X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lige et spørgsmål til Outlook


Svar
UriurUriurSkrevet 13/03-09 17:55 
Jeg har en outlook-mail hvorfra jeg gerne vil have videresendt alle mails til en anden mail. Jeg kan finde ud af at lave "regler", således at visse mails videresendes, men jeg kan ikke finde ud af at indstille det således at det gælder for ALLE mails.

Nogle Outlook-eksperter til stede?
scavengerscavengerSkrevet 13/03-09 19:19 
Dette burde virke også på nyere versioner af Outlook.

Link
Nemo me impune lacessit
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/03-09 14:26 
Jeg gætter på, at når du skriver en Outlook mail, så betyder det, at du henter mail fra en mailserver med Outlook. Det vil sige, at de kommer til at ligge lokalt på din computer.

Så egentlig burde du sætte din mail server til at sende din mail videre til den anden konto. Der er ingen grund til at hente dem ned i Outlook, og derefter sende dem videre.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
CoreCoreSkrevet 16/03-09 13:53, rettet 16/03-09 13:54 
Nyt spørgsmål:

Er der nogen der kender en gratis måde at få en "Hot-mail"-agtig (hvilket vil sige ikke-knyttet-til-internetudbyder) mail-adresse, der kan integreres i Outlook?

Mit problem bunder i, at jeg har internet betalt af mit arbejde, men p.g.a. jobskifte er jeg nu skiftet fra Cybercity til Fullrate (hvilket fungerer helt fantastisk btw). Dette gør at jeg nu for anden gang inden for et år, skal skifte min private mail-adresse ud (først havde jeg en via TDC og så skiftede jeg til Cybercity, som nu er opsagt).

Jeg vil gerne have en mail-adresse der ikke dør, hvis jeg en dag skifter fra Fullrate (hvis de overhovedet tilbyder mail-adresser), men jeg er samtidig også meget glad for outlook, og vil helst ikke ud i sådan noget eksternt hotmail-stads.

Nogle bud?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/03-09 13:59, rettet 16/03-09 13:59 
Du kan sagtens modtage webmails via Outlook gennem pop3. Andet tror jeg ikke kan lade sig gøre!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 16/03-09 14:08, rettet 16/03-09 14:08 
OK - Hele det har webmail-sjov er nyt for mig.

Er der noget der er bedre end andet?

Jeg kender folk der har alt fra Yahoo, Jubii, Ofir og til MSN.

Hvad jeg tage, og hvad er man sikrest på kan integreres i Outlook?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-09 14:54 
Echelon VI>
Du kan sagtens modtage webmails via Outlook gennem pop3. Andet tror jeg ikke kan lade sig gøre!?

Kun hvis webmailen understøtter POP3?

Jeg vil anbefale Gmail - masser af plads og det fungerer ret godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 16/03-09 15:10 
Men er der ikke et eller andet med at man ikke "bare" kan få Gmail?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 15:15, rettet 16/03-09 15:17 
Nej, det var for 100år siden (eller der omkring) hvor den var helt nystartet og i beta-beta-agtig version, der skulle man rigtig nok have en invite. Men havde man ingen venner der havde det, var nok fordi man ikke havde så mange venner };-)

Bare følg link og tryk 'Opret ny' };-)

You'll love it!

Link
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/03-09 15:44, rettet 16/03-09 15:45 
Herold>
Kun hvis webmailen understøtter POP3?

Ja selvfølgelig - både outlook og webmailen skal selvfølgelig understøtte/tilbyde POP3 :) Da Hotmail blev nævnt (denne understøtter POP3), glemte jeg lige at få det med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 16/03-09 18:04 
Herold>
Kun hvis webmailen understøtter POP3?

GMail understøtter også IMAP, en protokol jeg klart vil anbefale over POP3. Det fungerer langt bedre og giver flere muligheder.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 16/03-09 18:30, rettet 16/03-09 18:30 
Ifølge Gmails instrukser (der ellers guider en ganske godt igennem opsætningen i Outlook), ser den åbenbart helst at man bruger IMAP. Men den ser ud til at være oppe og køre nu. Jeg takker for hjælpen ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig