X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prototype vs. Infamous


Svar
BeanoBeanoSkrevet 09/01-09 13:00, rettet 09/01-09 13:03 
Der er dukket nye videoer op af ovenstående spil.
Begge er lovende og ligner meget hinanden, men syntes Prototype ser vildest ud... Crackdown på crack? :)

Infamous:
http://www.gametrailers.com/player/44184.html
Se hele indlægget
267 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/05-09 13:32 
Herold>
Du burde også været faldet over sætningen "Forudbestil" og "gælder t.o.m. datoen inden `release` dato". :D

Øøh, whut?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 25/05-09 13:53 
Nevermind - jeg troede det udkom i fredags :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/05-09 13:54, rettet 25/05-09 13:54 
Den forstår jeg heller ikke. Der står jo "Maj 27" på plakaten, hvilket må tolkes som "releasedato". Så tilbuddet må gælde t.o.m. 26 maj.

EDIT: Ach, so. :-)
CoreCoreSkrevet 25/05-09 19:52, rettet 25/05-09 19:52 
PalleJensen>
Det er så lidt ærgerligt nu, for jeg ejer ikke tre PS3-spil jeg kan bytte ind med...

Jep, det SKAL være samme format man bytter ind. Det troede jeg du/I vidste.

Du behøver heller ikke at have tre PS3-spil. Du går bare i Blockbuster og finder tre brugte til 100 kr. stykket (eller mindre). Kvickly Xtra og Fona kan vist også finde på at have spil ned i 100 kr's-klassen.

Husk at det heller ikke må være 2 eller 3 ens spil ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 26/05-09 18:25 
Interessant indlæg på CAT omkring infamous
CAT>
That's the one big flaw in a system that claims to offer you choices, but then only rewards you for complete and continued adherence to the single path. And even more than that, when those choices are so black and white that there's no moral struggle or question involved. If you want to play a good guy, and you're presented with two choices, one clearly good and one clearly evil, then there really isn't a choice to be made, is there.

Der er mere på linket, men overstående er kernen.

Ctrl+Alt+Del
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/05-09 23:00 
Core>]
Jep, det SKAL være samme format man bytter ind. Det troede jeg du/I vidste.

Det vidste jeg ikke - er det ikke noget nyt? Har i hvert fald tit byttet mig til 360 spil f.eks. med spil fra andre platforme.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 27/05-09 19:14 
Også i prebook-røverkøbs-sammenhæng?

Ret beset så er jeg selv sluppet afsted med det et par gange, men det har været personalet der enten kendte mig eller bare var flinke nok til at se stort på det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/05-09 20:45 
Nej, måske var det ikke i prebook-deals... men blot ved almindeligt køb... Det er nok dér forskellen er...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/05-09 00:25 

Og dem fatter jeg så ikke en pind af indtil videre... Hælder mere mod Edge og Eurogamer (gys) denne gang... Håber mere tid i selskab med det kan ændre lidt på det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/05-09 10:01 
Jeg gav det 8 (men det er så nok med en pil op af) men mig forstår du jo heller ikke :)
SonicSonicSkrevet 31/05-09 12:44 
Jeg ville da også give inFamous 8 eller 9 stykker. Jeg har ikke gennemført det endnu, men det er da et fantastisk spil :) Palle, du skal nok give det lidt mere tid, Du får jo flere superpowers hen ad vejen. Syntes det er super godt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 31/05-09 12:48, rettet 31/05-09 12:49 
Jeg er også ret glad for det indtil videre ;)

Har spillet ca. 8-9 timer og er kun nået til ø 2 som "god" så det er noget længere end forventet. Syntes der har været fin variation af missioner, fjender og super-kræfter undervejs, dog gentages nogle af side missionerne lidt for meget men der er også mange. Spillet har det der lige-een-mission-mere som gør timerne forsvinder :)

Syntes dog der mangler en vigtig ting - en statistik skærm med detaljerede info om hvad man har lavet, eller har jeg overset noget?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/05-09 13:41, rettet 31/05-09 13:43 
King Chaos>
Jeg gav det 8 (men det er så nok med en pil op af) men mig forstår du jo heller ikke :)

Nej, ifølge dig var LBP jo Guds gave til alle spillere, såååeh... nej, jeg lærer nok aldrig at forstå dig... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 31/05-09 17:35 
Nej, LBP er kun guds gave til folk som kan li' gode spil :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/05-09 20:58 
Haha...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/06-09 08:39 
Sonic>
Palle, du skal nok give det lidt mere tid, Du får jo flere superpowers hen ad vejen. Syntes det er super godt :)

Så fik jeg spillet det lidt mere - ja, det bliver sjovere når man får flere superpowers... Jeg synes dog, man bruger ret meget tid på bare at klatre rundt på huse for at komme fra A til B, og så er de Reapers (eller hvad de røde sataner nu hedder) VIRKELIG IRRITERENDE. De kan ramme en fra laaaang afstand, så langt væk, at du ikke kan ramme dem... Og der er mange af dem... :-(

inFAMOUS har endnu ikke fanget mig, så nu ser jeg frem til Prototype og naturligvis Crackdown 2 på et tidspunkt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 05/06-09 08:50, rettet 05/06-09 08:53 
Lyder ikke som om du har spillet så meget på det.
Man bruger el-kabler og tog skinner til at grinde hurtigt rundt i byen (en power man låser op) - så rammes man heller ikke af snipers og lign. så nemt. Kravler man rundt på en bygning er man skydeskive. Reapers er desuden kun fjenderne på den første ø.

Dog enig i at fjenderne har lidt for nemt i at ramme een hvis man står stille - men ikke noget problem når man selv får sniper-powerup.

Syntes det er fedt (men ikke perfekt) - er igang med 2. gennemspilning som ond :)
Regner også med at gå på blast-shard jagt på et tidspunkt.
CoreCoreSkrevet 05/06-09 22:23, rettet 05/06-09 22:32 
Nu har jeg efterhånden lagt nogle timer i inFAMOUS, og jeg fatter hat af hvordan det spil her, har kunne høste karakterer helt oppe i den dyre ende af skalaen i diverse anmeldelser.

Bevares, det er moderat morsomt, historien ser ud til at virke og jeg er skam heller ikke blind for kvaliteterne i produktionen. Men alligevel er der flere ting ved det som virker håbløst gammeldags, og som får spillet til at stå tilbage for en del allerede ældre udgivelser.

Med spil som Assassins Creed og Mirrors Edge i erindringen, er det virkelig en morskabsdræber, at færdsel på jorden er så klodset. Hvor man i andre spil let og elegant, kan hoppe og glide let hen over mindre forhindringer (biler, høje kantsten o.l.), så må man i inFAMOUS nøjes med høje klodsede hop, der mest af alt minder om et element fra et gammelt 2D-platformspil. For mig ødelægger det spillets flow helt vildt, og det tager virkelig meget af morskaben ud af spillet for mig.

En anden ting er miljøernes udskadelighed. Det ville virkelig klæde spillet, at bilerne i det mindste gik en lille smule i stykker, når man lander på dem efter et drop fra taget af en 10 etagers bygning.

Det kan godt være at jeg er smålig, men Sucker Punch kunne da godt lige have skævet lidt til de spil som inFAMOUS ligger sig i genre-art med (Mirrors Edge, Assassins Creed, Crackdown osv).

Derudover kommer det ret kikset cover-system, et halvhjertet sigte og nogle (indtil videre) ret kedelige superkræfter.

Jeg syntes at anmeldernes modtagelse, begynder at ligne et eksempel på at nogle højt respekteret af slagsen har rost det til at starte med, og nu er der ingen anmelder der har mod til at sige dem imod. InFAMOUS har jeg set få 9-taller mere end et sted, og det fra de samme magasiner og sites som råbte "ENSFORMIGT" efter Assassins Creed, hvilket er et stempel inFAMOUS bestemt også fortjener efter min mening.

Hvad skal man med en stor åben verden, når både nord, syd, øst og vest er de samme miljøer?

Er stadig kun på første ø, så hvis nogen kan trøste mig med at nogle af mine kritikpunkter bliver gjort til skamme, skal de ikke holde sig tilbage.

EDIT: Vil lige nævne at det heller ikke er en bundskraber i min verden. Her er stadig nogle ting heri jeg syntes virker ret godt. Jeg er ret glad for reapers'ne, og den tegneserie-agtige måde historien (der indtil videre også er rigtig god) fortælles på er også superfed.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 05/06-09 22:33 
Jeg er netop kommet til Ø 2.

Core,
Du har ret i at det er klodset at løbe rundt på jorden. Jeg tror det er et design-valg, da spillet netop anbefaler flere gange at man bruger højden og husene.

Skæve til andre spil? Hverken AC eller ME har skade på biler, når man lander på dem? ;)

Jeg må indrømme jeg hygger mig voldsomt med denne titel og glæder mig allerede til at spille igennem igen.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CoreCoreSkrevet 05/06-09 22:36 
Dark-Light>
Hverken AC eller ME har skade på biler, når man lander på dem?

Hvad snakker du om? Jeg smadrede da mange biler i Assassins Creed, og jeg har achievementen til at bevise det ;p

Jeg mener selvfølgelig færdslen på jorden, i sammenligningen med AC og ME ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AmbyAmbySkrevet 05/06-09 22:38 
:)

Må indrømme jeg synes nu også det gav ulemper at ræse rundt på jorden i de to spil, som det gør i denne. Tolker det som designvalg. Men ja, det er surt, det har du ret i.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 05/06-09 22:49 
Core>
Er stadig kun på første ø, så hvis nogen kan trøste mig med at nogle af mine kritikpunkter bliver gjort til skamme, skal de ikke holde sig tilbage.

Jeg syntes du skal spille videre til de to andre øer for både miljøer og fjender ændrer sig og historie missionerne bliver også mere spændende. Side missioner (som tidligere nævnt) er desværre for ensformige.

Egentligt enig i at det ikke ser så elegant ud som f.eks. AC når man render på gaden - men rent kosmetik og ikke noget der er i vejen for een når man render rundt.

Hvad mener du med halvhjertet sigte?
Det fungerer da godt IMO - har slet ingen problemer med styring eller sigte. Jeg har dog sat følsomheden op da jeg syntes default kamera var lidt langsomt.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-09 21:48 
Jeg er nået til den anden ø, med ca. 50% af den første ø clearet. At sige, at fjender ændrer sig er vist en tilsnigelse - de ændrer udseende en smule, men de opfører sig præcis ligesom Reapers på den første ø. :-) Byen har ændret sig en smule, men ellers er virker anden ø som den første, bare med hvide Reapers og lidt andre huse... :-) Det er i hvert fald det jeg har observeret indtil videre...

Jeg er blevet gladere for spillet - det bliver helt klart sjovere når man får flere powers. Men hvis anden ø ikke tilbyder noget nyt, tror jeg nok jeg går kold i det, inden jeg kommer til tredje ø - det er ved at blive en smule ensformigt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 22:04 
Underligt - der burde da også dukke nogle "conduits" og spiders op på ø nr. 2. Spiller du på easy, normal eller hard?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/06-09 22:10 
Jeg synes man ser en del forskellige powers i demoen. Er der mange flere i det endelige spil?

Jeg tror ikke jeg er så klar på det hvis jeg allerede har set det meste af hvad han kan :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 22:17 
Du kan faktisk se det i demoen under "Powers" hvor mange der er låst op. Nogle er låst op men kun i første niveau, mens andre mangler helt.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-09 22:27, rettet 07/06-09 23:05 
Beano>
Underligt - der burde da også dukke nogle "conduits" og spiders op på ø nr. 2.

Det gør der sikkert også - er ikke nået så langt på ø nr. 2 endnu... :)

EDIT: Nå, så stødte jeg på Spiders og Conduits - irriterende sataner... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 08/06-09 18:41 
Er der kommet nogle reviews af Prototype op endnu, og skulle det ikke udkomme imorgen?
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 08/06-09 20:08 
Først den 12.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 14:23 
Begyndt at dukke Prototype anmeldelser op....

Eurogamer : 7/10
IGN AU : 8.5
IGN US : 7.5
HeroldHeroldSkrevet 10/06-09 14:52 
GameRankings havde lutter 9-taller tidligere i dag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 14:54 
Ja, de lister ikke EG og IGN's endnu.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 14:55 
IGN AU Prototype review: "Infamous is more elegant and refined in design, with more of a focus on ranged combat, while Prototype is – truth be told - more frenetic and fun. Prototype is more of a spectacle and puts more power and choice in the hands of the player."

Lyder godt - det var nemlig lige problemet med inFAMOUS... Det var nydeligt og godt skruet sammen - men bare lidt halvkedeligt... Og man får ikke et rush af at hoppe 10 etager ned og lande på taget af en bil... Der ser det ud til, at der er mere power i Prototype... Jeg er klar...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 15:00 
Spillene ser egentligt meget forskellige ud så for mig er der plads til begge :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 15:09 
Det siger jeg heller ikke, at der ikke er...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 10/06-09 15:18 
Beano>
Spillene ser egentligt meget forskellige ud så for mig er der plads til begge :)

Ikke så længe Infamous ikke kommer på X360 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 15:27 
Styr dig nu lidt.
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 18:22 
Tsk tsk tsk... det måtte jo komme.

"PS3 version of Prototype features installation bug, annoying workaround"
nerosnerosSkrevet 10/06-09 18:33 
Damn! Nåh men jeg havde egentlig også regnet mig frem til at købe Protoype til XBOX og Ghostbusters til PS3'en :D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/06-09 20:51 
Det bliver heller ikke noget problem for mig... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/06-09 21:05 
Lyder som det samme problem R&C:F havde - som også kun opstod på få maskiner. Dog stadig en dum sjuskefejl!
SumezSumezSkrevet 11/06-09 08:48 
Beano>
Styr dig nu lidt.

Hvad mener du?
Det er da rimelig logisk at jeg ikke kan købe både Prototype og Infamous, når jeg ikke har en PS3. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 11/06-09 17:13 
Nogen der kan linke til et video review af Prototype jeg er doven ;-) IGN har ikke et?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/06-09 17:25 


Ign Video Review
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 11/06-09 17:34, rettet 11/06-09 18:15 
Ok jeg må være blind, tak :-)

Mixed Bag, Damn! Synes ikke det lyder, eller ser så godt ud for Prototype! Venter lige lidt med at købe det.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 11/06-09 18:46 
Jeg er helt enig. Det er grimt, og man bliver konstant beskudt, endnu mere end i crackdown ser det ud til, og dér pressede de den allerede.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 12/06-09 08:40 
Gamespot giver den 8.5 så vist et køb værd :)

Review
HeroldHeroldSkrevet 12/06-09 08:45 
Jeg er sgu stadig lidt i tvivl, men jeg får pc-versionen ind af døren her om ikke så længe, og så må jeg se.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 12/06-09 13:27 
Efter at have læst GameSpots anmeldelse, har jeg ekstremt meget lyst til at spille spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 12/06-09 14:14 
Me too :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
267 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig