X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Run & Gun på PS2


Svar
nerosnerosSkrevet 29/01-09 12:26 
Hvad findes der egentlig af titler af genren Run & Gun til PS2? Jeg har Contra: Shattered Soldier, men har givet op mange gange da jeg synes det er sindsygt svært at spille. Måske jeg skulle finde det frem igen ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 29/01-09 13:20 
Det burde du! Mange folk afskriver spillet pga. sværhedsgraden, men faktum er at jo bedre man lærer spillet at kende, jo mere giver det igen. Det er faktisk ikke umuligt at løbe hele spillet igennem uden at blive ramt en eneste gang. Jeg er selv helt vild med spillet.

Neo Contra er også rigtig godt - Det er i større grad baseret på "umiddelbar skill" end indøvelse, hvilket er positivt for mange, men jeg kan nu godt lide den måde Shattered Soldier kører.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-09 15:02 
10.000 Bullets er værd at støve op. Det er også pænt svært men ret godt når man lærer det. Det er kun udkommet i europa og Japan.

Jeg har lavet en anmeldelse af det på et tidspunkt som du kan se hér

http://www.youtube.com/watch?v=CgYRJqJjEV0
nerosnerosSkrevet 29/01-09 20:16, rettet 29/01-09 20:17 
Nej det er den ikke desværre. Jeg kan faktisk slet ikke lige komme på nogen spil som ligner Contra og Metal Slug til PS2? Det var vist bare i de gamle dage....snøft ;-)

10.000 Bullets ser da ok ud, men jeg var måske mest ude efter noget 2d, men nu da det bliver nævnt i et udemærket lille review af Darkbeat her ;-) Vil jeg da kikke ind til det. Ninja Gaiden svært.. Så er jeg på hehe!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-09 20:35 
Har man chip i maskinen er der ingen vej uden om Gunstar Heroes: Treasure Box, der indeholder både Gunstar Heroes, Alien Soldier og Dynamite Headdy (ikke et Run & Gun).

Men har man spillet dem på MD er der selvfølgelig ingen grund til at anskaffe sig det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-09 20:39 
Jeg har et PS1 spil der hedder Rapid Reload som er lidt Gunstar Heroes meets Metal Slug agtigt. Ganske sjovt og meget arcade agtigt spil.
jaesjaesSkrevet 29/01-09 20:45 
Mega Man X8. Jeg ved dog ikke hvor godt det er, men evt. i mangel af bedre.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/920754.asp?q=Mega%20Man%20X8
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig