X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål om videresalg af ny Xbox 360


Svar
dRxLdRxLSkrevet 05/03-09 17:21 
Jeg har en kammerat der har vundet en Xbox 360 elite med Lips (X360) (inklusive to mikrofoner) og Scene It? Box Office Smash (X360).
Han vil gerne vide hvordan hans køber er stillet mht. garanti. Mere præcist: når den RROD'er er serienummeret tilstrækkelig til at hans køber kan få den byttet indenfor garantiperioden?

Derudover kunne han også tænke sig at høre jeres vurdering af hvad han kan få for den. Den er stadig uåbnet i sin æske.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 05/03-09 18:26, rettet 05/03-09 18:26 
Det kan da i hvert fald blive svært at påvise overfor Microsoft, hvornår garantiperioden starter og udløber. En eller anden form for kvittering fra præmieuddeleren ville nok være fordrende. Spørgsmålet er så, om de vil give en sådan.

Prisen er vel ret afhængig af, om der er garanti på eller ej. Med garanti ville ca. 2000-2200 lyde fornuftigt for mig.

Uden garanti ville jeg ikke røre den for en krone over 1000 :P
BonziniBonziniSkrevet 05/03-09 23:17 
Jeg vandt en Wii for noget tid siden, og ringede til distributøren som sagde jeg havde fuld garanti. Jeg vil anbefale at gøre det samme her. Mon ikke de har registreret serienummeret på den ene eller anden måde?
HeroldHeroldSkrevet 06/03-09 08:57 
Der er REKLAMATIONSRET, også hvis man vinder det. Enten må man aftale noget med det sted hvor man har vundet præmien, eller også burde det være nok at man har dokumentation for hvornår den er vundet/modtaget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 06/03-09 10:34 
MS' egen RROD garanti er jo også udover - og ikke i sammenhæng med - de danske regler for garanti.

Så i mine oplevelser med RROD, hvor jeg har ringet direkte til MS, har de ikke spurgt efter kvittering, kun serienummer.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HeroldHeroldSkrevet 06/03-09 10:37 
Sæføli. Mit indlæg var henvendt til dem der kalder reklamationsret for garanti.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 06/03-09 16:47 
Jajaja :P Reklamati/whatever! Mine prisbud med og uden var det vigtige i budskabet!
dpldplSkrevet 06/03-09 17:24 
Så i mine oplevelser med RROD, hvor jeg har ringet direkte til MS, har de ikke spurgt efter kvittering, kun serienummer.

Stadig er det vigtig at have. Havde sendt min 360 ind for RROD, fik tilbage hvor dvd drevet var død! Også fik jeg vide min reklamerationsret var udløbet (Min bon sagde noget andet. Så efter de fik kopi af den, kunne jeg sende den ind med samme).

Så jo god ide at have den, selvom for RROD er den ikke så vigtig.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/03-09 18:01 
Jeg har tidligere kørt konkurrencer i Boomtown-regi hvor vinder efterfølgende kontaktede mig som konkurrence-afholder i forbindelse med defekter/fejl og jeg kontaktede så producenten... og det er self altsammen meget fint, men hvis man vinder noget i Merlin, Stein Bagger-lotto ell. lign. hvor man er bange for at konkurrence-afholderen ikke eksisterer om 10 minutter, er det meget godt at få en kvittering :P
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig