X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilafstemning?


Svar
jaesjaesSkrevet 27/02-09 15:23, rettet 27/02-09 15:28 
Der var en eller anden, som foreslog i Årets spil-tråden, at der blev lavet en afstemning om bedste spil (var det nogensinde eller bare de sidste 10 år?).

Anyway, jeg sad og tænkte, at det kunne være underholdende med en afstemning på genrer, og evt. også bedste spil. Der er jo Vurder, men der kan man ikke se genrer (endnu).

Er der stemning for sådan en afstemning? Det er nemlig kun sjovt, hvis mange gider stemme IMO, ellers kan man jo ligeså godt bruge sites som Mobygames.

Jeg har egentlig ikke rigtig tid til at lave det, men jeg kan godt overtales til at stå for det, hvis en poster et link til en gratis survey/poll (uden mange strikse begrænsninger), samt at vi blive enige om genrer/fremgangsmåde.

EDIT: Hvad jeg mente er, at folk der er interesserede kan poste forslag til kategorier/genrer, ellers vælger jeg bare med hård hånd - pointen var, at der ikke skal bruges for meget tid på udvælgelsen, hvis jeg skal stå for det.
MrCaseMrCaseSkrevet 27/02-09 15:38 
surveymonkey.com :-)
Have you considered sucking less?
jaesjaesSkrevet 28/02-09 17:08 
Tak, men der er vist ingen grund til at gå i gang med det :) Kan egentlig også godt se, at der nok er rigeligt med tråde, der diskuterer noget lignende, så behovet er der sikkert ikke rigtigt.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig