X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det nye Play:Right !


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:23 
Ville bare lige lave et indlæg, ang. det nye forum, om hvad folk syntes, giv jeres mening.

min mening:

Det er blevet RIGTIG flot (Nice Design), det er LIDT forvirret i starten, men tror det blir lært HURTIGT, det bliver GODT med mere INFO omkring spil.

RIGTIG NICE

10 // 10 !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
3of193of19Skrevet 01/07-03 15:25 
Men når man er inde i selve indlæggene i forummet er det jo ikke nødvendigt med de tre elementer á 256 pixels. Det er også der det er mest irriterende, da hver enkelt linie kører ud over skærmen.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/07-03 16:18 
Kunne det evt. ikke laves sådan, at man stadig kunne gå ind på det "gamle" forum?
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 01/07-03 16:18, rettet 01/07-03 16:27 
Siden er faktisk en LILLE smule for stor til 800x600. Man burde måske overveje at gøre noget ved det.
Men 640x480 er altså fortid. Den slags bør man ikke tage hensyn til længere. Det ender med at gå udover det enorme flertal, der benytter en "ordentlig" opløsning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/07-03 16:19 
Wow! Man tager til Roskilde festival, kommer hjem og forventer en masse nye spændende emner, men så sker der noget andet helt uforventet! Helt nyt sitet (til dels)!

Jeg må sige at jeg var temmelig forvirret, da det tog mig omkring 30 klik at finde frem til det sædvanlige emnevalg!
Lige nu ved jeg ikke om jeg synes det er fedt, det må jeg lige vente med at bedømme indtil jeg har fået samlet op på den forgående uge!

Grafisk set er siden super flot! Rigtig lækkert!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/07-03 16:34 
Det er ikke så svært når i lige lære det at kende:)

I kan hurtigt komme direkte til forum oversigten ved at trykke på forum->oversigt .... Også i der;) To klik...

Weeee.... Ej, RJK det er altså virkelig godt lavet! Stort ros herfra!

Og det er genialt man kan lave en kommentar til sine spil og at der er billed vedhæftet og alt muligt:O) ...
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 01/07-03 16:42 
Jeg tænkte på, om der ikke ved titler eksempelvis kunne laves en sortering der hed: A-B-C-D osv istedet for den nuværende nummering.
Jeg skulle op på side 67 (Forfærdeligt gæt værk ;) bare for at nå til Baldurs Gate: Dark Alliance.
Og så vidt jeg har forstået er man nød til at gå den vej for at tilføje til ønskeliste.

Tør slet ikke tænke på Skies of Arcadia Legend, hvor langt dén ligger henne ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 01/07-03 16:45 
Jeg er helt enig med tas der, og har selv foreslået det samme før.
Evt. bogstaver under tallene på hver side, der kan bruges til at indeksere en "søgning" (som i dette tilfælde er alle titler) efter forbogstaver.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 16:50 
Denne funktion ER på vej, men I kunne jo også bare indtaste titlen i søgefeltet....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
tastasSkrevet 01/07-03 16:52 
En anden ting, ved arkiv var jeg inden på eksempelvis Zelda.
Der er 7 anmeldelser, og i alle disse 7 score det max de respektive steder (6/6, 10/10 o.l). Dette blive registeret som 95%?
Og det endelig gennemsnit står til 93%?
Burde det i det mindste ikke være 95%?

Ellers er det fanme blevet nice når man lige får lært alle funktionerne :D
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 01/07-03 16:57, rettet 01/07-03 16:58 
tas >
Og så vidt jeg har forstået er man nød til at gå den vej for at tilføje til ønskeliste.

Det er nok uendeligt meget lettere, lige at lave en søgning :) Bare skriv "bal gat dark" eller sådan noget i øverste søgefelt...

EDIT: Små syv minutter for langsom... Flot... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 01/07-03 16:58 
Opløsningsproblem løst! Det var godt nok hurtigt. Tak, det ser fint ud på 640*480 nu. Og også på andre opløsninger.
RJKRJKSkrevet 01/07-03 17:00 
tas >
Og det endelig gennemsnit står til 93%?
Burde det i det mindste ikke være 95%?

Score er et vejet gennemsnit, der trækker tættere mod 50%, jo færre anmeldelser der er.

FAQ > Arkiv > Hvordan udregnes score?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/07-03 17:03 
3of19 >
Opløsningsproblem løst!

Det er nu ikke "løst" - læs lige dine beskeder, tak :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
lkzlkzSkrevet 01/07-03 17:36 
Hej

Jeg er lidt ny på Play:right, hoved sagen til at jeg oprettede mig selv som bruger var pga. den samling feature i har lavet. Og jeg nogle forslag til "forbedringer"

Jeg søger lidt en komplet liste af alle ens til spil til en given platform, som det ser ud nu skal man browse det 10 elementer pr. side. Mest for at vise andre ens spil samling uden at de skal klikke sig fra frem mange gange.
Evt. en forsimplet liste.

Jeg troede problemet var løst med jeres udskrifts version af listen, men det ser nu ikke særligt udskrifts venlig ud :)

Eksempel: http://www.playright.dk/samlerplatform.php?id=368&platformid=1&udprint=1

Måske kunne i lave en feature til at se alle spillene hvor kun titlerne var vist på en side eller lignende.

Ellers, fed side :)

Jules
McLovin
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/07-03 18:12 
Enig med Jules. Jeg kunne desuden ikke komme videre med at tilknytte nye titler, da jeg i min uvidenhed trykkede på Godkend :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 01/07-03 18:27 
Derfor kan du da sagtens tilføje nye objekter :)

Godkend tjener kun til det formål, at skjule de samlinger, der ikke opdateres (dvs. godkendes) regelmæssigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/07-03 18:30 
Jules >
Jeg søger lidt en komplet liste af alle ens til spil til en given platform, som det ser ud nu skal man browse det 10 elementer pr. side.

Med de to knapper ude i venstre side (Fjern billeder og Fordobbel længde) kan du komme op på 40 per side.

Jeg troede problemet var løst med jeres udskrifts version af listen, men det ser nu ikke særligt udskrifts venlig ud :)

Funktionen er brugbar, men ikke færdig (fejl rettet).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DommergaardDommergaardSkrevet 01/07-03 18:41, rettet 01/07-03 18:41 
Well done!

Glæder mig at se folk få skrevet deres samling ind osv.. så bliver det bare super!!

Good Work!! ;)
enfenenfenSkrevet 01/07-03 18:48 
RJK >
Med de to knapper ude i venstre side (Fjern billeder og Fordobbel længde) kan du komme op på 40 per side.

Var det ikke muligt, at få den til at gemme valget, så man ikke behøver at fjerne eksempelvis billeder hver gang?
What is the Matrix?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 19:02 
Jo da.

Privat > Valg > Vis billeder ved lister > Nej

Så ser du ikke længere billeder på siden (mere simpelt, en smule hurtigere - men også meget mindre sjovt ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
jaesjaesSkrevet 01/07-03 19:03 
Smukt arbejde drenge!

Fedt at I gider bruge så meget af jeres fritid på projektet, som I åbenlyst har gjort :)
crying outcrying outSkrevet 01/07-03 19:19 
jaes >

Fedt at I gider bruge så meget af jeres fritid på projektet, som I åbenlyst har gjort :)

Enig ! Havde det vaeret andre sites, havde det garanteret vaeret det rene 'pop-up' helvede !

Hvordan financerer i alt dette - noget med elefanthuer og vandpistoler ? ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
enfenenfenSkrevet 01/07-03 19:35 
MIKA-L >
Jo da.

Privat > Valg > Vis billeder ved lister > Nej

Så ser du ikke længere billeder på siden (mere simpelt, en smule hurtigere - men også meget mindre sjovt ;)

Hvad så med antallet af viste titler m.m pr. side? Hvis det ikke er muligt, er det så noget der bliver tilføjet på et senere tidspunkt?
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 01/07-03 19:42 
En anden ting.

Når man nu er inde under dette indlæg, så står der følgende øverst:

FORUM > OFF-TOPIC > DET NYE PLAY:RIGHT

Før i tiden, kunne man klikke på "forum" og så kom man tilbage til forum oversigten. Hvis man klikker på "forum" idag, så ender man på "forum start", hvilket ikke er helt brugervenligt efter min mening.

Er det noget der kan klares?
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 01/07-03 19:44 
Kan du ikke bare bruge ikonet, eller sågar tilføje et mere selv, deroppe i højre hjørne?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 01/07-03 19:51 
Nu var det jo ikke det jeg spurgte om.

Men tak for tippet...
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 01/07-03 19:55 
Enfen >
Hvis man klikker på "forum" idag, så ender man på "forum start", hvilket ikke er helt brugervenligt efter min mening.

Nu er det jo sådan, at forskellige brugere bruger forskellige funktioner. For mit eget vedkommende bruger/brugte jeg aldrig oversigten, men altid Aktive. Andre bruger Seneste og nogen bruger så Oversigt (som formentligt er den mindst brugervenlige for nye folk).

Hvad jeg prøver at sige er, at fordi nogen synes at det ene er smart, så er det langt fra sikkert, at andre synes det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/07-03 19:59 
Enfen >
Hvad så med antallet af viste titler m.m pr. side? Hvis det ikke er muligt, er det så noget der bliver tilføjet på et senere tidspunkt?

Det er der ikke taget stilling til.

En af grundene:

Jo flere elementer man ser af gangen, jo tungere er det for systemet og dermed opstår der potentielt mere overbelastning.

Det er fint nok når brugeren med 25 spil vil se hele sin samling på én gang, men når brugeren med 750 spil gør det samme, så trækker det fra de andre brugere.

Derfor (stadig én af grundene) har man normalt aldrig "uendelige" lister...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 01/07-03 20:05 
Man kan også gemme hele sin samling som XML, og så selv lave en HTML-side der fylder XML-listen ind i nogle tables. Det er faktisk ret nemt.

Og så lige et forslag: Genrer! Det ville eksempelvis være godt hvis man kunne få en liste over alle dansespil der er anmeldt på ps2 i danmark.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 01/07-03 20:12 
RJK >
Det er der ikke taget stilling til.

En af grundene:

Jo flere elementer man ser af gangen, jo tungere er det for systemet og dermed opstår der potentielt mere overbelastning.

Det er fint nok når brugeren med 25 spil vil se hele sin samling på én gang, men når brugeren med 750 spil gør det samme, så trækker det fra de andre brugere.

Derfor (stadig én af grundene) har man normalt aldrig "uendelige" lister...

Ups, jeg skulle nok have formuleret mig mere præcist.

Jeg tænkte mere på at have samme funktion som på "samling" siden - altså 40 viste titler af gangen.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 01/07-03 20:14, rettet 01/07-03 20:17 
RJK >
Nu er det jo sådan, at forskellige brugere bruger forskellige funktioner. For mit eget vedkommende bruger/brugte jeg aldrig oversigten, men altid Aktive. Andre bruger Seneste og nogen bruger så Oversigt (som formentligt er den mindst brugervenlige for nye folk).

Hvad jeg prøver at sige er, at fordi nogen synes at det ene er smart, så er det langt fra sikkert, at andre synes det...

Du har ret i, at der er tale om smag og behag, men de ting du nævner, vil jo stadig være tilgængelige, selvom man skulle ændre funktionen af "forum" tilbage til dens normale funktion, som før Playright ændringen.

Du ender eksempelvis tilbage til "off topic" oversigten, når du klikker på "off topic".
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 01/07-03 20:29, rettet 01/07-03 20:29 
Det er et spørgsmål om konsekvens. "Forum" er forsiden og det er den der kommer først, ligesom alle andre steder.

Vi kan så overveje om der skal sættes en Oversigt ind (Forum > Oversigt > Off-topic > Emne)...

Men jeg synes da bare, at det er nemmere at trykke på Oversigts-knappen end Forum-linket, så jeg har svært ved at se problemet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 01/07-03 22:31, rettet 01/07-03 22:32 
Ja, man kan sagtens tilføje et link til sig selv. Jeg er bare ikke så interesseret i, at have flere personal links end de normale links, som er der i forvejen.

Det nye site kræver desværre en del klikken frem og tilbage, hvis man vil navigere sig rundt.

Så jeg håber da, at du følge mit ønske :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 01/07-03 23:34 
For at komme med lidt ligegyldig statistik, så er vi med udviddelsen allerede i dag kommet op på dobbelt så mange unikke hits som sædvanlig, og vi har haft et utal af nye profiler, hvor der normalt kan gå flere dage uden nye tilkommere.

Lad os håbe at den stigende popularitet ikke forringer forummets kvalitet :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/07-03 23:51 
Enfen >
Ja, man kan sagtens tilføje et link til sig selv. Jeg er bare ikke så interesseret i, at have flere personal links end de normale links, som er der i forvejen.

Så er du jo åbenbart heller ikke særligt interesseret i funktionen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
IqonIqonSkrevet 02/07-03 00:53 
Jeg synes bestemt også om det nye P:R, og så forvirrende har det da heller ikke været. Jeg synes da ikke det tog mig mere end et par minutter at finde det, jeg gerne ville :) De nye features er fantastiske - det er i hvert fald svært at nævne nogle funktioner, der mangler.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
enfenenfenSkrevet 02/07-03 10:10, rettet 02/07-03 11:39 
RJK >
Enfen >
Ja, man kan sagtens tilføje et link til sig selv. Jeg er bare ikke så interesseret i, at have flere personal links end de normale links, som er der i forvejen.

Så er du jo åbenbart heller ikke særligt interesseret i funktionen...

Det er da at springe over hvor gærdet er lavest.

Jeg skal altså forstå det sådan, at du/I gerne ser at folk har mange i deres favorit liste? Det kan jeg så ikke forstå, da et antal over seks begynder at omstrukturere designet, hvilket mildest talt ikke ser alt for pænt ud.

Det kommer nogenlunde til at se således ud, hvor"@" er et ikon:

@-@-@-@-@-@-@------@-@-@-@-@-@
---------------@-@"søg "@-@
@-@-@-@-@-@-@
---------------@-@"Søg "@

Det jeg spørger om, handler jo faktisk kun om at ændre eller tilføje en pointer, så den peger ind på "forum oversigten", nøjagtigt som den gjorde på det gamle forum. Ja, jeg kan sagtens lave en favorit, hvilket jeg også har gjort, men det er jo bare ikke det, der er problemet. Hvis man klikker på off-topic i linien "forum<->off-topic<->det nye playright", så havner man i oversigten over off-topic indlæg. Så hvorfor man ikke skal havne på forum oversigten, når man klikker på forum, er mig uforstående.

Det er fair nok, hvis du/I helt vil udelukke at rette det, men så ser jeg gerne, at du/I skriver det, istedet for at dreje tingene. Det vil også bevirke, at jeg ikke sidder og skriver for døve ører...
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 02/07-03 10:36, rettet 02/07-03 10:37 
Sumez >
For at komme med lidt ligegyldig statistik, så er vi med udviddelsen allerede i dag kommet op på dobbelt så mange unikke hits som sædvanlig, og vi har haft et utal af nye profiler, hvor der normalt kan gå flere dage uden nye tilkommere.

Lad os håbe at den stigende popularitet ikke forringer forummets kvalitet :)

Ja. Jeg kommer til at tænke på BT's kommentarer efter en artikel osv, som jeg vil mene er bunden. Jeg håber ikke nogen af de brugere har fundet vej herind :)

Jeg anså det gamle playright/konsolforum som toppen indenfor seriøse fora's i DK.

Lad os se hvordan den nye side formerly know as P:R, ser ud når røgen har lagt sig.

Jeg er tilbøjelig til at mene at summen af IQ herinde forbliver den samme, selv om antallet af mennesker forøges.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 02/07-03 12:43 
Enfen >
Det jeg spørger om, handler jo faktisk kun om at ændre eller tilføje en pointer, så den peger ind på "forum oversigten", nøjagtigt som den gjorde på det gamle forum. Ja, jeg kan sagtens lave en favorit, hvilket jeg også har gjort, men det er jo bare ikke det, der er problemet.

Du behøver heller ikke nogen favorit. Knappen oversigt er i forvejen tilgængelig i ikonlinjen, da du allerede ER inde i forum-delen. Bare tryk på den. Jeg trykker hele tiden på aktive-ikonet, da det er den side, JEG bruger som "oversigt", og jeg har da også lavet en favorit til den. Personligt har jeg kun to favoritter, aktive og min egen samling, men overvejer også at sætte "valg" under privat ind i den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 02/07-03 13:33 
Det er vi helt enige om, men det er nu heller ikke et spørgsmål om favorit, hvis du nærlæser mine indlæg. Det er bare funktionen af "Forum", som jeg gerne så lavet om til dens gamle funktion.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 02/07-03 14:29 
Ja, og så er det jeg siger hvorfor. Du kan i forvejen nå tilbage til oversigten med et enkelt klik på det ikon, selv uden brug af favoritter!
Som RJK skrev, så er det forskelligt, hvad folk bruger, og jeg tror faktisk at de fleste af de aktive brugere herinde bruger aktive, og ikke oversigt, og for os er det jo så den, der er "hovedsiden" for forummet.

Men for at komme med et reelt argument for hvorfor det er som det er, så giver det mening at bruge den forside, vi har nu, hvis du prøver at kigge på sammenhængen mellem de forskellige dele af det nye P:R, hvor f.eks. "Info" i "Info > Udviklere > Factor 5" tager dig til forsiden for info.

Hvis det er så vigtigt for dig, kunne du vel prøve overtale RJK til at lave "Forum > Oversigt > Forumnavn > Emne", som han selv har foreslået. Det virker bare lidt overflødigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 02/07-03 14:30, rettet 02/07-03 14:33 
EDIT: Svar til Enfen, selvfølgelig...

Mht. "omstruktur" ved mange knapper, så er det min klare opfattelse, at dem der bruger mange knapper også kan finde ud af at bruge de små knapper, hvormed der er plads til omkring ti.

Derudover: Navigationslinjen, som du taler om, er jo netop en navigationslinie. Den viser hvilke undersider man er på, og gør så man har mulighed for at komme tilbage i "historien".

Et emne er en underside til et forum, som er en underside til forumforsiden. Ikke til oversigten. Ligesom det ikke er en underside til Aktive.

At nogen af os bruger det ene eller andet som sådan er fint nok, men derfor har det ikke noget med "navigationshistorien" at gøre.

Og for at gentage mig selv: hvorfor sidde og "fedte med" navigationslinket, når der er en knap til det?

Med andre ord forstår jeg stadigvæk hverken din logik eller dit problem - udover "sådan var det før".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 02/07-03 14:34 
crying out >
Hvordan financerer i alt dette - noget med elefanthuer og vandpistoler ? ;)


nah, de er medlem af Yuzakaen ;) Hvorfor tror du ellers en del af dem er så vilde med Japan, og deres spilkultur? :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SumezSumezSkrevet 02/07-03 14:38 
Det er heldigvis dejligt billigt at skrive programkode. Det kræver ingen dyre værktøjer, kun en teksteditor og blod, sved og tårer, og dem har Rune heldigvis masser af ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 02/07-03 14:52 
Sumez >
Hvis det er så vigtigt for dig, kunne du vel prøve overtale RJK til at lave "Forum > Oversigt > Forumnavn > Emne", som han selv har foreslået. Det virker bare lidt overflødigt.

Det er jo det som jeg har forsøgt fra start af. Det har været pointen fra første indlæg om denne sag. Det bliver så lige pludseligt drejet over på favorit m.m og det var ikke det, som jeg spurgte om til at starte med.

Men fair nok, jeg gider egentligt ikke bruge mere af min tid på det, når det bare bliver en diskussion, som kører i ring uden en egentligt afslutning.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 02/07-03 14:54 
RJK >
EDIT: Svar til Enfen, selvfølgelig...

[SNIP]En masse bla bla.

Læs mit indlæg til Sumez.
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 02/07-03 15:16 
Nu har jeg desperat ledt efter en forklaring på "Privat / Handler" , men kan ikke finde nogen forklaring noget sted ?

Hvad er det til / hvordan bruges det ?

Men jeg fandt da min foretrukne startside: Sitemappet. Der kan man nemt nå hen til det hele :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PlaykidPlaykidSkrevet 02/07-03 15:22 
"Privat" åbner for en række undermenuer, og i "handler" kan du se hvem du har tilføjet som positive/negative handelspersoner, og hvem der har tilføjet dig som positive/negativ handelsperson.
Det skulle vist være det:)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 02/07-03 15:25 
Dark-Light >
Nu har jeg desperat ledt efter en forklaring på "Privat / Handler" , men kan ikke finde nogen forklaring noget sted ?

Kan jeg ikke bare svare generelt "Læs FAQ'en" og så kan vi spare halvdelen af indlæggene i denne tråd? ;p

FAQ > Play:Right > Handler
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 02/07-03 15:34 
Nåå der er den.
Simpelthen fordi FAQ'en er ulogisk bygget op.
For det første står punkterne ikke i samme rækkefølge som ikonerne er listet i baren.

For det andet skal Handler pludselig findes under et Play:Right punkt istedet for et Privat-Punkt.

I det hele taget mangler der er privat FAQ som samler de undermenu'er som denne funktion har.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig