X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mass Effect 2


Reply
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-09 22:04, rettet 23/02-09 22:05 
Så kom der endelig en trailer for ME2, mange har nok set den allerede. Men jeg glæder mig igen til at udforske galaxen og tilbringe mange timer på det.
Var meget glad for det første spil så det bliver spænende om de kan holde tempoet og bringe nyt til spillet.

Det stå dog indtil vider til at kommer til Xbox306 og PC.
Men var der ikke noget med at de og... Se hele indlægget


Teaser Trailer HD
201 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Reply
DarkbeatDarkbeatSkrevet 17/08-10 20:12 


Nu på PS3 snart
GreaseballGreaseballSkrevet 31/12-10 23:20 
And the winner of GamerTrailers Game of the Year Award goes to... :D
(også Best Single player og Xbox360 game of the Year)


GamerTrailers
millenniummillenniumSkrevet 20/01-11 09:16 
Åååårrhhhh.... Mass Effect til Ps3 ser ud til at rykke.

All good things comes to those who wait. :)


Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/01-11 09:25 
Hvad kan det som X360-versionen ikke kan?
Personligt ville jeg gerne kunne importere min figur fra 1'eren, men på den anden side virker det ikke som om det gør særlig meget at man gør det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 09:35, rettet 20/01-11 09:36 
Sumez>
Hvad kan det som X360-versionen ikke kan?

Intet - det samme fantastiske spil :)

Små kosmetiske forskelle (anden belysning) og lavere framerate nogen steder. Retail spillet er noget anderledes end demoen - det er v-syncet nu som på 360.

PS3 udgaven har dog Overlord, Kasumi's Stolen Memory og Lair of the Shadow Broker DLC pakkerne inkluderet.


Digital Foundry kigger på retail udgaven
SumezSumezSkrevet 20/01-11 09:40 
Mon ikke der kommer en X360-udgave med disse inkluderet også
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-11 10:19 
Sumez>
Personligt ville jeg gerne kunne importere min figur fra 1'eren, men på den anden side virker det ikke som om det gør særlig meget at man gør det.

Min første gennemspilning var uden import, min anden med. Selvom spillet var godt i første omgang, synes jeg virkelig at det kontinurlige element gjorde oplevelsen endu bedre i anden omgang. Der er overraskende mange tråde fra etteren med.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 10:20, rettet 20/01-11 10:20 
@Sumez: Ja mon ikke der kommer en GOTY udgave... ellers tilbud på pakkerne på XBLM igen (de har vist været på tilbud for nogle uger siden).
SumezSumezSkrevet 20/01-11 10:23 
Echelon VI>
Der er overraskende mange tråde fra etteren med.

Bare ærgerligt at jeg overhovedet ikke kan huske noget fra 1'eren. :P
Men spillet er jo umådeligt lineært, så jeg synes da det er begrænset hvor meget de kan tage fra ens figur.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GoodtimesGoodtimesSkrevet 20/01-11 10:49 
Sumez>
Men spillet er jo umådeligt lineært, så jeg synes da det er begrænset hvor meget de kan tage fra ens figur.

Hvordan skal det forstås?

Når 2'eren fortsætter tråde fra 1'eren, så er der vel tale om, at der bliver fulgt op på de valg, man flere gange foretager i løbet af og i slutningen af 1'eren?
SumezSumezSkrevet 20/01-11 10:59, rettet 20/01-11 11:00 
Det jeg mener er at der ikke er særlig mange relevante valg man kan foretage sig, og de fleste har en tydelig moralsk retningslinje bag sig, i stedet for at stille spilleren foran et reelt betydningsfuldt dilemma, der kan føre til vidt forskellige udfald af spillets historie.
Den eneste vigtige forskel jeg kan tænke på er den med hvilken "kammerat" man vælger at ofre, og noget med om menneskeracen får en plads i rådet - noget der så vidt jeg har hørt ikke rigtig har nogen betydningsfuld indflydelse på historien i 2'eren.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GoodtimesGoodtimesSkrevet 20/01-11 11:11 
Det er rigtignok ikke noget, der ændrer afgørende på hovedhistorien, men jeg synes da det er rart at se, at der er nogle ekstra samtaler osv., der kun finder sted alt efter hvad man valgte i etteren. Jeg ved heller ikke, om alle valgene, men tager, er rent sort/hvide i forhold til moral, men det er nok individuelt, hvad man synes.

Jeg mener også, at der en masse mere eller mindre "ligegyldige" valg fra etteren, der lige resulterer i en cameo eller en replik i 2'eren, og den slags sætter jeg da personligt pris på.
jaesjaesSkrevet 20/01-11 12:12, rettet 20/01-11 12:26 
Det er da også en klar fordel, hvis de ting der følges op på ikke er meget plot-tunge ting. Ellers skulle historien være med store forgreninger, og forgrenede historier er, på samme måde som meget frie historier, modsatrettet god historiefortælling. I hvert fald hvis vi taler plot-baserede fortællinger, som historien i Mass Effect (og 90% af alle andre historier).

EDIT: Første sætning rettet, det var nok ikke specielt tydeligt, hvad jeg mente.
RJKRJKSkrevet 20/01-11 12:39, rettet 20/01-11 12:39 
Ca. fem timer inde i ME2 og med ovenstående in mente er det i øvrigt (med fuldt forbehold for senere udvikling) et skoleeksempel på det i Årets spil-diskuterede: hvorfor linearitet er nødvendig, og hvor galt det går, når man tror man kan gøre det modsatte.

At man - semi-spoiler - føler sig tvunget til at begynde spillet med at fjerne hele ens crew, for at nulstille de forgreninger man opnåede i 1'eren, er for mig decideret komisk. Det underminerer jo fuldstændig illusionen af, at ens valg betyder noget som helst og at der er nogen form for reel frihed. Et decideret dødsstød til anti-lineariteten.

Ikke skrevet for at kritisere spillet, som ellers umiddelbart virker væsentligt bedre end forgængeren og med sin ensidighed i hvert fald for mig lægger op til, at det senere vil tage et opgør med de tvivlsomme postulater og moraler det første spil var præget af. Enten det, eller også er det endnu mere stupidt på de områder. Men jeg håber og tror endnu på det bedste.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 12:56 
RJK>
At man - semi-spoiler - føler sig tvunget til at begynde spillet med at fjerne hele ens crew, for at nulstille de forgreninger man opnåede i 1'eren, er for mig decideret komisk.

Har valgene i etteren ikke indflydelse på spillet senere også?

Jeg har aldrig spillet etteren, så ved det ikke.
RJKRJKSkrevet 20/01-11 12:59, rettet 20/01-11 12:59 
Som skrevet er jeg fem timer inde, så det skal jeg ikke kunne svare på, men den begyndelse efterlader da ingen tvivl om hvad formålet er og hvor grænserne for "forgrening" går.

Derudover forstår jeg ikke hvad du mener med "også".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 13:03, rettet 20/01-11 13:06 
At valgene har indflydelse på starten (før "nulstilling") og senere i spillet.

EDIT: Ikke at jeg tror der er den store forskel i historien (dvs. forgrening) - men at der er dialog som refererer til etteren afhængig af tidligere valg.
RJKRJKSkrevet 20/01-11 13:09 
Med "indflydelse" så mener du fx om den ene person der ses i få sekunder, mens han/hun flygter ud af Normandy er enten Ashley eller Kaidan? :)

Det vælger jeg så at betragte som "ingen indflydelse" :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 20/01-11 13:12 
Det er i hvert fald lidt nok til at jeg vil foretrække en udgave med alle udvidelserne inkluderet fremfor en hvor man kan importere sin figur fra 1'eren :P
Jeg kan ikke engang huske hvem jeg valgte at ofre, men det har jo nok været den der føltes mest "moralsk rigtigt"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 20/01-11 13:16 
RJK>
Med "indflydelse" så mener du fx om den ene person der ses i få sekunder, mens han/hun flygter ud af Normandy er enten Ashley eller Kaidan? :)

Det vælger jeg så at betragte som "ingen indflydelse" :)

Lidt har også ret (mit motto!) men hvis det er niveauet af indflydelse, så giver jeg dig ret :)
RJKRJKSkrevet 20/01-11 13:22 
Er det i øvrigt normalt, når man vælger "resume" efter dødsfald, at man bliver sendt tilbage til Normandy, i stedet for at starte fra sidste checkpoint? Det virker ret mærkeligt og irriterende for mig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/01-11 14:24 
Findes der spil, der har den mængde "indflydelse" som Rune ønsker sig? For det virker som en temmelig kompleks affære... og jeg kan ikke lige komme i tanker om nogen titler.
RJKRJKSkrevet 20/01-11 14:56 
Jeg har aldrig sagt at jeg "ønsker" mig noget. Men jeg har altid sagt at linearitet i praksis er nødvendig for god historiefortælling. Derfaf udledet at spil enten har svag narrativitet eller at de reelt er lineære, selvom de forsøger at få det til at se ud som noget andet. Og derfor skal man acceptere og vel også omfavne linearitet i spil, og ikke lægge noget negativt i det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 20/01-11 22:13 
Beano>
RJK>
At man - semi-spoiler - føler sig tvunget til at begynde spillet med at fjerne hele ens crew, for at nulstille de forgreninger man opnåede i 1'eren, er for mig decideret komisk.

Har valgene i etteren ikke indflydelse på spillet senere også?

Jeg har aldrig spillet etteren, så ved det ikke.

Jo. Har man spillet det første spil og 2'eren på Xbox360 så har de valg man gjorde i 1'eren indflydelse på hvem man møder og hvordan de regere når de møder en.
Om mennesker er dominerende i Galaksen eller.. ja der mange ting syns jeg. Der flere end bare en der kan død i det første spil.
RJKRJKSkrevet 29/01-11 16:42, rettet 29/01-11 16:43 
Efter gennemførsel og lidt research fastholder jeg at dette er tenderende en joke.

SPOILERS

Man møder Ashley/Kaiden et stykke inde i spillet, afhængig af hvem man lod overleve fra 1'eren. Man møder dem dog præcis samme sted på præcis samme opgave, og det gør ingen forskel. Det er bare to forskellige skins af hvad der reelt er samme karakter.

Man møder Wrex hvis man lod ham overleve. Og ellers møder man hans bror, der har samme funktion. Ingen forskel.

Hvis man lod Rachni dronningen overleve, er der en udsending, man kan snakke med, der fortæller at racen stadig lever. Ingen forskel.

Om valget helt til sidst i ME1 (som jeg svjh aldrig opfattede som et reelt valg, i øvrigt samme problem med ME2) gør den store forskel ved jeg ikke, men jeg tvivler voldsomt med ovennævnte in mente.

Jeg vil i andet indlæg argumentere for hvorfor udviklerne helt burde have droppet disse forsøg på valgfrihed, der så godt som intet bidrager til spillet, og medfører adskillige og langt værre problemer i stedet for.

For ikke bare at lyde negativ så tilføjes at jeg synes spillet overordnet er rigtig godt, klart bedre end det første og den bedste Bioware-oplevelse jeg har haft.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 29/01-11 16:52, rettet 29/01-11 16:52 
Kan godt være disse valg måske ikke bidrager noget når man gennemspiller det flere gange og kan sammenligne effekterne af forskellige valg, men første gang man spiller det igennem synes jeg nu stadig det giver en "illusion" af at ens valg har haft en betydning, at det så måske ikke ændrer det store er en anden sag :p
RJKRJKSkrevet 29/01-11 17:12 
Igen vil jeg så mene at det er totalt åbenlyst i første gennemspilning (og jeg har ikke tænkt mig at spille det igen :)), at valget ingen konsekvens har haft og at det hele lige så godt kunne være erstattet af det "modsatte". Perfekt bevist med spillets begyndelse, som jeg nævnte tidligere.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 29/01-11 17:56 
Er dine spoilers ovenfor for ME1 eller ME2? Vil rigtig gerne se hvad du skriver, men vil ikke spoile ME2 for mig...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 29/01-11 18:04 
Eftersom det omhandler hvad der sker i ME2 udfra hvad man gør i ME1, så er det vel spoilers til begge to :) Jeg tvivler dog på at det ødelægger oplevelsen for dig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 29/01-11 18:28, rettet 29/01-11 18:32 
Nogle af de ting du skriver, minder i øvrigt om Biowares måde at fortælle historier på i både Knights of the old republic og Mass Effect 1 (har ikke spillet 2'eren): Meget af narritiviten og plottet bliver nødt til at være generisk og/eller ligge til sidst på hver planet, fordi de kører med en struktur, hvor man frit kan vælge den rækkefølge man vil besøge de 4-5 planeter, hvor hovedhistorien fortælles (efter start-planeten). Illusionen virkede dog lidt bedre i ME1.

Det ville være meget bedre, hvis man enten ikke kunne vælge planter eller maks. mellem to af gangen. En styrke i fx Deus Ex er, at spillet sender én videre til til spillets lokaliteter 100% linæert*, og de valgfrie elementer så i stedet er "begrænset" til valg i disse områder.

* Som jeg husker det, og er også kun 2/3 inde i spillet. Men det er underordnet, pointen er bare, at metoden, efter min mening, virker fint.
KilroyKilroySkrevet 30/01-11 09:07 
(SPOILERS)

Jeg er af den overbevisning, at Mass Effect 3 kommer til at blive voldsomt påvirket af hvilke valg der er truffet i de to tidligere spil. Men dette her:
RJK>
Man møder Wrex hvis man lod ham overleve. Og ellers møder man hans bror, der har samme funktion. Ingen forskel.

Så vidt jeg husker er Wrex den drivende kraft bag et forenet Tuchanka. Med Klan Urdnot bag sig, formår Wrex at samle de fleste Krogans under sig og samle et folk der har været splittet stort set siden de opdagede ilden. (Eller i hvert fald siden genophage dukkede op...)

Mens Wreav, som er en traditionel Krogan, er mere eller mindre tilfreds med status quo og derfor ikke har gjort noget.

Potentielt set, kan forskellen mellem et samlet Tuchanka og et splittet være meget vigtigt i ME3.
Især hvis spillet går ud på at man som Shepard fiser omkring og samler støtte mod the Reapers (jeg har forstået at Dragon Age har nogenlunde samme plot?), så kan de beslutninger taget i de forgående spil sagtens være mere betydningsfulde end de referencer der er i ME2.
Kilroy Was Here
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-11 11:23 
(SPOILERS)
Hvis man i ME1 vælger at offer det oprindelige råd så I ME2 er det mennesker der styre rådet og andre racer man møder i spillet ser nu mennesker som en trussel eller en dominans. Hvor hvis man vælger at hjælpe dem i ME1 så er nogen andre holdninger som gør sig gældende i ME2 historien.
RJKRJKSkrevet 30/01-11 12:05 
Kilroy>
Jeg er af den overbevisning, at Mass Effect 3 kommer til at blive voldsomt påvirket af hvilke valg der er truffet i de to tidligere spil.

Baseret på hvad? Det kan jo ikke være på tendensen i ME1+ME2, som vel er det eneste man har at forholde sig til.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 19/02-11 23:53 
*SPOILERS*

Så kom jeg også igennem ME2. Det fangede mig ikke helt så meget som 1'eren gjorde. Ret elendigt fundet på, at man skal bruge 30 timer på at samle et hold, for så derefter at flyve ud og klare slutbossen på under en time! Jeg fandt godt nok slet ikke historien interessant som jeg gjorde det i 1'eren. Missionen virkede ligegyldig og ufarlig i forhold til det man var oppe mod i 1'eren. Der var også alt alt for mange personer på ens hold. Jeg endte med kun at spille med Tali og Garrus, fordi jeg følte mest med dem og kendte dem bedst. Tali brugte jeg også meget i 1'eren. Mange af personerne er måske nok mere interessante end dem i 1'eren, men når der er så mange så hjælper det ikke rigtigt noget. Våbensystemet er også helt ødelagt - det var fedt at få nye våben og tilføje opgraderinger til dem i 1'eren, men i 2'eren er der ingen interessante våbenvalg - man tager bare det nyeste. Alt for simpelt. Det var dog rart at slippe for den tunge inventory-management del fra 1'eren.

Mine romancer fejlede også igen. I 1'eren gjorde jeg alt for at slippe af med Ashley, og alligevel står der et billede af hende på skrivebordet. Liara vil kun arbejde så stadig ingen chance hos hende. I stedet forsøger jeg at flirte med Kelly, som så ender med at dø kort før slutbossen :-(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 20/02-11 00:13, rettet 20/02-11 00:17 
Du skulle have valgt at du ville redde besætningen straks, da du fik valget - så havde du nået Kelly og fået romancen med hende :)

EDIT: Faktisk lidt ynkeligt, da Kelly-romancen vel er at betragte som en trøst, da man svjv automatisk får den, hvis man har failet alle de andre romance-muligheder - har man opnået nogen af de andre, kan man slet ikke få den...

Jeg er i øvrigt enig med dig i, at historien er håbløs. Eller rettere, der er jo slet ingen handling overhovedet! At ME2 har vundet den ene pris efter den anden for "bedste historie" er en farce, og man fristes til at tro at dem der stemmer til den slags, ikke har spillet noget med en historie i før.

Men det skal jeg nok uddybe i min i-eksatisk-spænding-imødesete dissikrering af ME2's kvaliteter og mangel på samme :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 20/02-11 09:26 
Jeg har et savegame fra før besætningen bliver fanget, så jeg kan da prøve at gøre det valg om. Ville være træt af at Ashley også skulle stå på skrivebordet i 3'eren... Hvilke andre romance-muligheder er der da? Miranda? Hende fandt jeg også ret irriterende, så det er udelukket :-p

Nåja, det her med at scanne planeter for ressourcer var bedre end i 1'eren hvor man kører rundt i hvad der ligner tilfældigt genererede landskaber for at finde dem. Ikke helt så meget spild af tid. Blev dog alligevel lidt træt af det til sidst. Især når jeg var uheldig at støde på en ekstra mission og fordi jeg ikke manglede ressourcer længere.

Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig for, om det er godt eller skidt at hacking skills ikke længere afhænger af hvem man vælge at tage med på missionen. Det giver jo karaktervalget før en mission mindre konsekvens, men på den anden side er man heller ikke længere tvunget til at tage en hacker med hver gang. Jeg tog så alligevel altid Tali med...

Men ser man sådan isoleret på personerne og deres historier, så synes jeg faktisk de fleste kunne blive rigtigt interessante. Jeg fik stor sympati for de fleste under deres karakter-missioner, men når den opmærksomhed de enkelte personer får bliver fordelt over 30 timer træder da alligevel alle lidt i baggrunden.

Ser frem til din ME2-afhandling så :-)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 20/02-11 10:21 
Chrono>
Jeg har et savegame fra før besætningen bliver fanget, så jeg kan da prøve at gøre det valg om. Ville være træt af at Ashley også skulle stå på skrivebordet i 3'eren... Hvilke andre romance-muligheder er der da? Miranda? Hende fandt jeg også ret irriterende, så det er udelukket :-p

Tali ;) Og hende kan man godt fedte sig ind på efter den sidste mission også. Men om det afhænger af nogle dialogvalg der ligger før sidste mission ved jeg ikke. I så fald har jeg ubevidst valgt noget rigtigt, uden at være klar over det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 20/02-11 12:34 
Der er også Jack - hver sine lyster :)

Nu har jeg ikke spillet det flere gange, men ud fra at jeg fik romancerne med Tali og Miranda er det min opfattelse at man skal sørge for at få dem loyale (=klare loyalitetsmissionen og erklære sig enig med dem i et moralsk valg, mht. Tali er det at dække over hendes fars forskning) og så snakke nogle gange med dem efterfølgende og erklære sin interesse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 20/02-11 15:13 
Nu fik jeg så besøg af Kelly klædt i asari-danser kostume :-p

Der er stadig et billede af Ashley på bordet dog :-(

Desværre døde Legion nu da jeg gennemførte spillet igen. Mon det var fordi jeg ikke klarede hans mission inden turen til collector-basen? Men hellere ham end Kelly... Det ender med at jeg må gennemføre både 1'eren og 2'eren igen for at få det som jeg vil have det.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SaftenSaftenSkrevet 20/02-11 15:27 
Kan kraftigt anbefale at gennemføre Legions loyalty-mission. Indeholder en af de mest interessante beslutninger man skal tage.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
RJKRJKSkrevet 20/02-11 15:30 
Chrono>
Det ender med at jeg må gennemføre både 1'eren og 2'eren igen for at få det som jeg vil have det.

ELLER du kan bare lade være med at importere og så selv vælge de valg du vil have i indledningen af ME3 :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 20/02-11 16:17 
Chrono>
Hvilke andre romance-muligheder er der da? Miranda? Hende fandt jeg også ret irriterende, så det er udelukket :-p

Der er også Morinth :p
ChronoChronoSkrevet 20/02-11 16:28 
Haha, nåja - hende turde jeg ikke lade leve. Det ville ende med et kort forhold tror jeg :-!

Saften, ja jeg gennemførte den også første gang. Men så døde Kelly og jeg måtte undlade at gennemføre den. Og så døde Legion i stedet...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 27/07-11 10:13, rettet 27/07-11 10:13 
Spillets udvidelser er til halv pris i Deal of the Week, nogen af dem der er noget værd?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 27/07-11 11:08 
Lair of the Shadow Broker er det. Project Overlord er sådan set meget sjov, også.
Kilroy Was Here
SumezSumezSkrevet 27/07-11 11:18 
Ok, Overlord tingen er ikke med i tilbudet, ved ikke om jeg gider betale for Lair of the Shadow Broker. Fik godt nok spillet til kun 55kr, men det føles alligevel forkert at give næsten ligeså meget for en udvidelse til spillet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/07-11 17:08 
Lair of the Shadow Broker er IMO den klart bedste, og mest imponerende af udvidelserne - helt sikkert en inverstering værd.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 27/07-11 18:17 
Enig. Foruden at give en ny evne (Singularity) så tilbyder den lidt variation, noget mere til historien og lidt sjov og ballade.
Det føles ikke som om at den er knaldet sammen i løbet af en spisepause, i hvert fald.
Kilroy Was Here
millenniummillenniumSkrevet 14/02-15 21:00 
What the f...

7N consult:
http://www.7n.com/dk/

N7:
http://masseffect.wikia.com/wiki/N7

Det er sgu nemt at lave et logo. Bare stjæl noget fra et spil :D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 14/02-15 21:16 
Stjæle?

N'et ligner overhovedet ikke. 7-tallet ligner umiddelbart, men hvis du zoomer ind kan du se afrundingen i toppen er kantet på den ene og rund på den anden. Det ene logo har en rød trekant og det andet en turkis cirkel.

Så øhh, jeg vil sige du strækker det en anelse ;-)
201 topic(s).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me