X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sony-Ericsson: Program til videoredigering?


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 10/02-09 09:12, rettet 10/02-09 09:13 
Mig og min kammerat, har brugt en Sony Erricsson W595 til at filme med. Vi skal bruge et program som kan redigere i de forskellige klip i fuld længde og mixe dem sammen.
De programer han har fundet, vil ikke godtage det format vi har optaget filmene i, også skal der converteres, også kan det drille med at vi ikke kan rotere filmen

De programer min kammerat har forsøgt at conventere med, forkorter et filmklip på 30 sekunder ned til 7, det er meget skidt..
Er der ikke nogen som har noget hjælp til os?
Det er et projekt til skolen..
Og vi har ikke ret meget tid og løbe på..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 10/02-09 11:47 
Jeg glemte at sige det er mp4 filer..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/02-09 12:24, rettet 10/02-09 13:09 
Quicktime Pro er en mulighed.
Måske kan VirtualDub også, kender det ikke så godt.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
solid snakesolid snakeSkrevet 10/02-09 15:32, rettet 10/02-09 15:32 
Tak jeg giver lige beskeden videre, andre der har forslag, må de meget gerne komme med dem.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/02-09 15:35, rettet 10/02-09 15:38 
VirtuaDub er også rigtig godt men jeg kan heller ikke få dette til at understøtte MP4 filformatet.

Der er et stykke ganske udemærket software til at converte med der hedder SUPER.
Det er også gratis.


http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Download link er i bunden af skærmen.
solid snakesolid snakeSkrevet 10/02-09 16:10 
Takker stort...
Jeg videre sender det med det samme.. :O) Så håber jeg det virker, jeg skal nok give besked om det..
Flere forslag er velkommende..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
mickeydummmickeydummSkrevet 11/02-09 11:32 
Vores problem er at filmklippene er optaget i MPEG4 og der er åbenbart ikke mange programmer der kan operere med det format. Et andet lille problem er at når der endelig er et program der virker, så kan det ikke rotere filmen...
Er der nogen der kender et program der kan begge dele???
jaesjaesSkrevet 11/02-09 12:23 
Hvorfor ikke bare konvertere til et format, der er lettere at arbejde med? Darkbeat giver fx et link til et converter-program?
mickeydummmickeydummSkrevet 11/02-09 12:27 
Jamen problemet er at det forkorter klippet helt vildt at blive konveteret! I hvert fald dem jeg har prøvet. De fik et klip på 30 sek. til konveteret kun at fylde 7 sek. og det er ikke godt nok til mig...
jaesjaesSkrevet 11/02-09 12:48, rettet 11/02-09 12:51 
Hvis du har prøvet mere end ét konverteringsprogram, så må der enten være noget galt med video-filen, eller man skal ændre nogle indstillinger i programmerne - for selvfølgelig er det ikke meningen, at klippet skal forkortes.

EDIT: Måske skulle jeg have læst første indlæg bedre ;)
mickeydummmickeydummSkrevet 21/02-09 15:48 
Vi fik det løst ved hjælp af "Need4 video converter 5.9" som klarede jobbet ganske glimragende :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig