X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mine avatarer på P:R


Svar
KTCKTCSkrevet 21/02-09 22:10 
Hejsa folkens

Jeg har igennem tiden grabbet, rippet, udskåret og tegnet en del avatarer til Play:Right, og i forbindelse med, at jeg fik en bestilling på en ny avatar, erfarede jeg til min store skuffelse, at en stor del af mine avatarer gik tabt under P:R's store crash.
Disse vil blive tilgængelige igen, og i den forbindelse har jeg lavet nogle flere avatarer. Jeg har forsøgt ... Se hele indlægget


KTC's Play:Right avatarer
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 21/02-09 22:10 
Hejsa folkens

Jeg har igennem tiden grabbet, rippet, udskåret og tegnet en del avatarer til Play:Right, og i forbindelse med, at jeg fik en bestilling på en ny avatar, erfarede jeg til min store skuffelse, at en stor del af mine avatarer gik tabt under P:R's store crash.
Disse vil blive tilgængelige igen, og i den forbindelse har jeg lavet nogle flere avatarer. Jeg har forsøgt at dække nogle flere platforme og har lavet en del, som er baseret på nyere titler.

Da jeg havde lavet nogle stykker, kom jeg til at se, at jeg er ved at være tæt på 100 avatarer, og med de 95 jeg har lavet nu, tænkte jeg at de sidste 5 op til de magiske 100 skal være ønsker fra jer andre brugere.

I kan se de avatarer, jeg har lavet indtil videre på linket i bundet af dette indlæg.

Skriv i dette emne, hvilke figurer/spil I godt kunne tænke jer at få "avatariseret", og jeg vil udvælge 5 af dem, som bliver mine næste ofre ;)

Deadline for ønskerne er 1/3/09.

KTC's Play:Right avatarer
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-09 22:15, rettet 21/02-09 22:16 
En LBP sackboy ville være nice... surprise :)

Sad faktisk forleden selv og fedtede med at lave een til mig selv, men blev ikke helt tilfreds med resultatet og kom i tvivl om kravene til filen.

Anyway, der er nogle pæne imellem i det link :D
KTCKTCSkrevet 21/02-09 22:19 
Der er allerede en Sackboy som nummer 90 i sortimentet nu?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-09 22:21 
Ja... men kan ikke vælge den (endnu)?
KTCKTCSkrevet 21/02-09 22:25, rettet 21/02-09 22:26 
Ah, jeg kan lige prøve at præcisere konceptet lidt mere:

Som udgangspunkt regner jeg med at alle mine avatars bliver indsat i P:R efterhånden, hvis moderatorerne tillader det, selvfølgelig. Så jeres ønsker skal være på andre motiver end dem jeg allerede har lavet.
Det er selvfølgelig også i orden at ønske en af de figurer, jeg allerede har brugt, hvis I mangler en bestemt variant, vinkel eller frame i en animation.

Og tak for rosen :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-09 22:33 
Prego ;)
CoreCoreSkrevet 21/02-09 23:05, rettet 21/02-09 23:10 
Cortez fra Timesplitters: Future Perfect ville være nice :)

Men jeg ved ikke om jeg selv ville bruge den. Jeg er ikke så glad for at skifte Hanna ud, nok mest fordi at jeg selv let kommer til at fatte hat af hvem folk er, når de skifter avatar :s

Men selvom han måske ikke er så langt fra Cortez mht udseende, så skal jeg nok bruge den, hvis du laver en Riddick ;)

Der er mange fede imellem, og det er fedt at der er så mange Marvel-characters, havde de været der dengang jeg valgte min avatar, så havde jeg helt sikkert haft en af dem idag.

Vi mangler også noget mere Star Wars, det kan man aldrig få for meget af. Og Lars Ümlaut fra Guitar Hero er næsten også nødt til at være der. :)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SonicSonicSkrevet 21/02-09 23:20, rettet 21/02-09 23:21 
Jeg kunne godt tænke mig Arthur fra Ghost'n'Goblins :)

:EDIT: Woot, han er der jo allerede :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ElgenElgenSkrevet 21/02-09 23:55 
Djævelen (eller hvad det nu er?!) fra marquee'en til Tempest arcademaskinen (bare hovedet).
Har engang selv forsøgt af avatarifisere det, men opgav i mangel på tid og et ordenligt program };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
silverstarsilverstarSkrevet 22/02-09 00:18, rettet 22/02-09 00:28 
Joe Musashi fra Shinobi (fra den oprindelige arcade-version).

Donkey Kong (old-skool Donkey Kong fra arcaden, hvor han er den bitre abe der kaster med tønder).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 22/02-09 00:46 
Core>
Og Lars Ümlaut fra Guitar Hero er næsten også nødt til at være der. :)

JA! :)
HulleHulleSkrevet 22/02-09 09:41 
Godt initiativ. Jeg kunne rigtig godt tænke mig en Tigrex fra Monster Hunter Freedom 2.

Tigrex
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
XiwanaXiwanaSkrevet 22/02-09 15:02 
Jeg vil gerne anbefale følgende:
-Riddick fra Chronicles Of Riddick: Escape from Butcher Bay
-Ash fra Evil Dead: Hail to the king
-Vito Corleone fra The Godfather (fra coveret til spillet - sort-hvid)
-Serious Sam
-Duke Nukem
-Arnold fra True Lies (SNES)
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 22/02-09 16:13 
Rigtig fede avatars, er ret vild med dem fra Zoo Keeper :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 02/03-09 08:33, rettet 02/03-09 22:30 
Ja, så er tiden kommet til at afsløre, hvilke af jeres forslag, der bliver bragt til live i nye avatarer her på Play:Right.

Nu var det jo meningen, at der bare skulle være fem nye avatarer, men jeres forslag har været så gode, at næsten alle ønsker er blevet mødt:

Lars Umlaut
Joe Musashi (Shinobi)
Donkey Kong
Tempest
Cortez (Time Splitters)
Ken fra 3rd Strike (ønske udenfor tråden)
Duke Nukem
Serious Sam
Agent 47 (Hitman)
Tigrex

Jeg har dog alligevel sorteret nogle få stykker fra:
Arnold fra True Lies egnede sig ikke til ikon, det blev Riddick i stedet for Cortez, og Ash sprang jeg vist bare over :)

Min avatar-side er allerede opdateret med de nye avatarer, og jer, der er kommet med forslag, bør selvfølgelig have førsteret til "jeres" avatarer. Så hvis I er tilfredse med resultatet, kan I skrive en besked til mig, hvor vi så kan aftale nærmere hvordan "overdragelsen" skal ske.

Kommentarer og konstruktiv kritik til de nye avatarer er velkomne.

EDIT: Godfather og Riddick fjernet, Agent 47 og Cortez tilføjet. Se følgende indlæg for forklaring.

KTC's Play:Right avatarer
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 02/03-09 22:28 
Jeg har fået nogle private beskeder fra nogen af jer, men skriv endelig også i tråden, hvis I har lyst :)

Jeg har lavet en revision af de nye avatarer, da Godfather og Riddick oprindeligt opstod som film, og derfor ikke er gyldige som motiver til avatarer her på Play:Right. I stedet har jeg lavet Cortez fra Time Splitters og Agent 47 (Hitman).

I løbet af den kommende tid, vil jeg få oprettet de manglende ikoner i systemet, så hold øje med udvalget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 02/03-09 22:38, rettet 02/03-09 22:41 
KTC>
Jeg har lavet en revision af de nye avatarer, da Godfather og Riddick oprindeligt opstod som film, og derfor ikke er gyldige som motiver til avatarer her på Play:Right.

Det forstår jeg ikke, hvorfor ikk'?

Er det på grund af PR's regler, eller egne principper?

For jeg ville da mene at avatarer som Robocop og Marvel-characters burde falde i samme kategori så :S

EDIT: Beklager, hvis det nu får forvist endnu flere af dine avatars...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 22:42 
Ret skal være ret! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 02/03-09 23:11 
Det er Play:Rights retningslinjer. Hmmm, nu er alle dem, som står før Rick Dangerous, avatarer, der før har været tilgængelige på P:R. Hvornår princippet, med at film->spil motiver ikke godtages, er indført ved jeg ikke, men man kunne forestille sig at det er efter de "gamle" avatarer blev oprettet.

Under alle omstændigheder, skal jeg ikke gøre mig klog på reglerne, men umiddelbart vil jeg tro at det handler om at holde fokus på spilmediet. Dette betyder jo ikke, at der nødvendigvis er skarpt definerede regler, og enhver ny tilføjelse til udvalget kan jo sagtens bedømmes isoleret.

Men jeg ved, at de ovennævnte avatarer ikke er velkomne, og det må jeg respektere. Jeg håber dog ikke, at jeres kværulantiske ævl resulterer i udelukkelsen af endnu flere af mine "kunstværker" ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 02/03-09 23:18 
Core>
For jeg ville da mene at avatarer som Robocop og Marvel-characters burde falde i samme kategori så :S
Marvel-figurer stammer fra tegneserier, og derfor er de jo ikke direkte ramt af ovenstående regel. I øvrigt synes jeg faktisk, at de er nogle af de federe tilføjelser, og jeg ville være meget ked af det, hvis de måtte komme med.

Jeg vil bare forholde mig til, at de nuværende avatarer på min side er godkendt, og ikke bekymre mig så meget om at få alt proppet i små unuancerede kasser :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 03/03-09 09:01 
Hurra!
Nu har jeg været nødt til at fjerne Robocop, Wolverine, Spiderman, Venom, Shuma-Gorath og Hulk. Der bedste ved det hele er, at disse ikoner faktisk har været nogen af dem, der har taget længst tid at lave. Suk...

Nå, men jeg ved at flere af jer er glade for resultatet og allerede bruger de nye avatarer, så det vil jeg da prøve at fokusere på.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 03/03-09 09:13 
Indgår de nye billeder i PR samlingen?

Syntes ikke jeg kan se de fleste...
KTCKTCSkrevet 03/03-09 11:24 
Ikke endnu, men som jeg skrev, vil de løbende blive lagt op i den nærmeste tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 03/03-09 12:43 
KTC>
Nå, men jeg ved at flere af jer er glade for resultatet og allerede bruger de nye avatarer, så det vil jeg da prøve at fokusere på.

Det kan du lige bande på, I love mine };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 03/03-09 12:47 
Elgen, fra nu af vil du være betragtet som en ny bruger herinde. :P Jeg kan ikke genkende dig, hvis du ikke ligner Alucard.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 03/03-09 12:51 
Elgen, who? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 03/03-09 13:35, rettet 03/03-09 13:40 
Det er skam også med vemod at jeg opgiver ham (snøft), men som du sikkert har bemærket er der en anden bruger der er begyndt at bruge en Alucard i en lidt lysere nuance (ved sgu ikke heller ikke hvordan den er røget gennem godkendelse, for den er ikke særlig pænt lavet).

-og så har jeg altid været ret vild med Tempest-fætteren (eller hvad vi nu skal kalde ham)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
la0sla0sSkrevet 03/03-09 14:04, rettet 03/03-09 14:05 
Jeg mener at SHODAN klart mangler som avatar + Garrett fra Thief
Hvad sker der?
CoreCoreSkrevet 03/03-09 14:33 
KTC>
Hurra!
Nu har jeg været nødt til at fjerne Robocop, Wolverine, Spiderman, Venom, Shuma-Gorath og Hulk.

Sorry, det var fandme ikke meningen, det syntes jeg er noget fis.

Jeg holder bare min store fede kæft nu :(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
silverstarsilverstarSkrevet 03/03-09 14:44, rettet 03/03-09 20:06 
Hej, jeg vil gerne benytte den nye Donkey Kong-avatar, hvis det kan lade sig gøre :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 03/03-09 16:24 
Det må du godt :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
silverstarsilverstarSkrevet 03/03-09 17:44 
Herold>
Det må du godt :P

Hehe, tak for det! :D Men nu er det jo KTC der styrer slagets gang mht at frigive de nye avatarer, så jeg må hellere få hans samtykke også.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-09 17:55, rettet 03/03-09 17:55 
Jeg må være den der foreslår nogle Amiga/PC sprites (bær over med mig, hvis nogen af dem allerede er i registret):

-Helten og handelsmanden fra "Gods"

-Helten fra The Adams Family

-En af ridderne fra Moonstone

-P.P. Hammer fra P.P. Hammer...

-Helten fra Magic Pocket

Ellers er det et flot arbejde du har lavet!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ElgenElgenSkrevet 03/03-09 18:03, rettet 03/03-09 18:10 
Ashley og Hunnigan (gerne i den lille skærm som man plejer at se hende i) fra Resident Evil 4 (de er begge et par gode pixelerede skår på hver deres måde };-P)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 03/03-09 19:02 
Echelon VI>
Jeg må være den der foreslår nogle Amiga/PC sprites (bær over med mig, hvis nogen af dem allerede er i registret):

-En af ridderne fra Moonstone


Der er en grøn en af slagsen :-)
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 03/03-09 19:17 
Et sæt næsebriller + skæg + hat fra Zak McKracken and the Alien Mindbenders };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 03/03-09 21:59 
silverstar>
Hej, jeg vil gerne benytte den nye Donkey Kong-avatar, hvis det kan lade sig gøre :)
Jeps, den er din :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 03/03-09 22:10, rettet 04/03-09 18:00 
Echelon VI>
-Helten og handelsmanden fra "Gods"

-Helten fra The Adams Family

-En af ridderne fra Moonstone

-P.P. Hammer fra P.P. Hammer...

-Helten fra Magic Pocket

Du rammer lige rigtigt med tidspunktet, for efter jeg har været nødsaget til at fjerne en del af mine avatarer, mangler jeg faktisk et par stykker for at nå de 100 (jeg opdagede lige at Spongebob også måtte ryge).
At du efterlyser figurer fra Amiga er også smart, da jeg har en svaghed for netop denne maskine.

Derfor har jeg nu lavet helten fra Gods og P.P. Hammer, som begge kan ses på min side nu.

Gomez og andre figurer fra Addams Family er banlyst pga. ovennævnte regel.
Den grønne ridder fra Moonstone er allerede i sortimentet.
Magic Pockets havde jeg faktisk lavet, men så fik jeg computerproblemer, men den bliver nok lavet på et tidspunkt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/03-09 23:23 
neros>
Der er en grøn en af slagsen :-)

Mine øjne svigter :)

Det ser helt perfekt ud KTC! Jeg vil da lige komme med et par opfordringer mere når jeg er igang:

-Chuck fra Chuck Rock (hvis den da ikke allerede er i systemt - alternativt: Baby fra Chuck II)

-Helten fra Leander (jeg har en forkærlighed for ham i hans hvide rustning)

-En af karakterne fra Chaos Engine

-Heimdall fra Heimdall

Jeg kommer gerne med flere, da jeg ligesom du, er helt vildt med de sprites man kan finde blandt Amiga 500 biblioteket.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
silverstarsilverstarSkrevet 04/03-09 00:08 
KTC>
Jeps, den er din :)

Super, jeg har sendt en besked.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 04/03-09 12:35 
Hvis det skulle være muligt vil jeg meget gerne have det her ikon fra Centipede arcade:

Det er ultra sejt :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/03-09 12:36 
Det er det faktisk :D

Hvis KTC ikke gider, skal jeg nok lægge det op, hehe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/03-09 12:37 
Sejt :D

Sig lige til når det ligger der så andre ikke snupper det fra mig så ;-)
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 04/03-09 12:58 
I'm on it.
Jeg skriver lige til dig når det er klart.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 04/03-09 12:59 
Cool mange tak for det.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 04/03-09 15:13 
Så er der tilføjet følgende avatarer til mit udvalg:

Centipede
Chuck Rock
Leander
Magic Pockets
The Chaos Engine


Som før nævnt kan de ses på min side, og de vil løbende blive uploaded til Play:Right igennem det næste stykke tid.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 04/03-09 15:29, rettet 04/03-09 15:29 
Centipede er MIN når den kommer op ;-)!
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 04/03-09 18:06 
Fedt, så er jeg også blevet hooket op med en ny avatar :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 04/03-09 18:19 
Sådan der ;D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/03-09 18:31 
Haha, er der ikke en der ligner den et sted herinde?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig