X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det nye Play:Right !


Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:23 
Ville bare lige lave et indlæg, ang. det nye forum, om hvad folk syntes, giv jeres mening.

min mening:

Det er blevet RIGTIG flot (Nice Design), det er LIDT forvirret i starten, men tror det blir lært HURTIGT, det bliver GODT med mere INFO omkring spil.

RIGTIG NICE

10 // 10 !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
156 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:23 
Ville bare lige lave et indlæg, ang. det nye forum, om hvad folk syntes, giv jeres mening.

min mening:

Det er blevet RIGTIG flot (Nice Design), det er LIDT forvirret i starten, men tror det blir lært HURTIGT, det bliver GODT med mere INFO omkring spil.

RIGTIG NICE

10 // 10 !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 01/07-03 03:30, rettet 01/07-03 03:30 
Er virkelig forvirret lige nu med det nye forum, men det skal jeg nok lære med tiden at finde rundt i ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:34 
hehe, ja, RaGe, det var det jeg skrev også, ska sq nok lære det !
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dpldplSkrevet 01/07-03 03:47 
Bare rolig det kommer. Selv om jeg ikke selv har hel lært det endnu. :(

Nå det kommer nok. Men det som er sket med P:R, er nok noget af det bedste som kunne ske.

Good work boyz ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SaturinoXSaturinoXSkrevet 01/07-03 03:51 
jeg er allerede ved at have styr på det, MERE eller MINDRE :)

Man er vel PROF :P
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
crying outcrying outSkrevet 01/07-03 06:25 
Enig - det ser rigtigt godt ud !

Virker funktionelt, med god/nem navigering. .... Smart med links til anmeldelser o.lign - siden er vist paa vej, til at blive en rigtig konsolportal, og ikke "bare" et konsolforum.

Flot !
Jusqu'a ici tout va bien....
SolaegSolaegSkrevet 01/07-03 09:57 
Ja, det er blevet utroligt flot og elegant!

Dog skal man jo lige vende sig til de nye funktioner, men alligevel kunne jeg godt tænke mig, at "oversigt" blev lidt lettere at finde. Her tænker jeg specielt på ikke medlemmer, der kommer ind og ser forummet.
tastasSkrevet 01/07-03 09:57 
Det er fedt, men også en ret stor mundfuld.

Det kommer lige til, at tage nogle timer at lære alle de nye funktioner at kende, så man får det optimale ud af sitet.

Jeg har dog noteret mig flere gode og interessante features, så mit første indtryk er at det er overvældende, men rigtig fedt ;)

Godt arbejde!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HulleHulleSkrevet 01/07-03 10:06 
Bestemt rigtig godt arbejde. I må ha' brugt mere end lang tid på dette, og tak for det herfra.

Er dog helt enig med Griberg i, at oversigt skal være meget nemmere at finde, og bør nok stadigvæk være forsiden.
Jeg personligt sad og var bekymret for at i havde fjernet måden det gamle forum var på, og havde nok ikke fundet det før om lang tid hvis det ikke var for dette indlæg på forsiden..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 01/07-03 10:10, rettet 01/07-03 10:13 
Det ser lækkert ud og virker overskueligt. Måske lige pånær oversigtsplanen, som man burde kunne komme til hurtigere. Desuden har jeg oplevet en underlig ting.
Jeg sad og indtastede min spilsamling (omkring 40) og når jeg så kiggede på min samling i oversigten, skriver den at jeg kun har indtastet 18, men når jeg kigger i selve samlingen, viser den det korrekte. Er det mon fordi jeg selv har oprettet en del af titlerne??!? Er der nogle af jer der har oplevet lignende ting?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 01/07-03 10:14 
Og mangler der ikke en Log-off knap? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ComradeComradeSkrevet 01/07-03 10:19, rettet 01/07-03 10:19 
Dejligt design, jeg har bare overhovedet ikke lært at bruge det endnu! :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 10:30 
Juggernaut >
Er det mon fordi jeg selv har oprettet en del af titlerne??!?

De titler du selv opretter, skal først godkendes af os, før de kommer endeligt med i systemet. Det er derfor de ikke tæller på din liste.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 10:31 
Juggernaut >
Og mangler der ikke en Log-off knap? :)

Den finder du inde under Privat.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
StriferStriferSkrevet 01/07-03 10:32 
Øhhhh det kan godt være at det er et dumt spørgsmål! Men inde i samling kan jeg godt oprette spil men konsoller kan jeg ikke! Hvad skal jeg gøre?
XBL Gamertag: ZeNtiX
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 10:37 
Konsollerne ligger på samme liste som spillene, da de ligesom spil også er regionsbestemte. Så en PlayStation 2 finder du på listen under PlayStation 2 - EU - P
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
enfenenfenSkrevet 01/07-03 10:38, rettet 01/07-03 10:41 
Så er jeg den første, som skal tilslutte mig dem, som ikke bryder sig om det nye design.

Specielt navigeringen synes jeg virker lidt rodet.

Under det gamle design, startede man med at få forum oversigten. Er det stadig muligt? Man skal jo, efter hvad jeg kan se, først klikke på "oversigt", for at komme videre.

EDIT:
Hvad med profil billedet. Hvor er det kun at se under nogle af punkterne. Eksempelvis kan man ikke se det under "samling".
What is the Matrix?
JuggernautJuggernautSkrevet 01/07-03 10:38 
MIKA-L >
Juggernaut >
Er det mon fordi jeg selv har oprettet en del af titlerne??!?

De titler du selv opretter, skal først godkendes af os, før de kommer endeligt med i systemet. Det er derfor de ikke tæller på din liste.

Kommer de så automatisk med når og hvis de bliver godkendt af jer?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ChronoChronoSkrevet 01/07-03 10:39 
Du kan bare bookmarke siden med oversigten istedet for forsiden. Det har jeg gjort. Man kan også tilføje flere knapper øverst.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
enfenenfenSkrevet 01/07-03 10:46 
Jamen, det gør det jo ikke specielt nemmere.

Efter min mening, så virker forsiden ret uinteressant. Det er også derfor jeg gerne så "forum oversigten" som forside.

Ja, jeg kan sagtens tilføje den som favorite i min IE.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 01/07-03 10:48, rettet 01/07-03 10:52 
En anden ting.

Er Playright ikke blevet langsommere, efter at designe er blevet ændret?

Jeg synes det tager lidt længere tid i forhold til før, når man eksempelvis laver et indlæg. Det kan selvfølgelig bare være et problem hos mig lige nu, men tror det dog ikke...
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 01/07-03 10:50 
Jeg vil også gerne lige rose RJK for det nye design. Han har virkelig gjort et godt stykke arbejde for at efterkomme folks krav og finpudse detaljerne under testfasen. Resultatet er det PR vi ser nu, som på virkelig mange måder er perfekt. Men selvfølgelig kan alting altid forbedres, så IMO skal i da være velkomne til at forholde jer kritisk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/07-03 11:01 
Juggernaut >
Kommer de så automatisk med når og hvis de bliver godkendt af jer?

Ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
UnknownUnknownSkrevet 01/07-03 11:05 
Enfen >
Er Playright ikke blevet langsommere, efter at designe er blevet ændret?

Prøv at tjekke hvor mange "ikke brugere" der er herinde ligenu!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
enfenenfenSkrevet 01/07-03 11:08 
Ja?

Men hvad så, når der er normale brugere herinde...Det har jo samme effekt.
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 01/07-03 11:09 
Når vi er færdig med optimering burde sitet som helhed ikke være langsommere, men vi skal jo lige køre med "rigtig" belastning (dvs. nu) for at finde de steder, hvor der skal gøres noget.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 01/07-03 11:13 
Ok

Jeg er da glad for, at jeg ikke er den eneste, som har lagt mærke til det.
What is the Matrix?
UnknownUnknownSkrevet 01/07-03 11:14 
Enfen >
Ja?

Men hvad så, når der er normale brugere herinde...Det har jo samme effekt.

Ja, men så mange plejer her ikke at være... Og hvis PR kører på samme server som før, bliver hastigheden nok lidt langsommmere!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/07-03 12:02 
Genialt lavet..... Keep it up!:)

I ved, når man kan gå ind under status på sin spilsamling, hvor man kan sige "sælges", "byttes", "haves" ovs, kunne så i måske lave sådan en feature for dem der ikke har et spil mere?

F.eks. hvis man har solgt det, men vil gerne lige skrive lidt om det;D...?
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 01/07-03 12:07 
Jeg synes, at det er helt flot af 'konkurrenterne' at rose Playright 2.0:

http://www.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=9875

http://games.zantiago.com/nyhed.asp?Id=1254

http://games.msn.dk/pgs/docs/newsItem_dk.asp?icn=68156&ci=60
ChronoChronoSkrevet 01/07-03 12:12 
Lidt sjovt at Gamereactor kun linker til arkivet, og har klippet det om forumet ud af pressemeddelelsen :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 01/07-03 12:15, rettet 01/07-03 12:22 
kanon udvidelse!

Hvor finder jeg den gode gamle oversigt over de forskellige kategorier i forummet, samt alle emnerne?

EDIT: Never mind, fandt den :) Men rigtig fed udvidelse, det må jeg sige.
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 01/07-03 12:28 
Efter 20 minutter er jeg endelig ved at få styr på hvordan man finder rundt i forummet (mm.:).

Jeg synes det er nogle kanone opdateringer og jeg er meget tilfreds over resultatet.
Jeg var dog lidt skeptisk første gang jeg så det nye site:)
Spiller nu: Halo 3
TLTLSkrevet 01/07-03 12:45 
Kanon opdatering. Det er en god idé at udvikle forummet til mere end et forum.

Jeg er så småt ved at finde ud af den nye måde at navigere på :]

Men hvordan kan man slette de ting, man har oprettet inde i samler? Jeg er kommet til at oprette ICO 2 gange, fordi at jeg lavede en fejl ved 1. oprettelse.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 01/07-03 12:50 
Tryk på objektet og så Ret og så Slet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 01/07-03 12:51 
Unknown >
Ja, men så mange plejer her ikke at være... Og hvis PR kører på samme server som før, bliver hastigheden nok lidt langsommmere!

Har du nogen ide om hvor stor serveren er og hvad båndbredden er? Hvis ikke, kan du ikke rigtigt udtale dig om det!!

Bare fordi du bruger "!", så kommer du altså ikke til at virke mere overbevisende.
What is the Matrix?
olmeolmeSkrevet 01/07-03 12:55 
Kunne man få oprettet midnight club 2, og twisted metal black online inde på Playstation 2 online?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 01/07-03 13:03 
De er hermed tilføjet.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MisseoMisseoSkrevet 01/07-03 13:16, rettet 01/07-03 13:16 
Det er da blevet skdie uoverskueligt... Man kan hverken finde hoved og hale i det... F.eks. kan jeg ikke finde Marked's forummet :S ?
SumezSumezSkrevet 01/07-03 13:29 
Jeg synes selv at designet og opdelingen af siden er gået hen og blevet temmelig god, men man skal selvfølgelig lige vænne sig til at forummet nu kun er en "mindre" del af Play:Right.
Du kan se den gamle forside ved at vælge oversigt under forum. Husk at for alt, der har med forummet at gøre, skal man først gå ind i forum-delen, hvilket gøres ved at klikke på taleboblen i øverste linje.
Jeg kan godt anbefale at tilføje Oversigt eller Aktive til favoritter, og så lave en knap til den (læs evt. FAQ'en for detaljer)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 01/07-03 13:34, rettet 01/07-03 13:35 
Eller læs fx Introduktionerne - de er der for det samme...

Introduktion
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/07-03 13:48 
Dumt spørgsmål:

hvordan uploader jeg et billed af mig selv? :O
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 01/07-03 13:51 
Der er endnu ikke åbnet op for nogen form for bruger-uploads. Man er velkommen til at sende den slags til undertegnede, der så opretter dem.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SolaegSolaegSkrevet 01/07-03 13:51 
Det var da utroligt så få, der har Xbox(stats). ;-)

Det skal vist lige rettes, at Xbox maskiner bliver tilføjet i samlinger eller, hvordan det nu fungerer.
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 01/07-03 13:55 
RJK du må meget gerne indsætte flg pic i min profil:

http://crew.zantiago.com/img/uploaded/nelmøefoto.jpg

Tak :o)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/07-03 14:23 
Jeg kan ikke rigtig hitte ud af ønskeliste funktionen?
(Jeg kan ikke finde "knappen", jeg skal bruge).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/07-03 14:32, rettet 01/07-03 14:33 
Jeg var også lige lidt skeptisk men...nææhhh, hvor er det blevet flot! Jeg har lært at navigere mig rundt, og spilanmeldelse's samlingen er da imponirende stor, og gamertag sektionen vil da nok også blive nyttig. Overall er syntes jeg at det er rigtigt fedt, også med spillehistorien fra 1951 til nu!
Da forummet stadig er klart det mest brugte,
har jeg bare added
www.playright.dk/forumoversigt.php til bookmarks! :)
soon the world will be one big computer
RJKRJKSkrevet 01/07-03 14:39, rettet 01/07-03 14:39 
Born2Play >
(Jeg kan ikke finde "knappen", jeg skal bruge).

Læs FAQ > Samler > Ønskeliste eller se introduktionen for Samler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 01/07-03 14:52 
Det nye layout er er flot, jeg må have overset efterspørgslen til betatestere, ellers ville jeg har sagt det her under testen.
Forummet er desværre blevet temmelig lavopløsningsfjendtligt.
Det er ret dårligt når man er nødsat til at surfe på et TV/Dreamcast, da man konstant skal scrolle venstre højre for at læse en linie i indlæg veg 640*480 og selv ved 800*600 er man stadig nødt til at scrolle lidt.
Er der mulighed for at gøre noget ved det? der er tonsvis af plads mellem logo'et øverst og knapperne...
RJKRJKSkrevet 01/07-03 15:09, rettet 01/07-03 15:10 
640 x 480 bliver ikke understøttet. Dem der vil surfe på DC må leve med dét. Det er næppe ret mange alligevel.

Siden går ned under 800 x 600, men problemet er selvfølig at browsere skærer noget af og skal bruge mere eller mindre plads på scrollbars etc.

Hvis der er seriøst behov for det, vil jeg overveje at lave en alternativ version for disse brugere, men det er ikke noget der bare er lige til at lave, da alt er baseret på den nuværende opløsning (= 3 elementer a 256 pixels plus mellemrum).

Med andre ord er det ikke min opfattelse at andre end brugere med gamle bærbare kører 800 x 600 eller lavere i dag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
156 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig