X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need for Speed: Shift


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/03-09 17:53 
Efter de sidste par skuffende Need for Speed titler, lyder Need for Speed: Shift ret lovende, specielt for os, som holder af mere realistiske bilspil. Håber serien kan vende tilbage til lidt af tidligere tids kvaliteter - jeg vil i hvert fald holde øje med NFS: Shift.

Gamespot: Need for Speed:Shift preview
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 05/03-09 19:47 
Man har jo lov at håbe, men når EA denne gang har hele tre NFS spil under udvikling samtidig og ikke bare eet, er jeg meget skeptisk :!
ComradeComradeSkrevet 06/03-09 16:45 
Deres tilgang lyder dog positiv, og alle spillene er af forskellige udviklerhuse?

Det er dog helt klart den mere realistiske version der bliver mest interessant, også fordi de har nogle Dice folk med på holdet?

Dog mener jeg stadig at Codemaster fører på bilspilsmarkedet, for min skyld kunne de sprøjte forskellige typer bilspil ud med den grafikmotor og skadesmodel.. Den er stadig imponerende! Tilsat lidt realisme fra Race Pro og du har årets bilspil ;)

De har i øvrigt også et Formel 1 spil på vej, som jeg glæder mig meget til. Codemasters har ikke rigtig fokuseret på realisme gennem længere tid, men har lovet et spil for F1 entusiaster. Bliver spændende at se om de implementerer KERS i spillet :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 06/03-09 17:38 
Jeg er også spændt på Fornula One og FUEL - selvom GRID og specielt DIRT var smuffende for mig. Bare de ikke gør F1 lige så popsmart og glitchy, så går det nok :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/03-09 19:18 
Grid og Dirt skuffende og glitchy!? Hmm...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 06/03-09 19:27 
Præcis
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/09-09 10:20 
Det første anmeldelser er kommet, god start...

Offical Xbox Magazine: 9/10
IGN: 9/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/09-09 10:36 
Nice, kunne være man skulle nuppe den - bliver vist ikke mangel på gode racers i år :)
nerosnerosSkrevet 12/09-09 10:45 
Jamen det er jo Need for Speed!...Har det nogensinde været godt?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/09-09 11:02 
Ja det har det... men det er en del år siden... Men hvad betyder det, hvis denne udgave er god??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 12/09-09 11:28 
Det er jo nok en smagssag! Jeg har aldrig brudt mig om den serie, men man kan da så håbe det lykkes denne gang ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 12/09-09 12:13, rettet 12/09-09 12:14 
Enig med Palle her - NFS serien har de sidste 5-6 år været crap men NFS navnet var tidligere betydende med gode spil :)

Ser ud til at de endeligt har vendt skuden med Shift. Er (så vidt jeg har forstået) også udviklet af Slightly Mad Studios der består af mange folk fra Blimey Games som lavede GTR spillene ;)
BeanoBeanoSkrevet 15/09-09 11:58 
Gametrailers' review : 9.1

Video (HD)
ComradeComradeSkrevet 15/09-09 12:28 
Uhh .. Går nok ikke helt galt i min antagelse om efterårets bedste racer!

Endelig rammer EA plet med deres temavalg.


Det er på torsdag det udkommer, right?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 15/09-09 12:54 
Eurogamer anmeldelse...

7/10
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-09 07:47 
Hmm... Jeg troede bare det var Eurogamer der var mavesure som sædvanligt...

Gamespot: Need for Speed: Shift review
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 17/09-09 08:57 
Et 7 på Eurogamer er der ikke så skidt.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/09-09 09:03 
Enig - 7 er faktisk ok på EG.
BeanoBeanoSkrevet 17/09-09 10:06 
NFS: NITRO ser faktisk lovende ud. Meget Burnout-agtigt med et lille snert af Jet Set Radio :)

Nitrous gameplay:
http://www.gametrailers.com/video/nitrous-gameplay-need-for/56101

Customization Walkthrough:
http://www.gametrailers.com/video/customization-walkthrough-need-for/56100
SumezSumezSkrevet 17/09-09 10:11 
Jet Set Radio? Hva?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/09-09 10:38 
Mht. til grafittien når man kører.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-09 11:01 
Jeg synes godt nok det ser skidt ud... Nu er jeg også mere til (semi) realistiske bilspil... Men det her, ja, det er en gang Burnout med små buttede biler... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-09 16:11 
Beano>
Mht. til grafittien når man kører.

Det er da ikke cel shaded?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 17/09-09 16:12 
Det er ret sprødt lavet med det grafitti halløj der :)
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/09-09 16:12 
PalleJensen>
Jeg synes godt nok det ser skidt ud...

Er det ikke bare noget du siger fordi du ikke har en af de der Wii-ting? :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/09-09 16:27, rettet 17/09-09 16:28 
Jow...

:)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/09-09 17:34 
:D
ComradeComradeSkrevet 18/09-09 09:17, rettet 18/09-09 09:21 
efter et par timer med Shift, må jeg indrømme at jeg er ret skuffet over det.

Man kan ikke undgå at sammenligne Shift med Grid, og i forhold til et spil der snart har 1½ år på bagen er spillet på stort set alle punkter, teknisk bagud - Hvilket er meget synd da EA, IMO, har ramt plet mht. temavalg.

Der er stadig alt for mange spor at finde fra de gamle NFS spil med halv dårlig framerate og den måde alle bilerne skinner på banen i forhold til de øvrige omgivelser.. "Behind car" viewet er for mig komplet ubrugeligt at bruge, da det stadig ligner at bilerne svæver og jeg kan ikke lade være med at skifte til In car.

Derimod fungerer cockpit view rigtig godt og er virkelig lækkert lavet. Dét view og så viewet over kølerhjelmen er helt klar at foretrække.

Spillet er dog stadig god underholdning, jeg havde bare sat (for høje!) forventninger til at EA kunne tage den sløje serie op på det plan hvor Codies, Turn 10 og Polyphony er...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/09-09 17:25 
Nu ved jeg ikke hvad for en version du spiller, men den 360 version jeg spiller, har ingen problemer med frameraten og fartfornemmelsen er glimrende.

Jeg er dog ved at blive temmelig irriteret over hvor ringe bilerne kører. En toptunet Audi som jeg har, skrider rundt på banen, den hverken bremser eller drejer stort set ikke... Det skulle forestille at være en semi-simulator, men disse køre egenskaber har ikke noget med en rigtig bil af gøre...

På papiret så Shift den mest spændende ud, men jeg er ved at vende blikket mod Forza 3 mht. årets fix af bilsimulation.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ComradeComradeSkrevet 21/09-09 10:26 
Nå det overrasker jo ikke nogen .. ;) Jeg må også indrømme at Forza 3 bare må levere nu, og forhåbentlig GT5. Jeg er bare bange for at disse er for "identitetsløse" ifht. Shift/Dirt. Jovist det skal være lidt kedeligt når det er simulation, men lidt ekstra lir i form af de lækre videoer i Shift giver lidt ekstra motivation til spillet.

Frameraten er som sådan ikke dårlig i spillet, men jeg har også læst at der skulle være småting i PS3 versionen, i perioden lige inden løbet starter. - Og ja fartfornemmelsen er glimrende, endda er der lidt for meget fart på IMO.

Men jeg er godt nok også træt af at min TT RS er komplet umulig at styre, selvom motoren kun er Stage1 tunet og samtidig justeret med max downforce, dyreste støddæmpere, frame, bremser osv.. Jeg hader normalvis alle de assists der kan være med til at ødelægge et bilspil, men i nogle tilfælde er de simpelthen nødvendige i Shift for at holde bilen nogenlunde på banen.

Glæder mig til at prøve spillet med Force feedback rat, om det kunne give en lidt bedre føling med bilen.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig