X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mit USB<->Xbox kabel-mod


Svar
KTCKTCSkrevet 30/06-03 19:26, rettet 30/06-03 20:04 
Hejsa

Så har jeg været igang igen, og denne gang gik det ud over det controller break-away kabel, der fulgte med mit InterAct memorycard.

Kort fortalt kan jeg nu sætte min Xbox controller til PC'eren og bruge den i spil som GTA3 og Vice City. Ja, den kan selv klare rumble i de spil, der understøtter det!

Jeg har også lavet et andet kabel, så jeg kan nu også sætte min mus og et tastatur til Xboxen, som jeg kan bruge i visse homebrew programmer.

Som en ektra bonus kan de to kabler kombineres, så de virker som et 2 meters forlængerkabel til mine controllere.

Det bedste er, at det slet ikke ser så "ghetto" ud, som jeg havde frygtet, for jeg fandt et USB-kabel i sort, så det matcher perfekt :)

USB<->XBOX Kabler
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 30/06-03 19:35 
tag da endelig et par stykker...
AndréAndréSkrevet 30/06-03 20:00 
jeg har set at gamebits sælger sådanne kabler så man kan bruge sin xbox controller på sin pc
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
KTCKTCSkrevet 30/06-03 20:03, rettet 30/06-03 20:10 
Så kom der et link til lidt billeder...

Ja, der findes ihvertfald USB->Xbox kabler hos Lik-Sang og andre.

EDIT: Kiggede lige efter på Gamebits, og ja, de kabler skulle kunne det samme som mit. Mine har dog ikke kostet 200,-kr ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
olmeolmeSkrevet 30/06-03 21:32 
KTC >

EDIT: Kiggede lige efter på Gamebits, og ja, de kabler skulle kunne det samme som mit. Mine har dog ikke kostet 200,-kr ;)

Hvor lang tid har du brugt, så kan du regne din timeløn ud ;-)
HulleHulleSkrevet 01/07-03 01:16 
Kunne lidt forestille mig det var processen og resultatet der er det sjove i det. Men skulle han regne det ud ville timelønnen nok stinke lidt ;)

Godt gået endnu engang KTC.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 01/07-03 02:03 
Takker

Det tog faktisk ikke ret lang tid at lave, men ja, det er processen i det og nydelsen ved at bruge noget, man selv har skabt :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/07-03 02:12 
Jeg syntes det er fedt, at KTC viser sine "Homemade" ting frem.
Sælg mig en Xbox =)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig