X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Batman: Arkham Asylum


Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
479 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 15/03-09 22:13, rettet 15/03-09 22:14 
Håber det bliver godt.
http://www.gametrailers.com/player/44955.html

http://www.gametrailers.com/player/46638.html
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/03-09 22:48 
Me2 :)
SumezSumezSkrevet 15/03-09 23:52 
Der er en ældre tråd her, men indrømmet, titlen er ikke så sigende :)

http://playright.dk/forumemne.php?id=28613&subid=372913#372913
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/03-09 08:19, rettet 16/03-09 08:19 
Synd for Born2Play ;D
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/03-09 21:25 
Fååårk jeg glæder mig!!! Det bliver konge. Holdet fra Batman the Animated Series.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 17/03-09 08:09 
Ja jeg havde sku helt glemt det var på vej. Sejt!

Hvis stealth elementerne bliver rigtigt implementeret så kunne det blive rigtig godt.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/04-09 21:09 
Ny video

bat ass!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
nerosnerosSkrevet 30/04-09 21:29 
Wow :O haha det bliver fedt.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-09 23:29 
Jeg er bekymret... det ser bare så jublende fedt ud. Vi kan kun blive skuffede :/
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/05-09 04:50 
Splinter Cell med Batman.
Jeg håber det bliver godt
BeanoBeanoSkrevet 01/05-09 07:58 
Så vil jeg formulere det lidt anderledes:

Splinter Cell med Batman. Jeg håber det bliver godt alligevel.

;)
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-09 00:04 
Så må jeg lige komme med en 3. formulering:

Heller Splinter Cell med Batman end Metal Gear ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/05-09 00:16 
Splinter Cell + Batman = Epic Win!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/05-09 07:32 
Batman: The Caped Crusader (Amiga) +... well, thats it :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-09 11:35 
Mit første spil overhovedet var Batman the Movie på C64.

http://www.youtube.com/watch?v=d_FWZuePdJ0

Good times!
BeanoBeanoSkrevet 02/05-09 11:54 
Delayed...

Sphincter Smell
SumezSumezSkrevet 02/05-09 16:37 
Greaseball>
Så må jeg lige komme med en 3. formulering:

Heller Splinter Cell med Batman end Metal Gear ;)

Metal Gear med Batman ville da være for fedt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 02/05-09 17:00 
Arh, jeg tror vist ikke der er nogen grund til at udsætte Batman for historiefortælling på sæbeopera-niveau - japanese style :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/05-09 17:40 
Enig
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-09 17:44 
Jeg er også enig, men nok ikke af de samme grunde i er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/05-09 17:45 


Det eneste Batman skal sige er at han er Batman
GreaseballGreaseballSkrevet 02/05-09 17:50 


Meget tynd Batman
HeroldHeroldSkrevet 02/05-09 17:53 
Konsolkongen>
Jeg er også enig, men nok ikke af de samme grunde i er :)

Så gætter jeg på at du allerede synes der er lavet alt for lange cutscenes med Batman i - de hedder Batman Begins og Dark Knight? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-09 19:12 
Batman Begins var i hvert fald en tam oplevelse. Dark Knight synes jeg var ret god men den blegner stadig i forhold til Tim Burtons film :)

Og jeg så først den første Tim Burton Batman efter jeg så Batman Begins. Så det er ikke fordi jeg er farvet af favoritterne fra barndommen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/05-09 20:24 
Konsolkongen>

Og jeg så først den første Tim Burton Batman efter jeg så Batman Begins. Så det er ikke fordi jeg er farvet af favoritterne fra barndommen :)

Det troede jeg så...

jeg kan godt li Adam West og Burt Wards udgave :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-09 20:29 
Det må du da gerne tro... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/06-09 20:13 
IGN har optaget et Demo playthrough ved E3 i 3 dele.

http://www.youtube.com/watch?v=A8TP9NvmnbA
http://www.youtube.com/watch?v=P09YMOIIgA8
http://www.youtube.com/watch?v=oCfsUvHl4fU
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/07-09 02:20 
Nogen der har set den? :/

Hvor min Batmobil?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 02:26, rettet 15/07-09 02:27 
Der er postet en "forholdsvis ny" Villains-trailer inkl. 720p-kvalitet til direkte download uden forringet komprimeringskvalitet.

Batmans værste (sommer)nat/mareridt
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 15/07-09 10:14 
Jeg synes det er underligt at de ikke har taget flere kendte skurke med. Men okay, fokus er vel på Jokeren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 14:15 
Der er flere end de "officielt annoncerede", fx Harley Quinn (Jokerens b*tch) og Victor Zsasz (seriemorder med snitsår over det hele - som han selv har lavet). Så håber jeg også lidt på, at der kan åbnes op for "hemmelige fjender" ligesom i Mortal Kombat :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HeroldHeroldSkrevet 15/07-09 14:25 
Der er noget ved lyset i det spil, der minder mig meget om Bioshock :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 14:27 
Sumez>
Jeg synes det er underligt at de ikke har taget flere kendte skurke med. Men okay, fokus er vel på Jokeren.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener her? De skurke der er med i traileren er da kendte. Men mener du 'flere'? Eller nogen DU kender?
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 14:33, rettet 15/07-09 14:34 
Herold>
Der er noget ved lyset i det spil, der minder mig meget om Bioshock :S

Min første tanke var netop at spillets "sælsomme aura" mindede om et eller andet andet spil. Det har du jo så lige nævnt. :I Det kunne være man skulle samle Bioshock op på et tidspunkt...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 15/07-09 14:39, rettet 15/07-09 14:40 
King Chaos>
Sumez>
Jeg synes det er underligt at de ikke har taget flere kendte skurke med. Men okay, fokus er vel på Jokeren.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener her? De skurke der er med i traileren er da kendte. Men mener du 'flere'? Eller nogen DU kender?


Eftersom jeg skriver "flere", mener jeg selvfølgelig "flere", hvad troede du jeg mente? :P

SkyblazeR>
Der er flere end de "officielt annoncerede", fx Harley Quinn (Jokerens b*tch) og Victor Zsasz (seriemorder med snitsår over det hele - som han selv har lavet)

De er da også blevet annonceret. :)
Men man kunne da f.eks. godt lige tage Twoface, pingvinen, osv. med. Jeg synes der mangler nogle af de mere farverige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 15/07-09 14:44 
Gem lidt til to'eren! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 14:46, rettet 15/07-09 14:47 
Sumez>
De er da også blevet annonceret. :)

De annonceres bare ikke i traileren ligesom de fire andre fjender. Men det kan være der er en anden Villains-trailer, jeg har overset?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 14:51 
Eller dvs. der er flere fjender, som Eidos og Rocksteady ikke har "præsenteret" endnu - selvom de evt. optræder i diverse trailere.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 15/07-09 15:12 
Herold>
Gem lidt til to'eren! :D

Psh, det er jo ikke en film :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 15:47 
Sumez>
Eftersom jeg skriver "flere", mener jeg selvfølgelig "flere", hvad troede du jeg mente? :P

Ja, da du også bruger ordet "kendte" i samme sætning, blev jeg i tvivl... måske kender du ikke Croc eller Bane i forvejen... :)
SumezSumezSkrevet 15/07-09 15:52, rettet 15/07-09 15:53 
Tja, nogen skurke har jo også en stærkere profil end andre. Der er fire af de rigtig "kendte" klassiske figurer med (Harley quinn er måske mindre "klassisk", men i det mindste har hun en stærk karakter), hvorimod de to andre virker som om de er taget med, fordi de samtidig med at de er taget fra Batmanuniverset fungerer fint som mindre profilerede "brawlers", der ikke kræver den store historie-involvering. At inkludere en unik figur som TwoFace eller Mr Freeze synes jeg ville være langt mere spændende.
Man kunne også sagtens nedprioritere Bane, men lige netop ham virker det som om at de alligevel fokuserer meget på, og han er alligevel også en rimelig stor favorit hos mange.

Men det er sevlfølgelig kun spekulationer, da ingen af os har spillet spillet, jeg synes bare at flere af skurkerne virker lidt kedelige, i forhold til hvor få de har valgt at tage med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 16:06 
Mmm... nu er jeg selv rimelig old school... og er bestemt ikke den store fan af Bane. Men som du selv påpeger så er han noget mere action orienteret (og/eller 'muscle') i forhold til f.eks. Riddler og Two-Face. Samtidig tror jeg (og det er ren spekulation) at Eidos er bange for at Mr. Freeze, Riddler og Penguin, vil blive opfattet som useriøst, camp, LEGO Batman-agtigt (men det er selvfølgelig ikke rigtigt). Jeg synes bare de skal proppe så mange skurke ind som de kan! :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 16:08 
I øvrigt synes jeg de skulle ha lavet det til mere af et adventure, så hele detektiv-delen også kommer til sin ret. :P
SumezSumezSkrevet 15/07-09 16:10 
King Chaos>
Samtidig tror jeg (og det er ren spekulation) at Eidos er bange for at Mr. Freeze, Riddler og Penguin, vil blive opfattet som useriøst, camp, LEGO Batman-agtigt (men det er selvfølgelig ikke rigtigt). Jeg synes bare de skal proppe så mange skurke ind som de kan! :D

Så havde de vel ikke haft Poison Ivy med :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 15/07-09 16:20 
Jojo, der skal være en grund til pattorh!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/07-09 16:41, rettet 15/07-09 16:42 
King Chaos>
I øvrigt synes jeg de skulle ha lavet det til mere af et adventure, så hele detektiv-delen også kommer til sin ret. :P

Mere adventure? Jeg har ikke spillet betaen, men bliver det ikke en god blanding af både action, udforskning og gådeløsning? Gåderne bliver vel næppe specielt udfordrende, da spillet jo i grunden markedsføres/præsenteres som et brawler-spil.

Jeg synes et spil som dette har mest brug for bryske fjender - en kategori som Two-Face ikke helt opfylder, IMO. Noget andet er, at jeg gerne ser, at Arkham City distancerer sig så meget som muligt fra de to seneste Batman-film - så spillet virkelig kan stå på egne ben.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 18:40 
Herold>
Jojo, der skal være en grund til pattorh!

Præcis. Den trailer med hende og den der plante... vaginalt siger jeg bare :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/07-09 18:42 
Skyblazer: Min opfattelse er at det er lige blanding brawl og stealth (som jeg HADER!)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/07-09 13:43 
King Chaos>
lige blanding brawl og stealth (som jeg HADER!)

Vil du kun have brawl/beat'em up eller stealth/langtrækkende spilforløb? Jeg ser nok mest frem til at stå og nyde flotte vandspejlinger med udsigten fra øen over til Gotham City - og finde ud af om Batman kan padle over til fastlandet :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 16/07-09 13:45 
SkyblazeR>
og finde ud af om Batman kan padle over til fastlandet :)

Jeg ville ikke satse på det :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
479 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig