X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT3


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-09 23:10 
Nu hvor jeg alligevel tager et billedrørs TV med kan jeg ligeså godt også tage min PSOne + GunCon 45 med så vi kan spille noget Time Crisis
GreaseballGreaseballSkrevet 04/04-09 02:36 
Så tager jeg de to pistoler til Saturn og House Of the Dead plus Virtua Cop1+2. Jeg også VC 1+2 og Vampire Night til PS2 samt HotD2 og Confitendel Mission til Dreamcast hvis nogen er friske på at spille nogen lyspistol spil :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-09 12:51 
Hmmm... jeg går lidt og overvejer at tilmelde mig. Jeg holder ferie fra påske til d. 26, så det ville ikke være den værste måde at runde den af på :)
AV Intelligent Terminal
HankyHankySkrevet 04/04-09 17:15 
Du skal da med, KB :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-09 18:27 
Det' da det, jeg skal :)
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-09 18:34 
Cool at der kommer flere, jeg glæder mig efterhånden ret meget :-)

Jeg tager ikke 40" skærmen med denne gang. Har fået fat i en 22" monitor som jeg vil bruge i stedet for.

Er det brug for et ekstra tv?
Min bror har et Philips 28" widescreen CRT stående som jeg kan tage med, men er der behov for det?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HankyHankySkrevet 04/04-09 23:39 
Jeg vil gerne spille på et 28", så det ville da være cool :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/04-09 05:31 
Okay, jeg arrangerer at få det med :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 05/04-09 08:40 
Er der nogen der har bare den mindste mulighed for at tage nogle Cave shooters med?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 05/04-09 21:10 
Jeg har opdateret min bytteside på www.mastertronic.dk så hvis nogen kan finde noget de mangler og vil spare porto, så kig og skriv.
Nemo me impune lacessit
GadedrengenGadedrengenSkrevet 06/04-09 10:10 
Min buddy uffe ved stadig ikke om han har rustvognen, så vi kan måske ikke have vores tv med...så kan være vi mangler... :(
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
HulleHulleSkrevet 06/04-09 11:38 
Jeg må desværre springe over med træf i denne omgang :/ Træffet er sat i en arbejdsweekend, så har ikke rigtig muligheden. Ærgeligt, da der er en masse gengangere hvis selskab jeg gerne ville være en del af, plus en masse nye som jeg ligeledes gerne ville hilse på.

Jeg kigger dog nok lige forbi i løbet af dagene.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/04-09 13:06 
Hulle for helvede, drop den arbejdsweekend, og kom og leg med drengene :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 06/04-09 14:06 
Jeg har prøvet en motiverende overtalelsessamtale, men jeg tror ikke at han gider lege med os ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/04-09 14:22 
Far er ikke sur, far er skuffet. Meget skuffet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/04-09 17:46 
Jeg har planer om at tage min PS2 med istedet for min Wii og jeg har ét fighter stick til den (HRAP2). Er der nogen andre der har et fighterstick til PS2 de har lyst til at slæbe med?
HulleHulleSkrevet 08/04-09 18:56 
Jeg vil da mægtig gerne lege med jer. Problemet er som sagt bare at det ligger rigtig dumt.. Tager jeg fri en weekend, skal jeg arbejde en anden, det er bare at flytte lorten :P og så går jeg glip af bonusdatterens selsskab, og det er jeg ikke vild med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 09/04-09 07:44 
Det er godt at se der er så mange tilmeldte denne gang. Der er dog stadig pladser og fristen for tilmelding udløber i overmorgen.
Er der flere der vil være med?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 09/04-09 10:19 
@streetboy: Har en planB; jeg har fundet et lille bitte crt på storskrald som jeg godt kan ha' med toget; men det er nok ikke så let at spille de lightgun-spil på som jeg har tænkt mig at fylde kufferten med. Men ellers er der sikkert et tv der kan lånes til netop dette formål for en kort bemærkning };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 09/04-09 10:37 
Jeg har fået fat i nogle flere X360-spil, men har stadig igen konsol at spille dem på. Kan jeg låne lidt test-tid hos en anden?
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 09/04-09 11:04 
Elgen>
@streetboy: Har en planB; jeg har fundet et lille bitte crt på storskrald som jeg godt kan ha' med toget; men det er nok ikke så let at spille de lightgun-spil på som jeg har tænkt mig at fylde kufferten med. Men ellers er der sikkert et tv der kan lånes til netop dette formål for en kort bemærkning };-)

Alternativt kan du bare (mis)bruge den CRT jeg tager med. Jeg regner selv med at bruge _ret_ meget tid på den store projektor.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-09 18:21 
Jeg har også en ekstra CRT skærm med :-)

Scavenger - Ja det jo nok kunne lade sig gøre at du låner xboxen lidt :-) Der skal jo også være tid til at drikke øller ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 09/04-09 18:46 
Cenobite DK>
Jeg har også en ekstra CRT skærm med :-)

Scavenger - Ja det jo nok kunne lade sig gøre at du låner xboxen lidt :-) Der skal jo også være tid til at drikke øller ;-)

Ellers må jeg give en stribe for at få dig distraheret :-)
Nemo me impune lacessit
GadedrengenGadedrengenSkrevet 14/04-09 11:26 
Jeg ved stadig ikke rigtig hvad min buddy fidne rpå med den bil. Så den kan ende i at jeg møder op med ps3 uden skærm...

Så hvis folk har en for meget, så vil jeg gerne låne mig ind på den når det kan lade sig gøre...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
ElgenElgenSkrevet 15/04-09 20:46 
Jeg medbringer i hvert fald flg.:
------------------------------
XBox360 + wireless dims + 2 controllere + headsets + diverse spil.

PS2 (unmodded launchmodel) inkl. controllere samt
- 2 G-Con45 lyspistoler
- TimeCrisis (PSX)
- ResidentEvil:Survivor (PSX)
- GoulPanic (PSX)
- PointBlank2 (PSX)
- ResidentEvil:DeadAim (PS2)
- ResidentEvil:Survivor2CodeVeronica (PS2)
- TimeCrisis3 (PS2)
samt diverse spil.
(så skal der spilles lyspistolos, der)

Flg. medbringes hvis der er plads i diverse tasker osv.:
----------------------------------------------------
GameCube + inkl. controllere og diverse spil.

Dansemåtte samt Britney'sDanceBeat til PS2.

Et lille-bitte crt-tv.

(jeg slæber altid rundt på min DS og min GameBoy advance + diverse spil, så det har jeg naturligvis også med };-))
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/04-09 21:31 
Jeg havde egentlig også tænkt at tage GunCon45 med og Time Crisis men hvis du har det med er det ikke nødvendigt. Jeg kører sammen med Greasball så jeg håber på at han tager nogen lyspistol spil med til sin Saturn.

Jeg tager også et CRT tv med.

PS2 (moddet)
-Hori Real Arcade Pro 2. Jeg mangler at der er nogen der gidder tage et extra kvalitets fighterstick med til ps2... Ellers har jeg et extra ukorrant stick som vidst er "ok"
-DoDonPachi (PS2)
-Gunstar Heroes Treasure Box (PS2)
-Neo Geo Battle Coliseum (PS2)
-Melty Blood Act Cadenza (PS2)
-Sengoku Basara Cross (PS2)
-Garou Mark of the Wolves (PS2)
-Vampire Darkstalkers Collection (PS2)
-Marvel vs. Capcom 2 (PS2)
-Capcom vs Snk 2 (PS2)
og i andledning af de dér lyspistoler tager jeg også Time Crisis Project: Titan (PSX) med.
JuggernautJuggernautSkrevet 15/04-09 21:40 
Lækkert lineup! Jeg bliver nok nødt til at holde mig i nærheden...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 15/04-09 22:10 
Darkbeat>
Jeg havde egentlig også tænkt at tage GunCon45 med og Time Crisis men hvis du har det med er det ikke nødvendigt. Jeg kører sammen med Greasball så jeg håber på at han tager nogen lyspistol spil med til sin Saturn.


Det gør jeg da bare. Jeg ved ikke lige hvad jeg skal tage med. Men bare sig til hvis der er noget i syns jeg skal tage med.
Hvad tid skal vi tage af sted om lørdagen?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/04-09 22:53 
Bare når det passer dig.
Jeg ved ikke rigtig hvad du har af Lightgun games ud over Virtua Cop men det er da værd at tage med.
ElgenElgenSkrevet 16/04-09 00:06 
@Darkbeat: Du må meget gerne tage din(e) G-Con45 med, da jeg husker noget om at den ene af mine ikke helt ville makke ret ved sidste træf.
Jeg prøvede dog dem begge her forleden dag, og der var intet i vejen.
Men bare for en sikkerheds skyld };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-09 00:38 
Allrighty. Jeg har én som jeg tager med så.
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-09 10:02 
Jeg har sendt en pb ud til alle omkring betaling. Der er stadig en del der mangler og fristen udløber imorgen. Gider I lige at tjekke op på det? Tak :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 16/04-09 21:52, rettet 16/04-09 21:56 
Nu er det jo altid træls at være den våde klud, men jeg føler det er min pligt at viderebringe diverse praktiske oplysninger:-).

Der er i den sidste tid udbrudt sporadiske skærmydsler og lettere håndgemæng omkring parkeringspladserne foran blok A, blokken lokalerne ligger i. Folk er simpelthen for rige, det har resulteret i flere biler end pladser. Det er blevet indskærpet, at gæster tilstræber ikke at spærre parkeringspladser foran blokken, så jer med biler vil være meget respekterede og ærværdige hvis I kan holde ovre foran blok C efter aflæsning. Derovre er de åbenbart nogle værre fattiglus, flanører, fritænkende hippier og alkoholbumser, der ikke har råd til biler. Der er derfor masser af plads. (Ja, og så er der jo også 6 etager færre derovre.)

Men mon ikke det går alligevel, det er jo ikke et biltræf men et konsoltræf. Der vil også være opslag med hvor de alternative pladser er. Men nu er det da varslet.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 16/04-09 22:04, rettet 16/04-09 22:04 
delinde>
Derovre er de åbenbart nogle værre fattiglus, flanører, fritænkende hippier og alkoholbumser, der ikke har råd til biler. Der er derfor masser af plads. (Ja, og så er der jo også 6 etager færre derovre.)


LOL, det er god underholdning!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/04-09 22:13 
Delinde, det er sgu fair nok. Men ja, ehm, nu har jeg ikke selv bil, men hvor er blok C ?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 16/04-09 22:41 
blok C? det er da i Jylland ikke? };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
delindedelindeSkrevet 16/04-09 22:42, rettet 16/04-09 22:49 
Cenobite DK>
Delinde, det er sgu fair nok. Men ja, ehm, nu har jeg ikke selv bil, men hvor er blok C ?

"Behoold:(Dyb guttural rumlen)"
Tilmelding til SSKT3
Det var pokkers, det lykkedes jo!
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/04-09 23:08 
delinde> alkoholbumser


...Er det ikke os?
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 17/04-09 00:00, rettet 17/04-09 00:00 
Elgen > jeg tager et savegame med til code veronica X til ps2 med, så skal du lige hjælpe mig med hvor jeg finder grenade launcher(er nåed til tyrant kun med bowgun og pistol :S )
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
GreaseballGreaseballSkrevet 17/04-09 00:14 
delinde>
fattiglus, flanører, fritænkende hippier og alkoholbumser, der ikke har råd til biler.

Godt man har alarm på bilen, jeg gruer altid ved tanken om nogen laver en Roko stripe på den ^^
Ok, så jeg holder meget af min bil XD
ElgenElgenSkrevet 17/04-09 07:50 
Fleshmangler>
Elgen > jeg tager et savegame med til code veronica X til ps2 med, så skal du lige hjælpe mig med hvor jeg finder grenade launcher(er nåed til tyrant kun med bowgun og pistol :S )

Hmmm, er aldrig selv nået særlig langt i Veronica, men tag det bare med, så kan vi se på det; ellers er der vel til sådan et træf en fair chance for at der er andre mere Veronica-kyndige til stede. Har iøvrigt ikke selv spillet til PS2, så det bliver du nok også nød til at tage med };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KeenKeenSkrevet 17/04-09 11:03, rettet 17/04-09 11:08 
Jeg tror jeg har min gamle psx med, så kan jeg få spillet nogle af alle de spil jeg har til den :P Og mon ikke jeg tager 360'eren med også med et par controlers

Kan måske også have en lille skærm med hvis jeg kan få plads

Edit:
Delinde har ikke vist der hvor jeg plejer at så af, jeg plejer at tage rutebilen mod vordingborg(hvilket kan gå hen og blive en lang tur!) den holder ude på vordingborgvej og køreturen er kort, i forhold til hvad jeg forestiller mig en bybus rute klarer :)
delindedelindeSkrevet 17/04-09 17:46 
Darkbeat>
delinde> alkoholbumser


...Er det ikke os?
Hehe jo det er det vel, ret beset:-). Jeg selv foretrækker nu at kalde mig gourmand de la beveráges.

Keen: Enig, bus 70 er også en mulighed man kan overveje, hvis man kan se at den er lige ved at køre. Igen spørger man blot bussefar om han gider stoppe ved højhusene.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 17/04-09 21:15, rettet 17/04-09 21:18 
Er der nogen der denne gang har mulighed for at hive 2 stk tastaturer, samt spillet Typing of The Dead, med til DC?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 17/04-09 21:42, rettet 17/04-09 21:48 
Da den står på tog denne gang, er det desværre begrænset hvor meget jeg kan slæbe på, så jeg er blevet nødt til at skære ned, hvor det var muligt.

Med alt sikkerhed kan sportstaskerne indeholde:

Hardware:
- Saturn (US med AR+4M)
- Dreamcast (multiregion + VGA mod)
- HORI stick (Saturn)
- NeoGeo CD (JAP, men multiregion)
- PSOne (multiregion)
- DS Lite (den hidsig-grønne farve!!)

Software:
- Saturn-samlingen
- Dreamcast-samlingen
- PSX-samlingen
- NGCD-samlingen
- Street Fighter IV (360)

Juggernaut, desværre havde jeg glemt min PSP var lånt ud, da jeg sagde JA, til at tage den med, og jeg når nok ikke at få den tilbage inden træffet - beklager ;/

EDIT:
Hvis jeg får en hjælpende hånd, og det har interesse, kunne det tænkes de to sæt Samba De Amigo-maracas blev slæbt med - men kun hvis det har interesse, for det er sgu besværligt at slæbe med, for at det skal stå i hjørnet weekenden over :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 17/04-09 21:44, rettet 17/04-09 21:48 
Helt ok. Det er nok heller ikke format der kommer til at dominere træffet. Men du kommer godt nok til at slæbe en del. :) Er der nogen chance for at du besidder Einhänder?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/04-09 13:23, rettet 18/04-09 13:35 
Elgen - true that niggaH, skal også lige forbi min kæreste. for savegamet er på hendes memorycard : P

Juggernaut -
hvordan ser det ud med TV ? . jeg overvejede nemlig at slæbe et par 8bit/16 bit konsoller med, så var bare om jeg skulle slæbe et tv med ? (vel og mærke et tv der er på alder med mig : P)


EDIT:
tager selvfølgeligt PSP og DS med.
TILFØJELSE .. Hvis der er nogen der har Chinatown wars, må de gerne tage det med,
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 18/04-09 13:30 
Så vidt jeg kan forstå, har både Jugger og mig et ekstra CRT tv med. Jeg tror ikke det bliver et stort problem.

Jugger, du må gerne skrive det på listen at jeg har ekstra tv med. Det er et 28" Philips widescream CRT.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 18/04-09 13:38 
Fleshmangler>
Juggernaut -
hvordan ser det ud med TV ? . jeg overvejede nemlig at slæbe et par 8bit/16 bit konsoller med, så var bare om jeg skulle slæbe et tv med ? (vel og mærke et tv der er på alder med mig : P)


Jeg aner ikke om det vil blive brugt, men hvis du alligevel har masser af plads, så tag du det bare med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 18/04-09 13:47 
Cenobite DK>
Så vidt jeg kan forstå, har både Jugger og mig et ekstra CRT tv med.

Jeg har ikke, da de penge der skulle have været gået til tv, nu er tilsidesat til andet projekt i huset. Derfor har jeg kun mit 28" 4:3 CRT med. Den må selvfølgelig benyttes af alle, men en ekstra skærm kan jeg desværre ikke klare lige nu.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig