X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Tryk af t-shirts


Reply
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/03-09 12:26 
Lidt et random spørgsmål men det er vel også hvad OT er til :)

Nogen, der kender et godt sted at få trykt t-shirts? Det drejer sig bare om et par stykker så altså ikke 100-200 stk. Gerne i Århus men måske der også findes steder online? Har prøvet at søge lidt men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle ordentlige steder online. Nogen, der kan hjælpe?

Tak for hjælpen
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
nerosnerosSkrevet 06/03-09 13:04 
Hvad med:


Vester Kopi :-)
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 06/03-09 13:40 
Jeg ser ingen t-shirts der:S

Jeg selv har en profil på shirtcity.com (mener jeg den hedder)

Desværre tillader den mig ikke at definere områder på billeder der er gennemsigtige.
Derfor tillader jeg mig at hægte mig på tråden og spørge: Findes der firmaer der tillader mig at uploade billeder der er delvist gennemsigtige?

(Forestil jeg et billede af den klassiske scene "It's dangerous to go alone. Take this!". Jeg vil kun have al grafikken på trøjen, ikke den sorte baggrund. Hvis det giver mening.)
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 06/03-09 13:43, rettet 06/03-09 13:44 
I Vester Kopi her i København reklamere de ihvertfald med at de trykker billeder og ting på t-shirts! Så deeeeeet..
Bashful Neophyte
solid snakesolid snakeSkrevet 06/03-09 14:48, rettet 06/03-09 14:51 
Her kan du selv designe og uploade dine fotos.
Det er nemt, og hurtigt at lave. Jeg har lavet 8-9 forskellige t-shirt. :O)
Du kan sætte et foto ind og lave tekst, ændere størrelse på begge dele, lave både for og bagside.
Selvom den siger, at fotoet ikke er særlig god kvalitet, kan du sagtens få det trykt.

Bemærk: at det er en computer der trykker dem, så vær sikker på, at der ikke er stavefejl, da der ikke er fortrydelse på dem. Fordi du som sagt selv står for det hele, og i løbet af processen skal du godkende flere gange.

Bemærk: ved sorte t-shirt holder trykket ikke så godt.. Så derfor køb hvide, de holder endnu længere, hvis du vasker dem i hånden.

Et tip: bare vælg den billigste fragt, det tar cirka 1 uge, selvom der står 21 dage.


Vistaprint.dk
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dpldplSkrevet 06/03-09 15:04, rettet 06/03-09 15:04 
Kommer helt an på hvad man skal have på. Vis et normal bildede man vil have på, skal man finde ordenligt sted. (Dårligere steder bliver billedet hurtig vasket af, eller gør ens t-shirt lilla :/ )

Men vis det derimod er en smule tekste man skal have på ved brystkassen eller på ens ryg. Så er det faktisk også en del små steder der kan hjælpe (Da der kan bruger samme maskine som man udskære klistermærker til biler med).
Min far laver nemlig tryk på tøj denne måde.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-09 17:41 
Overnite trykker også tøj fra dag til dag.
Jeg kender ikke kvaliteten af dem men de har da et par afdelinger ihvertfald

http://www.overnite.dk/
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 07/03-09 16:46 
Tak for de mange svar :)

Mht. Vistaprint.dk hvordan er kvaliteten så af t-shirts? Det er en sort t-shirt jeg gerne vil have følge print på - men trykket holder ikke så godt på de sorte?


t-shirt
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
happyEDhappyEDSkrevet 07/03-09 17:43 
zazzel.com
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
solid snakesolid snakeSkrevet 07/03-09 18:05 
dynamitedavo>
Tak for de mange svar :)

Mht. Vistaprint.dk hvordan er kvaliteten så af t-shirts? Det er en sort t-shirt jeg gerne vil have følge print på - men trykket holder ikke så godt på de sorte?

Jeg har fået lavet en sort t-shirt med tryk på, der holder bogstaverne ikke så godt, men jeg havde så fået at vide det tryk jeg lavede var ikke så god kvalitet altså fotoet, så det er da værd at prøve.. Hvor mange skal du bruge da?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/03-09 14:11 
Bare et par stykker og trykket er hovedsageligt tekst i bare hvid og sort så ikke det mest avancerede.
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
jaesjaesSkrevet 08/03-09 14:44, rettet 09/03-09 02:16 
Det er mit indtryk, at Café Press er værd at tjekke ud.
http://www.cafepress.com/

EDIT 3 (pis): Kilroy, det ser da ud til, at man godt kan uploade billeder uden fuld baggrund på Shirt City. Altså hvor baggrunden er mindst ligeså stor som grafik og tekst. Der er i hvert fald vist t-shirts, og ikke kun hvide og sorte, hvor der er trykt tekst og lidt grafik. De må således være lavet uden fuld baggrund.
solid snakesolid snakeSkrevet 08/03-09 16:18 
Okay jeg kan videresende dig en mail fra dem. Hvor du får en stor rabat på t-shirt. Hvis du laver en t-shirt af gangen kan du bruge den rabat hver gang. Ellers koster det ekstra og lave en kopi.. Det tar lidt ekstra tid, men du spare mange penge på den måde.
Send mig din mail på P.R pr besked.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Username
Password
Remember me