nok mest frem til at stå og nyde flotte vandspejlinger med udsigten fra øen over til Gotham City - og finde ud af om Batman kan padle over til fastlandet :)

Følg nu med ;) Jeg vil gerne ha' adventure... altså noget hvor Batman kan bruge andre 'evner' end sine store fede næver og muligheden for at snige sig i skyggerne.

Det ville nemlig betyde at person-galleriet kunne blive meget større og varieret og at vi kunne få noget 'detecting' ind over.

Men det viser vel bare at Batman er en meget mere kompleks størrelse :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/07-09 14:40, rettet 16/07-09 14:41 
Jeg bed mærke i, at du ville have "mere adventure", men er det ikke lige lovlig tidligt at sige, at spillets eventuelle lige blanding af brawler- og stealth-elementer betyder, at der ikke er nok adventure? Men fair nok hvis dit indtryk er baseret på en gennemgang af betaen.

Med tiden er jeg jo selv begyndt at holde mig fra at læse previews og spille betaer, fordi det bare spoiler og sætter en dæmper på min senere (pure) førstegangsoplevelse af spillet. ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/07-09 16:35 
Nej, jeg venter stadig på at Sara kommer tilbage fra ferie og sender mig en debug udgave :D

...så jeg ved ikke noget om hvad spillet indeholder. Men det de har vist, har været slåskampe.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/07-09 16:49, rettet 16/07-09 16:53 
Jeg har ikke set samtlige trailere, men der har netop også været fokus på slåskampe i dem, jeg har set. Der skulle være langt mere at komme efter i spillet ifølge Ubis info:

--
INFO OM SPILLET:

• Udnyt det unikke FreeFlow™-kampsystem til intuitivt at sammensætte utallige slagkombinationer, der hjælper dig igennem opgørene med de enorme flokke af Jokeren's håndlangere i brutale nærkampe.

• Udforsk omgivelserne som Batman, VERDENS SEJESTE DETEKTIV, ved at løse indviklede gåder ved hjælp af topmoderne værktøj som fx røngtenscanning, fingeraftryksaflæsning, Amido Black’-spray og en særlig feromon-søger.

• Gå i flæsket på Gotham's mest legendariske kriminelle inklusive Jokeren, HARLEY QUINN, VICTOR ZSASZ og KILLER CROC

• Forvandl dig til en usynlig jæger ved hjælp af Batman's frygtede snigangreb og det unikke udsigtspunkt-system, der gør det muligt at følge og jage fjenderne, uden at de ser dig.

• Vælg mellem flere forskellige former for angreb som fx at svinge dig ned fra oven eller smadre gennem vægge. Eller brug dit jæger-kamera til at kigge nærmere på begivenhedernes centrum.

• Udforsk alle hjørner af Arkham Asylum og bevæg dig frit rundt på den legendariske ø, der for første gang præsenteres i sin rå og realistiske helhed.

• Prøv på alle måder, hvordan det er at være BATMAN, når du gør brug af alt fra BATARANGER, eksplosivt gele, batkloen og dine soniske våbe til den uundværlige svingline.

• Få adgang til endnu flere hemmeligheder ved at gennemføre skjulte udfordringer, der er fordelt rundt om i omgivelserne og udvikle og justér på dit udstyr ved at optjene erfaringspoint.

• Udnyt din superhelts komplette bevægelsesfrihed ved at bruge Batman's kastekrog til at nå alle de steder, du kan komme i tanke om, springe ned fra selv de højeste punkter og svæve i alle retninger.
--

Bare lige så der ikke er nogen tvivl om, hvad "feromon" er:

"Et feromon er et stof, der udskilles fra organismer til omgivelserne i meget små mængder. Feromonernes betydning er at virke som eksterne signalstoffer overfor andre individer af samme art. Der er angstferomoner, fødevejferomoner, sexferomoner og mange andre."

http://da.wikipedia.org/wiki/Feromon

Jeg håber der bliver en masse udforskning med vægt på "Få adgang til endnu flere hemmeligheder ved at gennemføre skjulte udfordringer". :)

EDIT: Jeg var tæt på at smide en kommentar ind om Poison Ivy mht. "feromon-søger"-featuren, men det ville vel have været lidt for åbenlyst :D
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 16/07-09 17:00, rettet 16/07-09 17:02 
Presse-info er... ja, presse-info :)

Ud fra de par previews, jeg har skimtet, så lyder kamp/stealth lidt for opdelt IMO. Først lidt tvungen kamp og så lidt tvungen stealth. Jeg kan bedst lide stealth, hvis det kan ses som alternativ strategi, og kan blandes flydende med kamp-aspektet.

Men kampdelen lyder nu ret sjov. Så hvis der ikke er for mange sekvenser med stealth, bliver spillet sikkert cool.
SumezSumezSkrevet 16/07-09 22:49 
VERDENS SEJESTE DETEKTIV!!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/07-09 23:12 
Jep, Batman er sgu sejere end Holmes...altså Sherlock...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/07-09 06:33 
Nu er det jo som at sige at min far er sejere end min farfar. Men det er jo bare to forskellige tidsaldre de levede i... eller noget :P
HeroldHeroldSkrevet 17/07-09 08:38 
Batman er vel netop verdens bedste detektiv... Men ham der den anden, er vel også død. Med mindre vi er ude i noget zombie-holmes eller League of Extraordinary Gentle Men :P (sic)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/07-09 09:10 
Jeg synes The Hulk er verdens sejeste detektiv
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/07-09 09:15 
Jeg holder på Colombo...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 17/07-09 09:50 
SkyblazeR>
Jep, Batman er sgu sejere end Holmes...altså Sherlock...

Ham den anden Holmes var også en slags bat-mand ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/07-09 12:03 
Herold>
Batman er vel netop verdens bedste detektiv... Men ham der den anden, er vel også død.

Batman er også død, så...
SumezSumezSkrevet 17/07-09 12:11 
Zombie Batman!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/07-09 14:38, rettet 17/07-09 14:39 
jaes>
Presse-info er... ja, presse-info :)

Ja, der smøres vel typisk lidt tykt på i den slags spilinfo, men jeg har set "presseinfo" der er meget værre. Den her er ret konkret og giver et meget godt ukritisk indtryk af indholdet i spillet. Men noget af det kan da vise sig at være en and...Bat-and :)

Men kampdelen lyder nu ret sjov. Så hvis der ikke er for mange sekvenser med stealth, bliver spillet sikkert cool.

Freeflow-kampsystemet lægger måske op til lidt strategiske kampelementer, men jeg tror ikke der lægges vægt på stealth i det her spil. Det præsenteres langtfra som et sådan spil i de trailere, jeg har set. Det mest optimale må være at lade det være mere op til spilleren end spilforløbet, om man vil benytte sig af stealth eller Batmans svedkirtler til at "overmande" Poison Ivy...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 17/07-09 14:54, rettet 17/07-09 14:55 
SkyblazeR>
men jeg har set "presseinfo" der er meget værre.

Alene det at den indeholder udtrykket "VERDENS SEJESTE DETEKTIV" inkl. capslock, gør den i mine øjne til en af de BEDSTE pressemeddelelser jeg har læst.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 17/07-09 15:22, rettet 17/07-09 15:36 
SkyblazeR>
Ja, der smøres vel typisk lidt tykt på i den slags spilinfo, men jeg har set "presseinfo" der er meget værre.

Jeg læste ikke ovenstående, pointen var generel. Man kan også bare sige, at i de fleste pressemeddelelser er der smurt for meget på :)

Den her er ret konkret og giver et meget godt ukritisk indtryk af indholdet i spillet.

Hvis der i de fleste pressemeddelelser er smurt for meget på - gætter på vi er enige i dette - så kan man jo ikke være sikkert på, at det er ukritisk. Men en anden point er også, at ord sjældent kan erstatte hvordan det er at opleve noget i praksis - specielt i forbindelse med presse-info som ovenstående, hvor det primært er en opremsning, indeholdet vægtes og differentieres ikke.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/07-09 16:10 
jaes>
Hvis der i de fleste pressemeddelelser er smurt for meget på - gætter på vi er enige i dette - så kan man jo ikke være sikkert på, at det er ukritisk.

Jep, det er vi - men mht. "ukritisk" tænkte jeg specifikt på den nævnte spilinfo (jeg ikke opfatter som typisk overgearet pressemeddelelse, fordi der er lidt CAPS-LOCK visse steder), der ikke bør opfattes som en "bevidst bedømmelse" af spillet. Hovedformålet med den spilinfo er at give konkrete oplysninger om spillets indhold (hvad spilleren har i vente) og ikke kvaliteten heraf (hvis man skøjter let henover det "der smøres tykt" :)).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/07-09 16:13, rettet 17/07-09 16:13 
Beano>
SkyblazeR>
Jep, Batman er sgu sejere end Holmes...altså Sherlock...

Ham den anden Holmes var også en slags bat-mand ;)

Så du spottede altså min underliggende "Long John"-reference. :D Eller vent, "Long John" er vistnok en drink (med whiskey)?

Nå, back on topic...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
KajikaKajikaSkrevet 03/08-09 19:55, rettet 03/08-09 20:12 
Demoen rammer XBLA, PSN og PC på fredag.

Edit: Hvor uhøfligt af mig, glemte at linke en kilde. Personligt glæder det mig meget, jeg er lidt afventende mht. dette spil, men en demo kunns skubbe mig i den rigtige retning.

Joystiq har mere
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-09 20:26 
Demo på Fredag?
Det lyder godt. Jeg er begyndt at glæde mig til det.
GreaseballGreaseballSkrevet 03/08-09 21:25 
Godt man har en PS3, så skal man ikke vente til ugen efter bare fordi man har sølv på LIVE XD
Greasball's PS3.. en meget stor Demo henter
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/08-09 23:01 
Jeg er gået i gang med preview-udgaven... og har skrevet under på en NDA :P... men jeg tror godt jeg tør sige at jeg ikke er negativ... men jeg kan ikke forstå han skal være så stor og chunky (det samme gælder Jim Gordon). Det virker som om han er designet af Kevin Nowlan (for dem af jer hvor det gi'r mening )
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/08-09 23:19 
Nuijjj det skulle du jo sende til mig KC! :D
Men jeg sidder og tripper for at få den Batarangversion jeg har bestilt på amazon og glæder mig til at læse din anmeldelse.
HeroldHeroldSkrevet 03/08-09 23:24 
Hans preview!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/08-09 07:44 
Ja, preview... og det er self derfor jeg ikke har sendt det til nogen, da der ikke er plads til debug-maskinen i kuverten.
HeroldHeroldSkrevet 04/08-09 08:05 
Jeg er sikker på at både Darkbeat og jeg gerne vil have den stående :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/08-09 08:40 
Begyndt at dukke anmeldelser op fra den trykte spilpresse.

Games Master UK (Xbox 360) : 96
Arkham Asylum is a game with the power to utterly captivate you and can stand proudly alongside modern classics such as "Resident Evil 4", "Gears of War," and "BioShock"...Simply put, Batman: Arkham Asylum is a masterpiece. [Sept 2009, p.66]

Playstation Official Magazine UK (PS3) : 90
The whole game is a class act. The fighting is sophisticated but arcade-addictive, the visuals are stylish, and the Lara-like exploration is smartly done. Plus the DC heritage feels all-encompassing like a big blanket. Arkham Asylum is comfortably the best comic book game that PlayStation's ever had, and is up there with the system's best actioners, full stop. [Sept 2009, p.95]

En ok start :D
SumezSumezSkrevet 04/08-09 09:26 
Ok nu glæder jeg mig :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/08-09 12:53 
Beano>
Begyndt at dukke anmeldelser op fra den trykte spilpresse.


Er det ikke dem der lovede Eidos forside og karakter over 90? :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-09 14:12 
Ja det er sådan anmeldelser skal drejes

http://www.youtube.com/watch?v=uVl7YU-R2e4
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 04/08-09 14:33 
Der tegner sig et billede af det bedste Batman-spil til dato. Jeg havde det på fornemmelsen uden at råbe alt for højt om det, for man skal jo passe med at lave vurderinger ud fra trailere.

Nu har jeg ignoreret tidligere Batman-spil i 3D, så jeg håber Arkham Asylym bliver en spiloplevelse, der kan sidestilles med Metroid-seriens fremragende overgang til 3D. Altså hvis man ikke har spillet andre Batman-spil i 3D :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 11:53 
Demoen skulle komme på PSN Store senere i dag... ca. kl. 17.00 vil jeg tro :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/08-09 14:58 
Der falder brænde, hvis det tidspunkt ikke holder. For nu sidder jeg bare og stirrer tomt ud i luften, indtil demoen lander... :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ComradeComradeSkrevet 06/08-09 16:18 
Det bliver bare godt, har det bare at gøre!! Håber bare den kommer iaften, så har jeg noget at glæde mig til mens jeg griller i det herlige vejr! :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 17:05 
Den er oppe nu
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/08-09 19:33 
...det sagde hun også i går... hvorom alting er, gik min debug udgave HELT ned, så nu er jeg begyndt helt forfra og det er stadig underholdende morsomt anden gang. Jeg vil sige det ser rigtig godt ud for Batman denne gang :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-09 20:03 
Jeg kan godt lide det med at AI'en selv finder ud af at navigere rundt og ikke følger en bestemt rute.
Det er også fedt når de begynder at gå i panik og skyder i blinde fordi de ikke ved hvor Batman gemmer sig.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/08-09 20:55, rettet 06/08-09 20:56 
Jeg har hørt en fugl synge om, at der er "helt vilde" danske anmeldelser på vej af spillet. Den sang samtidig, at de svenske anmeldere også er ellevilde med spillet og er gået i selvsving med "mycke mycke bra" i hver anden sætning.

En ikke så pokkers relevant tilføjelse til tråden, men anyways... :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 21:12 
Er de mon så baseret på preview-versionen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 21:45 
King Chaos>
...det sagde hun også i går...

Fnis ;)

Anyhøws... rigtigt lovende spil vurderet udfra demoen. Meget gennemført lavet og lækker grafik :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/08-09 21:53 
Herold>
Er de mon så baseret på preview-versionen?

Da vel anmelderversioner til "de heldige"? :) Ellers tolkede jeg "fuglens sang" forkert (den sang måske om udenlandske anmeldelser). Ellers lander der vel pr*m*er om en uges tid eller to. Hæng mig ikke op noget. ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
BeanoBeanoSkrevet 06/08-09 22:29 
Nogen der ved hvad play-as-Joker delen indeholder?

Er det et mini-game?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-09 22:53 
Det er muligt for PS3 ejere også at spille Jokeren i det dér challenge mode hvor man vidst nok skal slå horder af fjender ned på tid. Jeg er spændt på at se hvordan hans pandang til Batmans udstyr er.

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-batman-arkham/50732
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/08-09 22:54 
"Play-as-Joker is exclusive challenge levels for the PS3 version in which players will be able to take control of the clown prince of crime. ... For those of you who haven't been following the game, Challenge Maps are additional goodies outside of the main game that players can run through over and over again, trying to get the best score."

Play-as-Joker trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 23:05 
Får 360'erne lignende goodies?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-09 23:17 
Nej... Sony har scoret sig Jokeren som en exclusive til PS3 versionen.
Men det kan være det viser sig at være en timed exclusive og han måske kommer som DLC senere... Who knows.

Spørgsmålet er også om spillet holder så længe at det vil være interessant. Jeg vil sige at mit indtryk for demoen er at det potentielt er et solidt spil med rigtig høj produktionsværdi. Stealth elementet er rigtig fedt og jeg håber også at historien bliver det.... Krydser bare fingre for at den sidste tredjedel af spillet ikke bliver sådan noget quicktimeeventtotaltbullshitfights halløj hvor de smider stealth elementet helt ud af vinduet (Assassin's Creed comes to mind)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/08-09 23:37, rettet 06/08-09 23:37 
Jeg troede først den eksklusive PS3-Joker var en "and", men det er åbenbart sand...t (rimede ellers lige så godt). Så anden er skudt, men det kunne som nævnt tænkes at være en tidseksklusiv ting. Ellers kunne X360-spillet vel godt ende som en gang "rabarberkompot". Ubi ender nok med at modtage en overflod af klager fra X360-forbrugere, så de må uploade en add-on på Live.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/08-09 23:49 
Arrh... Nu må vi se.
Jeg mener... "The Lost and the Damned" er da ikke kommet til PS3 GTAIV endnu f.eks...
HeroldHeroldSkrevet 06/08-09 23:51 
Men den var da vist heller ikke tidseksklusiv, var den?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
479 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig