X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvorfor skal jeg købe en Cube?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-03 17:23 
Hejsa.
Jeg overvejer seriøst at købe en Cube. Men hvorfor? Jeg har (endnu) Xbox og gider det ikke rigtigt mere, da størstedelen af de spil der bliver udgivet, ligeledes kommer til pc. Desuden savner jeg "rigtige" konsolspil. Ligesom dengang man havde Dreamcast. Hvad siger I? Har i nogle gode bud på hvorfor man skal eje en Cube?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dchangdchangSkrevet 30/06-03 17:27, rettet 30/06-03 17:27 
Der er lidt snak om emnet her:

Gamecube - hvorfor?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
olmeolmeSkrevet 30/06-03 19:10 
Hvorfor ikke en PS2. Der er masser af brugte spil man kan købe, som er rigtig gode.
StriferStriferSkrevet 30/06-03 19:15 
Jeg ved godt at jeg selv har en PS2 men!

Hvis jeg stod ved det valg mellem en PS2 og en Cube så ville jeg nok vælge Cuben, fordi! Det er nyere hvilket betyder at der vil komme lidt flere spil og vil nok være lidt mere atraktiv! Og prisen på spil/konsol er jo nogenlunde det samme (hvis ikke cuben er billigere) angående spil så ved jeg at PS2 spillene er gode men efter hvad jeg har hørt skulle Cube spillene også være meget gode! Og så er der jo Zelda! Det er en anden grund til at købe en Cube! Så mit valg ville nok være en Cube:)
XBL Gamertag: ZeNtiX
olmeolmeSkrevet 30/06-03 19:17 
Har selv en Cube, og det er en fed maskine. Men der er bare flere spil til PS2'en. Nu skal det jo heller ikke ende i konsol bashing ;-)
StriferStriferSkrevet 30/06-03 19:20 
Nej det er selvfølgelig rigtigt!;)

Og ja jeg vil give dig ret at der er flere spil til en PS2! Så hvorfor bare ikke vente til GC 2, Xbox 2 (eller hvad den kommer til at) eller PS3 kommer? Jeg håber det bliver ventetiden værd:P
XBL Gamertag: ZeNtiX
SumezSumezSkrevet 30/06-03 19:50 
Juggernaut >
størstedelen af de spil der bliver udgivet, ligeledes kommer til pc. Desuden savner jeg "rigtige" konsolspil. Ligesom dengang man havde Dreamcast.

Det er netop en grund til at anskaffe en GC. Færre PC ports, flere originale, japanske konsol-only spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-03 20:02 
Men spørgsmålet er så hvor den er mest attraktiv at købe. Så Zelda pakken hos Merlin (netpris). Har I set bedre tilbud her i landet?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BobbeBobbeSkrevet 30/06-03 20:04 
Og så er der også GBA tilslutning, så man f.eks. kan få små mini spil, på GBA'en som man henter fra Cuben. Og så GBA player og Wavebird.
Spiller nu: Wii
StriferStriferSkrevet 30/06-03 20:07 
Hmmm kan GC også fås i blå?

GC i blå fra Merlin!
XBL Gamertag: ZeNtiX
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/06-03 20:36 
Du SKAL købe en PS2 :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
crying outcrying outSkrevet 30/06-03 21:47 
Havde samme tankegang ... er 'lykkelig' ejer af en Xbox, men efterhaanden irreteret over at ''alt'' kraver Live (enten for at faa det meste ud af spillet - eller for at faa alt 'content') - og Live siger mig ikke noget ! ...

Koebte en ZeldaPack forleden, og er du gal hvor er det genialt :) Nu venter jeg bare paa, at der gaar penge ind paa 'bogen', saa jeg kan anskaffe mig 'alle de andre' klassikere, der allerede er ude paa GC....
Jusqu'a ici tout va bien....
StriferStriferSkrevet 30/06-03 21:48 
Er der ikke æ, ø og å på dit tastatur?;)

Tilbage til emnet:
Hvor købte du den henne?
XBL Gamertag: ZeNtiX
crying outcrying outSkrevet 30/06-03 21:54 
Er der ikke æ, ø og å på dit tastatur?;)

Nej.

Hvor købte du den henne?

Hos den lokale 'spil pusher' til den nette sum af 199€
Jusqu'a ici tout va bien....
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-03 22:35 
Så lokal kan den vel ikke være? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DommergaardDommergaardSkrevet 30/06-03 23:05 
Hvorfor købe den?

Zelda: The Wind Waker, Super Mario Sunshine, Metroid Prime, Starfox Adventures..

.. behøver jeg at sige mere? :)
BobbeBobbeSkrevet 30/06-03 23:42 
Juggernaut >
Så lokal kan den vel ikke være? :)

-Juggernaut

Det kunne da nemt være, hvis man ikke har Æ, Ø eller Å.
Som har man enten et ****** tastatur, eller også er man i udlandet :)
Spiller nu: Wii
JuggernautJuggernautSkrevet 30/06-03 23:48 
Sæføli :-) Det lurede jeg ikke lige.

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig