X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Aliens Vs. Predator


Svar
Per SPer SSkrevet 10/02-09 18:04, rettet 10/02-09 18:05 
Forbavsende kort pressemeddelelse fra Sega:

SEGA AND TWENTIETH CENTURY FOX LICENSING & MERCHANDISING ANNOUNCE NEW
ALIENS vs. PREDATOR GAME

Signing of Rebellion’s Aliens vs. Predator makes for a third Aliens franchise game, which will be the first to launch in series.

SAN FRANCISCO & LONDON (February 10, 2009) – SEGA of America Inc., SEGA Europe Ltd.... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
161 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 17/01-10 22:03 
Men er det ikke meget usikkert om det overhovedet bliver til noget?
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 17/01-10 22:38 
Ja, det er spørgsmålet.. Tror dog stadig på det :)
nerosnerosSkrevet 17/01-10 23:03, rettet 17/01-10 23:03 
Jeg ser også meget frem til det må jeg indrømme, men jeg synes det ser meget usikkert ud :-(
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 17/01-10 23:56 
Det skulle stadig være under opsejling. Jeg læste en notits om det for et par uger siden.

Til gengæld skal I ikke være kede af at Obsidians Alien-RPG blev droppet. Der blev lækket en video for en uges tid siden, og det så ret skidt ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/01-10 09:14 
Herold>
Til gengæld skal I ikke være kede af at Obsidians Alien-RPG blev droppet. Der blev lækket en video for en uges tid siden, og det så ret skidt ud.

Synes ellers ikke det ville være en dårlig ide.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/01-10 09:21, rettet 18/01-10 09:22 
Men det så ud som en dårlig idé :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/01-10 09:41 
Ja sikkert hehe!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/01-10 14:14 
Er det ikke utroligt kikset, at der kommer 2 "Alien"-titler lige oven i hinanden:

Aliens vs Predator
Aliens: Colonial Marines

(inden for ca. 1 måned af hinanden)

Er de virkelig forskellige nok til at man vil spille begge? Hvad har det ene, som det andet mangler?
BeanoBeanoSkrevet 22/01-10 14:26 
ACM har ikke en dato endnu svjv... så tvivler meget på den kommer i marts :D
PlaykidPlaykidSkrevet 22/01-10 14:27, rettet 22/01-10 14:27 
Hyakotake>
Er det ikke utroligt kikset, at der kommer 2 "Alien"-titler lige oven i hinanden:

Aliens vs Predator
Aliens: Colonial Marines

(inden for ca. 1 måned af hinanden)

Er de virkelig forskellige nok til at man vil spille begge? Hvad har det ene, som det andet mangler?

Online coop? Jeg har ikke fulgt med i AvP, men jeg husker bare ikke noget nævnt om dette.

Derudover var jeg heller ikke klar over at Aliens:CM var så tæt på release, men jeg ser helt sikkert mere frem til det spil :)
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/01-10 14:51 
Man kan da håbe, at datoen her bare er fiktiv.

ACM - 26/3-10 ifølge Gameplay.co.uk
BeanoBeanoSkrevet 22/01-10 15:07, rettet 22/01-10 15:13 
Den dato ligner bare en placeholder dato for Q1 - kommer næppe til at passe.

Play.com har ikke nogen dato og shopto.net siger 24 sept 2010 (Q3 placeholder?) - og heller ikke nogen dato på wiki siden ud over 2010. Eurogamers' release-liste siger også bare 2010.

A:CM på Wiki
nerosnerosSkrevet 23/01-10 21:09 
Aliens: Colonial Marines kommer ikke foreløbigt så don't worry..
Bashful Neophyte
ViolatorViolatorSkrevet 23/01-10 22:18 
Aliens: Colonial Marines er bare en meget mere tiltrækkende titel.. Jeg har aldrig været en fan af kampen mellem Aliens og Predators, og håber derfor stadig at Colonial Marines endnu engang ikke bliver aflyst..

Dybt idiotisk af Sega at fremskyde AvsP, men det er åbenbart hvad ungdommen vil have i dag...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/01-10 14:09 
Violator>
Dybt idiotisk af Sega at fremskyde AvsP, men det er åbenbart hvad ungdommen vil have i dag...

I forhold til hvad Rebellion skabte i originalen, kan man godt forstå der er mange der glæder sig - mig selv inklusiv, og helt ung er jeg da ikke længere :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ViolatorViolatorSkrevet 24/01-10 17:57 
Jeg synes bare hele plottet om to af de bedste filmmonstre mod hinanden er stinkende ringe.. Forstår stadig ikke hvorfor de to franchises skulle voldtages på den måde..

Jeg er tit og ofte ude for, at de unge nu til dags slet ikke er klar over, at det var to separate film til at starte med, og når man så fortæller dem, at de skal få fat i Alien og Aliens, så kigger de bare dybt forstyrret på en!
SumezSumezSkrevet 24/01-10 18:13 
Tja, af samtlige alien og predator-relaterede film, er det jo alligevel kun den oprindelige Alien der er værd at se (ja, folk herinde er generelt uenige, men så må det være sådan). AvP-spillet til PC er det bedste der er kommet ud af nogen af franchiserne siden Ridley Scotts film, så for mit vedkommende er det helt iorden at de gør det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 24/01-10 18:21 
Violator>
Jeg synes bare hele plottet om to af de bedste filmmonstre mod hinanden er stinkende ringe.. Forstår stadig ikke hvorfor de to franchises skulle voldtages på den måde..

Det hele startede i Predator 2 filmen. Iøvrigt er Ridley Scott igang med en ny Alien film :O
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/01-10 19:13, rettet 24/01-10 19:17 
Violator>
Jeg er tit og ofte ude for, at de unge nu til dags slet ikke er klar over, at det var to separate film til at starte med, og når man så fortæller dem, at de skal få fat i Alien og Aliens, så kigger de bare dybt forstyrret på en!

Det originale spil har intet at gøre med den piv-ringe film Aliens Vs. Predator, og det har det nye spil for den sags skyld heller ikke (udover at de deler univers). Man kan synes om sammenblandingen hvad man vil, men at dømme filmene og spillene og resten af franchisen over en kam, er en anelse uretfærdigt. Ideen med at lade de to universer smelte sammen, startede oprindeligt med en tegneserie fra Dark Horse tilbage i '90.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 24/01-10 19:19, rettet 24/01-10 19:19 
neros>
Det hele startede i Predator 2 filmen.

Nix, det var i tegneserien :P

Edit: Som Echelon også skrev :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 24/01-10 19:21 
Jeg er helt enig med dig, meeeeeen jeg har altså ret med hensyn til hvor den franchise kommer fra. Predator 2 er fra 1990 :-)

Link...
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 24/01-10 19:22 
Tegneserien kom 7 måneder inden, neros.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 24/01-10 19:24 
Satans hahaha troede sku lige jeg havde ret... :D

Taget fra Wiki:
The first Alien vs. Predator story was published by Dark Horse Comics in Dark Horse Presents #36 (February 1990). In November of that year, Predator 2 was released in theaters, and includes a scene depicting an Alien skull as one of the Predator's trophies. The film mentions Erich von Däniken's idea that Earth experienced alien visitations in the past.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 24/01-10 19:26 
Jeg kan godt huske jeg læste tegneserierne tilbage i 90'erne og drømte om både film og spil :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 24/01-10 19:27 
..og det fik vi så både på godt og ondt ;-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 24/01-10 21:55, rettet 24/01-10 21:56 
Lidt Developer Diary.

Det kan da ikke gå galt!
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/01-10 05:39 
Var det ikke i Aliens man første gang så Predator? Tænker her på den døde pilot i det rumskib der bliver fundet af ham faren. Kan godt være det kun er i den lange udgave af filmen man ser ham finde rumskibet, men ved da der sider en noget anderledes end menneske udseende pilot i sædet, er det ikke en Predator?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkenDarkenSkrevet 25/01-10 08:59 
nej det er elefant-alien. Det er først i Predator 2, hvor man ser trofæ rummet i predator skibet, hvor man får nogle skulls at se (var rigtig nice detalje første gang man bemærkede det).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 25/01-10 10:15 
Danny Salling>
Var det ikke i Aliens man første gang så Predator? Tænker her på den døde pilot i det rumskib der bliver fundet af ham faren. Kan godt være det kun er i den lange udgave af filmen man ser ham finde rumskibet, men ved da der sider en noget anderledes end menneske udseende pilot i sædet, er det ikke en Predator?

Ja nej det var ikke en Predator. Jeg har altid synes det var en mystisk ting og man fandt aldrig helt ud af hvad det var for et væsen? En af de ting som gjorde den første Alien film så god. Jeg har en tegneserie som hedder: Aliens Book One som forklare en del om de elefant lignede væsner hvis det er det de kaldes på dansk ;-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 25/01-10 10:29, rettet 25/01-10 12:55 
Er de ikke kendt under navnet Space Jockeys? Der vat vist nogle teorier om, at de fragtede selve æggene i deres rumskib for derved at kunne bruge dem som våben mod andre planeter? Håber Ridley Scott får belyst deres baggrund i den kommende film.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/01-10 10:44 
Det ville være en interessant vinkel at tage sådan en gammel detalje op til overvejelse igen... det ville være dejligt at give filmene mere interkonnektivitet og grave lidt rundt, så det hele hænger sammen i en stor opus.
nerosnerosSkrevet 25/01-10 10:49, rettet 25/01-10 10:50 
Det ville være rigtig fedt hvis Ridley Scott gjorde det, men stadig beholdte lidt af mystikken!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/02-10 17:57, rettet 03/02-10 17:58 
Så drenge... Multiplayer demo i morgen på PSN Store og XBLM :D

Kilde
nerosnerosSkrevet 03/02-10 18:33 
Juhuu :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/02-10 18:38 
Nice... Men jeg glæder mig faktisk endnu mere til den Dynasty Warriors Strikeforce der lander imorgen :3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/02-10 19:59 
Henter du demoen til PS3 Neros? Kunne være sjovt at spille den sammen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 04/02-10 16:42, rettet 04/02-10 17:01 
Hmm jeg var enlig skuffet. Var kun en deathmatch demo. Kunne ikke engang finde ud af skifte class, så prøvede predator 3 gange.

Start med stealth og claws, og havde en hurtig og langsom angreb. Kom man bagfra kunne man instantkill ved trykke på x, kunne man også efter slag engang imellem.
2 første matchs var enlig bare kedelig for mig, 3rd fandt jeg den predator kast ting. Også fik jeg lige en 14 killstreak ud af bare den. Den var da lidt for god.

Gider ikke engang bruge gamestop byt in tilbud på spillet lige nu. Men giver nok lige human og aliens et prøve tur senere.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 04/02-10 16:45 
Konsolkongen>
Henter du demoen til PS3 Neros? Kunne være sjovt at spille den sammen.

Ja senere I will do :-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/02-10 16:56 
Jeg har lige spillet det et par gange. Udover at deres matchmaking er helt ude at skide på pc, så er det godt nok ikke udpræget imponerende. :( Æv.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 04/02-10 17:41 
You are treading on my dreams Herold :(
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
nerosnerosSkrevet 04/02-10 17:56, rettet 04/02-10 17:58 
Jeg spillede det lige hurtigt på XBOX'en. Synes deres lobby system er ganske mærkeligt og man kunne ikke vælge hvilken race man ville være? Når det så er sagt så synes jeg gameplay fungere som det skal og jeg blev da også ret bange et par gange når ens radar går amok og man bare spænder afsted af frygt ;-) Men helt ærligt så forstår jeg ikke hvorfor man ikke har valgt at kunne spille team deathmatch istedet for kun death match. Det føles mærkeligt at skulle slagte sine egne folk?

Spillet er utrolig mørkt hvilket jeg tror selvfølgelig er med vilje, meeeen det er ikke helt fair at være Marine når ens fjender, (går jeg ud fra) kan gøre sig usynlige eller se i mørke....
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/02-10 20:32 
Man kan vælge race i pc-versionen, så går ud fra at det også er tilfældet på de andre platforme.

Men helt ærligt. Det er tudegrimt, det spil. Gameplayet kan gå an, hvis man som menneske ikke har noget problem med at blev instakillet bagfra konstant, som den mest langsomme af racerne. Jeg har ikke spillet Predator endnu, men jeg ved sgu ikke hvor positivt indstillet jeg er over for spillet i det store hele, hvis resten ligner denne demo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/02-10 20:42, rettet 04/02-10 20:42 
Herold>
Man kan vælge race i pc-versionen, så går ud fra at det også er tilfældet på de andre platforme.

Men hvordan, det er ihvertfald ikke særlig indlysende?

Ja det er ikke for kønt. Jeg har en bange fornemmelse i kroppen :-(
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-10 20:42 
Kan det mon passe at jeg er den eneste i hele verden der har hentet og installeret demoen på PS3? Der sker bare hat når man leder efter spil :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 04/02-10 20:43 
Jeg skal nok få det downloadet så vi kan spille Konsolkongen.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 04/02-10 20:57 
neros>
Men hvordan, det er ihvertfald ikke særlig indlysende?

Ja det er ikke for kønt. Jeg har en bange fornemmelse i kroppen :-(

Jeg fandt ud af det ved et tilfælde - på pc-versionen er der nogle små ikoner for Predator, Marine og Alien, som man kan klikke på. Man kan selvfølgelig kun vælge racer, hvor kvoten ikke er opbrugt endnu - ellers kommer der for mange Predators :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-10 21:14 
Nu har den forsøgt at joine spil i 20 min. Har naturligvis også prøvet genstart af demoen. Det virker bare ikke, i hvert fald ikke endnu på PSN. Latterligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 04/02-10 21:29 
Det lyder som om at jeg bare springer den demo over :)
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 04/02-10 23:02 
Det lyder som situationen på Steam. Jeg måtte melde mig ind i en gruppe for spillere af AvsP, og hoppe på medlemmerd igangværende spil. Det er ufatteligt, hvis det står lige så skidt til på konsol.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 04/02-10 23:08 
Konsolkongen>
Nu har den forsøgt at joine spil i 20 min. Har naturligvis også prøvet genstart af demoen. Det virker bare ikke, i hvert fald ikke endnu på PSN. Latterligt.

Der er vist problemer med PS3 demo'en
http://www.gamereactor.dk/nyheder/76442/Aliens+Vs.+Predator+multiplayer+NU/
Bashful Neophyte
161 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig