X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Aliens Vs. Predator


Svar
Per SPer SSkrevet 10/02-09 18:04, rettet 10/02-09 18:05 
Forbavsende kort pressemeddelelse fra Sega:

SEGA AND TWENTIETH CENTURY FOX LICENSING & MERCHANDISING ANNOUNCE NEW
ALIENS vs. PREDATOR GAME

Signing of Rebellion’s Aliens vs. Predator makes for a third Aliens franchise game, which will be the first to launch in series.

SAN FRANCISCO & LONDON (February 10, 2009) – SEGA of America Inc., SEGA Europe Ltd.... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
161 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
RaGeRaGeSkrevet 19/02-10 17:40, rettet 19/02-10 17:40 
PC udgaven stinker i hvert fald langt væk af konsolport og føles klodset at styre. Grafikken er os utrolig middelmådig, men stemningen og lyden har de nu ramt plet med i Predator og Marine campaignen, så fans vil sikkert tilgive spillets svagheder.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
CoreCoreSkrevet 19/02-10 19:11, rettet 19/02-10 19:11 
Azzkikr>
En anmeldelse vil altid blot afspejle en persons holdning til et spil ligemeget om det er fra gamespot eller et eller andet ukendt spilsite fra Aserbajdsjan.

Den syntes jeg godt at der er mange, både læsere og anmeldere selv der gemmer sig bag, og det syntes jeg er forkert.

Ja, en anmeldelse vil altid være omhandle én persons spiloplevelse, men dette er ikke ens betydende med at det er OK at de er subjektive. En anmelder skal altid bestræbe sig på at vurdere et spil udfra målgruppe og alle andre "gamertypers" meninger, og aldrig sine egne personlige synspunkter.

En anmelder der ikke kan se bredt nok på spillene, til at vurdere det udfra alles synspunkter, er en crappy anmelder og bør finde på noget andet at lave, uanset om han anmelder for Gamespot eller et spilsite fra Aserbajdsjan. ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/02-10 05:52 
Helt enig. Hvad kan man så bruge det til? Tidligere da gamespot var 'ejet' af EA var det totalt random hvilke anmeldere der fik er en bestemt type spil.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-10 13:30 
Jeg vil anbefale at man spiller, i hvert fald Marine, på hard. Der var godt nok ikke meget udfordring i spillet på normal :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/04-10 21:08 
Hvor meget eller rettere sagt hvordan og hvor vidt bruges motion scaneren når man er marine?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-10 22:21 
Den kører hele tiden og man kan høre bippen fra den i Front L og Rear L højtaler. Lyden fejler i hvert fald ikke noget :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 25/04-10 22:30 
Ok sådan skal det være :-)

Jeg vil sku snart prøve spillet. Mon det kan købes billigt et sted nu?
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 25/04-10 23:15 
£24+£3(porto) fra gameplay.com
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 22/12-11 19:21 
Jeg kom til at købe det i det i Elgiganten i dag, da jeg var rundt efter de sidste julegaver. Det koster 149,- så hvis man sprang over, da de middelmådige anmeldelser begyndte at tikke ind, er her en mulighed for at få det relativt billigt til juleferien.

Efter at have genlæst denne tråd kommer jeg dog i tvivl om, hvorvidt det var den rigtige beslutning at købe det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 22/12-11 19:33 
Jeg har tit selv tænkt på at købe det, men har aldrig fået mig taget sammen til det..

Tror jeg venter på Aliens: Colonial Marines i stedet :-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 22/12-11 20:04 
Det står også ret højt på min ønskeliste for næste år!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
161 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig