X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Demon's Souls


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/02-09 23:22 
Prøv at checke det hér spil... Demon's Souls.
Det er et beat-em-up hvor man er en ridder der løber rundt og tæver monstre og det ser egentlig ret fængende ud.

Jeg havde egentlig lidt tænkt på at købe den Japanske version da det så ud til at være rimeligt nemt at gå til men jeg har opdaget at der udkommer en Asiatisk version på Kinesisk og Engelsk hér den 24 Februar.
Se hele indlægget
302 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/11-09 16:27 
Jeg har gennemført spillet.

***Spoilers***(måske).
Demons souls er et ganske udemærket spil, jeg var dog tæt på at ligge det fra mig fordi jeg synes det var for latterligt svært.

Hvis man forventer et spil man kan cruise igennem for at få fortalt en god historie er demons souls afgjort ikke noget man skal købe. Spillet har reelt set ingen historie overhovedet og når man har kørt spillet igennem starter det forfra i en slags newgame+ hvor alle fjender er blevet sværere. Det kan man så blive ved at gøre ud i uendeligheden, spillet bliver sværere og sværere jo flere gange man går igennem det og giver flere of flere souls.

Gameplayet er dog rigtigt godt efter min mening og man kan ikke ligge det fra sig til sidst selvom man dør 120 gange.
SumezSumezSkrevet 02/11-09 16:31, rettet 02/11-09 16:31 
Azzkikr>
når man har kørt spillet igennem starter det forfra i en slags newgame+ hvor alle fjender er blevet sværere. Det kan man så blive ved at gøre ud i uendeligheden, spillet bliver sværere og sværere jo flere gange man går igennem det og giver flere of flere souls.

Så vidt jeg har hørt er det kun ved første "NG+", spillet bliver reelt sværere. Selvom fjenderne også bliver stærkere ved alle efterfølgende gennemspilninger, bliver det udjævnet af hvor meget stærkere ens figur også er blevet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/11-09 17:00 
Ja jeg læste noget med at det 8% sværere efter første NG+.

Det skal også nævnes at der spawner flere fjender i NG+. Første NG+ er markant sværere end første gennemspilning.

Jeg har pt droppet det, synes ikke rigtigt der er mere at komme efter i ng+. Der er også langt flere folk der kan finde på at joine ens spil som black phantom og nakke dig i NG+, hvilket er pisse irriterende.
nerosnerosSkrevet 06/11-09 00:35 
Hvor kan man købe det her billigst? NU skal jeg satme prøve kræfter med det :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-09 00:40 
Jeg tror det billigste sted er hos Axel Music

http://www.axelmusic.com/list?searchMediaType=&searchstring=demon%27s+souls&searchType=narrow&cid=&order_dir=desc&orderby=point
nerosnerosSkrevet 06/11-09 09:07, rettet 06/11-09 09:08 
Tak :-)

Damn jeg vil gerne have fingrene i den Deluxe Edition men den er vist udsolgt. Måske er ebay så..
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/11-09 09:55, rettet 06/11-09 09:56 
Jeg er nu fuldt i gang med spillet, og må indrømme at jeg er meget forvirret over spillets "open world" tilgang. Jeg har ingen idé om hvilken rækkefølge man skal tage verdenerne, og i princippet er de jo ALLE pissesvære, så det kan næsten være lige meget. Men de fleste guides lægger op til at man starter med at tage første område af hver enkelt verden før man går videre.

Samtidig er der ingen logik i hvor de grundlæggende items ligger, og hvis man ikke er opmærksom, eller tager banerne i en bestemt rækkefølge, kan man misse flere betydningsfulde ting, f.eks. en god bue, eller den der amulet, man skal bruge for at kaste mirakler, indtil man er halvvejs inde i spillet. Men til gengæld støder man så nok på en masse andre gode ting.

Jeg elsker det! :)


Jeg har primært spillet verden 1, og har klaret de to første bosser her. Jeg har også skudt den store røde drage ned, hvilket tog en evighed. Jeg ved ikke om det er meningen det er sådan man skal gøre, men folk har lagt adskillige hints om at man skal skyde på den fra det første vagttårn på broen, så det gjorde jeg - Så nu har jeg så også fået det der lilla skjold, men det kræver en styrke på 22. :(

Jeg har også taget den lille sidevej i starten af første bane, og tævet hende der bødlen - jeg var ikke stærk nok til at bære hele det der "brushed" rustning-sæt man finder bagefter, så jeg tog halvdelen med hjem, og da jeg vendte tilbage, manglede resten. :( Forstår heller ikke hvordan man får den der ting fra liget der hænger på en træbjælke midt ude over hullet - har prøvet at skyde det ned, uden held.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/11-09 10:16 
"Kaste mirakler", er et dejligt oldschool udtryk Sumez hehe!

Behøves det at købe den Deluxe Edition? Mener der kun er noget ekstra artwork med og måske et kort eller sådan noget..

Jeg skal have det her nu og det kan ikke gå for stærkt.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 06/11-09 10:26, rettet 06/11-09 10:26 
Undskyld, jeg mener at caste miracles!
Der er forskel på "magi" og "mirakler" i Demon's Souls, og de kastes på forskellige måder.

Deluxe udgaven er soundtracket og en artbook, mener jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/11-09 10:30, rettet 06/11-09 10:30 
Aha ok så forstår jeg det bedre ;-)

Nåh jamen så køber jeg den almindelige udgave. Kan næsten ikke vente til at få det prøvet.
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/11-09 15:20, rettet 06/11-09 16:04 
Sumez>
Jeg er nu fuldt i gang med spillet, og må indrømme at jeg er meget forvirret over spillets "open world" tilgang. Jeg har ingen idé om hvilken rækkefølge man skal tage verdenerne, og i princippet er de jo ALLE pissesvære, så det kan næsten være lige meget.

Jeg havde samme problem og kan lige give lidt pointers.

***Spoilers***
Fremgangsmåden med 1-1 og 1-2 er fin, som du nok har fundet ud af nu kan du ikke tage 1-3 før du har nakket en x-3 boss i en af de andre verdener.

Tag 2-1, 2-2 og 2-3 lige efter hinanden, det er en forholdsvis nem verden. 2-2 bossen er dog efter min mening den sværeste i spillet overhovedet, så tag og summon et par blue phantoms her.

Derefter tog jeg 3-1, for at få unlocked en NPC du kan købe magic af, banen er ret irriterende, men bossen er sindsygt nem.

Herefter er der mere eller mindre fritvalg, jeg anbefaler at tage 4-1 for at få compound long bow og så farm en 10-20 soul levels i 4-2 (det tager en halv time hvis man gør det rigtigt). Herefter bør du gå tilbage til verden 1 og kører den færdig og få unlocked Yuria fra 1-3 så du kan få firestorm (få den før du forsøger at complete 1-3). Herefter kan du tage verden 3 og 4.

Verden 5 er uden tvivl den mest latterlige og irriterende af verdenerne, jeg tog alle 3 baner her til sidst.

Ved at tage banerne i denne rækkefølge, bør du ikke være specielt underpowered.

De items de som ikke kan finde ud af at komme hen til den kræver for det meste endten pure white eller black tendency. Når man har det forsvinder diverse forhindringer og man kan komme hen og samle dem op. Det kan ikke betale sig at i første gennemspilning efter min mening.
SumezSumezSkrevet 06/11-09 15:31, rettet 06/11-09 15:58 
Azzkikr>
Jeg havde samme problem og kan lige give lidt pointers.

Det lyder problematisk, men jeg vil lige pointere at jeg ikke synes det er et problem. Alene det at spillet er bygget op så det opfordrer til en udredning i stil med den du lige er kommet med, synes jeg udviser et strejf af genialitet, og lige præcis det jeg elsker ved spillet.

Men tak for tippet i hvert fald - lige et spørgsmål, hvordan fanden finder jeg ud af hvad der er verden 1, 2, 3 osv.? Tæller du bare fra venstre side af trappen, så den figur der er placeret ved foden af trappen i den modsatte ende (højre) er verden 5? Og er det også den "officielle" nummerering? Der er jo ingen in-game tal. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/11-09 15:56, rettet 06/11-09 16:01 
Ah ja fra, burde jeg nok have forklaret, men ja fra venstre mod højre. Jeg havde faktisk byttet rundt på det i min tidligere post, men det er rettet nu :)

Boletarian Palace = verden 1
Stonefang Tunnel = 2
Tower of latria = 3
Shrine of storm = 4
VoD = 5

Dvs når jeg skriver "tag 2-3" så betyder det 'verden 2-bane 3'.

Og ja, det er den "officielle" nummerering :)

Derudover, så kan du bruge http://demonssouls.wikidot.com/demon-s-souls hvis du vil undersøge noget, der står ALT.
SumezSumezSkrevet 16/11-09 10:27, rettet 16/11-09 10:29 
Helt fantastisk spil.

Jeg har nu nærmest barrikaderet mig i min lejlighed i en uge, og terpet spillet til det næsten sygelige. Det er helt utroligt så meget man kan fordybe sig i det. Det er virkelig så solidt og velgjort på alle punkter, det er helt utroligt.

Det er heller ikke så svært som folk siger. Når først man kommer lidt ind i det, og er vant til spillets struktur, mestrer man det hurtigt. Og det er faktisk stadig ridderne fra den første verden, der har voldt mig flest problemer. Så længe man forstår at opgradere sine våben og stats (våbensystemet ER lidt kringlet, men det er sjovt at sætte sig ind i), er de fleste fjender ret overkommelige, og jeg har ikke rigtig siddet fast nogen steder. Spillet er også ret fornuftigt struktureret, så man altid kan komme rigtig hurtigt fra hver banes start til bossen, hvis man ønsker det, selvom man også kan bruge timer på at udforske hver bane. (undtagelsen er verden 5, men her er bosserne til gengæld rigtig nemme, og kan klares i første forsøg)


Jeg er dog spændt på New Game+, som jeg snart skal i gang med, efter sigende skulle det være her, spillet bliver rigtig svært.

Anyway, jeg anbefaler at alle anskaffer sig spillet så hurtigt som muligt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 16/11-09 10:31 
Jeg venter det med posten her i ugens løb :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 16/11-09 10:53 
Iøvrigt forsvandt Ostrava for mig, da han skulle møde mig før bossen i 1-4 (han var i Nexus indtil da), så jeg fik aldrig hans nøgle. Så snart jeg ser ham i New Game+, får han tæsk, så jeg kan tage nøglen ved magt...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 16/11-09 11:30 
NG+ er ikke så meget sværere igen, det kræver bare mere tålmodighed (og flere pile...). De fleste fjender nakker dig i et slag hvis du (som jeg) ikke har taget vitality en eneste gang i første gennemspilning.

Og så bliver man LANGT oftere invaderet af andre spillere der vil nakke en når man er i human form, hvilket kan være pisse irriterende.
SumezSumezSkrevet 16/11-09 11:37 
Jeg er aldrig blevet invaderet, men det hænger nok også sammen med at jeg sjældent spiller i body form. Flere gange har jeg faktisk bevidst gjort selvmord for at

Jeg formoder dog at jeg vil gøre meget høj brug af blue phantoms i NG+, nu hvor jeg også alligevel kender banerne i forvejen.
Jeg har taget en del point i vitality, men tror jeg kommer til at fortryde det - så vidt jeg har hørt, ryger man i ét slag alligevel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 17/11-09 22:22 
Jeg døde ved den første bosskamp ham lige efter tutorial'en, den fede med øksen :-) Hvordan kommer jeg tilbage til ham og får min soul tilbage?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 17/11-09 22:25 
Hehe det gør du ikke, det er en del af tutorialen at man dør. :)
Man tilbringer det meste af spillet som "død", det skal du ikke tage dig af, det har faktisk en del fordele. Du skal bare sørge for at få "cling ring" på første "bane" i spillet (den er ret tydelig), da den giver dig mere liv i spirit form.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/11-09 22:35 
Det kan faktisk godt lade sig at gøre at nakke vanguard allerede i tutorial. Du får dog ikke det helt store ekstra ud af det.

Det er ikke så svært så længe man timer sine rolls rigtigt.
BeanoBeanoSkrevet 17/11-09 22:35 
ja, tutorialen sætter fint tonen for spillet: "I dette spil kommer du til at DØ!" :D
AzzkikrAzzkikrSkrevet 17/11-09 22:41 
Helt sikkert ;)

Men så længe man finder cling ring og thiefs ring i 1-1 så er det ikke så slemt igen så længe man tænker sig lidt om.

De 2 ringe brugte jeg nok 90% af tiden jeg spillede.
nerosnerosSkrevet 17/11-09 23:02 
Aha ok haha så er jeg mere rolig jeg var også ret forbavset over hvor svær han var... Ok takker drenge så må jeg vist hellere saddle up og få fat på de der ringe, eller hvad det nu er i snakker om ;-) Spillet virker helt vildt fedt!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 18/11-09 00:13 
Kan man først bruge de ting man finder når man kommer igennem verdenen eller hvordan, jeg synes jeg har svært ved at equippe tingene når jeg finder dem?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/11-09 09:26, rettet 18/11-09 09:28 
Azzkikr>
Men så længe man finder cling ring og thiefs ring i 1-1 så er det ikke så slemt igen så længe man tænker sig lidt om.

De 2 ringe brugte jeg nok 90% af tiden jeg spillede.

Utroligt så glade folk er for thief's ring. Ok, indrømmet, jeg spillede kun en meget lille del af spillet i body form så måske er det derfor, men i praksis brugte jeg kun thief's ring i verden 4, pga. de forbandede storm beasts. Ellers ved jeg ikke helt hvad den skal til for, man skal jo alligevel slås mod alle fjenderne, om man tiltrækker dem før eller siden gør sjældent nogen forskel (det skulle lige være ved blækspruttecthulhumindflayer-vagterne)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/11-09 09:27, rettet 18/11-09 09:28 
neros>
Kan man først bruge de ting man finder når man kommer igennem verdenen eller hvordan, jeg synes jeg har svært ved at equippe tingene når jeg finder dem?

De kan equippes så snart du finder dem, også selvom du bliver over-burdened af det, eller ikke har de nødvendige stats (det er bare ikke så brugbart så :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/11-09 10:19 
Ok Damn... Så må jeg være dum jeg kan ikke finde ud af det. Når jeg highlighter dem og der står "use item" kan man ikke vælge det?

Ellers synes jeg godt nok det her er et SUPER FEDT SPIL!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 10:21 
Har du slået den første boss i 1-1?

Man kan nemli' ikke lave level-up før og måske er det det samme med items?
SumezSumezSkrevet 18/11-09 10:22, rettet 18/11-09 10:23 
Jow, man kan sagtens equippe før man har slået bossen, den eneste grund til at man ikke kan level-up før, er jo bare fordi Maiden In Black ikke giver dig muligheen.

neros>
Ok Damn... Så må jeg være dum jeg kan ikke finde ud af det. Når jeg highlighter dem og der står "use item" kan man ikke vælge det?

Du skal ikke "bruge" equipment, du skal ind under "equip" menuen :D

Ellers synes jeg godt nok det her er et SUPER FEDT SPIL!

Enig!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 10:23 
Ok, jeg huskede forkert :)
nerosnerosSkrevet 18/11-09 10:41 
Aha ok jeg prøver igen så :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/11-09 10:46, rettet 18/11-09 10:48 
Lige et lille tip før du kommer for langt i spillet:

Våben-systemet ser kringlet ud først, men lad være med at lade dig forvirre yderligere af de forkortede stats, du ser på den normale oversigt i dit inventory eller på buy/upgrade listen - Tryk altid firkant, så du kan se de fulde stats.

De fleste våben i starten af spillet gør en fast skade. Den vigtige pointe her er at du IKKE nødvendigvis gør mere skade ved at putte point i din strength.
Fokuser i stedet på hvor meget skade det enkelte våben gør i praksis - Der er tre skadetyper, physical damage, magical damage og fire damage. De fleste fjender tager rimelig skade af alle tre typer, og til at starte med er det eneste du skal bekymre dig om, insekt-typerne i verden 2-2, som næsten kun kan skades af magisk skade.
Find dit yndlingsvåben og opgrader det så meget du kan.

Dine stats hjælper først senere i spillet, når du får opgraderet våben med stat-bonusser nok til at bonussen rent faktisk spiller en vigtig rolle, og i praksis er det ikke strengt nødvendigt med stat-bonus før New Game+, da du kan lave utroligt stærke våben uden stat-bonus. F.eks. spiller jeg lige nu med et Dragon Long Sword +5, der skader fysisk+ild for samlet 302 point.

Stat-bonusser kan ses på den udvidede våben stat side, og vises i rækkefølen str/dex/mag/faith, vurderet fra E (værst) til S (bedst) f.eks. giver et sværd med "-/B/S/-" end rigtig høj bonus (i magisk skade) afhængigt af din magic-stat, og en "udmærket" bonus (i fysisk skade) afhængigt af din dexterity.
Det er altså muligt at gøre rigtig høj skade med dit våben via fire forskellige stats, så man kan sagtens spille ren magiker eller "præst", og stadig gøre meget skade med et melee våben, men du vil selvfølgelig få problemer med fjender der er modstandsdygtige overfor magisk skade.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 10:55 
Sumez, hvad er din level?

Er stykke tid siden jeg har spillet det men følte jeg sad fast på level 35 (ca) og det blev et grind for at komme videre i level.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 11:04 
Omkring 75 mener jeg. Den boss, der stjæler levels fra dig tog fusen på mig et par gange, det er godt nok cheap. >_>

Jeg har ikke grindet på noget tidspunkt, jeg har bare brugt de sjæle jeg har opsamlet i løbet af spillet som jeg havde dem, jeg har kun jaget lidt efter ores til at opgradere mine våben (bliver langt nemmere efter man har besejret bossen i 4-2, da hans sjæl kan bruges til at lave et våben, der giver flere drops)

Nåja, alle sjæle (hero/soldier), du finder, kan kun bruges til at "spise" (men gør det når du er i nexus eller ved en sælger, hvor du har brug for det) - Men bossernes sjæle skal du gemme, de kan alle bruges til at lave unikke våben eller magi/mirakler. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 11:12 
Ok, jeg må få taget mig i nakken og forsøge igen - syntes bare jeg nårde til et sted hvor jeg fik stor-klø af alle nye bosser jeg mødte og min level ikke rigtigt udviklede sig.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 11:16, rettet 18/11-09 11:17 
Alle bosserne kan klares relativt nemt, hvis man kender tricket, og hvis man ikke gør, er det lige meget hvilken level man er.
Hvilke har du problemer med?

Gode grundtips til næsten alle bosser er:
Hold equipment på højst 50% af det du kan bære, så du kan dodge ordenligt.
Og hav helt vildt meget moon grass og spice med dig :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 11:31 
Flamelurker har drillet mig f.eks.... og så blev nakket af den samme phantom guard på trapperne i tårnet før bossen i 3-2 (tror jeg det var).
SumezSumezSkrevet 18/11-09 11:41, rettet 18/11-09 11:41 
Flamelurker gav mig også problemer rigtig længe. Den er rimelig stærk, men med et godt ildresistant skjold (jeg har brugt Dark Purple Flame Shield gennem HELE spillet), kunne jeg undgå dens angreb. Problemet var den sidste tredjedel af dens liv, hvor den går helt berserk, og det ikke er til at få et slag ind uden at blive ramt.

Jeg endte med at købe Soul Ray-magien fra Freke med sjælen fra Fool's Idol bossen (3-1, den har du tævet), og så købe en masse spice (hvis du ikke har en masse tilbage fra 3-1 banen). Den gør ganske god skade på Flamelurker, selvom man ikke har investeret nogen point i magic.

Og for guds skyld, behold skjoldet oppe hele tiden, bortset fra når du genvinder din endurance hver gang det bliver ramt. :) Husk på at hvis din endurance er for lav, kan du ikke undgå at tage skade, selvom du har skjoldet oppe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/11-09 11:43 
Ok, jeg må bare prøve igen :)
nerosnerosSkrevet 18/11-09 11:52 
Sumez>
Lige et lille tip før du kommer for langt i spillet:

Mange 1000 tak :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/11-09 12:06 
Hvis man skal gå efter GameFAQs, er Flamelurker den boss, der giver flest problemer, sammen med Maneater (som jeg overhovedet ikke havde nogen problemer med)

Ang. den der black phantom guard på trappen, så havde jeg iøvrigt heller ingen problemer med ham men de tilsvarende i 3-3 er rimelig hårde. Tricket er at undgå dem indtil de vender ryggen til, da de er lang tid om at dreje, og kun angriber når de kigger direkte på dig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-09 12:42, rettet 18/11-09 12:43 
Flame lurker er efter min mening den klart sværeste boss i spillet. Man eater er nem nok med firestorm (som så mange andre bosser også er det). Jeg havde lidt problemer med Old monk også, pga man ikke har tid til noget som helst.

Ang. thiefs ring så er den et must hvis man primært er bow/magic user. At du har first strike altid, betyder meget. Den er desuden et must imod største delen af bosserne hvis man vil gøre det så nemt som overhovedet muligt. Den gør også Dragon God 'eventen' MEGET nemmere.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 12:44 
Jeg troede Dragon God var fuldstændig ligeglad med thief's ring. Kan man så bare vade frem og tilbage som man har lyst til? Det gør jo hele "bosskampen", ja, ikke-eksisterende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-09 12:52 
Nej den opdager dig bare ikke så hurtigt.

Man skal stadig passe på.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 13:07 
Jeg brugte magi til at smadre alle forhindringerne bortset fra den sidste fra et sikkert sted :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-09 21:04, rettet 18/11-09 21:05 
Yea det er også det sikreste.

Jeg er gået igang med en omgang NG+, sidder PT og venter på flamelurker dør :P, gider ikke spilde tid på at overhovedet forsøge så cheese nakker ham med poison cloud ;P, tager dog en evighed.
HulleHulleSkrevet 18/11-09 21:52, rettet 18/11-09 22:05 
Lidt off topic, men i forbindelse med bestilling af spillet..
Hvor stor er chancen, gennem axelmusic, for at posten snupper spillet i tolden?

Edit: Fandt selv svaret. Cool at der er tænkt på den slags :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 18/11-09 22:04 
Axel Music er 100% toldsikker. Det har altid været en del af konceptet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 18/11-09 22:05 
Er der en grund til at prøve at besejre ham demonen med spyd på den der lange bro-agtige tingest i Boletarian Palace? Jeg dør hele tiden ved ham han er jo godt syg med det der spyd! Jeg har set et walk through på youtube hvor personen der spiller slet ikke går derud...?
Bashful Neophyte
302 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig