X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV lancerings sammenkomst


Svar
dRxLdRxLSkrevet 04/02-09 01:51, rettet 04/02-09 02:25 
Nu i egen tråd, så vi bedre kan koordinere i fuld offentlighed.

Jeg lægger som sagt gerne hus og udstyr til, men jeg tænkte at jeg ville bede gæsterne om at fordele indkøb af chips slik og sodavand imellem sig.

Hvis der er nogen der føler for det, kunne jeg også rigtig godt tænke mig at nogen tog en dreamcast med vga udgang og 2 fighterstick med, samlede nemlig Se hele indlægget


Tilmeldingen er i øvrigt stadig åben for interesserede
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
79 emne(r).
« < 1 2

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-09 08:51 
Billeder, billeder, billeder....!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-09 09:03 
Jeg glemte helt at tage nogen :S
Det så ellers ikke dårligt ud blæst op på det lærred.
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-09 09:06 
Ach, you teaser you!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 21/02-09 09:32 
Fri øl og så går folk kl. 21.00?... ungdommen i dag!! ;D
dRxLdRxLSkrevet 21/02-09 09:43, rettet 21/02-09 10:05 
De blev ført ud med en venlig men bestemt hånd. Vi havde lidt travlt med at komme i gang med forberedningerne til fejringen af min hustrus fødselsdag som vi holder i aften.

Edit: Jeg tror ikke at Bo ville have kunnet tage særligt gode billeder i den tilstand han var i. Fik jeg nævnt at vi kun serverede en blanding af guld-øl og stærk øl? Jeg mener dog at han blitzede mig i ansigtet lige efter at jeg fik stoppet et langt winning streak for Charters Akuma.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 21/02-09 13:40 
Nej nej, du var ret sød, men rimeligt hjælpeløs =)
Nu kan vi også bruge det imod Alf at det meste af hans lange winning-streak var imod en person der dårligt var i stand til at sidde oprejst ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-09 13:44, rettet 21/02-09 13:44 
LOL du får det til at lyde som om han var nær en udpumpning;) Så kan man da næppe være i stand til at splle SF.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 21/02-09 13:46 
Nej det er måske også at overdrive det, han kunne jo selv finde hjem, men jeg var da lidt bekymret for ham da jeg sendte ham afsted.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-09 13:49, rettet 21/02-09 13:49 
På foranledning af at dRxL nu siger at jeg flashede ham lige i face fandt jeg nogen billeder på min mobil... Så jeg HAR taget nogen åbentbart :D

Street Fighter IV lancerings sammenkomst
dRxL smider Dan's ultra efter Kroebocop

Street Fighter IV lancerings sammenkomst
En tilfreds dRxL vinder fighten

Street Fighter IV lancerings sammenkomst
Og tilskuerne jubler
SumezSumezSkrevet 21/02-09 14:45, rettet 21/02-09 14:46 
Jeg er også ret sikker på at du tog mindst ét billede :P
EDIT: Nå, det var lidt for sent hehe
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 21/02-09 15:49 
Vil det sige at i sluttede kl 21..? Og mig som troede i var PRO's ;D

Hvem vandt egentlig vest eller øst?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 21/02-09 16:23 
Vest havde flere sejre, men det var på det tyndt grundlag.
Sådan som jeg ser det så havde vest kun én god spiller (Alf) og så vidt vi kunne se spillede de efter "winner stays on" princippet. Man kunne tydeligt mærke når de mindre gode kom til, dels fordi de ikke havde styr på deres grundspil dels fordi Alf udelukkende spillede med Akuma og spillede super taktisk/fesent. Her på østsiden var vi lidt ligeglade med den slags og hyggede os med at lade alle spille ca. lige meget og skifte rundt imellem de forskellige figurer.
Så jeg vil helt klart sige at vi vandt ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-09 16:48, rettet 21/02-09 16:48 
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor meget øl har spillet ind. Jeg tvivler virkelig på at Kroe ikke har haft "styr på sit grundspil" :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 21/02-09 17:10 
dRxL er dårlig taber ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-09 17:13, rettet 21/02-09 17:15 
Det har jeg ja, men jeg skal satme øve mig, kender kun lidt til Shoto figuere, de andre er helt nyt for mig, men damn Alf gav jer røvfuld, vi(alf) vandt da klart mange flere kampe :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 21/02-09 17:38 
Han spillede jo kedeligt!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-09 17:43 
Kedeligt? Jeg prøvede også at lokke ham til at spille andre, men den gik ikke...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 21/02-09 18:34, rettet 21/02-09 18:35 
Hvem var det, der spillede Gouken? Jeg var da godt nok ved at få spat af hans ildkugler :s


Men fuck hvor var den kamp med Dhalsim vs. Akuma fed, samt en af Dan-kampene :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-09 18:43 
Gouken var mig :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 21/02-09 18:48 
Kiggede lige i Dhalsims Movelist idag, han har faktisk en fireball sidestep (D+3xP) så går alle ildkugler ved siden af. Lidt mere sefe end teleport :)
SumezSumezSkrevet 21/02-09 18:53 
KroeboCop>
Gouken var mig :=P

Damn jeg græmmede mig meget, da jeg gentagne gange hoppede op i dine diagonale ildkugler, selvom der overhovedet ikke var nogen grund til at hoppe! >_<
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-09 19:02 
Hehe klart :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
Alf81Alf81Skrevet 21/02-09 19:21 
Jeg kunne sagtens være klar på et lignende arrangement meget snart. Det var hyggeligt at blive shitfaced over noget SF. Vi blev dog en smule skuffede over, at folk ikke var klar på at spille noget længere tid.

Hvor mange af jer kommer til konsoltræffet på Sjælland?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 21/02-09 19:31 
Jeg synes det er helt iorden med en favorit figur.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/02-09 20:00, rettet 21/02-09 20:01 
Helt enig, det er træls hvis det gælder liv eller død(som igår)og man ikke helt ved hvad figueren kan, så er det ikke så sjovt at spille syntes jeg.
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 21/02-09 20:06 
Det er til gengæld lige så træls, hvis man spiller mod en der ikke kan andet :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 21/02-09 20:08 
Måske, men det tæller, og hvis man mener det er grunden til han vinder, kan man jo bare selv forsøge sig med det samme som han (selvom det nok ikke gør nogen forskel ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 21/02-09 20:26, rettet 21/02-09 20:30 
Herold>
Det er til gengæld lige så træls, hvis man spiller mod en der ikke kan andet :D

Jeg øvede på Hyakki Shuu LK - FP - LK Tatsumaki Zankuu Kyaku - Gou Shoryuken, eftersom jeg fandt udaf at samme combo fandtes i SFIV. Zankuu Hadouken da jeg spillede som man burde med Gouki. Ehe...

EDIT:

Timingen i SFIV er dog temmelig tilgivende, så landede ikke comboen hver gang, da man skal sænke tempoet betydeligt i forhold til SFIII.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 22/02-09 16:03 
Hanky>
Måske, men det tæller, og hvis man mener det er grunden til han vinder, kan man jo bare selv forsøge sig med det samme som han (selvom det nok ikke gør nogen forskel ;-)

Tricket var jo så også at vi blev så trætte af Akuma måde at holde afstand på, at vi valgte at sende 3of19 og Dhalsim efter ham :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
79 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig