X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!


Svar
3of193of19Skrevet 04/03-09 14:15 
Gamefront:
The King of Fighters XII PAL & USA Termin

04.03.09 - Ignition gibt bekannt, dass das Prügelspiel The King of Fighters XII (PS3, Xbox 360) in Europa und den USA im Juli 2009 im PlayStation Network und auf Xbox Live veröffentlicht wird.


KoF XII kommer til PSN og XBLA i USA og Europa til Juli 2009. FEDT!
Nice, et helt nyt, håndtegnet, HD 2d fig... Se hele indlægget


Japansk trailer med forskellige figurer
70 emne(r).
1 2 > »

Svar
3of193of19Skrevet 04/03-09 14:15 
Gamefront:
The King of Fighters XII PAL & USA Termin

04.03.09 - Ignition gibt bekannt, dass das Prügelspiel The King of Fighters XII (PS3, Xbox 360) in Europa und den USA im Juli 2009 im PlayStation Network und auf Xbox Live veröffentlicht wird.


KoF XII kommer til PSN og XBLA i USA og Europa til Juli 2009. FEDT!
Nice, et helt nyt, håndtegnet, HD 2d fighter spil :)

Japansk trailer med forskellige figurer
SumezSumezSkrevet 04/03-09 14:17 
Fedt! Jeg troede det ville blive en fuldpris retail udgivelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 04/03-09 14:22 
Har fulgt det i et stykke tid siden det blev annonceret til arcade sidste år. Det er virkelig godt at se at det kommer til XBLA.

Synes bare at karakter udseendet er lidt blandet stilistisk denne gang, Asamiya Athena ser ud som en anime doll med det kæmpehoved og skiller sig ret grelt ud fra resten af figurerne.
nerosnerosSkrevet 04/03-09 14:30 
Det er meget fedt det kommer, men jeg synes godt nok mange af figurene er grimt lavet.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-09 14:31 
Er det så endnu et af de gode spil man ikke kan købe "rigtigt"? Værste konsolgeneration ever :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 04/03-09 14:56 
Det her er jeg helt sikkert nede med. Selvom det ville have været federe at eje det rigtigt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 04/03-09 15:10 
Jeg synes det er meget rart, når spillet, som jeg udtrykte i en anden tråd, virker lidt som en ufærdig prototype på hvad der kommer i KOF-serien fremover.

neros>
Det er meget fedt det kommer, men jeg synes godt nok mange af figurene er grimt lavet.

Jeg synes det er vildt flot! Enig i at Athena ser lidt sær ud, men synes også det er meget fedt at de arbejder videre på deres karaktertræk i HD, i stedet for som i SF2HD blot at rentegne de gamle sprites.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/03-09 15:12 
Helt enig i at det ser flot ud, men synes bare ja undskyld udtrykket nogle af figurene ser så "gay" ud ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/03-09 15:23 
Betyder gay grimt? :o
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/03-09 15:35 
Så "femmi" da ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/03-09 16:08, rettet 04/03-09 16:08 
Det er vel ikke noget nyt for serien? :P
Benimaru har jo været med fra starten!

Gaaaay
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/03-09 16:15 
Hun er da ikke så gay hende der. Linkede du forkert?

Så er vi ved at være der...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/03-09 16:59 
LOL :D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/03-09 20:16 
3of19>
Ignition gibt bekannt, dass das Prügelspiel The King of Fighters XII (PS3, Xbox 360) in Europa

Prügelspiel!!? WTF - det er da det fedeste udtryk!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 05/03-09 08:15, rettet 05/03-09 08:16 
Herold>
Hun er da ikke så gay hende der. Linkede du forkert?

Nej, jeg ledte efter Benimaru, som du så fint linker til, men så fandt jeg hende der, og kom pludselig på helt andre tanker, og glemte hvad det var jeg ledte efter
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 05/03-09 13:42, rettet 05/03-09 13:46 
Altså, jeg vil mene at færrere characters vil kunne gavne serien og dens seriøsitet. Det plejer jo' at være ren running jump-in festival i et forsøg på at skabe balance :)

Skidt at det ender som download, for hvor er det smukt.
Ting om dét og pis.
happyEDhappyEDSkrevet 05/03-09 18:51 
Alf81: En anden gang må du gerne i det minste skrive at du hoppe fra en aftale i stedet for at bare lade vær at reagere på beskeder.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/03-09 21:17, rettet 05/03-09 21:18 
Vildeste Off topic indlæg EVER...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/06-09 23:42, rettet 05/06-09 23:46 
Det ser da ud til at udgives som retail:

KOF XII (X360)
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-br-77-4-49-en-15-The+King+of+Fighters+XII-70-3ds5.html

KOF XII (PS3)
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-bp-77-5-49-en-15-The+King+of+Fighters+XII-70-3dwq.html

Exar udgiver samtidig et par prügel-stick til PS3:

The King of Fighters XII USB Stick
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-49-en-15-The+King+of+Fighters+XII-70-3dn0.html (US$ 89.90 ~ 478 kr)

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!

Google Oversæt:

Bolden er egnet til at vedtage en kugle på størrelse med 35mm. Betjeningen er fantastisk!

Stick til panelet, KOF15 Kyoto-logoet og et særligt jubilæum, Hermitage, Ash, Athena, Terry, Ryo er værd at se. Premier's design er fantastisk!

Vælg mellem to typer af seks-knappen sekvens. Du kan ændre rækkefølgen NEOJIO!

http://exar.jp/product/ex0026/ex0026.html

Neo Geo Stick 2
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-77-1-49-en-15-NEOGEO+Stick+2-70-3dmz.html (US$ 69.90 ~ 372 kr)

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!

Google Oversæt:

"PlayStation", "PlayStation 2" NEOJIOSUTIKKU 35mm Version 2 såvel som beskæftiger en stor bold. Da den størrelse, der passer til den side, stor anvendelighed!
NEOJIO unik vifte af fire knapper, PLAYSTATION ® 3 software "KONGEN AF Fighters XII" er den bedste kampe spillet såvel som de andre!

http://exar.jp/product/ex0025/ex0025.html

Har nogen erfaring med Exars andre sticks? De har lavet et par stykker til Wii - begge skulle være officelt Nintendo/Capcom-licenserede. Så helt ringe kan de vel ikke være?

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 10:23, rettet 06/06-09 10:26 
Med sådan nogle relativt billige sticks er spørgsmålet vel bare om de nemt kan moddes; ellers kan de nok ikke bruges til vildt meget. Hvis de er ligesom Hori EX2 bliver det nok et problem, men er de lavet ligesom Mad Catz' Street Fighter sticks skal de nok blive populære med dem der modder.

SkyblazeR>
Har nogen erfaring med Exars andre sticks? De har lavet et par stykker til Wii - begge skulle være officelt Nintendo/Capcom-licenserede. Så helt ringe kan de vel ikke være?

Licensen siger intet om de dele der er smidt i, og hvordan indmaden er skruet sammen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 06/06-09 10:42 
Hvorfor skulle det være et problem at modde et EX2? Det tager da ikke meget længere end en times tid.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 12:31 
Det er et 'problem' i forhold til Mad Catz' SFIV sticks hvor alt kan klares med en skruetrækker som det vildeste instrument. På et EX2 skal man igang med at lodde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 12:33, rettet 06/06-09 12:39 
Man skal også gøre hullerne til knapperne større og en del fysiske tilpasninger af et Sanwa JLF stick for at få det til at passe. Det er dog ikke svært, tager bare tid.

edit: og jeg er stadig meget tilfreds med resultatet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 12:58 
Ja, på et Mad Catz SFIV stick passer både (den rigtige slags) knapper og sticks uden de større problemer. Både Sanwa JLF og Seimitsu LS-32-01, som man må vælge alt efter spilgenrepræference.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 13:05 
Jeg er lidt i tvivl om du mener det meget dyre Mad Catz stick eller det andet?

Meget dyrt og svært at finde:
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!

Mindre dyrt, måske også lettere at finde:
KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 13:07, rettet 06/06-09 13:08 
Det gælder dem begge. Jeg har selv købt sidstnævnte, og har LS-32-01 (Seimitsu anbefales normalt til shmups) på vej, samt nogle plane knapper (så det fornemmes ligesom Namco Sticket) liggende hos Rune.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 13:15 
Men i den dyre version sidder der jo allerede Sanwa dele. Ville være fjollet at skifte dem ud med Sanwa dele ;-)

Hvis jeg skulle have Seimitsu i noget af mit, ville jeg nok vælge LS-33, specielt til shootere. I sidste ende er det selvfølgelig en smagssag.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 06/06-09 13:39 
Jeg er i øvrigt lige på nippet til at samle et af de billige Mad Catz til ps3 op til mig selv. Men før jeg gør det, vil jeg lige sikre mig at det også virker når man spiller ps2 spil i bagudkompatiblitetstilstand. Jeg ved at du har en jap ps3 og sikkert også en del ps2 spil det er værd at teste det på, så du kender sikkert allerede svaret.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 13:49, rettet 06/06-09 16:31 
dRxL>
Men i den dyre version sidder der jo allerede Sanwa dele. Ville være fjollet at skifte dem ud med Sanwa dele ;-)

Ja, men nogle foretrækker så Seimitsu. Jeg modtog mit LS-32-01 i dag, sammen med nogle plane Seimitsu-knapper, og nu ved jeg i hvert fald, at jeg foretrækker Seimitsu. Der sidder Sanwa-dele i Segas Virtua Stick High Grade til PS3, som jeg også har, og der er jeg ikke vild med knapperne. Sanwa-pinden får dog lov til at blive, da PS3'en nok mest vil blive brugt til fightere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 13:50 
dRxL>
Jeg ved at du har en jap ps3 og sikkert også en del ps2 spil det er værd at teste det på, så du kender sikkert allerede svaret.

SFIV-sticket jeg har er til Xbox 360, til brug med de shmups der udkommer til den. Men som nævnt har jeg et VSHG, og det virker fint med PS2 Cave shmups, som jeg har spillet lidt mens jeg venter på Death Smiles. Ingen ko på isen dér.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/06-09 15:21, rettet 06/06-09 15:22 
dRxL>
Jeg er lidt i tvivl om du mener det meget dyre Mad Catz stick eller det andet?

Meget dyrt og svært at finde:

KOF XII (ikke) til XBLA og PSN!

Så svært er det heller ikke at finde, men der er meget svingende priser.

Problemet er, at nogen har sat et rygte igang om, at Mad Catz kun har produceret ca. 3000 stk. Ifølge Mad Catz er det løgn og latin, for de producerer stadig sticket:

http://www.madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=197

Visse ebay-sælgere er helt oppe på £300 og £400. Det er helt grotesk, da standardprisen i US er $199.99 ~ 1.000 kr (US) og i UK er £149.99 ~ 1.250 kr.

Den her sælger på ebay (UK) har 8 tilbage (PS3) som en af de få (jeg har set), der er tæt på standardprisen med "normal" fragt til Danmark (£30 med Parcelforce Euro 48):

http://cgi.ebay.co.uk/Street-Fighter-IV-Tournament-Edition-PS3-Fight-Stick_W0QQitemZ220428963472QQcmdZViewItemQQptZUK_VideoGames_VideoGameAccessories_VideoGameAccessories_JN?hash=item3352970e90&_trksid=p3911.c0.m14&_trkparms=65%3A12!66%3A2!39%3A1!72%3A1683!240%3A1308!301%3A0!293%3A1!294%3A50
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 15:35, rettet 06/06-09 16:15 
De stod faktisk oprindeligt i $150 vejledende, men var angiveligt udsolgt længe før de kom ud, og kan nærmest kun fås på eBay, eller hvis man er heldig i en lokal butik.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/06-09 16:37, rettet 06/06-09 16:37 
Det virker også til, at de UK-forhandlere, der har det på lager, nærmest obligatorisk kun sender indenlands (fx store.gameshark.net). Jeg troede rigtig jeg var heldig med www.cclonline.com til £130. Der kan dog kun vælges UK i deres formular til adresseoplysninger.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 16:39 
Gameplay.co.uk har det også, men de sender ikke varer der vejer over 1 kg udenlands...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 07/06-09 14:48 
Jeg har opdateret mod-tråden med lidt om mit meget ubesværede 'mod' af SFIV SE-sticket.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 12/06-09 19:22 
Naiera>
dRxL>
Jeg ved at du har en jap ps3 og sikkert også en del ps2 spil det er værd at teste det på, så du kender sikkert allerede svaret.

SFIV-sticket jeg har er til Xbox 360, til brug med de shmups der udkommer til den. Men som nævnt har jeg et VSHG, og det virker fint med PS2 Cave shmups, som jeg har spillet lidt mens jeg venter på Death Smiles. Ingen ko på isen dér.

Jeg har modtaget mit Madcatz SE stick i dag, men DOH!

Madcatz FAQ>
Q: Can my PS3 Arcade FightStick (TE and Standard) or PS3 FightPad work with PS2 games on a backward-compatible PS3?
A: The PS3 Arcade FightSticks (TE and Standard) and PS3 FightPads are currently incompatible with PS2 software played on a backward-compatible PS3. However, this may be changed in a future system firmware update.

Link: http://www.madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=208

Grunden til at dit VSHG virker i ps2 bagudkompatiblitiet er at der kom en ps3 firmware upgrade der sikrede dette. Om der kommer en lignende til Madcatz vides ikke :-/

Kilde: http://forums.shoryuken.com/archive/index.php/t-182971.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 12/06-09 19:30, rettet 12/06-09 19:34 
Og nu har jeg så skrevet til Madcatz.

Vred og skuffet forbruger>
Hi I just realized that your excellent line of SFIV branded controllers are not usable in PS2 backwards compatible mode on the PS3.
I have read the following FAQ entry:

http://www.madcatz.com/faq/default.asp?Action=Q&ID=208

and understand that you are well aware of this circumstance.
What I need to know is whether or not you are currently working with Sony to rectify this deficiency in a similar manner as it was fixed for other USB sticks of Japanese origin, like the HORI FS3, by a firmware update for the PS3 console.

Best regards
Daniel

I må meget gerne gøre det samme. Jeg regner også med at skrive til Sony.

Edit: nogen der har nogle relevante kontaktveje (gerne e-mail adresser) til Sony i japan, USA og Europa?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/06-09 20:48, rettet 12/06-09 20:50 
Rigtig trist, men det læste jeg egentlig godt i Madcatz FAQ, inden jeg købte TE-sticket fra ebay (UK). Men jeg fik vist ikke lige nævnt det her i tråden, sorry. Min hvide, japanske PS3 (40 GB) er desværre ikke bagudkompatibel.

Den hurtigste vej til de relevante Sony-folk er sikkert via Nordisk Film Interactive. Jeg kender flere folk i virksomheden, men er uklar på, om de stadig arbejder dér. Så kan evt rette henvendelse til dem om "problemet".

Mit TE-stick (PS3) fra ebay (UK) er sgu blevet forsinket pga. strejke i Londons undergrundsbane:

"I can confirm that your item has shipped – unfortunately due to the tube strikes in London we have had some delays (couriers not arriving and a very low staff level both at our offices and warehouse) as people could not make it to work."

:/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
NaieraNaieraSkrevet 12/06-09 21:53, rettet 13/06-09 09:56 
dRxL>
Grunden til at dit VSHG virker i ps2 bagudkompatiblitiet er at der kom en ps3 firmware upgrade der sikrede dette. Om der kommer en lignende til Madcatz vides ikke :-/

What!? Underligt. Jeg troede den update sikrede kompatibilitet med USB-controllere generelt, som f.eks. arcadesticks.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 13/06-09 01:23 
Så fandt jeg kontaktformularer for playstation3 support:

http://playstation.custhelp.com/cgi-bin/playstation.cfg/php/enduser/ask.php?&p_sid=gLzOzcAj
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 13/06-09 08:43 
Ah, så har jeg også skrevet til Kotaku og bedt dem køre en historie på sagen, i håb om at det så vil bringe mere opmærksomhed på den end jeg selv ville kunne generere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/06-09 16:22 
Så må vi håbe opråbet trænger igennem hos/til relevante folk, og de ikke ser det som en storm i et glas vand (desværre er der jo mange ignoranter ansat i spilbranchen). Det ville dog undre mig lidt, hvis du er den første stick-entusiast, der kaster lys på den manglende bagudkompatibilitet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
dRxLdRxLSkrevet 14/06-09 21:20 
Så fik jeg svar fra Sony, tror I de har folk ansat til at sidde og vælge hvilket standard svar man skal have tilbage i ansigtet? ;-)

Response (Nicole N.) 06/13/2009 02:08 PM
Hello Daniel

We apologize for the inconvenience. Sony Computer Entertainment America (SCEA) has not released any details concerning the product, project, or development referenced in your email. SCEA and its affiliated companies are regularly engaged in extensive research and development in many areas of the computer entertainment industry. Hence, we cannot comment on future PlayStation(R) developments, projects, or products. We appreciate your enthusiasm and continued interest in our products, and hope you understand our position. You may however, visit our website at http://www.us.playstation.com/ and view our current press releases and future updates.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/06-09 21:30 
Gad vide hvad man rent faktisk kan få et ordentligt svar på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/06-09 22:21 
Jævnfør parentesen i mit tidligere indlæg, og læs straks derefter Sonys tilbagemelding igen :)

De er jo åbenbart for dybt begravet i research af andre ting. "Fremtiden er nu" siger jeg bare...ikke i morgen. Nu. ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
dRxLdRxLSkrevet 26/06-09 00:03 
Så fik jeg svar fra Mad Catz:

Hi Daniel,

At this time, any firmware update to make our line of PS3 SFIV fightpads
and fightsticks compatible would have to come from Sony. As we are
currently not licensed by Sony, this will be very unlikely at this time.

Any changes to this would be reflected in both our online store and our
FAQ section for the respective products.

Regards,

Angelo Ables

Godt og ærligt svar.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 28/07-09 21:14 
Skulle det ikke kommet ud i dag?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 28/07-09 21:22 
Det er også udkommet de steder hvor jeg "handler", ser i øvrigt ud til at være regionsfrit til xbox 360.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 28/07-09 21:32 
Ja, men det skulle komme ud på PSN og XBL i Juli. Nu er det snart ikke mere tilbage af den her måned, og det ville da give mening hvis det kom ud samme dag som disc-versionen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 28/07-09 21:58, rettet 28/07-09 21:58 
Det hele er noget der minder om ting på cder og ikke som download.
Ting om dét og pis.
70 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig