X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Århus træffet


Svar
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/01-09 16:04 
Hallø med alle jer der var til Alf81/Kroebocop træf, jeg mangler min remote til mit Sony TV, er der ikke nogle der er støt på den i en af jers tasker, jeg har ledt over alt efter den(tror jeg?)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-09 16:44 
Jeg brugte også noget tid på at lede efter den, men den var bare pist væk. Når jeg tænker på, hvor trætte/stive folk var på daværende tidspunkt, skulle det ikke undre mig, hvis den er havnet et virkelig mystisk sted :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/01-09 17:50 
Jeg har lige kigget mit igennem (også soveposen). Jeg kunne heller ikke finde noget :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 28/01-09 18:47 
Heller intet i mine sportstasker - alt blev pakket ud samme dag. Håber du finder den :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/01-09 19:36 
Damn, jeg må kigge vidre (sej tag line Hanky ;=P)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 29/01-09 00:01 
Jeg har ikke fået pakket alt ud endnu, men umiddelbart pakkede jeg intet op ude hos dig, og min store sportstaske havde jeg jo glemt hos Alf81. Derfor skulle det undre mig meget, hvis den gemmer sig blandt noget af mit, men jeg skal selvfølgelig nok holde øje.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 29/01-09 00:28 
Jeg må indrømme, at jeg slet ikke har pakket noget som helst ud endnu, men jeg skal da få det gjort i morgen på et tidspunkt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/01-09 00:29 
Jeg krydser finger så ::====P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/01-09 14:50 
Kristensen fandt den i sin taske, hvis nogen fra Århus træffet lige ville vide det :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-09 17:03 
Jeg havde sgu på fornemmeren at det måtte være ham! Han var også den stiveste hele weekenden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 30/01-09 17:05 
Hør, I drikker vel ikke til jeres træf? ...Ungdommen nu til dags.. ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 30/01-09 17:10 
Ja det er ubegribeligt med de unge tøfler!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/01-09 17:49, rettet 30/01-09 20:48 
Der bliver drukket mere end spillet :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/01-09 20:33 
Med alt det Xbox, jeg fik smidt i hovedet denne gang, havde jeg ingen problemer med at gribe til druk :D
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 30/01-09 21:51 
Killer Bean 2>
Med alt det Xbox, jeg fik smidt i hovedet denne gang, havde jeg ingen problemer med at gribe til druk :D

Hehe :P
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-09 21:55 
Tja der var jo ikke rigtig andre der gad spille noget. Så hatten af for at Hanky trods alt gad sætte sin 360'er til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/01-09 22:01 
Jeg var klar på det hele og ser kun Hankys 360 som et stort plus den weekend.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-09 20:11 
Så fik jeg ordnet Xbox til JAMMA, det der med skærmen i var vidne til. Problemet var bare jeg skulle fjerne to røde Jumpers og det var bare at hive dem af :=D
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-09 20:26 
Nu mangler jeg bare Kick Harness, lyd og coin knappen, så kan jeg spille online SFIII på Astro City \o/ Det fixer jeg i morgen.
Hoid to colony C05 where the computer is...
happyEDhappyEDSkrevet 04/02-09 23:05 
Jeg må lige have af vide hvordan du gjorde, til når jeg får min astro city
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/02-09 23:09, rettet 04/02-09 23:09 
Her kan det købes:

Link...
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig