X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT3


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
ElgenElgenSkrevet 18/04-09 17:49 
Juggernaut>
aner ikke om det vil blive brugt, men hvis du alligevel har masser af plads, så tag du det bare med.

Man kan ALDRIG få FOR MANGE TV'er til en træf };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-09 09:23 
Lige lidt info på falderebet: I bedes huske at tage jeres egne forlængerledninger og ekstra stikdåser med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 22/04-09 10:06 
Hvad med ekstra sikringer? ;-)
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 22/04-09 10:07 
LOL måske en god idé også.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 22/04-09 10:49 
Man tager et søm med til at hakke i sikringen så springer de da ikke XD
delindedelindeSkrevet 22/04-09 11:02 
Keen>
Man tager et søm med til at hakke i sikringen så springer de da ikke XD

Gem blot på jeres søm, I har rigeligt at slæbe på i forvejen. Vi har en hel rulle staniol klar...OG den er på huset.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04-09 13:35 
Ja det er en meget bedre idé at der går ild i tavlen end at sikringerne går ;P

Huset er vel lavet til at kunne trække en del ik? Har der været nogen problemer de sidste par gange?
delindedelindeSkrevet 22/04-09 15:34 
Darkbeat>
Ja det er en meget bedre idé at der går ild i tavlen end at sikringerne går ;P

Huset er vel lavet til at kunne trække en del ik? Har der været nogen problemer de sidste par gange?

Hell, hvis sikringen går kunne en potentiel all time high gå tabt. Så er det bedre der står en mand derude og vifter på tavlen, evt. dupper mindre flammer ud.

Jeg ved faktisk ikke, om der har været nogle problemer med strømmen, men vi kan jo trække fra 4 grupper med 13A sikringer, så det skal nok gå.

Vice har i øvrigt lovet at stille grillerne frem, så der kan synges vemodige fædrelandssange omkring gløderne ved spisetid eller bare ved tiltrængte spillepauser.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/04-09 15:42 
Jeg tror heller ikke at det bliver noget problem. Bare så længe der ikke er nogen der har tænkt sig at have 14 elkedler og 3 støvsugere kørende samtidig skulle vi være safe. :)
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 22/04-09 17:45 
>__< skal til fødseldag direkte efter søndagformiddag ... Er der nogen der kan huske om der var bad ? kan simpelthen ikke huske det.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
delindedelindeSkrevet 22/04-09 19:17 
Fleshmangler>
>__< skal til fødseldag direkte efter søndagformiddag ... Er der nogen der kan huske om der var bad ? kan simpelthen ikke huske det.

Det er der.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/04-09 15:33, rettet 23/04-09 18:22 
Delinde> cool, tror jeg min farmor bliver glad for.

Jeg er startet så småt med at pakke, så jeg ikke lover at tage mere med end jeg faktisk kan.

Nes
Sega Megadrive
Sega Master
PSP og Nintendo DS.

Jeg har 2 controllere til alle konsoller.

Til sidste træf var der en person med 30-40 wii spil med, kommer han ikke ? :O kan ikke huske hans navn eller nick :§

Jeg tager bare nogle tilfældige spil med til div. konsoller, så hvis der er nogle der har requests må de sige til. Ville også være fedt hvis folk tog nogle af de gode spil med.

Medbringer også Castevania-Chronicles på request.

Personlige requests:
GTA: Chinatown wars DS
Castlevania Judgement

EDIT. hvis der er nogen der har nogle fede 2 personers spil til Snes og en ekstra controller tager jeg gerne maskinen med.

Link...
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HankyHankySkrevet 23/04-09 15:45, rettet 23/04-09 16:09 
Jeg skal nok sørge for DS-spillet :-) (men det er ikke ret godt ;P)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/04-09 15:54 
Fedt at du tager en NES med Delinde. Jeg har ikke haft fingrene i såen én i årevis. Punch-Out kunne være sjovt.
HankyHankySkrevet 23/04-09 16:03 
For lige at få det hele på det rene.

Var der nogen der havde et ekstra TV med, jeg kunne låne for weekenden?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-09 16:14 
Tror Darkbeat eller Cenobite_DK havde et i overskud :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-09 16:15 
Fleshmangler>
Til sidste træf var der en person med 30-40 wii spil med, kommer han ikke ? :O kan ikke huske hans navn eller nick :§


Det er Hulle. Han deltager ikke denne gang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 23/04-09 17:42 
Husk lige at jeg også er blevet lovet et crt };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-09 17:48 
Måske vil personerne der donerer et ekstra tv, lige opridse status?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 23/04-09 17:52 
Darkbeat>
Fedt at du tager en NES med Delinde. Jeg har ikke haft fingrene i såen én i årevis. Punch-Out kunne være sjovt.

Huh? Nej, jeg besidder ikke den slags guld...det må være Fleshmangler´s du tænker på. Jeg har kun en ramponeret gammel Gamatic 7706, men aner ikke om den virker så den bliver hjemme:-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
ElgenElgenSkrevet 23/04-09 18:33 
Iøvrigt, hvis nogen har en PSX/PS2-dance-mat, så tag den endelig med. Jeg har een med og Britney'sDanceBeat, nmen det er jo sjovest i 2-player.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/04-09 18:36 
Juggernaut>
Det er Hulle. Han deltager ikke denne gang.

ok, så tager jeg ekstra controllers med, så boomblox og mario kart kan spilles af 4 personer. men har kun opladelige batterier til den ene.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/04-09 18:58 
Jeg tager ihvertfald et TV med. Regner med at Greaseball og jeg skifter imellem Saturn og PS2 på den men vi kan jo bare hooke på hvad der er fornødent.

Er der nogen af dem med Dreamcast der tager Rival Schools 2 med? For ellers gør jeg.... Og I Powerstone kan man også spille 4.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 23/04-09 22:23 
Juggernaut>
Måske vil personerne der donerer et ekstra tv, lige opridse status?

Status? Altså jeg har et ekstra tv med, men har ikke specifikt -lovet- det til nogen. Man kan vel dele lidt? :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/04-09 22:28 
Det er bestemt heller ikke sådan ment :) Jeg har bare ikke styr på hvor meget "ekstra" der kommer med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/04-09 22:31 
Lige enndu et spørgsmål her på falderebet, hvordan er køkkenfaciliteter, kan ikke huske om der er micro og gryder ? XD

jeg er bare lidt på røven så skal bare finde noget billigt mad og tager også lige hjem til min mor og ryder hendes skabe.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 24/04-09 01:19, rettet 24/04-09 01:19 
Har lige været inde på rejseplanen og jeg burde ankomme ca. 21:30 fredag.
Er tanken stadig åben der?
Ellers ville det være super hvis der var en 3-4 pils på køl med mit navn på };-) Det er naturligvis noget jeg betaler for eller køber tilsvarende dagen efter.
Gidder sgu bare ikke at slæbe øller med hele vejen fra Vanløse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/04-09 01:54, rettet 24/04-09 01:55 
Hvis du ikke er kræsen, så skal jeg nok sørge for der står et par harboe pilsner. men jeg er virkeligt så fattig at jeg ikke engang kan LÆGGE ud for et par tuborg : P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-09 08:21 
Elgen>
Har lige været inde på rejseplanen og jeg burde ankomme ca. 21:30 fredag.
Er tanken stadig åben der?

Den lukker vist kl.23. Rigeligt tid :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 24/04-09 10:02 
Jeg skulle gerne være i næstved ved 19 tiden, hvis jeg når toget :P
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-09 10:05 
Eller...hvis...du...ikke...skal...forbi...Vordingborg...
Sorry, den lå lige til højrebenet :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-09 10:12, rettet 28/04-09 14:21 
Hvis der skulle opstå problemer på vejen, kan I få fat på mig på min mobil.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 24/04-09 10:26 
Uffe og jeg tager fra mig af klokken 7 i aften...

så mellem 9 og 10 er vi der nok, alt efter loading time og sværhedsgrad i at finde det forsamlingshus uden hjælp hehe

be there or be square!
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/04-09 10:37 
Jeg overvejer at tage SNES med, men jeg har ik så mange spil. Kun SM All-Stars, Mario Kart, Zelda 3 og Sparkster.
Men jeg tager den gerne med, hvis nogen evt tager spil med?

Den har 60Hz mod btw. ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 24/04-09 11:07 
Hvis folk internt kan koordinere deres ankomst til Næstved Station, vil jeg gerne ofre lidt benzin på at opsamle vedkommende. Der er plads til 4 mennesker plus grej.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 24/04-09 11:23 
Cenobite DK>
Jeg overvejer at tage SNES med, men jeg har ik så mange spil. Kun SM All-Stars, Mario Kart, Zelda 3 og Sparkster.
Men jeg tager den gerne med, hvis nogen evt tager spil med?

Den har 60Hz mod btw. ;-)

Jeg kan god putte nogle stykker i tasken
Nemo me impune lacessit
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 24/04-09 13:10, rettet 24/04-09 13:11 
Cenobit - great ;P jeg tager også dem med jeg har.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/04-09 13:57 
Cool, jeg får pakket maskinen med :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 26/04-09 11:00 
Vel hjemme vil jeg gerne sige tak til alle for endnu et fantastisk træf i Næstved };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/04-09 14:04 
"In rectum foooooorce!" Hahaha!

Ja selv tak mester, jeg synes sgu også det har været sjov. :-) mit nr 2 mod gik også meget hurtigere ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-09 15:13, rettet 26/04-09 15:14 
Tak for et fedt træf. Det var rigtig cool at se nogen P:R brugere i virkeligheden :)
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-09 16:22 
Også tak herfra. Fik mod'et min DC til VGA, glæder mig til at prøve den :D
Nu trænger jeg til et bad, noget mad.. og en seng at sove i XD
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/04-09 16:39 
Yes, det var sgu et hyggeligt træf. Fik også set et par nye ansigter, og så fik jeg prøvet, hvordan det er for sjællænderne at skulle køre timevis i tog, når der er træf i hovedlandet :)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/04-09 17:13 
Her er et par billeder som i burde kunne se selvom i ikke er på facefuck

http://www.facebook.com/album.php?aid=76204&id=580154269&l=55cb9b3019
HeroldHeroldSkrevet 26/04-09 17:17 
Wow, Elgen sad godt nok tæt på Gigawing. Mon han fik det hele med? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 26/04-09 17:34, rettet 27/04-09 16:52 
Jeg vil også gerne sige tusinde tak for et helt igennem fedt arrangement - alt pondus til Juggernaut for initiativet, og hvem der ellers måtte have været med til at stable det på benene.

Mine personlige højdepunkter for weekenden.

- Shmup-konkurrencen. Det holdte hårdt i Ikaruga, men Giga Wing 2 var der vist ikke den store tvivl om. Border Down var bare et lortespil, så det tæller ikke. Tak for den fine præmie, som i øvrigt gav hovedpine om søndagen :D

- Killerbeans lille eventyr med min Saturn. Først prøvede han at slå den til med Dreamcastens RGB kabel, via Saturnens serialport. Jeg var næppe væk mere end 1 minut, da jeg kom tilbage og han havde tilsluttet den til 220V (US maskine!) og det lugtede herligt af brændt et-eller-andet :P

Med til historien hører dog, at han fixede den om lørdagen, og så var alle glade, da vi nu kunne spille Saturn!

- Dreamcast tilsluttet GreenpeaceEnemy #1 med VGA i TATE. Det bliver ikke mere lækkert!

- At møde alle de nye ansigter. Sjællændere er jo et ganske fornøjeligt folkefærd ;P

Greaseball>
Nu trænger jeg til.. en seng at sove i XD

Jeg synes da du fik sovet så rigeligt, eller var det bare mig :P ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 26/04-09 17:37 
Hanky>


Greaseball>
Nu trænger jeg til.. en seng at sove i XD

Jeg synes da du fik sovet så rigeligt, eller var det bare mig :P ?



bare dig.. jeg sover ikke, jeg venter XD
KeenKeenSkrevet 26/04-09 18:52 
...liggende og med lukkede øjne XD

jeg vil også lige sige tak for træf det var pisse hyggeligt som altid!

jeg har også et par billeder der kommer op når jeg lige får tid...
scavengerscavengerSkrevet 26/04-09 20:15 
Også stor tak fra mig, som jeg sagde til Juggernaut, så ser jeg allerede frem til det næste. Det er altid hyggeligt at møde folk in persona, og respekt til jyderne der havde taget den lange vej. Jeg håber i fik Hankys trolleykuffert hele vejen hjem.
Nemo me impune lacessit
KeenKeenSkrevet 26/04-09 20:32 
http://www.facebook.com/album.php?aid=23545&id=1183915530&ref=mf
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig