X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Splatterhouse trailer


Svar
nerosnerosSkrevet 09/02-09 12:21 
Så er der ingame!

Hell Yeah :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-09 12:23 
Det er da blevet en lille smule pænere siden forrige video, det er altid noget. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/02-09 12:38 
Ja det var ikke kønt. Nu må vi se håber ikke det kommer til at gå lige så galt som med Golden Axe: Beast Rider.
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 09/02-09 12:51 
Mere finpudset end det første vi har set, men jeg er desværre bange for at endnu et af mine favoritspil skal hives frem og besudles, ligesom Golden Axe blev det :(
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 09/02-09 12:52 
Også mig :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-09 13:15 
Hvis man nu skal være ærligt kritisk, så er hverken Golden Axe eller Splatterhouse (de gamle) jo særligt gode spil. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 09/02-09 13:52 
Hvorfor?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 09/02-09 14:36 
Sumez>
Hvis man nu skal være ærligt kritisk, så er hverken Golden Axe eller Splatterhouse (de gamle) jo særligt gode spil. :P

Host, host hooooost ;-)

Altså Splatterhouse serien på Mega Drive er sku da super fedt!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/02-09 14:37 
Helt enig, men jeg mener stadig ikke at det objektivt set er særligt gode spil. :)
Og jeg har egentlig ikke tænkt mig at argumentere for det, enten kan man se hvad jeg mener, eller også kan man ikke :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/02-09 14:50 
Hehe ok den vil jeg også bruge fremover ;D
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 09/02-09 15:16 
Tak, jeg orker heller ikke at diskutere med folk, der ikke giver mening :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/02-09 15:49, rettet 09/02-09 15:50 
Splatterhouse kan jeg ikke udtale mig om men har kun hørt godt om serien. Men Sumez har delvist ret i Golden Axe. Det er hverken objektivt eller subjektivt gode spil :)

Og jeg er Sega fanboy...
Spiller nu: Phantasy Star IV
The DaneThe DaneSkrevet 09/02-09 18:15 
Betyder ikke at de ikke er sjove at spille :p.

Men en ganske interessant trailer - dog lidt enkelte småfejl at lægge mærke til.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 09/02-09 18:36 
Jeg synes godt nok det ser små-kedeligt ud, det nye Splatterhouse :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 09/02-09 18:59 


Besynderligt nyt om splatterhouse
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 09/02-09 19:21 
Hm..Ret vildt! Hvad mon det kommer til at betyde for selve spillet? Det må godt nok være en mærkelig fornemmelse for ikke at sige ærgerlig fornemmelse de programmører på BottleRocket Entertainment må have i maven, eller også er de måske glade for det...?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 09/02-09 22:19 
Jeg ser det kun som en god ting, at Namco tager ansvar og lader mere kompetente (må man da håbe) folk komme til.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 10/02-09 00:47 
Ved ikke hvor meget det har at sige, men man kan smide en preorder på det, inde på Play-asia nu.
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 10/02-09 10:23 
Hanky>
Jeg synes godt nok det ser små-kedeligt ud, det nye Splatterhouse :-)

Nej, det ser røv-kedeligt ud :!

Nu har jeg aldrig spillet originalen, men traileren til det nye spil får mig ikke ligefrem op af stolen - musikken hjælper heller ikke på det :P
nerosnerosSkrevet 17/04-10 09:12 
Nu er der kommet en ny trailer op. Jeg har skiftet lidt mening siden sidst og sidder nu med en lidt skidt følelse af at de har ødelagt serien. Synes sku heller ikke det ser særlig flot ud! Jeg ved godt Splatterhouse serien ikke er de bedste spil i verdenen, men jeg var fuldstændig syg med 1'eren på arkaden, og har spillet Splatterhouse 3 en del på min MegaDrive :-)

Ny trailer!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 12/10-10 10:27 
Nyt!

Abilities Walkthrough
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 20/10-10 12:20 
Jeg håber folk har set det her. Synes det ser mere lovende ud than ever :D

Retro Trailer!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 20/10-10 12:26 
Har de pludselig valgt at smide "2.5D"-sektioner ind i spillet!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 20/10-10 12:34, rettet 20/10-10 12:36 
Åbenbart og blander alt fra 1,2.3 sammen til et spil!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 21/11-10 21:10, rettet 21/11-10 21:17 
Hvornår udkommer det her i DK?

Edit: Det gør det så den 26. november. Glæder mig :-)
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/11-10 13:26 
Må også indrømme at dét får mig til at dirre lidt :) Jeg har det - forhåbentligt - i morgen og kan evt levere et førstegangsindtryk (hvis nogen ønsker det, ellers gør jeg ikke før på fredag).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 22/11-10 15:11 
Det må du MEGET gerne APU ;-) Jeg er meget spændt på det!
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/11-10 15:34, rettet 22/11-10 15:35 
All right, jeg varmer op med/genopfrisker de gamle retrospil her i aften. :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/11-10 20:54, rettet 22/11-10 20:54 
Der kan jo i øvrigt låses op for de gamle spil i det nye. Det skulle være den uncensuredede japanske arcadeversion af originalen sammen med Genesis-spillene Splatterhouse 2 og 3.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Alf81Alf81Skrevet 22/11-10 21:39 
SOLGT! SOLGT! SOLGT!
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 22/11-10 21:54, rettet 23/11-10 07:34 
neros>
Det må du MEGET gerne APU ;-) Jeg er meget spændt på det!

Jeg er også interesseret i at høre mere - ligner noget som ballancerer imellem "trendy cheesy" og "noller pinligt". Håber på det første :)
nerosnerosSkrevet 23/11-10 00:12, rettet 23/11-10 00:13 
APU>
Der kan jo i øvrigt låses op for de gamle spil i det nye. Det skulle være den uncensuredede japanske arcadeversion af originalen sammen med Genesis-spillene Splatterhouse 2 og 3.

Ja det har jeg også læst, men hvad menes der med den "ucensuredede japanske arkadeversion af originalen"? Jeg kender kun til en version af spillet og den menes jeg ikke at huske som censuret!

Jeg husker specielt en færgetur hvor jeg første gang så Splatterhouse på arkaden. Jeg var så meget solgt af den hidsige splattervoldsgrafik! Lyden gjorde det også top uhyggeligt :D

Jeg håber ikke jeg/vi bliver skuffet, synes det tegner ok efter at Namco/Bandai selv tog over, og lavede spillet videre/færdigt. Men nu må se ret meget har skuffet mig i det her år hvad angår nye spil jeg har glædet mig til.

Synes det lyder rigtig fedt, at man ikke har nogen "lifebar", men selve Rick's figur går i forfald, og at man til sidst mister lemmer ;-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 23/11-10 00:37 
Det første blev også udgivet til PC-Engine i USA, dog med censur. Måske er det dét der menes?
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 23/11-10 08:35, rettet 23/11-10 08:35 
Hvordan er det censureret? Jeg har PC Engine-udgaven, og det er da rigeligt blodigt, i hvert fald. :)

Forstår dog ikke helt folks fascination af spilserien, det har da aldrig været særlig gode spil, har det?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/11-10 08:41 
Sumez>
Forstår dog ikke helt folks fascination af spilserien, det har da aldrig været særlig gode spil, har det?

Vold. Fordi spilkulturen er opsluget af voldsspil, vel. Se bare det latterlige spil Naughty Bear. Det handler kun om at sælge et spil med vold - hvilket så heldigvis ikke lykkedes.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 23/11-10 09:50 
Eurogamer er ikke vildt imponeret

6/10
Alf81Alf81Skrevet 23/11-10 10:19, rettet 23/11-10 10:24 
Sumez>
Hvordan er det censureret? Jeg har PC Engine-udgaven, og det er da rigeligt blodigt, i hvert fald. :)

Forstår dog ikke helt folks fascination af spilserien, det har da aldrig været særlig gode spil, har det?

Han har bla. en rød og anderledes maske på :)

Jeg har brugt et utal af timer på det spil i arcaderne. Eeelskede den gore og ikke midst den stemning musikken var i stand til at skabe. Og så er der jo' lige det, at spillet er ret old school og preæcisionspræget, som mange andre arcadespil fra samme tid.

EDIT:

Hørhov... Mener da at det var dig der på et tidspunkt købte den japanske PCE udgave af mig?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 23/11-10 11:21 
Alf81>
Jeg har brugt et utal af timer på det spil i arcaderne. Eeelskede den gore og ikke midst den stemning musikken var i stand til at skabe. Og så er der jo' lige det, at spillet er ret old school og preæcisionspræget, som mange andre arcadespil fra samme tid.

Helt enig det som også gør spillet sjovt for mig er præcisions-gameplayet, og så er det tilpas hardcore hvis du dør starter du forfra igen ;-)

Klart blev det solgt på gore og selve navnet giver jo gennemlyd, men spillet (her snakker jeg kun om arkade og Splatterhouse 2 til MD), gemmer altså på mere end bare 2d splatter grafik :-)

Spillet har nok aldrig været kendt for at være et rigtigt godt spil, men mere en klassiker og et kultspil af rang. Den lyd det siger når man hugger hovederne af fjenderne gjorde alt for mig back in the days :D
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 23/11-10 11:49, rettet 23/11-10 13:39 
Beano>
Eurogamer er ikke vildt imponeret

Interessant læsning! Der bliver snakket om at vi er kommet så meget længere i computerspillets tidsalder at masser af blod og gore ikke kan forarge mere, men koger vi egentlig ikke bare suppe på gamle spil fortiden?

Jeg er sikker på ham som skriver anmeldelsen der på Eurogamer er meget bange for at forarge sin mor :D

Jeg synes det lyder til at man virkelig har forsøgt at genoplive de gamle spil, og måske med en smule Madworld elementer? Men en ting gør mig bange og det er at man har forsøgt sig med 2d grafikken, og det skal der altså meget knofedt til at gøre, som også Dræber Bønnen 2 skriver i en anden tråd ;-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/11-10 23:03, rettet 23/11-10 23:17 
Her er en Quicklook

http://www.giantbomb.com/quick-look-splatterhouse/17-3529/
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 24/11-10 19:58, rettet 24/11-10 19:58 
Endnu ikke modtaget, så førstegangsindtrykket må vente lidt endnu. Karakteren på Eurogamer.NET har desværre minimeret forventningerne...pis, at jeg fik set karakteren (afholdte mig dog fra at læse anmeldelsen). :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 24/11-10 23:43 
Har fået det lidt på samme måde desværre, men en brawler i 3d har nu heller aldrig ligget så højt på anmelder skalaen ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-10 10:46, rettet 25/11-10 10:46 
Ny trailer. Ser dejligt brutalt ud, selvom jeg hader det der unreal engine look.

Trailer
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 25/11-10 10:50 
Men er der nok blod?

"Jeff and Alex decide this house could use a little more red."
SumezSumezSkrevet 25/11-10 11:09 
"I found a plothole, Jeff" :P
Det ser godt nok ringe ud, det spil, men sikkert pengene værd for B-films-værdien hvis man kan finde det til en 50'er engang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig