X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT3


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 ... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 18:11, rettet 24/04-09 10:54 
Så er det tid til endnu et konsoltræf i Sydsjælland.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 april på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/4 kl.1600 til søndag 26/4 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for at træffet bliver startet op. Som bekendt er det sjovere jo flere man er, og der er da også plads til ihvertfald 20-25 personer med diverse grej.

Tilmelding kan ske ved at sende mig en privat besked.

Sidste frist for tilmelding er fredag 10/4 og betaling fredag 17/4.

Efter tilmeldingsfristens udløb, finder jeg ud af hvor meget hver mand skal betale, og vender tilbage til hver enkelt med beløb og kontooplysninger. BEMÆRK at tilmeldingen er bindende! Melder man sig til og så af en eller anden grund bliver nødt til at udeblive, skal man stadigvæk betale det beløb (max 70,-) man skylder mig.

Faciliteter:
Der er alt hvad der normalt er i forsamlingslokaler. Bl.a. 25/25mbit internet. Desuden er der indenfor meget kort gå-afstand forskellige supermarkeder, pizzeria, DK-automat og tankstation. Der er kaffe ad libitum wu-huuu...

Overnatning:
Er selvfølgelig en mulighed, og I bedes derfor huske liggeunderlag mm.

Transport:
Offentlig transport fra Næstved Station: Tag bus nr. 2 eller 2a mod Dyssegårdsvej og bed chaufføren om at sige til, når du kommer til Sct.Jørgens park. Herfra er der cirka 100m til lokalerne.

Parkering:
Der kan parkeres i bil lige udenfor lokalerne.

Udstyr:
Jeg opdaterer denne tråd løbende med hvilke mennesker der er tilmeldt og hvilket udstyr der bliver medbragt af disse personer.

Deltagere:
Juggernaut + 4 udefra (Nicolai, Jannik, Kim og Martin)
Delinde
Elgen
Keen
Darkbeat
Cenobite_DK
NIN_Leviathan
Scavenger
Greaseball
Hanky
Alf81
Gadedrengen (+1 kammerat)
Fleshmangler
Grødkoger
Killer Bean 2

Dagens tal: 20



Udstyr:

M$
Xbox 360 (Cenobite_DK)
Xbox 360 (NIN_Leviathan)
Xbox 360 (Elgen)
Xbox (Scavenger)

Nintendo
DS (Hanky)
Wii + 2 wiimotes, 1 nunchuck og 1 classic (Juggernaut)
GH Legends Of Rock + 2 guitarer (Juggernaut)

Sega
JAP DC (Juggernaut)
PAL Saturn (Greaseball)
DC modded (Hanky)
Saturn modded (Hanky)
Hori sticks x 2 (Hanky)

Sony
PS3 (delinde)
PS3 (Gadedrengen)
PS3 (Grødkoger)
JAP PS2 (Darkbeat)
PS2 (Elgen)
PSX (Scavenger)
PSOne (Hanky)
PSP (Juggernaut)
GH 4 (Grødkoger)
HRAP2 stick (Darkbeat)

Projektor
1 CO2 fjende (NIN_Leviathan)
1 stk (Grødkoger)

Overskydende tv
28" Wide CRT (Cenobite_DK)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 26/01-09 19:32 
mon ikke eg kan finde tid til det endnu en gang? sign me up!
ElgenElgenSkrevet 26/01-09 19:46 
Jeg er på! -og prøver også lige at høre Les };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/01-09 19:51 
Jeg kommer ihvertfald lørdag (Har nattevagt om Fredagen men prøver at komme af med den).

Jeg kan tage min regions-fri Wii med sammen med Tatsunoko vs Capcom og 2 wii-motes med classic controllers til at spille det med.
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 19:52 
Elgen>
Jeg er på! -og prøver også lige at høre Les };-)

Han kan ikke :( Han har planlagt tur til UK i den uge vistnok.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 26/01-09 19:56 
Bugger, så har jeg nok ikke vildt meget isenkram med, med mindre jeg da kan få et lift med nogen fra KBH eller omegn };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 26/01-09 20:36 
Darkbeat>
Jeg kommer ihvertfald lørdag (Har nattevagt om Fredagen men prøver at komme af med den).

Ja, god idé. Det kunne være fedt hvis du kan være med hele vejen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 26/01-09 21:28 
Geil!

Ja, men jeg springer op efter min xbox360 + 2 controllere hvis det skulle blive nødvendigt.
Og så et 42" plasma, men kun hvis der altså ikke bliver skruet op for kontrasten på det! Gider ikke kigge på en eller anden hitpoint bjælke resten af dets levetid:-)

I øvrigt, så er der endnu en mulighed for bus fra banen. Linie 1 til Appenæs kører næsten lige til døren, bare sig du skal af ved højhusene.
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/01-09 10:05 
Count me in :-)

X360 med 2 pads er garanti, resten må vi lige se på :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 27/01-09 12:28, rettet 27/01-09 12:28 
Selvom om du endnu en gang har valgt at afholde det i en løbs weekend, må jeg vel hellere melde ud at jeg regner med at deltage.

Forventer at medbringe min xbox 360, og hvad jeg har af dertil hørende spil :-P

hvis der er behov for at jeg medbringer noget netværks udstyr så giv besked.
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-09 12:31 
NIN_Leviathan>
Selvom om du endnu en gang har valgt at afholde det i en løbs weekend, må jeg vel hellere melde ud at jeg regner med at deltage.

Tænker du på F1? Vi må da bare hive et signal ned. Har du mulighed for endnu en gang at medbringe bare én af de der svulstige projektorer? Der var godt nok blus på dem sidst :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 27/01-09 22:31 
Hey, du burde også skrive, at der er internet...en facilitet vi har kæmpet hårdt for at få op at køre!
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-09 22:41 
Javel, herr s'jant :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 28/01-09 22:29 
Ja jeg tænker på F1.

Jeg skal lige høre om jeg kan låne en af de lyskanoner :-)
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
delindedelindeSkrevet 29/01-09 00:52 
Oh yes, there will be F1...(forudsat det kører på TV2 igen i år?)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-09 18:46 
Op med dig.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 01/02-09 19:20, rettet 01/02-09 19:23 
Det bliver da selvfølgelig sendt på TV2, medmindre de er gået konkurs i mellemtiden :-P

Jeg har i hvert fald ikke hørt at andre skulle overtage transmitteringen af Formel 1 løbene.

Er der nogen som har mulighed for at tage en stueantenne med? det burde da give lidt bedre billede end en skruetrækker :-D

Og for øvrigt så lader det til at jeg godt kan låne en af de fine projektorer :-) så der skulle gerne være mulighed for lidt "storskærm" Wuubiiiii...
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
JuggernautJuggernautSkrevet 01/02-09 21:23, rettet 02/02-09 17:13 
NIN_Leviathan>
Og for øvrigt så lader det til at jeg godt kan låne en af de fine projektorer :-) så der skulle gerne være mulighed for lidt "storskærm" Wuubiiiii...

Lækkert. Så er der shooter-galore.. Med mindre du selvfølgelig skal bruge den ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 01/02-09 22:53, rettet 01/02-09 22:56 
Skulle da være mulighed for at dukke op denne gang. Der er ikke andet på prg. den weekend lige PT :D

Skulle der være brug for en Sega Saturn PAL? plus nogen andre gamle maskiner.. ser ud til der kommer en del af de nye. Jeg har en bil hvis nogen vil havde noget transport fra Søborg.. (begrænset med plads da den ikke er særlig stor)
JuggernautJuggernautSkrevet 02/02-09 11:22 
Besked sendt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 03/02-09 20:18 
regner nu ikke med at jeg gider at sidde og spille på sådan en hele weekenden. det skulle være for at lave storskærm til en konkurrence eller sådan noget :-)
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
WonderboyWonderboySkrevet 03/02-09 20:31 
delinde>
Oh yes, there will be F1...(forudsat det kører på TV2 igen i år?)

Tror det bliver sendt på den nye Kanal tv3 puls, men er ikke siker.

TV 3 Puls
I love monster land
JuggernautJuggernautSkrevet 03/02-09 20:35, rettet 03/02-09 20:35 
Så laver vi bare endnu en konkurrence :) Jeg sætter pris på at du overhovedet gider at slæbe sådan en klods med. Den er jo ikke just standard projektor størrelse.

EDIT: til NIN_Leviathan.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 03/02-09 21:09 
haha, det er da så lidt, så længe jeg har en bil at transportere den i.
Er bare lykkelig over at jeg ikke skal have alt mit udstyr med i toget eller bussen :-P

Er endnu mere lykkelig over at jeg ikke skal have den stående til hverdag ;-)
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/02-09 08:49 
Ja, haha det er der knap så meget WAF i.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 06/02-09 23:21, rettet 06/02-09 23:23 
Wonderboy>
Tror det bliver sendt på den nye Kanal tv3 puls, men er ikke siker.

Ok, det må vi se på...med lidt held kan vi tage det over IPTV, men det letteste ville jo være DVBT.

Hov, TV3 Puls?? Troede der var tale om typo:-)
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
GreaseballGreaseballSkrevet 07/02-09 13:34 
@Cenobite_DK

Jeg skal lige høre dig om du kan lave en VGA-mod til Dreamcast på træffet har en extra DC som kunne være nice at få til at køre VGA :) Hvis du har overskud til det?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 07/02-09 19:21 
PM sendt :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/02-09 22:51 
Hep. Jeg har byttet nogen vagter så jeg er på fra om Fredagen af.
JuggernautJuggernautSkrevet 09/02-09 22:58 
Helt iorden! Jeg kunne ret godt tænke mig at se/prøve SF IV. Desværre mangler vi nogle sticks, men er der mulighed at du bare har spillet?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/02-09 02:39 
Ja jeg regner med at købe PS3 versionen af spillet og jeg har et enkelt Hori Fightingstick 3 som jeg kan tage med.
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-09 07:07, rettet 10/02-09 07:07 
Cool. Så mangler vi bare en PS3 ;) Anyone?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-09 08:57 
..Og den var så der :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 14/02-09 10:09 
Jeg regner med at tage toget, og har derfor ikke mulighed for at medbringe et TV. Ved forrige træf lånte jeg et CRT (vist nok af Jugger), er der mulighed for at låne det igen?

Hvis ja, så tror jeg at jeg snupper 360'eren og en PS2 med samt et par lyspistoler (G-Cons; vil forsøge at få reppet den ene der gik kaput ved sidste træf). Måske een eller anden ekstrakonsol (der ikke allerede er repræsenteret) hvis jeg kan få plads.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 14/02-09 19:17 
Elgen>
Ved forrige træf lånte jeg et CRT (vist nok af Jugger), er der mulighed for at låne det igen?


Jeg må lige være dig svar skyldig. Vi regner kraftigt med at skifte den nuværende glasklods ud med nyt alter her om ikke så længe. Hvis det bliver tilfældet, gemmer jeg naturligvis vores aldrende skærm til din fordel.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-09 19:29 
Så ser det ud som om at skærmen snart skal udfases. Jeg sætter den til side til dig.

Iøvrigt er der stadig masser af pladser til træffet. Kom glad :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/02-09 19:43 
Så ska Jugger have en flad :-p

btw, velvagt musik i din bil ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-09 20:10 
Cenobite DK>
btw, velvagt musik i din bil ;-)

Ja, kender du det? ;) Hydr hydr...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-09 20:34, rettet 19/02-09 23:29 
Elgen>
Jeg regner med at tage toget, og har derfor ikke mulighed for at medbringe et TV. Ved forrige træf lånte jeg et CRT (vist nok af Jugger), er der mulighed for at låne det igen?

Hvis ja, så tror jeg at jeg snupper 360'eren og en PS2 med samt et par lyspistoler (G-Cons; vil forsøge at få reppet den ene der gik kaput ved sidste træf). Måske een eller anden ekstrakonsol (der ikke allerede er repræsenteret) hvis jeg kan få plads.
Jeg har et sæt guns til ps2. Hvis der skulle blive mangel.
Hvis nogen fra kbh området vil give lidt til bezin. Så send en pm og vi finder ud af lidt sammenkørelse ;)

EDITE: Skal lige nævnes at jeg grundet arbejde først kører afsted om lørdagen.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/02-09 23:11 
Juggernaut>
Ja, kender du det?

Muligvis *fløjter uskydigt*
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-09 23:51 
Er der nogen de gider hive en PSP med? Har endelig fået købt mig én og kunne godt tænke mig at prøve lidt spil via trådløst.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 22/02-09 00:07, rettet 22/02-09 00:09 
Jeg hiver både PSP og DS med :-)

Det eneste jeg ikke har mulighed for at medbringe er TV, når nu det er sådan et stykke væk, med mindre jeg selvfølgelig får kørelejlighed fra Århus, og kan skippe toget.

Jeg regner dog med at sportstasken kan indholde, foruden DS og PSP,
- Dreamcast(regionsfri + VGA mod)
- Saturn (regionsfri)
- Arcade stick
- En ordentlig røvfuld spil!

Hvis vi mangler andet (PSOne, PS2, Wii, 360, GameCube osv.) må der råbes højt, for så kan jeg nok godt slæbe en taske mere :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 00:21, rettet 22/02-09 00:22 
Jeg kan forsøge at skaffe dig en glasskærm. Mere om det senere. Er det stick du medbringer, til DC eller Saturn?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 22/02-09 00:29, rettet 22/02-09 00:30 
Jeg ved ikke helt hvad jeg tager med endnu, så ønsker fra min samling er velkomne.

Jeg har et Arcade Stick + 4 guns + 6 player adapter til Saturn hvis der er interesse??!?? Har også 4 controllers til DC??!??
Nemo me impune lacessit
HankyHankySkrevet 22/02-09 00:42, rettet 22/02-09 00:47 
Juggernaut>
Jeg kan forsøge at skaffe dig en glasskærm. Mere om det senere.

Det lyder fornemt.

Jeg regner med både at medbringe til 360, men også to Hori-sticks der kan tilsluttes både Dreamcast og Saturn.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 00:51 
Hanky>
...men også to Hori-sticks der kan tilsluttes både Dreamcast og Saturn.

Det er aldeles godkendt. Så er den enorme projektor afsat til shootere og beat'em up :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 22/02-09 10:48 
Er det muligt at lave en slags SF crash-course for beginners ting? Ét er jo at hamre løs på knapperne og håbe på det bedste (som jeg gør), en anden er at spille kontrolleret og rent faktisk vide hvad man gør. Der må være en slags grundtrin der gør sig gældende, eller? Hvilke karakterer er gode til dit og dat osv osv.

Er nogle med på idéen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 22/02-09 11:03 
Jeg er med på idéen, men du skal bare vide på forhånd, at jeg spiller "kedeligt" ;P
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 22/02-09 11:08 
LOL ;D
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 27/02-09 18:40 
Jeg kan simpelthen ikke lade være med at købe HOTD Overkill med den medfølgende "cannon" :) Er nogen med på noget co-op?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
228 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig