X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Monster Hunter: Freedom 2


Svar
HulleHulleSkrevet 11/01-09 12:24 
Jeg leder efter denne titel til PSP. Nogen der vil sælge det til mig, eller ved hvor det kan skaffes hjem forholdsvis billigt?

På forhånd tak for hjælpen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alf81Alf81Skrevet 11/01-09 12:57, rettet 11/01-09 13:02 
Play-asia har det i US til noget jeg ikke mener er alt for dyrt.

EDIT:

Undskyld, havde ikke lige set at de ikke vil sende til Europa :/

EDIT2:

Der er en masse på ebay, til heller ikke alt for mange penge.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-09 13:03 
245,- inkl. fragt.

eBay
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 11/01-09 13:14 
Sender play-asia ikke til europa mere? Havde ellers kigget på deres side, men desværre nåede jeg ikke at købe inden det blev udsolgt. Men det kan jo så være lige meget, nu hvor de ikke vil sende til os..

Ser helst det er fra en online-shop, da jeg ikke er den store e-bay'er. Og besværlig er jeg ovenikøbet også :P
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
NaieraNaieraSkrevet 11/01-09 13:24 
Sony truede Play-Asia til ikke at sende PSP og PS3-produkter til Europa. Alt andet vil de gerne sende herover.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HulleHulleSkrevet 11/01-09 13:29 
De er da skøre de Sony folk. Først gør de maskinen regionsfri, så truer de butikkerne fra at eksportere deres spil. Først Lik-sang, så dette.. Og netop som jeg var ved at få genoprettet tilliden til dem.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JAAJAASkrevet 12/01-09 01:18, rettet 12/01-09 01:18 
Ja samme her. Regionsfri, Linux, gratis online, stabil, støjfri o.s.v. Og så hver gang jeg vil bestille noget hos Play Asia bliver jeg mindet om råddenskaben.
HulleHulleSkrevet 01/02-09 17:14 
Så fik jeg endelig fat i spillet. Fuck hvor er det dog afhængighedsskabende.. Er der nogen her inde som spiller det, og som vil spille det online?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 08/06-09 16:38 
Jeg har overvejet at købe det her spil til psp. Er det fedt?

Nu kommer der jo en monster hunter freedom 2 unite. Burde jeg vente og købe det i stedet? på den anden side så kan man jo spille videre med den karakter man laver i MH2. Eller er Unite en explansion?
For The Love Of The Game
JAAJAASkrevet 08/06-09 17:24, rettet 08/06-09 17:24 
Jeg har erkendt, at jeg aldrig bliver gode venner med den miserable styring. På alle andre måder er det virkelig fedt, men styringen gider jeg simpelthen ikke beskæftige mig mere med.
HulleHulleSkrevet 09/06-09 11:30, rettet 09/06-09 11:35 
Ja, det er fedt.. Jeg er 170 timer inde, og har ikke tænkt mig at stoppe foreløbigt. Tværtom venter jeg med spænding på Unite, som udkommer d. 26. i denne måned..

Om du skal investere i MHF2 inden det udkommer? Kun hvis du absolut ikke kan vente med at komme igang og bare ved at du vil elske det her spil, trods den kritik det har fået. Men hvor skulle du vide det fra uden at ha' prøvet.. Derfor: Download MHF:Unite demoen fra PSP'ens online butik. Den er ikke overdrevet repræsentativ for spillet, men man får en idé om hvor meget taktik der ligger i de forskellige monstre og hvordan spillet foregår når man er på jagt.

Når du så bliver rigtig hooked, så tager vi på monster jagt sammen, online. Du siger bare til :)

Edit: Unite er en "udvidelse", som bygger videre på MHF2. Der er flere items, monstre, nye gamle baner, quests, praktiske opdateringer osv.. Så altså ikke en decideret efterfølger, men stadig en selvstændig udgivelse som ikke behøver MHF2 for at køre. Har du MHF2 kan du blot, som du nævner, importere din karakter så du ikke skal starte forfra.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-09 11:37 
Det lyder cool. Men vil det sige at Unite er en "directores cut" udgave af freedom 2? Så den indeholder det samme, men bare med mere? For så er der jo ingen tvivl om at jeg skal vente.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 11:55 
Der er vist mere indhold i den (maps) og kan installeres på memorystick for hurtigere loadtider.

Er der online muligheder i Unite?
HulleHulleSkrevet 09/06-09 12:13 
Ja, det samme, men bare med mere.. Og som Beano siger, så kan man installere noget af spillet, så det hele kører lidt hurtigere..

Officielt er det ikke online, men man kan snyde sig til online Ad-hoc via PC og programmet Xlink-Kai. Jeg spiller selv MHF2 online på den måde.. Der skulle vist også komme en officiel løsning, så det foregår via PS3. Men det kræver jo så at man har en PS3..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 12:16, rettet 09/06-09 12:16 
Åh ja... det der "Adhoc Party" :)

Wiki
KalicolaKalicolaSkrevet 09/06-09 12:55 
Så venter jeg på Unite udgaven :) tak
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/06-09 13:12 
Faldt over et par videoer...

Monster Hunter Freedom Unite Tutorial del 1:
http://www.gamespot.com/psp/rpg/monsterhunterportable2ndg/video/6209932/monster-hunter-freedom-unite-tutorial-movie

Monster Hunter Freedom Unite Tutorial del 2:
http://www.gamespot.com/psp/rpg/monsterhunterportable2ndg/video/6210239/monster-hunter-freedom-unite-weapons-and-armor-tutorial-movie

Noget af et accent han har ham japaner-fætteren :D

Er der egentligt forskel på mand/kvinde karakterer ud over udseende ?
HulleHulleSkrevet 09/06-09 13:55 
Der er vist noget rustning som er bundet af køn. Jeg er dog ikke 100% sikker på om det er den eneste forskel..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig