X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario Sunshine jetpack


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/02-09 17:09 


for reals!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
QweetixQweetixSkrevet 18/02-09 17:24 
Sweeeeeeeet :-o
WehnerWehnerSkrevet 18/02-09 17:45 
Ikke helt så trådløs som F.L.U.D, men den kunne da være mægtig skæg at prøve :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-09 17:47 
Ikke e-t ord om Mario... hvad ved de egentlig?! Og så troede jeg at MS Watersports var noget helt helt andet :P
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/02-09 20:35 
Uhla laa .. der står kun den har 140 hestekræfter, ikke rigtigt noget om hvad der driver den ? eller er jeg bare blind/døv......
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ChronoChronoSkrevet 18/02-09 22:17 
Den er godt nok sej. Jeg glæder mig til prisen falder!

Forfatteren til artiklen må sammenligne med James Bond pga. den her:
http://www.youtube.com/watch?v=5jXAoonElVc

Og den er jo slet ikke magen til.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/02-09 22:23 
Fleshmangler>
Uhla laa .. der står kun den har 140 hestekræfter, ikke rigtigt noget om hvad der driver den ? eller er jeg bare blind/døv......

"A floating pump powered by a 150 horsepower four-stroke engine sends water through a 140ft-long (43m) hose to a pair of nozzles mounted on the jet pack. "
Zzap!Zzap!Skrevet 19/02-09 08:05 
Totalt lamt! I princippet kunne man lige så godt være spændt op på en lang stang på en bil, det ville give nogenlunde samme grad af frihed, bare over land, hvor der rent faktisk ville være noget at "flyve" hen til.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 19/02-09 10:04 
Det ville det da overhovedet ikke. Her hænger man frit svævende i luften - ikke fastspændt til en stang. Jeg kan på ingen måde se det fede i at hænge fast på en stang 15 meter over en bil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/02-09 23:54 
Hyakotake>
"A floating pump powered by a 150 horsepower four-stroke engine sends water through a 140ft-long (43m) hose to a pair of nozzles mounted on the jet pack. "


oh... der kan man bare se. .
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
Zzap!Zzap!Skrevet 22/02-09 19:32 
Chrono>
Det ville det da overhovedet ikke. Her hænger man frit svævende i luften - ikke fastspændt til en stang. Jeg kan på ingen måde se det fede i at hænge fast på en stang 15 meter over en bil.

Du er da ikke frit svævende, hvis du er lænket til en lille båd med motor, med en tyk kort plastikslange.
Born to kill space
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/02-09 19:46 
Det er det da! Det er jo ikke slangen, der holder dig oppe! Det er vandtrykket - ergo svæver du vha. vandet! At slangen slæber er totalt underordnet - det kan allerhøjst tælle som lidt ekstra vægt, der skal holdes oppe.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig