X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Køb af Dreamcast på ebay.co.uk


Svar
BazeBazeSkrevet 02/01-09 20:40 
Hej allesammen!

Jeg overvejer kraftigt at invastere i Dremacast, men da det nærmest er umuligt at støve en op i danmark, så må det jo gøres i England.
Derfor ville jeg hører om der var nogle som vidst om det er sikkert at købe fra Uk og om der er nogle ting som jeg skal være omærksom inden jeg køber en.

På forhånd tak.
ElgenElgenSkrevet 02/01-09 21:42, rettet 02/01-09 21:43 
Jeg købte min på eBay.
Det er lidt som russisk roulette, jeg fik den tilsendt i en plastikpose (ja, plastikpose).
Men på mirakuløs vis virkede den ved ankomsten };-)

Vær især opmærksom sælgerens rating når du handler på eBay.

EDIT: og husk at spørge på prisen på fragt til danmark, hvis det ikke direkte er angivet, *INDEN* du byder.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BazeBazeSkrevet 02/01-09 22:33 
Tak for det :)
XiwanaXiwanaSkrevet 02/01-09 22:40, rettet 02/01-09 22:41 
Husk også, at der kan være forskel på engelske og danske strømstyrke og at engelske og danske stik ser forskellige ud, hvilket gør, at du ikke bare kan stikke stikket i en normal dansk stikdåse. Der er dog andre herinde, der ved mere om den sag en jeg.

Jeg køber personligt altid mine konsoller via den tyske eBay (ebay.de), da de i Tyskland kører med samme strømstyrke som i DK.
[inspirational quote here]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/01-09 22:41 
Det mener jeg bestemt også de gør overalt i england. Køb gerne en der følger et par spil med til, så er der ikke er nogen undskyldning fra sælgers side hvis han ikke har testst den inden afsendelse.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BazeBazeSkrevet 02/01-09 22:44 
Tak for svarene allesammen, så må jeg se om sådan en skal ehverves :D
nerosnerosSkrevet 02/01-09 22:49 
Konsolkongen>
Det mener jeg bestemt også de gør overalt i england.

Gør de nu det?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 02/01-09 23:04 
Det er første gang at jeg hørt om at de ikke gjorde, i hvert fald.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 02/01-09 23:06 
Det er kun stikkene der er anderledes.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/01-09 00:14 
Briterne kører med samme spænding på lysnettet som vi gør, og Dreamcast'en bruger et almindeligt "8-tals" kabel, som kan fås i enhver elektronikbix. Ingen ko på isen ;)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 03/01-09 00:22 
Hmmm ok :-)
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 03/01-09 12:39 
Det vil jeg gerne bekræfte. Du kan ganske enkelt bruge ledningen fra din gamle, defekte ghettoblaster.
XiwanaXiwanaSkrevet 20/01-09 16:32 
Jeg stødte lige på en gut i Tyskland, der sælger en Dreamcaststander med konsol og 2 controllere.

Desværre kan varen ikke sendes, så det kræver en lille smuttur til Erfurt, hvis man er den heldige vinder - det er da lige før, man føler sig fristet!

Dreamcast med stander og 2 joypads fra ebay.de
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 20/01-09 17:46 
Hvis man kan nøjes med at se en, kan man nøjes med en tur til Ikast ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WonderboyWonderboySkrevet 20/01-09 20:02 
Også her i Odense hos mig står der en, men ikke til salg.
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-09 20:24 
Den ville være fin at have stående som pynt, men det holder nok ikke at spille på sådan en for længe ad gangen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig