X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT3


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-09 18:54 
Yes sir!
JuggernautJuggernautSkrevet 01/03-09 21:51, rettet 01/03-09 21:53 
Alf81>
Jeg er med på idéen, men du skal bare vide på forhånd, at jeg spiller "kedeligt" ;P

Det gør intet ;) Bare du vil dele ud af din viden til os andre rookies, så er jeg tilfreds.

Til alle: Der er muligvis behov for et ekstra tv eller to. Har nogle af jer i bil plads og mulighed for dette?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/03-09 08:39 
Der bliver også denne gang afholdt en konkurrence i shootergenren. Og fra de mere "alm" spillere er der også kommet ønske om at afholde en konkurrence i Wii sports (bowling). Dette vil også blive arrangeret.

Efter erfaringer fra sidste træf, vil shooterdelen til dette træf bestå af 3 eller 4 spil. Det var simpelthen umuligt at nå de 9 titler sidste gang. Folk blev enten for stive eller trætte. Og når der så samtidig skal 13 mennesker igennem møllen, ja set i bakspejlet siger det vel sig selv.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 08/03-09 10:11 
så længe ikaruga er med :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/03-09 17:34 
Hep. Jeg kører nok med Greasball og ankommer så i løbet af lørdagen men da han er i bil tager jeg mit extra TV med.
JuggernautJuggernautSkrevet 08/03-09 19:20 
Tak for det :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 09/03-09 15:58, rettet 09/03-09 16:05 
Jeg er monster frisk...prøver lige at se om jeg kan få fat på flæske-mangler så vi kan købe de der 3 kilo nachoes med tilsvarrende meget salsa igen...de gav vold dårlig mave hehe

Og denne gang kommer jeg klart om fredagen, lørdag og søndag var ikke nok...

Det er ikke samme sted som sidst vel? (har allerede glemt hvor vi var henne hehe)

Jeg slæber ps3 med spil og 2 controllers med...men jeg har ikke plads til at have mit tv med!!!

Hvis folk er intereseret i at game nogle specifikke ps3 spil, så har jeg følgende liggende:

købes før træffet:
# resident evil 5
# battlefield bad company

Haves:
# Army of two, plus veteran udviddelse med 2 ekstra baner
# resistance 1: fall of mann
# metal gear solid 4: guns of the patriots (4 eller 5!?!, den til ps3!)
# unreal turnament, plus map udvidelsen
# little big planet
# guitar hero 3, plus "metallica: death magnetic" udvidelsen
# lost planet
# ghost recon 2
# soul calibur 4

kan ikke lige huske resten...

Og jeg skal nok tage Pokalen med fra sidst, eller en der ligner (selve pokalen er død og drukket =D )...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 09/03-09 17:34, rettet 09/03-09 20:26 
Jeg er med igen!!!!!!!
finder lige ud af hvilke udstyr jeg medbringer.
- --

skriv hvis der er noget i samlingen der vækker interresse.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 09/03-09 17:39 
Gadedrengen>

Det er ikke samme sted som sidst vel? (har allerede glemt hvor vi var henne hehe)

Jo.. :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 10/03-09 14:27 
i skal også bare sige til hvis der er noget jeg skal have med, så længe jeg kan have det i min taske
JuggernautJuggernautSkrevet 10/03-09 17:36 
Alf81, kan du have et DC stick med i tasken?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 10/03-09 20:05 
Fleshmangler:
Castlevania Chronicles kunne jeg godt tænke mig at se live.

Jeg gentager også, hvis I vil se noget bestemt så sig til.
Nemo me impune lacessit
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 11/03-09 00:20 
so it shall be done.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
GadedrengenGadedrengenSkrevet 11/03-09 12:24 
Juggernaut>
Gadedrengen>

Det er ikke samme sted som sidst vel? (har allerede glemt hvor vi var henne hehe)

Jo.. :)

Hehe sådan...hukommelsen fejler aldrig...host...

Det der sort hvid fly spil var ret sjovt...det kunne ejg godt tænke mig at prøve igen...

ellers vil jeg også gerne prøve gears of war 2...lortet er jo kun lavet til kætter konsollen (xbox360) =D
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-09 12:36 
Gadedrengen>

Det der sort hvid fly spil var ret sjovt...det kunne ejg godt tænke mig at prøve igen...


..And thy name shall be "Ikaruga".
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 11/03-09 12:46 
Gadedrengen>
ellers vil jeg også gerne prøve gears of war 2...lortet er jo kun lavet til kætter konsollen (xbox360) =D

Hvis det ikke var fordi du dukkede op til der der arrangement, så havde jeg troet du var JackD/Okotta/Random Trollboy :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/03-09 12:57 
Så havde han ikke haft lyst til at spille GoW2, men derimod forbandet lortet langt væk :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 11/03-09 13:00 
Juggernaut>
Gadedrengen>

Det der sort hvid fly spil var ret sjovt...det kunne ejg godt tænke mig at prøve igen...


..And thy name shall be "Ikaruga".

jeg kan nok godt have en gc og ikaruga med hvis det er...
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-09 13:27 
Jeg har det med til DC.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 11/03-09 14:00, rettet 11/03-09 14:00 
Der er et eller andet galt, hvis I ikke har det på Jeres kætter-arcade :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 11/03-09 14:03 
Hvem var det for øvrigt der havde den hjemmelavede skærm som var sat op til at køre TATE spil på sidst? Og har de den med igen?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/03-09 15:16 
Hmm til forrige træf, satte vi min 40" på højkant, men til sidste træf havde vi projektor på højkant.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 11/03-09 17:45 
Lad os bare konkludere at der kommer ET ELLER ANDET på højlant...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 11/03-09 21:22 
- det sagde hun også i går, har! har! har!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 16/03-09 10:06 
Herold>
Gadedrengen>
ellers vil jeg også gerne prøve gears of war 2...lortet er jo kun lavet til kætter konsollen (xbox360) =D

Hvis det ikke var fordi du dukkede op til der der arrangement, så havde jeg troet du var JackD/Okotta/Random Trollboy :D


Hehe ok. Er det godt?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/03-09 10:13 
Nope :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 19/03-09 12:54 
hehe okay...

Ved ikke lige hvad man skal sige til den, så fair nok...

Men ser frem til træffet, håber det bliver lige så fedt som sidst... ^^
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-09 13:27, rettet 20/03-09 16:11 
Gadedrengen>
Men ser frem til træffet, håber det bliver lige så fedt som sidst... ^^

Jo, mon ikke? Iøvrigt er der stadigt pladser. Kom ud af busken :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 19/03-09 14:02 
Har du fundet ud af om der skulle være et CRT-TV i overskud et sted som jeg kan låne?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/03-09 15:23, rettet 19/03-09 15:23 
Darkbeat tager et tv ekstra med, og jeg arbejder stadig på at få vores udskiftet derhjemme. Så intet nyt endnu...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 20/03-09 12:48, rettet 20/03-09 12:50 
Juggernaut>
Kom ud af busken :)

Hehe plejer man ikke at komme op i busken...Bo dum tish!

@ Mr keen, hvis man kan spille to i det der ikaruro (sort hvid fly shooter) så skal vi da klart have en omgang over en bitter vodka :P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KeenKeenSkrevet 20/03-09 15:56 
Det er fandme iorden XD
GreaseballGreaseballSkrevet 20/03-09 16:05 
men hvem tager Vodka med? :p
KeenKeenSkrevet 20/03-09 16:43 
hvis gadedrengen ikke har drukket hans premie endnu så er det ham XD
ElgenElgenSkrevet 20/03-09 17:10 
Er nogen der er i bil (og har ekstra plads i den) og for hvem det ikke ville en meget stor omvej at komme forbi Vanløse.
Det er fordi jeg meget gerne vil ha' et tv (ca. 20" CRT) med, men jeg ikke selv har bil. Om der er plads til mig i bilen, betyder ikke det store, jeg kan sagtens selv tage toget frem og tilbage, men det ville være fedt hvis det var een der kom relativt tidligt derned og tog sent hjem.
Jeg regner selv med at tage fra Vanløse fredag aften ved 8-tiden, men tv'et ville kunne hentes på et (næsten) vilkårligt tidspunkt i ugen op til (det er ikke det vi bruger til at se flimmer på til daglig };-)). Det kommer sig heller ikke så nøje præcis hvornår det kommer tilbage; bare engang i løbet af den følgende uge.

Hvis det kan lade sig gøre, gi'r jeg et par Franziskanere (eller et par andre gode øl (eller andet halløj, hvis man ikke er til øl) efter eget valg på træffet).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 21/03-09 17:34, rettet 21/03-09 17:38 
Keen>
hvis gadedrengen ikke har drukket hans premie endnu så er det ham XD


Jeg skal nok tage noget lever vand med ^^

@ elektrisk gen; hvis jeg kan overtale min buddy uffe til at tage med, så har vi nok en gammel rød varevogn med rust og plads i :P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
GadedrengenGadedrengenSkrevet 25/03-09 14:24 
Min buddy uffe vil gerne med...

ved ikke om han tager sin wii med...måske...men jeg tager nok mit gamle stationære tv med så jeg ikke skal nasse tv...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
grødkogergrødkogerSkrevet 26/03-09 03:35, rettet 26/03-09 03:52 
Sønnikke og undertegnede ser frem til endnu et super-arrangement. Vi medbringer 1 PS3:
+ Guitar Hero 4 - hele bandet.
+ nogle ældre titler
+ 32" lcd + forstærker og et par højtalere
+ projektor (ikke så vild som 'lyskanonerne' fra sidst).

Jeg har iøvrigt en trådløs router liggende i skuret. Jeg kan evt. medbringe den hvis der skal sættes noget netværk op.

Hi5
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-09 07:35, rettet 26/03-09 07:54 
Velkommen til ;)
Hermed noteret. Jeg ved ikke mht den router. Tror Delinde har en han agter at bruge. Alternativt tager du den bare med. Den fylder jo intet og så længe der bare kan fyldes i bilen, er det vel ikke umuligt?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 26/03-09 15:19 
@street boy: Hvornår regner I med at køre ad Næææææstved te' så?
Og ville I have mulighed for at svinge forbi Vanløse inden (fx. et tidpunkt i ugen inden) og tage min color-tosse med?
Jeg tager selv først afsted efter 20 om fredagen.

Det ville kanonade hvis jeg kunne få mit tv med i dytten };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GadedrengenGadedrengenSkrevet 27/03-09 10:57, rettet 27/03-09 11:01 
Elgen>
@street boy: Hvornår regner I med at køre ad Næææææstved te' så?
Og ville I have mulighed for at svinge forbi Vanløse inden (fx. et tidpunkt i ugen inden) og tage min color-tosse med?
Jeg tager selv først afsted efter 20 om fredagen.

Det ville kanonade hvis jeg kunne få mit tv med i dytten };-)

Jeg vil gerne derned tidligt fredag så man får en hel weekend med gaming...

første styrmanden uffe snakkede om at han skulle noget om søndagen, så han kører nok hjem igen sen lørdag eller tidlig søndag...

jeg skal hjem til ham og game wii lørdag, så der får jeg det afklaret...


hvis der er nogen der er friske kan jeg have wii fit med balance board med...det der slalom ski er virkelig underholdende...specielt i beruset tilstand...

@ hanky; er der last blade 2 på den der neogeo?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 29/03-09 21:03 
Shooterkonkurrencen vil denne gang bestå af (kun) 3 titler til Dreamcast:
- Ikaruga
- Border Down
- Giga Wing 2
Der er lidt under en måned tilbage, så mon ikke lidt træning kan nås? Iøvrigt kan jeg anbefale gamefaqs.com for info om de forskellige titler. Der er nogle ret gode hints til at opnå en seriøs score.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 29/03-09 21:05, rettet 29/03-09 21:05 
Kunne I ikke have valgt nogle ordentlige shooters ;P

Gadedrengen>
@ hanky; er der last blade 2 på den der neogeo?

Desværre, nej.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 29/03-09 21:24 
Hanky>
Kunne I ikke have valgt nogle ordentlige shooters ;P

Hvad har du af forslag?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 30/03-09 00:39 
Ej, det var mest i sjov. Det er såment udemærket, bortset fra Ikaruga.

Måske nogle Saturn-shooters?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/03-09 15:24 
Jeg er skam åben for forslag. Havde bare taget 3 tilfældige og da jeg ikke har en Saturn, faldt valget på DC.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 31/03-09 14:50 
Juggernaut>
Shooterkonkurrencen vil denne gang bestå af (kun) 3 titler til Dreamcast:
- Ikaruga
- Border Down
- Giga Wing 2
Der er lidt under en måned tilbage, så mon ikke lidt træning kan nås? Iøvrigt kan jeg anbefale gamefaqs.com for info om de forskellige titler. Der er nogle ret gode hints til at opnå en seriøs score.

hehe jeg tager førstepræmien på gefûhl som sidst...hehe eller nå...håber mit begynderheld rækker lidt endnu :P

gigawing er da ihvertfald hurtigt overstået... :P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 31/03-09 14:58 
Her til formiddag har jeg spillet med GW2 med henblik på at opnå en høj score. Og jeg må sige at det lykkedes. Din tidligere score du fik til træffet, er overhalet betragteligt. Det kan godt betale sig lige at læse lidt info omkring combos osv. Det har ihvertfald hjulpet mig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 03/04-09 08:06 
Så er der en uge tilbage inden tilmeldingsfristen udløber. Der er stadig ledige pladser til jer som har lyst til at deltage.
Der er endnu også mulighed for at hoppe fra, hvis man ikke ønsker at hænge på den bindende betaling (selvom vi naturligvis ikke håber det :))
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 03/04-09 21:54 
Jeg tager min PAL saturn med samt nogen spil. Er der nogen ønsker fra folk. Bare kig i min samling.
228 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig