X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Aliens Vs. Predator


Svar
Per SPer SSkrevet 10/02-09 18:04, rettet 10/02-09 18:05 
Forbavsende kort pressemeddelelse fra Sega:

SEGA AND TWENTIETH CENTURY FOX LICENSING & MERCHANDISING ANNOUNCE NEW
ALIENS vs. PREDATOR GAME

Signing of Rebellion’s Aliens vs. Predator makes for a third Aliens franchise game, which will be the first to launch in series.

SAN FRANCISCO & LONDON (February 10, 2009) – SEGA of America Inc., SEGA Europe Ltd.... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
161 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 05/02-10 02:00 
Jeg kunne ikke dy mig og downloadede demoen alligevel.. Hold da op en fiasko. Det lykkedes mig ikke at komme ind i et eneste spil. Og at dømme ud fra gametrailers seneste demo footage, ser det godt nok også grimt ud :(
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 05/02-10 08:00 
Jeg kom, efter en del forsøg, ind i et spil, men det var ikke særlig skægt.
Jeg spillede dog heller ikke ligefrem Rebellions oprindelige AvP-spil for multiplayer-delen. Men synes godt nok aliens er blevet umulige/kedelige at styre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 05/02-10 09:56, rettet 05/02-10 09:57 
Ok jeg kan ikke holde det tilbage mere!

Jeg fatter simplethen ikke, at man KUN har valgt at inkludere en deathmacth i den her demo? Det er jo slet ikke sådan det her spil burde spilles! Fxxx altså de paphoveder :-( DET ER SKU DA TOTALT HOVEDLØST!!! (mange bandeord indsættes her). Der må virkelig være nogle folk som totalt har mistet forbindelsen til hvad det vil sige at lave et godt AVP spil eller demo for den sags skyld.

Hvis selve spillet ikke er bedre end det her så har de tabt det hele på gulvet forever....snøft!
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/02-10 10:14 
Det er jo Rebellion - det kan vel ikke komme bag på nogen, at de fucker op... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ViolatorViolatorSkrevet 05/02-10 11:28, rettet 05/02-10 11:29 
Husk på at det kun er en demo, om end det færdige produkt bliver udgivet om mindre end en måned :S

Jeg synes faktisk ikke, det er så skidt igen.. Som Marine er man godt nok udsat, og det er vel også en del af universet. Jeg mindes, at de bliver slagtet godt og grundigt i Aliens, så det synes jeg er en fed detalje, at man ikke bare kan smadre alt og alle :)
nerosnerosSkrevet 05/02-10 12:00 
Ja at være Marine er ihvertfald en udfordring ;-)
Bashful Neophyte
HolisticHolisticSkrevet 05/02-10 13:55, rettet 05/02-10 13:56 
Multiplayer demo'en er åbenbart helt tilbage fra E3 kunne jeg læse på deres forum.
De siger selv at spillet er tweaket i alle ender og kanter siden, og at man på ingen måder kan sammenligne demo'en med det færdige spil.
Som jeg har forstået det har de vist valgt at frigive den nu for at teste netværkskode osv.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ComradeComradeSkrevet 05/02-10 13:57 
Jeg hentede demoen på PSN igår men det lykkedes mig ikke at finde et spil, den søger blot i en uendelighed.. Nogen der har oplevet samme eller ved hvorfor?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
WehnerWehnerSkrevet 05/02-10 14:00 
At. Læse. Tråden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 05/02-10 14:10 
Holistic>
Multiplayer demo'en er åbenbart helt tilbage fra E3 kunne jeg læse på deres forum.
De siger selv at spillet er tweaket i alle ender og kanter siden, og at man på ingen måder kan sammenligne demo'en med det færdige spil.
Som jeg har forstået det har de vist valgt at frigive den nu for at teste netværkskode osv.

jeg håber du har ret, for spillet er craptastic i sin nuværende form.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 05/02-10 14:25 
Rebellion has apologised for problems affecting matchmaking on the PC and PS3 versions of the Aliens vs. Predator demo released yesterday.

While the Xbox 360 version was not affected, PC owners had issues joining games until a Steam patch was issued later in the day, and PS3 problems may be ongoing - Rebellion has said it's investigating reports.

"The full game features the ability to browse for and create games but for the purposes of simplicity the demo was limited to matchmaking, alongside the ability to set up groups with friends which mitigated yesterday's issues for many.

"We're really sorry that this issue tainted a day in which we saw many people get hands-on with AVP for the first time and we're hugely gratified by the positive feedback to the game."

Det sidste er jo direkte grinagtigt :P

"Rebellion apologises for AVP demo issues News "
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/02-10 14:38 
Hi hi, sku ellers meget ok spil synes jeg, grinte ihvertfald godt med de fire andre der også var i det party jeg var med i, svært at være alien, men endnu svære at være predator synes jeg, at være marine er næsten at være blind, sku svært at finde fjenden synes jeg. Fik væsentlig flere kills med alien da jeg fandt ud at bruge de forskellige buttons rigtigt (har spillet meget COD) så skulle lige vende mig til at man ikke brugte de samme knapper :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
nerosnerosSkrevet 05/02-10 14:55, rettet 05/02-10 14:59 
Holistic>
Multiplayer demo'en er åbenbart helt tilbage fra E3 kunne jeg læse på deres forum.
De siger selv at spillet er tweaket i alle ender og kanter siden, og at man på ingen måder kan sammenligne demo'en med det færdige spil.
Som jeg har forstået det har de vist valgt at frigive den nu for at teste netværkskode osv.

Nåh ok det er da lidt godt nyt at læse, men stadigvæk en mærkelig markedstrategi , og ja deres netværkskode er ihvertfald helt blæst ;-)
Bashful Neophyte
HolisticHolisticSkrevet 05/02-10 18:26 
Jeg håber og ber også bare til at de taler sandt... Det har klart potentiale, men lad os se når spillet rammer gaden :) Håber virkelig at Rebellion har fundet tilbage til de key elements der var med til at gøre den orginale AVP til et helt sublimt spil.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
ViolatorViolatorSkrevet 05/02-10 19:18 
Danny Salling>
Hi hi, sku ellers meget ok spil synes jeg, grinte ihvertfald godt med de fire andre der også var i det party jeg var med i, svært at være alien, men endnu svære at være predator synes jeg, at være marine er næsten at være blind, sku svært at finde fjenden synes jeg. Fik væsentlig flere kills med alien da jeg fandt ud at bruge de forskellige buttons rigtigt (har spillet meget COD) så skulle lige vende mig til at man ikke brugte de samme knapper :-/

Jeg er meget enig, Danny.. Jeg morede mig også bekosteligt med dem jeg spillede med.. Måske vi skulle finde sammen 8 danskere og game lidt :)
enfenenfenSkrevet 05/02-10 21:24 
Fatter stadig ikke, at der er spilfirmaer, der siger, at demoen ikke reflekterer deres færdige spil. Det er sgu da for langt ude. De fleste, inkl. mig selv, vil da bedømme, om spillet er værd at købe ud fra demoen, hvis man vælger at prøve den.

Hvis demoen ikke må bedømmes som en lille del af det færdige spil, så kald det da for en beta eller lignende.
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 06/02-10 10:44 
Eller lad være med at udgive den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 06/02-10 12:11 
Det er også en mulighed
What is the Matrix?
HolisticHolisticSkrevet 06/02-10 13:12, rettet 06/02-10 13:13 
Vi gamede 8 mennesker i går aftes, aftalte at man kun angreb andre species, det fungerede super godt.
Så kan man støve 8 sammen, eller bare blive enige med dem der er på serveren, er det altså noget mere griner end normal deathmatch.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
nerosnerosSkrevet 06/02-10 14:12 
Klart :-)
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 07/02-10 15:45 
Nogen der er stødt ind i en anmeldelse af spillet endnu?
dRxLdRxLSkrevet 07/02-10 16:00, rettet 07/02-10 16:00 
Ikke endnu, ifølge dette link: http://www.metacritic.com/search/process?sb=0&tfs=all&ts=alien+vs.+predator&ty=3&x=44&y=19
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/02-10 21:23 
GameInformer giver det 5.75/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/02-10 21:36 
Ouch! Damn, jeg håber de tager fejl...
ViolatorViolatorSkrevet 07/02-10 21:43 
PalleJensen>
GameInformer giver det 5.75/10



NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
nerosnerosSkrevet 07/02-10 21:52 
Uha!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 07/02-10 22:52 
det stemmer meget godt overens med kvaliteten af demoen desværre.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-10 11:58 
Det fik 8/10 i OXM.

It adds: 'AvP isn't the prettiest game, but it has moments of striking scale and subtle detail that make it one of the most atmospheric.'


Link til CVG
nerosnerosSkrevet 09/02-10 12:16, rettet 09/02-10 12:16 
Not only does the mag think the game offers a 'unique multiplayer' and 'the best bad guys around', but it writes: 'AvP is a nerve-shredding rollercoaster of a game and fans of the film will be more than satisfied.'

Positivt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-10 12:50, rettet 09/02-10 12:50 
neros>
Positivt.

Hahahaha :D
Kan især godt lide delen med "fans of the film".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 09/02-10 13:52 
Haha, så må det være omkring tre mennesker, som spillet er markedsført til? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 09/02-10 13:57 
LOL
nerosnerosSkrevet 09/02-10 17:42 
Nemlig ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 09/02-10 17:43 
Herold>
Haha, så må det være omkring tre mennesker, som spillet er markedsført til? :D

Tror nok ikke lige de mener Aliens Vs Predator filmen XD For den var nok godt ikke noget særligt..(prøver at glemmer at de lavde en 2'er X( )
Mener nok mere de org. film og de burde nok have nævnt at spillet er bygget på en tegneserie ide. Marines optræder jo ikke i nogen af de AvP film der er lavet(de gad ikke).
ViolatorViolatorSkrevet 15/02-10 18:56, rettet 15/02-10 19:26 
5.5 ved Gamespot og 8.5 ved UK IGN.. Hvem skal man tro :)

Edit: 7/10 hos Gamereactor..
nerosnerosSkrevet 15/02-10 18:57 
Hah!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 15/02-10 23:34 
Av!

Gamespot video review
For The Love Of The Game
RaGeRaGeSkrevet 15/02-10 23:50, rettet 15/02-10 23:52 
Havde ikke regnet med mere og demoen var affald.

Det er på en måde rart nok med alle de fuser, for så sparer man da en del penge.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
GreaseballGreaseballSkrevet 16/02-10 00:08 
Syns nok det er tamt at de har nappet historien fra den første AvP film XD
Kunne de ikke havde fundet på noget bedre?
enfenenfenSkrevet 16/02-10 07:01 
Det bliver da heldigvis et spil, jeg springer let og elegant over.

Det første AVP havde nogle ok baner som marine, men som alien og predator haltede det. Efter at have set videoer fra det nye AVP, var det tydeligt, at der ikke var noget tegn på et kæmpe hit.
What is the Matrix?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/02-10 09:00 
Jeg sad på et tidspunkt og overvejede at købe den lækre special edition med den dér gummi facehugger i, men rent økonomisk er det meget godt for mig at jeg ikke behøver dét lige nu.
DarkenDarkenSkrevet 16/02-10 09:58 
æv æv æv æv æv æv æv!!!
Det første var mega fedt... men med de lave forventninger jeg har nu, kan det blive godt (fornægtelse er en god ting!)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 19/02-10 08:47 
Rolig nu så ringe er det vist heller ikke :-)

GT review
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 19/02-10 08:53, rettet 19/02-10 08:57 
GT giver måske 7.7, men gennemsnittet er under 7 lige nu. Så spillet ligner ikke det mest gennemførte.

Det får i hvert fald ikke mig hurtigt ud at købe det :)
What is the Matrix?
JohsJohsSkrevet 19/02-10 10:15 
Gennemsnittet hvor?
enfenenfenSkrevet 19/02-10 10:57 
Gamerankings.

PC versionen har dog sne(g)et sig op på lige over 70%.
What is the Matrix?
JohsJohsSkrevet 19/02-10 14:15 
Jeg er ligeglad med Gamerankings. Der er alt for mange anmelder sites jeg ikke kender eller stoler på.

Gamespy kritiserer bl.a spillet for at indeholde de originale lyde fra Aliens filmen. Ja, man tager sig til hovedet.

Har lige købt det pga. GT's positive anmeldelse, og så fordi folk jeg stoler på, taler godt om det.
HeroldHeroldSkrevet 19/02-10 14:49, rettet 19/02-10 17:10 
Antallet af sites udligner evt. ubekendte i sidste ende. Så længe der ikke er mange der (afviger markant og) giver det enten 10 eller 1, så er GameRankings ganske troværdigt.

Edit: Det i parantesen er tilføjet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 19/02-10 15:02 


Eurogamer review
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/02-10 16:25 
Om et site er kendt eller ej er jo fulstændig irrelevant. En anmeldelse vil altid blot afspejle en persons holdning til et spil ligemeget om det er fra gamespot eller et eller andet ukendt spilsite fra Aserbajdsjan.
161 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig