X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mine avatarer på P:R


Svar
KTCKTCSkrevet 21/02-09 22:10 
Hejsa folkens

Jeg har igennem tiden grabbet, rippet, udskåret og tegnet en del avatarer til Play:Right, og i forbindelse med, at jeg fik en bestilling på en ny avatar, erfarede jeg til min store skuffelse, at en stor del af mine avatarer gik tabt under P:R's store crash.
Disse vil blive tilgængelige igen, og i den forbindelse har jeg lavet nogle flere avatarer. Jeg har forsøgt ... Se hele indlægget


KTC's Play:Right avatarer
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
nerosnerosSkrevet 04/03-09 18:59, rettet 04/03-09 19:00 
Nej jeg er den eneste ene, ellers må den anden lade livet ;-) The giant Centipede is here!
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 04/03-09 23:03 
Nu har jeg uploadet alle mine avatarer til Play:Rights udvalg, pånær de ønsker som folk er kommet med, og ikke allerede er i brug. Dvs. at Lars Umlaut, Cortez, Duke Nukem, Serious Sam, Tigrex, P.P. Hammer, Chuck Rock, Leander, Magic Pockets og Navvie bliver tilbageholdt lidt endnu, for at give ønskestillerne mulighed for at få førsteret på dem.

Så, hvis nogen af jer vil skifte avatar til en af de nye, som I har ønsket at få lavet, så smid mig en privat besked snarligst.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 07/03-09 22:55 
Xiwana og Echelon VI: I er begge kommet med ønsker, som jeg har lavet om til avatarer nu. Hvis I vil have førsteret på nogen af dem, må I meget gerne skrive en besked til mig.

Laos: Er du muligvis interesseret i at skifte avatar, hvis jeg laver dine ønsker?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-09 23:18 
Jeg har overvejet dem alle, men er blevet for glad for min nuværende. Upload dem!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/03-09 02:44 
Elgen>
Det er skam også med vemod at jeg opgiver ham (snøft), men som du sikkert har bemærket er der en anden bruger der er begyndt at bruge en Alucard i en lidt lysere nuance (ved sgu ikke heller ikke hvordan den er røget gennem godkendelse, for den er ikke særlig pænt lavet).

-og så har jeg altid været ret vild med Tempest-fætteren (eller hvad vi nu skal kalde ham)

skammer sig...

da jeg oprettede brugeren valgte jeg nu bare det bedste castlevania ikon der var at vælge imellem og det blev alucard(som tilfældigvis er det jeg også altid har brugt på min xLive konto).
Har hele tiden troet at der bare var begrænset ikoner (ligesom på en del andre boards).
Men nu da jeg kan se man kan få et custom lavet sit ikon vil jeg da lige overveje en fed karakter.

Nogle der har Jenova ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
happyEDhappyEDSkrevet 08/03-09 11:35 
ej det er over nu ik:) eller er der plads til et sidste ønske.

Hvis så "shibet" fra DoDonPachi.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
la0sla0sSkrevet 08/03-09 21:56 
ktc: ja det kunne godt ske ;)
Hvad sker der?
ElgenElgenSkrevet 08/03-09 23:14 
Fleshmangler> skammer sig...

hehe, alt forladt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig