X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Christian Bale-man!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/02-09 14:48, rettet 05/02-09 14:50 
Stakkels Ledger. Det her er til Terminator Salvation, men gad vide om Bale altid kører den her stil?

Direkte link til Welsh psycho
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 05/02-09 14:55 
Ledger?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 14:56 
Hvad mener du med "stakkels Ledger"?

Han har vel bare haft en rigtig skidt dag, og så har ham lysmanden fået bægeret til at flyde over.

Men det lød nu temmelig grineren, da de mixede det sammen med bemærkninger fra skærmtrolden Hugo på P3 :D
AV Intelligent Terminal
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/02-09 15:01 
Dårlig humor - Rygterne om en depri Ledger før sin død og en Christian Bale som ham her...Igen crappy humor.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 05/02-09 15:16, rettet 05/02-09 15:17 
Yarrhrhh! Oontz oontz oontz!

http://www.youtube.com/watch?v=YTihsJQHt48


Killer Bean 2>
Han har vel bare haft en rigtig skidt dag, og så har ham lysmanden fået bægeret til at flyde over.

Director of Photography :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 16:46 
Hvis man er sur nok, er han en lysmand :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 05/02-09 16:52 
Hermed lidt baggrund der forklarer det hele ret godt, og hvorfor man ikke, efter dette lydklip, skal gå rundt og tro at Christian Bale er stjernepsykopat.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-09 17:52 
Hehe, der bliver uddelt verbale håndmadder!
Jeg kan godt forstå at han er vred, når en stor scene bliver ødelagt fordi fyren fedter rundt i baggrunden og tjekker lys, men det er måske lidt meget at true med at forlade settet og få ham fyret, hvis det sker igen. Bad day at the office :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/02-09 18:09 
Der skal ikke meget empati til, at forstille sig at Hr. Bale har været irriteret på manden i forvejen, inden fejlen skete.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 18:10 
Bale tror sikkert selv at han lyder hård, men han lyder som en meget whiney lille kælling. Også efter at have læst Naieras link.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 19:10 
Jeg kan ikke se, hvorfor det rager os en papand. Når nu der ikke er nogen af os(?), der har penge investeret i filmen, kan vi vel ikke gøre andet end at trække lidt på smilebåndet og så ellers være fløjtende ligeglade. Det er aldrig hverken kønt eller værdigt, når en person mister besindelsen... men det kan ske for selv den bedste.
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 19:21 
Han sviner manden i 3 minutter og 52 sekunder. Det kommer man ikke bare sådan til.

Det er altid ynkeligt, når en kendis/chef/embedsmand på den måde udnytter sin position til at svine en, hun/han har magt over.

Men hvis celeb-slader ikke interesserer dig, så hold dig da bare væk fra tråde med det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TheDukeTheDukeSkrevet 05/02-09 19:21, rettet 05/02-09 19:22 
Jeg kan egentlig godt følge manden i at det må være ret belastende at stå og krænge sin sjæl ud i en eller anden scene, bare for at få det spoleret af en eller anden amatør der mener at det er vigtere lige at rette på lyset end at få scenen i kassen.

Desuden mener jeg at det er 1000 gange mere forargende at McG har fået lov til at insturere T4 :/
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 19:29 
Wehner>
Han sviner manden i 3 minutter og 52 sekunder. Det kommer man ikke bare sådan til.

Du har tydeligvis aldrig selv haft et raserianfald. Du kommer til at forbløffe dig selv noget så enormt, når det engang sker :D

Wehner>
Men hvis celeb-slader ikke interesserer dig, så hold dig da bare væk fra tråde med det :)

Det burde ikke interessere nogen voksne individer af hankøn overhovedet ;)
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 19:33 
Jojo, det skal bare holdes i den rette ånd.

Og jo, jeg har skam haft raserianfald - men kun mod ligestillede (kærester ftw :)) eller folk over mig. Ikke for at spille hellig.

Kan jo være at det ville ændre sig, hvis jeg blev rig og berømt, men så ville det vel også kun være fair at blive bashet på teh netz.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/02-09 20:02 
Det kan vel ikke forbavse nogen at man engang imellem bliver sur og skælder ud. Det har vi vist alle prøvet. Bale overeagere helt tydeligt nærmest i sarkasme. Han er tydeligvis meget frustreret. Jeg synes bestemt ikke den forklaring som der bliver linket til skulle forklare tingene bedre. Det klare Bale udmærket selv :-)

Det er godt Bale bare giv den lysmand tørt på ;D
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-09 20:21, rettet 05/02-09 20:21 
Pænt sur. Han må være stresset ham Christian.
SumezSumezSkrevet 05/02-09 20:40 
Killer Bean 2>
Jeg kan ikke se, hvorfor det rager os en papand.

Det er sjovt. That's all. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 21:03 
Jeg blev bare en smule stødt over, at Wehner brugte et udtryk som "whiney lille kælling" om en person, han ikke kender. Men som han siger, forstår jeg mig nok bare ikke på sladder :D
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 21:13 
Det er sådan han lyder ud fra det klip. Det behøver man ikke kende manden for at kunne udtale sig om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 05/02-09 21:17, rettet 06/02-09 08:38 
Det kan du da ikke generalisere og sige SÅDAN er det han lyder.

Det må være sådan DU hører det ;-) Jeg synes han lyder frustreret og sur.
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-09 22:01 
Wehner>
Det er sådan han lyder ud fra det klip. Det behøver man ikke kende manden for at kunne udtale sig om.

Sikke noget vrøvl. Det er måske sådan det lyder for dig, men da du heldigvis ikke har monopol på sandheden, så lad det være din tolkning. At kalde Bale for en whiney kælling ud fra et ca. 4 min langt lydklip taget ud af kontekst er noget pladder, det er sådan noget ekstrabladet laver en historie ud fra :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 22:08 
Nope, det er at kommentere lige præcis de 4 minutter taget ud af en kontekst, hvor han nedgører en underordnet foran kollegaerne - hverken mere eller mindre.

Træls at finde ud at Batman er emo?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 05/02-09 22:43 
Det er da et gammelkendt faktum? :P

Christian Bale-man!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/02-09 22:59 
Batman er SÅ meget mørkere end emo. Han får de ynkelige emo-teenage'ere til at ligne Keld og Hilda i My little Pony -land. Den eneste superhelt, som tydeligvis er mere f#€&ed i hovedet end alle hans modstandere tilsammen. Og det er derfor, han er så sej! (og derfor Tim Burton's film er de bedste) :D
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-09 22:59, rettet 05/02-09 23:06 
Wehner>
Nope, det er at kommentere lige præcis de 4 minutter taget ud af en kontekst, hvor han nedgører en underordnet foran kollegaerne - hverken mere eller mindre.

Fint med mig at det er din mening, så længe du ikke forventer at andre automatisk deler den mening med dig.
Hvis du tror at man ikke kan plukke et 4 minutters lydklip ud af ALLES liv og dermed male et ucharmerende portræt af vedkommende, så tror jeg du er ret naiv...

Og du bliver ved med at sige at det er en "underordnet" han skælder ud. Der er altså tale om Director of Photography/Cinematography (Shane Hurlbut) på hele produktionen, som har lavet masser af film og dermed nok burde være klar over hvordan film-optagelser bliver til. Det er ikke en 15-årig fejedreng på settet der bliver revset her.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
SonicSonicSkrevet 05/02-09 23:14 
Don't feed the trolls? ;P
Ej, han går stille amok, men hvis ting virker uprofessionelt nok, ville selv den mest stille gå amok vil jeg tro :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 05/02-09 23:18 
Jeg tror problemet i høj grad er at Bale går _meget_ op i det han laver. Han er vist kendt for sin meget disciplinære tilgang til tingene.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 23:24 
silverstar>
Fint med mig at det er din mening, så længe du ikke forventer at andre automatisk deler den mening med dig.

Jo min erfaring siger mig, at alle her på Playright altid er helt enige med mig, så det gik jeg også ud fra, at de ville være her.

Hvis du tror at man ikke kan plukke et 4 minutters lydklip ud af ALLES liv og dermed male et ucharmerende portræt af vedkommende, så tror jeg du er ret naiv...

Naturligvis kan man det. Jeg ernærer mig som informationsmedarbejder, så du behøver skam ikke belære mig om den slags. Hvis du læser mine indlæg igen vil du kunne se, at jeg udelukkende kommenterer de fire minutter og endda tilføjer "taget ud af en kontekst (sammenhæng)".

Og du bliver ved med at sige at det er en "underordnet" han skælder ud. Der er altså tale om Director of Photography/Cinematography (Shane Hurlbut) på hele produktionen, som har lavet masser af film og dermed nok burde være klar over hvordan film-optagelser bliver til. Det er ikke en 15-årig fejedreng på settet der bliver revset her.

Jeg skal nok have respekt for Bale den dag han giver Johnny Depp eller Brad Pitt sådan en sviner der, men hvis du ikke kan se, at Christian Bale i status er laaaaaaaaaaangt over en dp, så....

Det er fint hvis du godt kan lide Bale, eller du vil forsvare ham fordi jeg driller staklen, men hold dig venligst til at kommentere det, jeg rent faktisk skriver uden at lægge ekstra mening i. Det kan da for dælen ikke være kontroversielt at mene at manden ud fra det foreliggende klip lyder usympatisk?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-09 23:46, rettet 05/02-09 23:48 
Wehner>
Jo min erfaring siger mig, at alle her på Playright altid er helt enige med mig, så det gik jeg også ud fra, at de ville være her.

Hehe, hvad er det for en gang sarkastisk sniksnak?

Når du skriver "Det er sådan han lyder ud fra det klip. Det behøver man ikke kende manden for at kunne udtale sig om.", så udtrykker du dig som om det er den endegyldige sandhed, og at man ikke kan fortolke situationen anderledes end du gør. Sådan forholder verden sig bare ikke, og det er det jeg forsøger at åbne dine øjne for. Det må en informationsmedarbejder da kunne forstå? :D

Det er fint hvis du godt kan lide Bale, eller du vil forsvare ham fordi jeg driller staklen, men hold dig venligst til at kommentere det, jeg rent faktisk skriver uden at lægge ekstra mening i. Det kan da for dælen ikke være kontroversielt at mene at manden ud fra det foreliggende klip lyder usympatisk?

Hvor er det jeg kommenterer noget, som du ikke har skrevet/givet udtryk for?

Vi kan fint blive enige om at klippet viser Bale fra en usympatisk side, det er ikke det samme som at skrive at han er en "whiney lille kælling", som du så elegant udtrykker det. Jeg har ikke noget personligt forhold til Christian Bale, jeg kender ikke mennesket bag, kun hvad man ser på det store lærred. Jeg synes bare det er useriøst at karakterisere ham på den måde du gør ud fra det audio-klip der foreligger og den historie der ligger bag.

Lige meget, vi bliver næppe enige hvilket er fint med mig, det der irriterer mig mest er dine kontante udmeldinger, hvor du udlægger tingene som om de ikke kan fortolkes anderledes end du har valgt at fortolke dem.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 05/02-09 23:53 
silverstar>
at skrive at han er en "whiney lille kælling", som du så elegant udtrykker det.

Nej - igen fejltolker/citerer du direkte. Jeg skriver at han lyder som en. Hvilket han gør. Kan bl.a. af den grund ikke bruge tid på resten af dit indlæg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
silverstarsilverstarSkrevet 05/02-09 23:57 
Wehner>
Hvilket han gør.

... for dig (du har stadig ikke fanget pointen omkring at din fortolkning IKKE per definition er den eneste rigtige).

Og så ikke mere herfra :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dRxLdRxLSkrevet 06/02-09 00:10 
Killer Bean 2>
Jeg blev bare en smule stødt over, at Wehner brugte et udtryk som "whiney lille kælling" om en person, han ikke kender. Men som han siger, forstår jeg mig nok bare ikke på sladder :D

Du må huske på at Whener har masser af erfaringer med hvordan whiney 13 årige lyder, fra hans hyppige Halo3 sessioner :p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkenDarkenSkrevet 06/02-09 01:21, rettet 06/02-09 01:26 
Synes sq det er ok. Hvis manden mere end en gang er blevet forklaret at det skal han lade være med (som den linkede side hentyder til), så er det well ok at blive pissed. Bale går op i hans arbejde og et eller andet sted kan man vel også sige at hans performance i én film kan påvirker hans karriere (der er et eller andet gammelt citat om man kun er lige så go som sit sidste show når det kommer til public oppinion, men kan ikke rigtigt huske det) i større eller mindre grad... for ikke at snakke om extra tid brugt på at skulle tage scener om.. det at medvirke i en film er ikke kendt for at letteste i verden. Han er tosset, rigtig tosset på ham, men bemærk lige det ordforbrug han bruger.. der er vist lige lidt omkring han spørg om han skal "give ham en røvfuld" men ellers synes jeg han slipper ok afsted med de ord han bruger.

Vi kender selvfølgelig ikke den fulde historie og derfor vil jeg give Silver ret i at man ikke kan bedømme situation ud fra det klip.


Men lignede ting sker jo i alle fag, byggebranchen, IT, you name it. I dette tilfælde er det blot en kendt person der flipper ud over et "fuck up", istedet for en byggemester eller en overordnet IT ansvarlig. Uanset hvor du arbejder henne så kommer du til at stå skoleret før eller siden hvis du blive ved med at begå fejl som påvirker resten af arbejdspladsen.. især hvis visse andre folk har en økonomisk og tidsmæssig interesse, som bliver berørt.

edit:
I skulle bare høre de alm tuderier ude på min arbejdsplads.. og dette er over småting som overarbejde osv pga der er nogen der ikke har gidet at lave arbejdet ordenlig, bare kastet bolden videre eller direkte forsømt deres opgaver. Drama.. DRAMA siger jeg bare ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-09 01:44, rettet 06/02-09 01:46 
Min første tanke da jeg hørte det var at han overreagerede helt åndsvagt og at det næsten var synd for ham der fik skideballen. Men når man så læser i Naieras link at manden var professional lysmand og var blevet bedt om at holde sig i ro så synes jeg det er helt fair at han får en sviner.
Det er helt vildt at han kunne holde den kørende i over fire minutter, det er sjældent jeg selv tænder så voldsomt af men jeg tror da ikke jeg kunne meget mere end et minut :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/02-09 07:57 
Igen igen igen igen, det er ikke en lysmand, men filmens DOP ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig