X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad sker der lige for Coolshop?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 11:37 
Jeg er rystet! Har lige åbnet det forseglede Breath Of Fire III til PSP og kan se at det er _godt_ brugt. Ridser på æsken (som iøvrigt er gået fra i samlingen) til mediet og manualen er lidt bukket i hjørnerne.
Har I andre oplevet noget lignende??
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
57 emne(r).
1 2 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 11:37 
Jeg er rystet! Har lige åbnet det forseglede Breath Of Fire III til PSP og kan se at det er _godt_ brugt. Ridser på æsken (som iøvrigt er gået fra i samlingen) til mediet og manualen er lidt bukket i hjørnerne.
Har I andre oplevet noget lignende??
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/02-09 11:59, rettet 22/02-09 12:00 
Det har RJK prøvet, der er også andre der er trætte af dem, prøv at skriv Coolshop i søgefeltet her inde, der nogle stykker der ikke er så vilde med dem.

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 12:28 
Den havde jeg lige misset. Tak.

For lige at underbygge min påstand, har jeg taget lidt billeder:
Hvad sker der lige for Coolshop?
Hvad sker der lige for Coolshop?
Hvad sker der lige for Coolshop?
Hvad sker der lige for Coolshop?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 22/02-09 12:29 
Min kammi fik hans SF4 CE tilsendt i an alm. bobblekuvert så kassen var totalt smadret under forsendelse. Skidesmart.

Selv har jeg haft flest gode erfaringer - dog nuppede de fornyligt mine bonuspoint ifl. en bestilling de ikke kunne opfylde til tiden :(
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 12:31 
Kontakter man ikke Coolshop først og venter med indlæg som dette til man ser, om de løser problemet tilfredsstillende?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 12:40 
Jeg kan ikke helt se hvad det skal kunne gavne. Produktet er jo stadigt leveret som værende "nyt". Billederne er jo kun taget for at dokumentere min påstand om at produktet jo langt fra er det lovede.
Jeg har skam handlet mange gange hos Coolshop uden problemer, og jeg regner da også med at denne sag bliver løst på en fornuftig måde.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/02-09 12:41 
"Løser problemet"?

Hvad er der lige at løse? Det er jo desværre et faktum at CS sælger brugte spil som nye.

Langt fra et enestående tilfælde.
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 12:56 
Hvis der ikke er et problem at løse, er der heller ikke et problem at lave et emne om.

Hvis du ikke ud fra tråden kan se, hvad problemet er, og for den sags skyld hvad en løsning kunne være, så tror jeg ikke en uddybning vil hjælpe.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/02-09 13:05 
Wehner>
Hvis der ikke er et problem at løse, er der heller ikke et problem at lave et emne om.

Så er det vel relevant at advare folk om at de åbenbart sælger brugte spil som nye?
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 13:15 
Først når de har afslået omkostningsfrit at ombytte spillet, eller hvad man nu kan blive enige om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HankyHankySkrevet 22/02-09 13:29, rettet 22/02-09 13:30 
Det er jo lidt at tillade "går den, så går den" -princippet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 14:03 
Det er også "lad være med at blæse alt op på internettet før du har set om det er nødvendigt"-princippet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/02-09 14:17, rettet 22/02-09 14:18 
Man skulle tro du havde personlige interesser i CS, sådan som du forsvarer dem og tysser emnet ned.

Der er ingen der blæser noget op.

Det er som sagt, desværre, et kendt faktum at Coolshop sælger brugte spil som nye. Det er bevidst og ikke et enestående tilfælde.

Men det er åbenbart ikke relevant at advare folk omkring dette?
HankyHankySkrevet 22/02-09 14:23 
Wehner>
Det er også "lad være med at blæse alt op på internettet før du har set om det er nødvendigt"-princippet.

Jeg har da set det - de sælger brugte spil bevidst.
Selvfølgelig fortjener det at blive blæst op på internettet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 22/02-09 14:28 
Azzkikr>
Der er ingen der blæser noget op.

Hvis trådstarteren ikke har givet Coolshop chancen for at udbedre fejlen før han lavede denne tråd, så er der i allerhøjeste grad nogle der blæser noget op. Selv de bedste af os kan begå en fejl, så Coolshop skal selvfølgelig også have chancen for at sende trådstarteren et nyt eksemplar af spillet, før de bliver hængt ud på nettet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/02-09 14:42 
Ja hvis det var en fejl.

Men det er det jo ikke, hvilket er hele pointen med denne tråd.

Som der efterhånden er sagt 270 gange i tråden her er det helt bevidst at de sælger brugte spil som nye.
NaieraNaieraSkrevet 22/02-09 14:47, rettet 22/02-09 14:48 
Azzkikr>
Ja hvis det var en fejl.

Uanset om de har gjort det med vilje eller ej, skal de have chancen for at levere et nyt eksemplar af spillet til den forurettede, eller som alternativ give ham pengene tilbage.

Azzkikr>
Som der efterhånden er sagt 270 gange i tråden her er det helt bevidst at de sælger brugte spil som nye.

Har de skrevet til dig og sagt, at de med vilje sælger brugte spil som var de nye, eller har en ansat skrevet det et sted på nettet? Eller gætter du bare fordi det er sket en håndfuld gange?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/02-09 14:58 
Det er selvfølgelig ikke noget de ligefrem reklamere med.

Men når man hører om at de laver denne "fejl" jævnligt, må man jo drage konklusionen at de gør det med vilje.

Det er jo ikke bare 1 eller 10 gang at man har hørt at de har lavet denne fejl. Det er rigtig mange gange.
WehnerWehnerSkrevet 22/02-09 15:03 
Jeg er godt klar over at det i dag er gammeldags at forsøge at løse et givet problem, inden man bringer hele internettet ind det. Jeg tager overhovedet ikke stilling til, om Coolshop har gjort det før, vil gøre det igen eller hvad, man nu kan forestille sig.

Ikke desto mindre er det bedre stil først at kontakte sælger. Derefter kan man så skrive sit debatindlæg og oprette sin Facebook-gruppe.

Den holdning, du lægger for dagen Azzkikr, hører hjemme på Ekstra Bladets Nationen, og guderne skal vide, at der er rigeligt af den slags derovre.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 15:32 
Naiera>
Hvis trådstarteren ikke har givet Coolshop chancen for at udbedre fejlen før han lavede denne tråd, så er der i allerhøjeste grad nogle der blæser noget op. Selv de bedste af os kan begå en fejl, så Coolshop skal selvfølgelig også have chancen for at sende trådstarteren et nyt eksemplar af spillet, før de bliver hængt ud på nettet.

Jeg føler afgjort ikke at jeg blæser noget op eller hænger nogen ud her. Nu siger jeg jo ikke "at i for guds skyld ikke må ligge jeres penge i den butik" eller noget tilsvarende. Jeg forsøger at dele ud af min indtil videre uheldige erfaring, så fremtidige købere er klar over hvilke muligheder der foreligger.
Da jeg ikke kan få fat på CS idag, er sagen naturligvis ikke slut her. Uanset hvilket udfald der opstår her, posterer jeg selvfølgelig resultatet i tråden.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 22/02-09 15:34, rettet 22/02-09 15:36 
Jeg er helt enig i, at man bør kontakte sælger før man hænger vedkommende ud, men for det første starter denne tråd jo med et relativt uskyldigt spørgsmål og ikke med at hænge nogen ud (i øvrigt ligesom min egen tråd). Så jeg har lidt svært ved at se, hvorfor nogen skulle føle sig ramt af dette på Coolshops vegne.

Derudover kan vi vist godt konstatere, at dette problem i relation til Coolshop er sket mere end en håndfuld gange og min egen oplevelse med dem har i hvert fald ikke afkræftet teorien om, at det gøres bevidst. Så derfor kan jeg slet ikke forstå, at man føler sig ramt af dette. Uanset om man føler sig godt behandlet af Coolshop eller ej.

Konsekvensen af min egen sag blev i øvrigt at jeg ikke handler hos dem mere. Indtil videre i hvert fald - måske får de en ny chance senere, når de har et ordentligt tilbud :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 22/02-09 15:42 
Såvidt jeg kan se er der mange som allerede har "givet butikken en chance", så det at de bliver ved med at gøre det balancere fint ud at det bliver nævnt forskellige steder - ihvertfald som rjk siger så folk ved hvad der kan ske.
Hvis butikken derefter bliver lidt sur må det være deres egen sag når de gør den slags om og om igen. Jeg ved ihvertfald jeg ikke ville købe ting hos dem efter det er ske flere gange.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 22/02-09 16:41 
Jeg mener ikke jeg føler mig ramt på Coolshops vejne, men når jeg skriver om at overdrive tænker jeg nok mest på trådens titel, som i øvrigt havde et ekstra spørgsmålstegn inden jeg rettede det væk. Men uanset tonen i sådan en tråd her, så skriver man altså stadig til butikken før man laver tråden. Fejl kan ske, og jeg mener altså at man først kan tillade sig rigtigt at brokke sig, når butikken per mail eller telefon har nægtet at gøre noget ved det. Og så kan det i princippet væree ligemeget hvor ofte de har gjort det før.

I øvrigt har jeg vist aldrig nået så langt som til at handle hos Coolshop, så jeg har altså ingen interesser i at forsvare dem.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/02-09 17:03 
Det er alt sammen meget fint, men irrelevant.

Nu går vores kritik jo rent faktisk ikke så meget på dette specifikke tilfælde, men derimod på det faktum at Coolshop sender spandevis af brugte spil ud somom de var nye.

Hvor vidt at Juggernaut har kontaktet coolshop er irrelevant. Han spørger jo netop om "Har I andre oplevet noget lignende??", hvor efter vi kan bekræfte at det har vi.

Om så det rent faktisk er en fejl og han kan få ombyttet spillet har intet med sagen at gøre, det ændre ikke på at Coolshop har ry for at sende brugte spil ud somom de var nye, hvilket er hele pointen her.
NaieraNaieraSkrevet 22/02-09 17:40 
Azzkikr>
Hvor vidt at Juggernaut har kontaktet coolshop er irrelevant.

Selvfølgelig er det ikke irrelevant. Uanset Juggernauts intentioner med tråden, så hjælper den med til at piske en stemning op, før Coolshop har haft en chancen for at rode bod på deres kæmpe synd.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
scavengerscavengerSkrevet 22/02-09 19:39 
Selvfølgelig skal en forretning kunne forsvare sig i hver enkelt sag, men når der fremstår et mønster der hele tiden peger i den samme retning, så må man da i det mindste kunne hævde, at de har nogle problemer med deres lager/kvalitetskontrol.

Personligt har jeg aldrig handlet i Coolshop, og har heller ikke tænkt mig at gøre det.
Nemo me impune lacessit
JAAJAASkrevet 22/02-09 23:46, rettet 22/02-09 23:53 
Uanset om butikken gør noget ved det eller ej, så er det et uomtvisteligt faktum, at det er besværligt for kunden at skulle ombytte et spil. Jeg bliver træt helt ind i sjælen, når jeg pakker en vare ud, og finder ud af, at jeg nu skal igennem hele møllen for at få den ombyttet. Det gider jeg ikke bruge mit liv på. Jeg har betalt, og så vil jeg have den rigtige vare. Et enkeltstående tilfælde er én sag (bogstaveligt talt :P), men når coolshop så tilsyneladende har at mønster med at gøre den slags "fejl", er problemet ikke løst ved at man kontakter dem og får ombyttet varen. Man har haft unødigt besvær, og andre kunder vil sandsynligvis også opleve et sådant besvær. Det er i mine øjne dårlig forretningsførelse, uanset om alle varer bliver ombyttet eller ej. Hvis det er bevidst fra coolshops side er det vel også ulovligt.

Min pointe er, at uanset om varen bliver ombyttet eller ej, så er der et problem. Hvis alle bare bliver ved med at "få løst" problemerne med coolshop uden at råbe op, så vil praksis jo fortsætte.

Sælger coolshop overhovedet (officielt) brugte spil? Ellers har de da et gevaldigt forklaringsproblem i forhold til at sende brugte spil ud ved en fejltagelse.
NaieraNaieraSkrevet 22/02-09 23:51 
JAA>
Uanset om butikken gør noget ved det eller ej, så er det et uomtvisteligt faktum, at det er besværligt for kunden at skulle ombytte et spil.

Skrev man og klagede før man lavede tråden her, havde Coolshop chancen for at give pengene tilbage, eller sende et helt nyt eksemplar. Det er ikke en selvfølgelig at kunden bliver nødt til at røre så meget som en finger.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 22/02-09 23:56, rettet 23/02-09 01:02 
Ja, hvis de lod kunden beholde den defekte eller forkerte vare, så han ikke skulle på posthuset, var han godt hjulpet, men han skal stadig tage en unødig ekstra kontakt til butikken, og han får stadig sin rigtige vare med en forsinkelse, og det vil andre kunder så også gøre. Det kan vel kun være dårligt.

Så kan nogle kalde det for petitesser, men vi kommer jo ikke uden om, at det ikke er det optimale forløb af en handel.
NaieraNaieraSkrevet 23/02-09 01:02 
Sådan er der så meget der ikke er helt optimalt. Nogle gange går det bare ikke 100% gnidningsfrit når man handler over nettet, og det gælder alle internetbutikker, ikke blot Coolshop.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 23/02-09 04:01 
Ja, og sådan er vi så forskellige. Nogen er villige til at acceptere dårligere service end andre. Det mener jeg ikke nedladende, men konstaterer det bare.

Dertil skal siges, at coolshop jo øjensynligt ikke bare er som "alle internetbutikker", hvilket er grunden til hele denne diskussion. Jeg forstår ikke dette tilsyneladende forsvar af coolshop, men det må i selvfølgelig selv om.
ChronoChronoSkrevet 23/02-09 07:22 
Man kunne jo tage herud og stille kritiske spørgsmål :)
http://www.first-step.dk/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 23/02-09 10:13, rettet 23/02-09 10:15 
JAA>
Ja, og sådan er vi så forskellige. Nogen er villige til at acceptere dårligere service end andre.

Jeg mener jo ikke at man skal blive ved med at handle hos butikker man føler sig dårligt behandlet af; jeg konstaterer bare det faktum, at tingene bare ikke altid går 100% gnidningsfrit når man handler over nettet. Det kan ikke undgås at man engang imellem lige bliver nødt til at smide en mail til sælger. At bilde sig andet ind er at fornægte virkeligheden.

JAA>
Jeg forstår ikke dette tilsyneladende forsvar af coolshop, men det må i selvfølgelig selv om.

Det er jo ikke et forsvar af Coolshop! Det er et forsvar af alles ret til i det mindste at få én chance til at udbedre fejlen, før man laver en tråd på indernettet, der højst sandsynligt, uanset trådstarterens intentioner, vil blive set som en anklage mod butikken.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 23/02-09 11:00 
Naiera>
Det er jo ikke et forsvar af Coolshop! Det er et forsvar af alles ret til i det mindste at få én chance til at udbedre fejlen, før man laver en tråd på indernettet, der højst sandsynligt, uanset trådstarterens intentioner, vil blive set som en anklage mod butikken.

Helt enig her - der debatteres på lidt forskellige niveauer her i tråden, og så kan det jo være svært...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/02-09 18:43 
Så er sagen klaret på en moden og fornuftig måde. Her er svaret fra Coolshop:

---
Hej spil-fan :-),

Tak for din mail

Jeg har bedt vores lager sende dig et nyt spil, samt en returlabel til at sende det ødelagte spil retur med. Så kigger vi på det og tager sagen op med producenten når vi får spillet retur

Du må have en rigtig god dag.

Med venlig hilsen,

Lennart
---
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JmogJmogSkrevet 23/02-09 18:49 
Men selv hvis de udbedrer fejlen, lader ham beholde det brugte spil, sender et krammogram... så ændrer det jo ikke ved at de har sendt et brugt spil.

Det interessante er da, _hvordan_ det kan ske, og så vil jeg mene, at det klart vil være i orden at oprette en tråd uanset om de reagerer på en god eller dårlig måde, når han brokker sig.
RJKRJKSkrevet 23/02-09 18:57 
Det er da rart at høre, at hr. Lennart har fundet en ny tone frem siden sidst :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
EchoEchoSkrevet 23/02-09 19:36 
Jeg vidste ikke, at det forhold sig sådan med coolshop, men jeg er da glad for at blive informeret!
Jeg forstår slet ikke, hvorfor det er et problem at gøre opmærksom på, hvis man er blevet dårligt behandlet af en sælger eller har været ude for noget lignende - er det ikke noget af det, sådan et forum er til?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
UriurUriurSkrevet 23/02-09 20:54 
Personligt er jeg tilhænger af at man altid først og fremmest giver virksomheden muligheden for at udbedre en fejl - naturligvis - fejl kan jo ske. Men hvis der opstår begrundet mistanke om at fejlen er bevidst, hvilket er det som flere herinde har opfattelsen af, så synes jeg nu nok at der er grundlag for at sætte fokus på sagen.

Hvis formålet med denne tråd er at påpege en potentiel generel "ulden" forretningsmodel, hvordan besvares det spørgsmål så ved at Coolshop kun behandler en konkret sag?

Det kunne naturligvis være interessant at forhøre sig hos Coolshop i almindelighed, om hvad de mener omkring disse kundeerfaringer. Kun i dette tilfælde vil et generelt spørgsmål være blevet besvaret "på samme niveau".
tmliljatmliljaSkrevet 23/02-09 21:39 
Jeg synes, at denne tråd beviser, at der skal meget lidt til, før en erhvervsvirksomhed hænges ud på internettet.

Coolshop er en af de virksomheder, som ligger godt til i feltet om at blive kåret som den bedste danske internetbutik i år, og alligevel oprettes der tråde som denne. Alle begår fejl, men Coolshop begår nok færre end de fleste.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/02-09 21:45 
Når et firma bevidst gen-forsegler brugte spil så de ser ud som nye, kan det ikke betegnes som en fejl.
JmogJmogSkrevet 23/02-09 23:50, rettet 23/02-09 23:50 
tmlilja>
Jeg synes, at denne tråd beviser, at der skal meget lidt til, før en erhvervsvirksomhed hænges ud på internettet.

Meget lidt? Når adskillige mennesker har oplevet at modtage brugte spil, som skulle have været nye, så kan det da umuligt betegnes som "meget lidt". Hvis det var et enkeltstående tilfælde, så ville jeg give dig helt ret, men coolshop har rent faktisk et dårligt rygte. FØR denne tråd vel at mærke.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/02-09 01:39 
undskyld, men jeg kan nu ikke se hvad problemet er i at hænge nogen specifikt ud på nettet fordi de prøver/ eller tager røven på én

<offtopic>

derfor vil jeg også benytte mit indlæg til at sige; hold jer væk fra"www.neurotic-records.com" fyren har busted mig for 1200 kr. min. jeg har desuden skrevet de først 10 mails. ikke at ret mange har overvejet at købe plader der : P
</offtopic>
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
tmliljatmliljaSkrevet 24/02-09 08:34 
Azzkikr>
Når et firma bevidst gen-forsegler brugte spil så de ser ud som nye, kan det ikke betegnes som en fejl.

Helt enig. Jeg kommer i og for sig bare med den oplysning, at en virksomhed, som er med i kapløbet om at modtage e-handelsprisen åbenbart også kan lave fejl. Når det gælder genforsegling af spil, så er det selvfølgelig ikke en fejl. Det er jeg helt enig i. Men hvor mange fysiske butikker benytter sig ikke af samme metoder?
Jeg er helt enig i, at der er den væsentlige forskel, at du i en fysisk butik selv kan se, om folien har været brudt, og så vælge om man vil tage spillet eller ej. Men alle forbrugere er desværre ikke lige bevidste om det, og det udnytter såvel internetbutikker som fysiske butikker.

Shame on them!
RJKRJKSkrevet 24/02-09 09:10 
tmlilja>
en virksomhed, som er med i kapløbet om at modtage e-handelsprisen åbenbart også kan lave fejl.

Læg nu ikke lige mere i e-handelsprisen (eller for den sags skyld e-handelsmærket) end hvad den er. Jeg siger ikke at det er noget man udelukkende kan købe sig til, men fakta er at den enkelte butik i stor grad selv betaler for at komme i det fine selskab, og at der derudover ikke stilles særligt voldsomme krav, udover af temmelig ligegyldig og ren teknisk karakter eller blot overholdelsen af eksisterende lov. I sig selv er e-handelsfonden og meningen bag helt fin (der har utvivlsomt været brug for denne fokus tidligere), men tro nu ikke at træerne vokser ind i himlen bare fordi en butik betaler et større beløb for at sætte en blå grafikstump på deres side :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
UriurUriurSkrevet 24/02-09 11:00 
tmlilja>

Men hvor mange fysiske butikker benytter sig ikke af samme metoder?


Hvor mange? Alle spil jeg nogensinde har købt som nyt, har for mig fremstået som nyt. Ikke tilnærmelsesvis har der været kritisable forhold, som dem der påpeges i denne tråd af Coolshop.

Og selv hvis det viser sig at der er andre der benytter samme model, så er det efter min opfattelse stadig et ringe forsvar af Coolshop.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/08-09 23:02 
CoolShop åbner fysisk butik i Vejle... af alle steder...

XboxLife: Coolshop åbner fysisk butik
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/08-09 00:20 
Så kan man sikkert få "cool priser" lige i fjæset og samtidig prutte om dem... :D Det bliver for cool!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/08-09 00:30 
Ja hvorfor vejle, fordi vi er for cool her i vejle :P Vi havde også en gameshop i vejle for mange år siden.

Interessant at de gider, men ok de kan vel forholdsvis let udkonkurrere den røvdyre gamestop.
KajikaKajikaSkrevet 24/08-09 00:33 
Tjaeh, rygtet vil at alle spil i fremtiden vil kunne forudbestilles for 2 spil + 1/199 kr. i Gamestop, for en person som mig er det et tilbud der er svært at udkonkurrere.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
57 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig