X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Ocean: The Last Hope


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/03-09 21:17 
Jeg glæder mig pænt meget til dette JRPG!

Men i gametrailers-review'et nævnes det at de engelske stemmer er rædderlige.

Er det sandsynligt, at der kommer en download på Live med japansk lydspor? Så vidt jeg husker gjorde de det også til et andet spil, men jeg kan ikke lige huske titlen (var det Blue Dragon?)
dpldplSkrevet 07/03-09 21:27 
Blue dragon var japansk fra start. Som alle Jrpg´s har været efter hvad jeg husker.

Eneste spil med japansk som DLC jeg kan huske er første Naruto. Men snakker vi jo om et anime spil, så det var jo krav fra fans side.
Nu spillet er udskubbet til juni, så er det jo tid til det. Men jeg tvivler.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/03-09 22:11 
Hah, det var Naruto jeg tænkte på...
3of193of19Skrevet 07/03-09 22:55 
I Tyskland kunne man ogsaa downloade engelsk lydspor til Fable 2 f.eks., saa hvis nok folk brokker sig kunne det da ogsaa ske for Star Ocean...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/03-09 21:30, rettet 12/03-09 21:35 
Hvornår kommer Tales spillet til EU?

Så finder jeg det sgu bare selv!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/03-09 22:19 
Jeg vil godt undskylde på alle P:R-brugeres vegne, at vi missede dit svar-vindue på lige under 5 minutter.

Nej pjat, jeg glæder mig også rigtig meget til Vesperia... jeg har haft det på ønskelisten lige siden jeg hørte om det :-) Men inden da er der Last Remnant (og et par stykker mere).
TobbiTobbiSkrevet 20/03-09 12:29 
nogen der ved om det kommer til DK, har ikke lige kunne finde det nogen steder?


http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1660/Star-Ocean-The-Last-Hope/p1/
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
dpldplSkrevet 20/03-09 12:41 
Spillet kommer til EU, så skulle da gerne også ramme lille DK. Men som jeg har skrevet tidliger blev spillet udskubbet(Fra april til juni), så i EU kommer spillet til at slåse med Tales of Vesperia.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/03-09 12:57 
Jeg skal helt klart have begge! :-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/03-09 12:01, rettet 22/03-09 12:01 
Hyakotake>
Jeg vil godt undskylde på alle P:R-brugeres vegne, at vi missede dit svar-vindue på lige under 5 minutter.

:-D Efter hvad jeg har hørt er Star Ocean ikke fantastisk. Jeg skal have Lost Odyssey igen. Det og Tales virker til at være de eneste to RPG'er der bare minder lidt om de titler der fik mig hooked på genren.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/03-09 12:38, rettet 22/03-09 12:41 
Tales spillene er meget overvurderet efter min mening, udover ToD er jeg blevet skuffet hver gang.

Hvad angår SO, så var SO2 faktisk et ret godt spil til trods for en ikke videre ophidsende historie og direkte rædselsfuld voice acting. SO3 spillede jeg højst i 20 minutter, så hvor vidt det er godt ved jeg ikke. I SO4 skulle combat systemet være blevet markant ringere end i de tidligere spil, så jeg har ikke store forventninger til spillet. Combat systemet var det det store plus ved de tidligere spil i serien, så dårligt combat system + tam historie giver ret stor chance for = skod spil.

Det er i det hele taget skræmmende at square er blevet en så middelmådig developer. Det er virkelig ikke meget udover FF og DQ som de udgiver der er værd at spille i mere end en time efterhånden.

Der er langt imellem snapsene hvad angår gode RPG's nu om dage. Det er efterhånden kun ATLUS der til tider kommer med noget ordenligt. Square, nippon ichi, Namco osv spytter det ene middelmådige RPG ud efter det andet.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/11-09 18:24 
Er der nogen, der ved hvor mange hit points slut-bossen har? Jeg brugte over 20 minutter på at slå den og jeg estimerer 50 millioner hitpoints (give or take)... i øvrigt totalt dårligt designet, for min healer var for dum til at kunne heale mig effektivt, så jeg blev nødt til at spille healeren og holde de 3 AI-kamphaner i live på lang afstand... røv-kedelig kamp, bare at stå og se på at de tæsker løs, mens jeg må stå 100 meter væk og smide healing ud i æteren.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig