X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mass Effect 2


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-09 22:04, rettet 23/02-09 22:05 
Så kom der endelig en trailer for ME2, mange har nok set den allerede. Men jeg glæder mig igen til at udforske galaxen og tilbringe mange timer på det.
Var meget glad for det første spil så det bliver spænende om de kan holde tempoet og bringe nyt til spillet.

Det stå dog indtil vider til at kommer til Xbox306 og PC.
Men var der ikke noget med at de også ville lave 2'ere... Se hele indlægget


Teaser Trailer HD
201 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-09 22:04, rettet 23/02-09 22:05 
Så kom der endelig en trailer for ME2, mange har nok set den allerede. Men jeg glæder mig igen til at udforske galaxen og tilbringe mange timer på det.
Var meget glad for det første spil så det bliver spænende om de kan holde tempoet og bringe nyt til spillet.

Det stå dog indtil vider til at kommer til Xbox306 og PC.
Men var der ikke noget med at de også ville lave 2'eren til PS3?

Teaser Trailer HD
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/02-09 22:07 
Så længe de denne gang får optimeret spillet, så det kører lidt tættere på acceptabelt niveau. Ellers glæder jeg mig skam også...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 23/02-09 22:16 
Jeg er mere og mere kommet frem til, at Mass Effect er på min personlige rpg top 2. Jeg glæder mig vildt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 23/02-09 23:18 
Nu hvor Deus Ex 3 vist bliver forsinket, er det fedt, at ME2 tilsyneladende holder tidsplanen. Det skal nok blive godt med lidt mere hard sci-fi. Håber dog ikke, at det kun bliver Mass Effect 1.5.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/02-09 01:27 
hader de der tidlige trailere der intet viser om gameplay grafik eller noget :P


tror først jeg kan starte på at glæde mig når der kommer en trailer med bare en smule mere indhold..
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-09 08:23 
Det er en teaser. Og pointen med en teaser er at fortælle at de er igang med det. Det er ihvertfald bedre end en press `release` :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 24/02-09 08:27, rettet 24/02-09 08:27 
Jeg vil vædde en gulddame med at det ligner 1'eren næsten fuldstændig. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-09 09:52 
Sumez: Jeg tror du har helt ret. Jeg tror ærligt talt ikke at der er så meget nyt at komme efter. Men hvem ved. Jeg håber at de har fået lidt mere styr på deres pacing her i anden omgang.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 24/02-09 10:02 
Jeg synes det vil være fint med en version 1,5 som jaes kalder det. Når det er en sammenhængende trilogi er det fint, at spillene ikke bliver for forskellige.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 10:16 
Sumez, nu var det første spil meget flot skruet sammen. Så det ville ikke så slemt. Det er værre når der går noget galt og spille ikke har sammen kvalitet som det første. Se bare Prince of Persia: Sands of Time hvor 2'eren ikke var på samme level.
En hvis fin-pusning af spillets grafik motor og animation ser vi nok.

Ville godt se at de lavede lidt mere "åbne" baner til missionerne.
SumezSumezSkrevet 24/02-09 10:24 
Greaseball>
Sumez, nu var det første spil meget flot skruet sammen. Så det ville ikke så slemt.

Det har jeg heller ikke påstået :)

Det er værre når der går noget galt og spille ikke har sammen kvalitet som det første. Se bare Prince of Persia: Sands of Time hvor 2'eren ikke var på samme level.

Snakker du om The Warrior Within? Og har du i så fald rent faktisk spillet det? For jeg mener klart at Warrior Within er det bedste i trilogien, og en stor forbedring over Sands of Time, især i forbindelse med kampsystemet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 10:30 
Ja, jeg har faktisk spillet det, gennemført det og har det stadig væk. Jeg siger ikke det er skidt. Kampsystemmet kan jeg godt være enig i virker rigtig godt i det. Men selve den grafiske og især lyd siden syns jeg ikke er på højde med Sands of Time.
SumezSumezSkrevet 24/02-09 10:36 
Spillet fik mange ukvemsord med på vejen pga, den "poppede" stil med letpåklædte damer, en dyster verden og det rockede musik.
Selvom jeg også savnede det 1001 nat-agtige miljø fra "1'eren", syntes jeg nu at den nye stil havde sin egen charme, mens musikken ganske rigtig var elendig, men jeg synes det synd at folk bedømte spillet blindt ud fra dette, i stedet for at se på alle forbedringerne. Jeg mener i hvert fald at det er et genialt spil, og et dårligt eksempel på en forfejlet efterfølger. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 12:09 
ja måske... men den visuele side syns jeg virkede meget skuffende efter det første spil, ikke så meget på grund af valget af mere dyster farver. Mere det at den så ud som om, især på figurene, at der var brugt færre polygoner og dårligere textures.
Det var det jeg lige bed mærke i første gang jeg spillede det.

Men det var Mass Effect 2 vi kom fra :) Lidt flere letpåklædte damer i ME siger vi ikke nej til vel ;P
SumezSumezSkrevet 24/02-09 12:10 
At dømme efter "damerne" i 1'eren, er jeg rimelig ligeglad med hvor meget tøj de har på. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 24/02-09 12:22, rettet 24/02-09 12:22 
Hvis man kommer langt med hende den blå alien.. så er hun da meget pæn uden uniform... men lad os heller stoppe ingen denne tråd bliver for lumre XD
SumezSumezSkrevet 24/02-09 12:29 
Jaja, hvis man er til blå, forvoksede fisk :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 24/02-09 12:34 
Hey, det er sexet, når piger er blå :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 24/02-09 12:54 
Wehner>
Jeg synes det vil være fint med en version 1,5 som jaes kalder det. Når det er en sammenhængende trilogi er det fint, at spillene ikke bliver for forskellige.

Jeg er helt enig i, at det skal føles som samme serie. Men samtidig skulle der nødig gå gentagelsesfest i den som i så mange andre spil. Jeg kan godt leve med samme type spring som fra Gear of War 1 til 2, nu da det grundlæggende (kampsystemet) fra starten fungerer lidt bedre i Mass Effect (IMO).
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/02-09 13:03 
Sumez>
Jaja, hvis man er til blå, forvoksede fisk :P

Uhmmm, fisk
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-10 19:52, rettet 21/01-10 19:55 
Der er lidt over en uge tilbage, inden spillet rammer. Jeg er ikke blevet specielt hypet... indtil jeg så spillets launch trailer, frigivet dags dato.

Episk...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 21/01-10 20:06 
Den fanger ikke rigtig mig. Men jeg har også spillet 1'eren, så jeg ved hvad det går ud på. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/01-10 20:11 
Echelon VI>
Der er lidt over en uge tilbage, inden spillet rammer. Jeg er ikke blevet specielt hypet... indtil jeg så spillets launch trailer, frigivet dags dato.

Ja, fantastisk trailer, som virkelig sætter stemningen!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-10 20:50 
Sumez>
Den fanger ikke rigtig mig. Men jeg har også spillet 1'eren, så jeg ved hvad det går ud på. :P

Hvad enten man er til Mass Effect eller ej, synes jeg traileren er godt skruet sammen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MrCaseMrCaseSkrevet 22/01-10 11:11 
Jeg er helt med på dramaet. Jeg havde måske nok også undværet et par af de aller mest cheesy citater ("We will stop at nothing!" "..sacrifice everything! Even our lives!"), men det kan ganske rigtigt ikke blive andet end genialt.
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 22/01-10 11:31, rettet 22/01-10 11:31 
Eller i hvert fald et ok underholdende spil, der fungerer fint, men ikke er nogen overvældende. Ligesom 1'eren, og alle deres andre spil. :P Men hype forstår de da at skabe ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/01-10 11:36 
Jeg er rigtig glad for det første spil og jeg har med vilje dodget trailere og så videre for ikke at få spoilet så meget af 2'eren. Jeg glæder mig til at spille videre med min Shepherd i fortsættelsen.
la0sla0sSkrevet 22/01-10 11:57 
Space Opera 2: jeg er så klar!
Hvad sker der?
enfenenfenSkrevet 22/01-10 15:07 
God trailer. Men ærgeligt, at Gametrailers stadig ikke gider bruge tid på at få fixet deres flashplayer.

Gem filmen og afspil fra din pc, medmindre du er til slideshows.
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/01-10 16:30 
Kører fint på min MacBook Pro...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 22/01-10 19:33 
Jamen, det er da godt. Der er MANGE, der har problemer. Det er bare at kaste et blik på Gametrailers forum.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 22/01-10 19:37 
Helt enig - det hakker meget slemt hos mig også på mine Windåse maskiner.
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/01-10 12:29 
:P

Vind en masse effekt to
GreaseballGreaseballSkrevet 23/01-10 13:16 
Glæder mig til det spil kommer. GameStop havde det til forudbestilling til en 1,- så det kommer heldigvis ikke til at gå over ens december/januar mishandlede tegnebog :D
SaftenSaftenSkrevet 23/01-10 14:04 
IGN, har deres anmeldelse oppe, og det lyder som om jeg er nødt til at få mig taget sammen og få gennemført etteren;)

IGN Video Review
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 23/01-10 14:14 
King Chaos>
:P

"De ligner enorme fisk stoppet ned i rustning, men er i virkeligheden en slags øgler. I Mass Effect universet er de kendt som…"

Du/I har da med lave de mest forvirrende spørgsmål ever! ><

Kan personlig ikke vente med spille ME2, selvom jeg har særdeles svære at valge min class for engangs skyld. Men ender nok med inflitrator pågrund sniper, invis cloak og par andre ting.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/01-10 17:15 
Ja, undskyld... nogen gange forvirrer jeg også mig selv :)
SaftenSaftenSkrevet 25/01-10 14:21 
Så er det med at være hurtig på tasterne, der er sket en fejl inde ved Microsoft og de har lagt dlc til download, gratis. Tidligere kunne man hente alt som v har været pre-order bonus men nu er det så bare Collectors' Weapon and Armor.

Man kan bruge links'ne i joystiq.com nyhed, som er linket til her:

Tons of Mass Effect 2 DLC available free right now [update]
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
dpldplSkrevet 25/01-10 15:31 
Hmmm lige blevet ringet op af Gamestop i Kolding og han sagde LE udgaven var udskubbet med en uge. Sikke noget skod, vil gerne have haft LE udgaven, men tro ikke jeg overlever 1 uges vente tid, imens alle andre spiller det. ><

Hvad fanden laver EA/Bioware, det samme skete med dragon age. Nå ja i det mindste gav Gamestop en god service med at ringe.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/01-10 15:55 
Det er nok bare en tryk ting... At deres presse eller pakkeri ikke har kunne nå at følge med eller noget.
BeanoBeanoSkrevet 26/01-10 10:24 
Eurogamer kan vist godt li Mass Effect 2 :D

10
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/01-10 10:30 
Boomtown har også lige givet det 10
WehnerWehnerSkrevet 26/01-10 10:31 
Jeg nåede kun lige en times tid i går, men er også meget positivt stemt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/01-10 10:32, rettet 26/01-10 10:33 
Flere anmeldelser... *splat*

GameSpot : 9.0
Gametrailers : 9.7
1UP : A-
Eurogamer Italy : 10
Eurogamer Spain : 10
IGN : 9.6
IGN AU : 9.3
Team Xbox : 10

Hermed bestilt :)

Gametrailers's anmeldelse (HD)
BeanoBeanoSkrevet 26/01-10 10:50, rettet 26/01-10 10:51 
Wehner>
Jeg nåede kun lige en times tid i går, men er også meget positivt stemt.

Har du spillet etteren og hvad syntes du om toerens resumé - dvs. får nye spillere en ordenligt introduktion til baghistorien og personerne?
WehnerWehnerSkrevet 26/01-10 11:47 
Jeg har gennemført etteren lige da den kom, så det står ikke så tydeligt i erindringen, men umiddelbart er jeg nogenlunde med. Det vil nok være en fordel at have spillet etteren, men jeg tror ikke det vil være noget problem ikke at have det. Helt umiddelbart vurderet jo.

Det skal siges, at jeg importerede min karakter fra etteren, og jeg ved ikke, om det påvirker introen, men det finder jeg ud af i aften eller i morgen, hvor jeg prøver at spille indledningen igennem med en helt ny karakter også.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/01-10 11:49 
Så vidt jeg har læst mig til er der da ikke import af karakterer i toeren?

Eller er det kun kosmetisk og ikke indflydelse på historien?
WehnerWehnerSkrevet 26/01-10 11:52 
Kalder du mig løgner? :)

Men det er der i hvert fald. Man starter dog på level 1, men to af de væsentlige beslutninger, man træffer hen mod slutningen af etteren bliver specifikt nævnt i forbindelse med importen, så noget betyder det for historien
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 26/01-10 12:06, rettet 26/01-10 12:07 
Wehner>
Kalder du mig løgner? :)

Nej da, men læste et sted det var fjernet i den endelige udgave - kunne være du spillede en beta eller anmelderversion der ikke var final? :)

Fra Eurogamer...

Players both old and new will devour the same content with comparable relish, however. For newcomers Mass Effect 2 gently constructs elements of your back-story in one of its initial scenes in order to compensate for the lack of a save-game to import, although the game makes certain decisions for you in a manner that fits the story most naturally, allowing for outcomes that might be deemed more valuable, like potential romantic entanglements. And while old characters inevitably need less introduction than new ones, they are handled in a way that should retain a new player's interest rather than excluding them.

Så det også nævnt et andet sted, men kan ikke lige finde det nu :O
WehnerWehnerSkrevet 26/01-10 12:11 
Det er nok mere sandsynligt at de store steder, der også har modtaget det tidligere end os, spiller noget debug-værk.

I hvert fald er det en plomberet retail, jeg sidder med, men jeg bemærkede, at det er 18+ på coveret, men 15+ trykt på skiverne.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
201 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig