X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Bedste spyware-kur?


Reply
WehnerWehnerSkrevet 20/01-09 11:43 
En kollega har fået sin hjemme-pc inficeret, og den installerede pc-cillin kan ikke finde det. housecal.antivirus.com (der plejer at være min løsning) kan finde nogle trojans, men ikke fjerne dem.

Nogle af jer, der har gode erfaringer med nogle gratis programmer til at rette op, når skaden er sket?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-09 11:52 
Spørg på http://www.spywarefri.dk/forum/ - de er super dygtige og de gange jeg har haft problemer, har de kunnet hjælpe mig med at få fjernet al snavs fra min computer.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 20/01-09 12:15, rettet 20/01-09 12:16 
Jeg har rigtig gode erfaringer med et program der hedder Security Task Manager.
Programmet prøver at sælge den registrerede udgave via tomme trusler ("der er nok stadig adware, som ikke kan findes via den gratis udgave"), men har altid klaret mig fint med shareware-udgaven.

Det har en relativt aggressiv tilgangsvinkel, hvilket ofte kan være nødvendigt ved tilbagevendende malware, og lister alle kørende processer på computeren, og prioriterer dem efter hvad den TROR er farligt. Så kan man selv vælge alle dem man ønsker at putte i karantæne.
Hvis man har nogenlunde styr på hvad der kører (altså bør have lov til at køre) på ens computer, kan man nemt komme af med al snavsen på denne måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 20/01-09 12:43 
Plejer selv at bruge superantispyware, og har særdeles gode erfaringer med det, også når jeg skal hjælpe andre med at fjerne spy- og malware.


Superantispyware
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CronossCronossSkrevet 20/01-09 13:43 
Som dejlig overspringshandling i min travle forskningsperiode, testede jeg lige SuperAntiSpyware.
Jeg har selv AdAware og Spybot, fordi det sådan lige er dem jeg husker fra da Spyware begyndte at komme frem.

Derudover bruger jeg dog CCleaner til at rense mit system for registreringsfejl og cache, hvilket det virker glimrende til.

Jeg installerede SuperAntiSpyware, og kørte en fuld scanning. Der var intet at finde, og pt. har jeg ikke brugt andet end CCleaner de sidste mange måneder.
Dog går jeg ikke ind på mystiske sider eller andet gøgl - jeg holder mig primært til hvad jeg kender og bruger.
Alligevel synes jeg at det viser hvor godt et program CCleaner egentlig er - det fjerner sikkert ikke spyware, men det renser systemet glimrende.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me