X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Alpha Protocol


Svar
jaesjaesSkrevet 17/02-09 08:24, rettet 17/02-09 09:31 
Det her spil fortjener da vist sin egen tråd, et spion-RPG!

Af hvad jeg har læst, så lyder gameplayet til at blive TPS, med detaljeret nærkamp, og et level-system så man kan få nye evner (og forbedre dem), i løbet af spillet.

Og selvfølgelig spion-gadgets! :)

Obsidian står bag, og spillet skulle allerede udkomme den 27/2 til 360, PS3 og pc.

Der er et udmærket preview her:
http://www.videogamer.com/xbox360/alpha_protocol/preview-1145.html

Dev diary 1 med lidt gameplay-film:
http://www.gametrailers.com/game/9237.html
SumezSumezSkrevet 17/02-09 10:01, rettet 17/02-09 10:03 
Er jeg den eneste, der ikke regner løfter om "branching dialogues" og "player growth" for en skid længere? Især ikke når det kommer fra Obsidian. :)

edit: Whoa, læbe-animationerne bliver forhåbentlig forbedret før spillet udkommer, ellers kan jeg ikke tage det seriøst. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/02-09 10:52 
Sumez>
Er jeg den eneste, der ikke regner løfter om "branching dialogues" og "player growth" for en skid længere? Især ikke når det kommer fra Obsidian. :)

Jeg kom til at tænke på Mass Effect, hvor jeg synes begge dele fungerer helt fint. Hvad er det du søger og ikke finder?
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/02-09 11:14, rettet 17/02-09 11:14 
jaes>
Obsidian står bag, og spillet skulle allerede udkomme den 27/2 til 360, PS3 og pc.


Alpha Protocol har pt. en releasedato som står til TBA, så jeg tvivler stærkt på at det bliver 27/2 ;)

...måske 27/2/10... nej, jeg ved det ikke... men jeg antager at der kommer mere hype inden spillet udkommer, så i denne måned bliver det da ikke
SumezSumezSkrevet 17/02-09 11:40 
Hyakotake>
Jeg kom til at tænke på Mass Effect, hvor jeg synes begge dele fungerer helt fint. Hvad er det du søger og ikke finder?

Jeg kom netop til at tænke på Mass Effect, hvor dialogen virker fuldstændig ligegyldig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 17/02-09 13:45 
Gælder mig lidt til dette spil, men regner ikke med se komme ud lige nu.

Men også været rygte om de er lidt i problemmer fordi alien RPG var droppet af sega.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/02-09 14:01 
Sumez>
Hyakotake>
Jeg kom til at tænke på Mass Effect, hvor jeg synes begge dele fungerer helt fint. Hvad er det du søger og ikke finder?

Jeg kom netop til at tænke på Mass Effect, hvor dialogen virker fuldstændig ligegyldig.

What?? For det første giver dine svar Gode/Onde-point og dernæst giver de forskellige udfald og belønninger mht. missionerne... det kan sgu da ikke blive mere branched-out! Dertil kommer, at stemmeskuespillet og hele opsætningen er så tæt på perfekt, som nogen er kommet endnu.
SumezSumezSkrevet 17/02-09 14:50, rettet 17/02-09 14:51 
Jeg synes dialogtræet i Mass Effect virker rimelig fladt og ligegyldigt.
Nogle gange har man mulighed for at ende en mission på en "god" og en "ond" måde, og det er det. Og den eneste forskæl er om du får Paragon eller Renegade point. Det kunne da ikke laves meget mere simpelt og tamt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 17/02-09 16:10, rettet 17/02-09 19:05 
Sumez>
edit: Whoa, læbe-animationerne bliver forhåbentlig forbedret før spillet udkommer, ellers kan jeg ikke tage det seriøst. :P

Ja, ansigtsmimikken er ikke for god. Nogenlunde på samme måde som i Mass Effect, og da Obsidian har et tæt samarbejde med BioWare, kunne det tænkes, at de bruger samme motor.

Der står i previewet, at de vil satse på et system, hvor effekten af de valg man træffer er mindre sort/hvid end i Mass Effect. Går ud fra, at de både mener de reelle valg, og valg i dialogen, men kan ikke huske formuleringen.

King Chaos>
Alpha Protocol har pt. en releasedato som står til TBA, så jeg tvivler stærkt på at det bliver 27/2 ;)

Har også undret mig over den manglende hype. Kan se IGN skriver Q2.

EDIT: Fandt lidt ekstra info.

Jvf. link på spillets side på Wikipedia, så skyder Obsidian nu efter en udgivelse til sommer. Det kommer direkte fra en af udviklerne, så den må være god nok.

I filmen fra første indlæg er alle scener work in progress på nær den med våbenhandleren. Det kan også ses på ansigts-animationen.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/02-09 21:26 
Sumez>
Jeg synes dialogtræet i Mass Effect virker rimelig fladt og ligegyldigt.

Kan du så nævne mig et par titler, hvor træet er bedre - eller måske ligefrem tilfredsstiller dine behov? Og hvor mange udfald skal der være før du er tilfreds? Uendelige?
SumezSumezSkrevet 18/02-09 08:21, rettet 18/02-09 08:23 
Nej det kan jeg netop ikke. Det er derfor jeg ikke lægger særlig meget i den slags løfter længere.
Umiddelbart synes jeg ikke at dialogtræet i Mass Effect er meget mere avanceret end det i Monkey Island.
Det er i hvert fald ikke noget der imponerer, og bør nævnes som et spils "key features".


EDIT: Jeg har hørt meget godt om dialogen og muligheden for at løse problemer via denne i de to originale Fallout-spil, men har ikke selv spillet dem, så skal ikke kunne udtale mig om det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 18/02-09 17:03 
Som jeg lige husker Fallout (1), så foregår det ved, at man indimellem eksempelvis kan forsøge at overtale en person til noget. Der er måske 5-7 spørgsmål/svar at vælge mellem.

De folk du taler med reagerer så forskelligt (glad, fornærmet, hjælpsom osv.) afhængig af de valgte spørgsmål/svar. RPG-elementet spiller også ind på dette, så hvis du har boostet din figur med charme og samtaleevner, er det lettere at overtale personen. Deres egen personlighed har formentlig også indflydelse.

Direkte fantastisk synes jeg måske ikke det er, men nu synes jeg generelt ikke så godt om gameplay i dialogen. Dialog-puzzles i adventurespil virker fx også lidt ligegyldige på mig.

Men SÅ langt kom jeg heller aldrig i Fallout 1 før jeg tabte lysten (vel 10 timer), så det kan da være, at der er federe dialog andre steder :)

I Deus Ex 3 har de i øvrigt tænkt sig at eksperimentere med personernes fremtoning, så man - som i virkeligheden - kan aflæse kropssprog og udtryk i ansigtet. Og således bruge det i ens dialogvalg.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/02-09 21:05 
Det sidste blev jo brugt med stort held i netop Fallout 1 og 2, så det kan da benyttes.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 19/02-09 08:14 
jaes>
I Deus Ex 3 har de i øvrigt tænkt sig at eksperimentere med personernes fremtoning, så man - som i virkeligheden - kan aflæse kropssprog og udtryk i ansigtet. Og således bruge det i ens dialogvalg.

Lyder som en sjov idé, men umiddelbart vil jeg se det før jeg tror på at det kan blive særlig overbevisende. I et spil vil sådan noget næsten uundgåeligt ende med at blive til et mekanisk puzzle-element.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-09 15:32 
Sumez, det er da vist din indlevelses-chip, der er brændt af. Se at få den skiftet :-)
jaesjaesSkrevet 01/06-10 14:31, rettet 01/06-10 16:10 
Nå, Alpha Protocol blev åbenbart enten sendt alt for hurtigt på gaden, eller udviklingen blev administreret helt forkert. Dumme Sega og Obsidian :/

Alpha Protocol is structurally flawed, but perhaps most damning -- considering the thing was apparently done six months ago -- it's a technical nightmare. Textures take forever to pop-in (and sometimes even pop back out!); enemies hover 10 feet above platforms; there are frequent, seemingly random load times that can range from 3 to 15 seconds, and even occur right in the middle of dialog. Trust me, I could go on.

http://www.joystiq.com/2010/05/28/alpha-protocol-game-review/

Der er tilsyneladende mange andre kritikpunkter, dog skulle flere af de grundlæggende idéer være fine nok. Sikkert derefter spillet ligger på ca. 68% på Gamerankings lige nu.

Denne brugerkommentar på Joystiq har i øvrigt vagt en del opsigt, lader det til. Normalt skal man ikke give plads til, hvad der sagtens kunne være en sølle trold, men hans kommentar er (desværre) ikke sjælden for spiludviklere, der jo jævnligt giver folkene med pengene (og deres håndlangere) slag for at blande sig i spiludviklingen, selvom de ikke aner hat om, hvad de har gang i.

"a tired dev @ May 28th 2010 2:37PM

I worked on this game (a fact of which I am not proud). I'm not here to defend it; I agree with all these reviews.

First, a comment for the guy at Cheesecake Factory - Most devs eat in the office most days, if they do go out they tend to grab something at the food court and head back. I know the execs take long lunches, but they often use them for informal meetings as well. Most of the programmers and designers very rarely ate outside the office during the time I was on this project.

There was a ton of work put into this game. The problem is that is was a ton of undirected work, or work on things that were just stupid. The Executive Producer for the game, Chris Parker (also an owner of the company), seemed to think he was the world's greatest designer ever, and created all these absolutely shitty systems and wouldn't listen to any of the real designers or devs about things that just didn't work. And you can't exactly argue with one of the owners of the company when he doesn't want to listen. He basically took over the game and dictated exactly how everything would work (or not work, as the case may be). The other producers realized this early on and just gave up, leaving Parker to micromanage all the designers and programmers directly.

Sega also was a factor, because they kept changing the design requirements (yes they had heavy influence there), which never gave the producers and designers time to actually decide on one set of features to make and polish. The blame is still mostly Obsidian's because the execution was absolutely terrible, and it was obvious 2 years ago that this game should have been scrapped. Instead, though, they focused on adding still more features and never fixed the ones they already had. That is a recipe for tons of bugs and no polish... as is obvious.

This game was just an absolute failure of production, and it's no wonder that so many of the developers left the company, even after the 40% staff layoffs. I am still happy about some of Obsidian's other current projects, New Vegas included, because they are going pretty well. Their big unannounced project is looking great and is already much better than AP ever was, and that may end up being the game that everyone was looking for with AP.

Sega should have canceled AP instead of Aliens..."

EDIT: Det valgte citat fra Joystiqs anmeldelse antyder måske, at spillet mest har overfladiske problemer. Jeg valgte det mest fordi, afsnittet er en slags konklusion og dermed også havde noget generel kritik over sig. Spillet skulle have andre typer problemer også.
SumezSumezSkrevet 01/06-10 14:35 
Ok, hvad er det for noget med cheesecake?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 01/06-10 15:00 
Det må næsten være kommentaren ovenover "udviklerens" indlæg. Måske en lille indikation af, at "a tired dev" er ægte, selvom det selvfølgelig er let at fuske :)

"Hoezay @ May 28th 2010 1:13PM

WOW! I knew this game would totally suck. I work at a restaurant right across the street from Obsidian, I have made comments to them about the game whenever I am their server. For instance "with the delay, it better not suck" or my favorite "what's taking so long, you've been done for months?" Some guys laugh others don't seem to like my comments, but see I was right all along. Obsidian seems to have lots of time on their hands to go out and have a long lunch break, with steaks and brews. I think their Wednesdays could've been spent working and not having a hour and a half long lunch break sometimes even two hours. All that "hard work" and your game still blow"
BeanoBeanoSkrevet 01/06-10 15:06 
Jeg har lige set Gametrailers' anmeldelse - damn det ligner en glitchfest :P
KilroyKilroySkrevet 01/06-10 15:21 
Det ER en glitchfest. Men det har nogle ganske herlige øjeblikke alligevel.
Kilroy Was Here
dpldplSkrevet 01/06-10 15:42, rettet 01/06-10 15:54 
Jeg har gennemført AP på 360. (enlig tænkt at skrive om det igår, men glemte det :p).

Set en del stream og nogen videoer af folk som har spillet det. De så alle ud til hade, faktisk var der en der tog spillet ud af hans 360 og ødelagde dvd´en. Efter jeg spillet det, kan jeg kun se hvor ringe de personer var til selve spillet. Flest gik bare "run and gun" med point fordelt helt forkert i deres personer. Heldigvis efter læse lidt på neogaf, kan man se ikke alle folk der misforstået spillet.
Ja kalde folk ringe er nok ikke pænt, men det samme som gå ind og spille et forza spil som en arcade racer.

Jo grafikken og animation kommer ikke tæt på spil som Mass Effect. Men helt ærlig så synes jeg stadig Fallout 3 var langt være med grafikken og fyldt med millioner af bugs og glitchs(Ved godt F3 er åben verden og AP er meget lukket). Jo der var texture pop-in halløj, men synes ikke ikke jeg så det meget efter jeg spillet en smule. Måske fordi jeg installeret det til min HDD eller bare glemte det fordi jeg nød spillet.

Folk og kaldte styring "clunky", men vis man spillet dette som et langsommere spil. Altså går roligt frem i stedet for run and gun, så er styring helt fin. Smid et par point i våben skills også virker det fint. Min pistol ramte altid plet med criticals og min assault rifle virkede faktisk helt fint uden nogen point i dens skill.

Nå det var så det grimme del som flest reviews og folk snakkede om. Ny til det som gøre jeg faktisk nød spillet.

"Choices" som Obsidian har nævnt så tit er også det som gøre dette spil så godt. Deres system virkede langt bedre end Mass Effects, Dragon Age eller Fallout 3 system gjorde. Men ved ikke lige hvordan jeg skal snakke om det uden give spoilers, men næsten alt hvad du gør kan ændre spillet.

Selv skill system virker som det skal. Men deres Perk system er nu godt, da man får perks for sin spille stil. Perks kan være alt fra xp, AP(Bruges til unlock nye skills), billiger ting i shops og så videre.

Alt i alt er dette et godt spil, som nok bliver overset af mange, hvilket er rigtig synd. Spillet er kort(omkring 12 timer), men personlig gave det mig kun lyst til spil det igen, hvor jeg skyder før jeg spørger og ikke romancer nogen af pigerne.

Kan se blev skrevet noget om spillet er glitchy imens jeg skreve dette indlæg. Efter installeret det til 360 HDD, så har jeg ikke oplevet nogen glitch eller bugs overhovedet. Men også læste man skal holde sig PS3 version vis man har en PC eller 360.

EDIT: Lige set gametrailers Review, hvilket kun giver mig ret. Ham der lavet den review er skod til spillet. Pistol er den bedste våben i spillet og stealth virker helt fint!

Holde ved min menig om reviews er mest ubrugelig ting for gamers denne generation! Læse forums og få folk meinger er 100 gange bedre.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 01/06-10 16:14 
Jeg synes det er lidt fjollet, at du gang på gang skriver nedsættende om anmeldelser - hvorfor skulle anmeldere være dårligere end forum-brugere til forstå og spille et spil?

Desuden taler mange anmeldelser jo ikke kun om ligegyldige problemer i spillet. Nogle mener, at elementer som dialogen, historien og AI'en kunne være en del bedre udført :)
dpldplSkrevet 01/06-10 16:27, rettet 01/06-10 16:28 
Jeg taller måske nedsættende om anmeldelser ja, men ikke om personer der skriver dem. Personlig vil jeg heller se deres personglig mening ud de tænker på hvad diverse udgiver siger (Som der jo også er indlæg om lige nu.) eller tænk hvem de skriver til.

Men jeg er så en person der heller vil bruge ½ til 1 time undersøg hvad jeg bruger mine penge/tid på, istedet for stole rent på anmeldelser kan kan være "betalt", rushed, eller spillet helt forkert. Ikke noget være en anmeld der ramte af disse 3 problemer, også samme tid smider nummer på slutning (Altid været modstand af give spiller et nummer, heller have ren tekst/video).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 01/06-10 17:35 
dpl>
Jeg taller måske nedsættende om anmeldelser ja, men ikke om personer der skriver dem.

"Ham der lavet den review er skod til spillet."

Det bliver vist ikke meget mere personligt, med mindre du samtidig kalder ham grim og dum :)

Personlig vil jeg heller se deres personglig mening ud de tænker på hvad diverse udgiver siger (Som der jo også er indlæg om lige nu.) eller tænk hvem de skriver til.

Skal vi nu ikke lige male med lidt mindre pensler - som udgangspunkt må man jo regne med, at anmelderen kan stå inde for indholdet :)

De ting sagt, så er det da bestemt fedt at få info steder fra, hvor det er muligt at spørge til konkrete ting osv. Så venner og fora er da bestemt uundværlige, når man skal afgøre spilkøb. Det gør bare ikke anmeldelser dårlige som sådan. Det handler vel mest om at læse anmeldelser fra sites og anmeldere, man har nogenlunde samme holdning som. Det sidste kan være lidt af et arbejde at få et overblik over, så i praksis bliver det vel mest til sites :)
dpldplSkrevet 01/06-10 17:59 
Altså vis man spiller et spil forkert eller er dårlig til det(Skod måske forkert ord udvalg. Men jeg er skod til at udtrykke mig rigtig engang imellem ;) ), hvordan er deres anmeldelse så overhovedet brugbare?
Sammerligner dette lidt med en der spiller splinter cell ved run and gun også laver han en anmeldelse der siger "Spillet er ikke særlig godt". Eller spiller forza 3 og prøver at bruge diverse mur eller gennemvej for at for hurtiger tider(Altså spil som arcade racer)

Vis man dårlig til et spil så er man dårlig til det, jeg er ikke god til alle spil, betyder ikke jeg vil gå kalde alle shooters(som en del her på P:R elsker) dårlig på punkter hvor de ikke er. Og vis jeg ikke kan finde ud af dem, så vil jeg også sige "damn jeg er skod til dette spil" i mene samme som du citer, bare om mig selv i stedet for.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
jaesjaesSkrevet 01/06-10 22:24, rettet 01/06-10 22:34 
Nu var det med personkritik mest en sidebemærkning, fordi du sagde, at du kritiserer anmeldelserne og ikke anmelderne, og det er jo ikke helt rigtigt :)

Så ja, jeg er enig i, at en anmelder ikke skal være direkte dårlig til den eller de spilgenre(r), han eller hun anmelder, eller åbenlyst spille modsat, end det er tiltænkt. Men sådan har stort set alle det nok :)

EDIT: Lidt uddybning i sidste afsnit.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/08-10 21:55 
Så er AP gennemført... og fy for fa'en en omgang juks! Som stealth-spil er det tæt på uspilleligt pga. latterligt ringe programmeret AI og generel ugennemtænkt gameplay mechanics.

Samtalerne fungerer dog rigtig godt - ens valg kan være lidt svære at gennemskue konsekvensen af (med mindre man virkelig læser sig minutiøst gennem alle dossiers og prøver at sætte sin ind i de mange karakterer), men de 3 (4) svarmuligheder giver følelsen af ufatteligt mange udfald i hver samtale - og også konsekvenser senere i spillet, ikke kun i den givne samtale.

Jeg vil dog ikke anbefale spillet til nogen overhovedet - men håbe at samtale-træet kan overleveres til et andet kommende spil med fungerende gameplay.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/08-10 08:43 
Hvordan kan det være man kæmper sig igennem et spil man synes er så ringe?? Er der ikke mange andre spil, som er værd at gennemføre i stedet? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/08-10 09:22 
Ikke lige på "to-do"-hylden p.t. Havde det været godt skulle det gennemføres 1-2 gange mere for at se flere slutninger... :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/08-10 09:39 
Det havde så meget potientiale... og så suttede det max... jeg var nødt til at kaste det fra mig i afsky :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/05-13 18:09 
Jeg satte Alpha Protocol i maskinen for et par dage siden, med ret lave forventninger, og må sige at jeg blev blæst bagover af hvor fængende spillet er. Spillet har fået rigtig meget kritik, blandt andet på punkter hvor jeg ikke synes det er berettiget. Man bliver måske en anelse snydt af at spillet på overfladen ligner et gement TPS, men man finder ret hurtigt ud af at det skal spilles væsentligt anderledes, på spillets helt egne præmisser, hvis oplevelsen skal stås igennem. Er man først nået over denne barrierer er det virkelig meget at elske:

Det største og vigtigste element er den kæmpe frihed der er i spillet. Der er ikke bare tale om illusionen af frihed, som man ellers ofte må tage til takke med, men om et spil der respondere vidt forskelligt alt efter hvilke valg man foretager sig. Niveauet af frihed er, ud fra hvad jeg har spillet, heriblandt Skyrim, Mass Effect og The Witcher, ikke overgået eller tilnærmelsesvis det samme i andre produktioner.

Rollespillet, som det er produceret i vesten, er i centrum. Hvis man tror man som udgangspunkt kan ramme alt og alle med den ærtebøsse man starter med, må man tro om igen. Der skal investeres point i de rigtige skills inden der begynder at ske noget. Mediet har bevæget sig et helt andet sted hen i dag, men det føles helt forfriskende at møde den form for design igen. Gameplaymæssigt kan det hele føles enormt kluntet og frustrerende hvis ikke man følger spillets præmisser.

Dialogen kan være alt fra tåkrummende pinlig, vildt lummer, humoristisk til alvorlig og dybfølt alt efter hvordan man vælger at spille spillets hovedperson Michael Thorton. Når man vælger dialog præsenteres man blot for en række tillægsord, og må så vælge hvordan man vælger at fører samtalen ud fra disse. Det fungerer rigtig godt: Hvad forventer man modparten vil respondere positivt eller negativt på, og hvilke konsekvenser har det at indgå alliancer eller brændebroer (det er som regel fuldstændig uoverskueligt, på den gode måde).

Mængden af information man bliver stillet over for kan godt være overvældende, men der er virkelig gjort meget for at binde universets forskellige dele sammen. Vil man have det hele med, er der virkelig meget at gå på opdagelse i.

På den negative side mangler spillet finpudsning. Der er rigtigt mange grove kanter, som jeg dog følte var nemme at leve med, stillet over for de mange positive træk spillet har. Til tider kan det virke som lidt af en B-produktion fra sidst i den sjette generation. Der kan være lige vel meget kitch nok i både i design, dialog og gameplay, men det giver samtidig en underlig forkrøblet charme der ikke er til at stå for. Boss-kampene er ofte vildt ubalancerede og dybt frustrerende, indtil man finder ud af at udnytte programmeringens svagheder. Havde Alpha Protocol bare fået lov til at bage bare lidt længere i ovnen, er jeg ikke i tvivl om at vi stod med en af generationens klassikere.

tl:dr: Alpha Protocol er et spil til karakteren 7/10, alligevel er det noget af det bedste og mest interessante jeg har spillet denne generation. Spil det!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 15/05-13 19:21, rettet 15/05-13 19:22 
Jeg besluttede mig også for noget tid siden at ville spille det - men primært fordi min "nye" computer vist godt kan køre det, da pc-versionen skulle være lidt bedre.

Men fint at høre om konsolversionen også - jeg er heller ikke følsom overfor upolerede, kluntede eller "forældede" spil, og som du siger, kan det nogle gange medføre en form for utiltænkt charme (Pandora Directive!) :)
slk486slk486Skrevet 16/05-13 08:46, rettet 16/05-13 08:46 
@Nuclear: Godt at høre - jeg flytter det lige lidt op i min bunke :)
j/k
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig