X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Årets Spil 2008


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-09 22:22 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2008 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit ... Se hele indlægget
689 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 01/01-09 22:22 
Vi kårer i denne tråd Årets Spil 2008 efter brugernes mening via en turnerings-baseret afstemning. Staben har udvalgt 32 nominerede som møder hinanden én af gangen. Stem hver dag på din favorit til æren, og når måneden er omme har vi fundet vinderen. Mere info om strukturen følger, som vi får afsluttet hver runde.

Vælg din favorit og stem nedenunder denne tekst, og begrund gerne dit valg med et indlæg. Og husk at vende tilbage til tråden hver dag, for at stemme.
HeroldHeroldSkrevet 01/01-09 22:42 
Det kan vist ikke være det store dilemma. Little Big Planet for mit vedkommende. Dels fordi at FarCry 2 ikke var det jeg håbede det ville blive, og dels fordi Little Big Planet var så meget mere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/01-09 01:06 
Little Big Planet! Man burde måske køre med "lucky looser(s)" ligesom i skihop :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-09 07:26 
Herold>
Det kan vist ikke være det store dilemma. Little Big Planet for mit vedkommende. Dels fordi at FarCry 2 ikke var det jeg håbede det ville blive, og dels fordi Little Big Planet var så meget mere.

What he said
BeanoBeanoSkrevet 02/01-09 08:24 
LBP er årets spil for mit vedkommende. Helt fantastisk godt skruet sammen både med alm. story baner og community funktioner. Designer delen rammer lige i øjet med ballance imellem kompleksitet og tilgængelighed og jeg har brugt voldsomt mange timer på at lave baner selv - overraskende sjovt at være kreativ i LBP :)
Så synd det bare ikke sælger og titler som COD flyver over disken. snøft.
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/01-09 08:41 
Nu er CoD ikke så dårligt som man kunne forestille sig, men der er jo ikke så meget nyt i det. For mig er det mere sørgeligt at deciderede dårlige spil som Mario & Sonic Olympic-halløj stadig er på toppen af hitlisterne og netop har rundet 2 millioner solgte eksemplarer (i Europa eller UK... gider ikke checke...), mens perler som LBP ikke kan fange folks opmærksomhed.
BeanoBeanoSkrevet 02/01-09 08:45 
Mente nu heller ikke at COD er direkte dårligt, bare sårn been-there-done-that :)
SumezSumezSkrevet 02/01-09 09:32 
Jeg synes LBP er fantastisk sjovt, men ikke årets spil. Det er et simpelt plaformsspil med en del irritationsmomenter, men det gør alligevel mange ting rigtigt, og baneeditoren er et rigtig sjovt stykke legetøj.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/01-09 11:36 
Enig - heller ikke årets spil for mig. Der var en håndfuld andre spil i 2008, som ligger over LBP.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 02/01-09 19:14 
LittleBigPlanet videre til runde 2 med 83% af stemmerne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 02/01-09 20:26 
Jeg har ikke spillet Crisis Core endnu, men jeg har svært ved at tro det kan hamle op med No More Heroes. Selv her mange måneder efter, så står det stadig stærkt hos mig. Ikke årets spil, men bestemt et højdepunkt med sin overdrevne og karikerede vold og lige så skarpe personer.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/01-09 21:03 
Selvom Crisis Core er et godt spil er det en smule ensformigt og historien overrasker heller ikke så meget som No More Heroes... Og så har NMH uendeligt meget mere stil også.
BeanoBeanoSkrevet 02/01-09 21:46, rettet 02/01-09 21:47 
Har spillet begge spil (desværre ikke nok) og de er begge gode - men NMH får også min stemme :)
nerosnerosSkrevet 02/01-09 22:46 
Her melder jeg pas ;-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 03/01-09 20:20 
No More Heroes til næste runde med 60%.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 03/01-09 21:03 
Den er nem... specielt når jeg kun har spillet pænt-uden-at-være-prangende-v2 :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-09 21:09 
Tihi Gears of War ;) Kender ikke Professor Layton så det bliver pas herfra.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 03/01-09 21:32 
Medlidenhedsstemme til Layton så.

Jeg har ikke spillet nogle af dem, men som det største DS-spil hidtil så må det jo også være det bedste - derfor bedre end The World Ends With You, og dermed det bedste spil i år :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-09 21:41 
Jeg troede man skulle ha' spillet de spil man stemte på? Hvis man bare må stemme udfra et flottere coverart eller had til en anden titel så skal Layton også ha' min stemme.

Hvad gælder?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/01-09 21:44 
Hmmm... godt spørgsmål!

Jeg har tilladt mig at stemme på Gears 2 selvom jeg har kun spillet det - det er et rigtigt godt spil :)
Men havde jeg ikke spillet nogen af dem, ville jeg nok melde pas.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/01-09 21:47, rettet 03/01-09 21:52 
Ingen af os har nok spillet alle spillene. Hvis jeg ikke kender nogen af dem så synes jeg ikke jeg kan stemme. Hvis jeg kun kender det ene vil jeg gerne stemme, men kun hvis jeg mener det har nævneværdige kvaliteter og fortjener at rykke videre (derfor jeg har meldt pas selvom jeg har spillet GOW2).
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 03/01-09 21:55 
Jeg håber GoW2 går videre, men vil ikke stemme på det, da jeg kun har spillet single-player indtil nu. Selvom skydedelen burde være blevet justeret lidt mere, så mener jeg alligevel, at Epic skal have ros for at forbedre stort set alt andet. Og så er jeg vild med det grundlæggende koncept med store action-klumper og cheesy dialog. Arnold må være stolt! :)
Alf81Alf81Skrevet 03/01-09 22:03, rettet 03/01-09 22:07 
Jeg tillod mig at stemme, selvom jeg ikke har prøvet det mindste af Gears of War 2 og kun har spillet få timer af Professor Layton. Men min spilsmag sagde mig, at jeg sagtens kunne gøre det med ro i sindet :)
Ting om dét og pis.
GreaseballGreaseballSkrevet 04/01-09 03:13 
Gears of War 2 får min stemme. Har prøvet lidt til det andet, men GOW2 har givet mig mange sjove timer sammen med vennerne.
nerosnerosSkrevet 04/01-09 11:20, rettet 04/01-09 12:17 
Selvfølgelig Gears 2, men faktisk er jeg holdt helt op med at spille det da jeg mener Rainbow Six: Vegas 2 er flere ligaer over ;D

Edit: Jeg mener selvfølgelig på onlinedelen :-)
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 04/01-09 19:20 
Gears Of War 2 videre med 64%.

Bemærk her i fjerde kamp, at staben har valgt Rock Band og ikke Rock Band 2, da de begge udkom i 2008 herhjemme. Så gem ikke stemmen til Rock Band 2 :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 04/01-09 19:31, rettet 04/01-09 19:37 
Min røg til Rock Band, jeg er ikke særlig begejstret for Fable II. Jeg havde det endda på så sent som i dag, for at give det endnu en chance...igen. Men nej - det må blive Rock Band.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/01-09 19:32, rettet 04/01-09 19:32 
Siden der ingen regler er gik min også til Rock Band. Har ikke prøvet RB men GH:WT er positivt, og så bryder jeg mig ikke om Fable spillene :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/01-09 19:33 
Min gik til Fable II - fordi det er et fremragende spil og fordi jeg ikke har spillet Rock Band...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JesperJesperSkrevet 04/01-09 19:39 
Mit gik også til Fable 2 - det er et fantastisk spil synes jeg.
HeroldHeroldSkrevet 04/01-09 20:55 
For those about to rock, we salute you.

Det var et svært valg for mig denne gang, men jeg valgte Rock Band.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 04/01-09 21:07 
Også her. Fable 2 er et fortræffelige og charmerende spil men RB har jeg bare brugt langt mere tid på :)
la0sla0sSkrevet 04/01-09 23:11 
Jeg håber af et brændende hjerte at Rock Band ryger ud... rytmespil, nej jeg må hellere holde nu.
Hvad sker der?
Alf81Alf81Skrevet 04/01-09 23:12 
Jeg springer så lige over denne gang.

Præcis hvilke regler gælder for spil der i Japan og Amerika udkom i 2007, men først herhjemme i 2008?
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 04/01-09 23:34, rettet 04/01-09 23:35 
la0s>
Jeg håber af et brændende hjerte at Rock Band ryger ud... rytmespil, nej jeg må hellere holde nu.

Fandme dejligt endelig at se at andre væmmes i lige så stor stil som mig selv når det gælder den slags. Jeg troede alle på P:R var ellevilde med Rytmespil ;-)

..og jaja jeg siger det ikke for at fornærme nogen det er bare ikke min pølse så er det sagt.
Bashful Neophyte
RJKRJKSkrevet 04/01-09 23:41 
Alf81>
Præcis hvilke regler gælder for spil der i Japan og Amerika udkom i 2007, men først herhjemme i 2008?

Afstemningen gælder spil udgivet i Europa i 2008.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 04/01-09 23:48 
Fable 2(Fab-le blandt venner) her fra også. Syns spillet er godt at bruge mange timer på.
Alf81Alf81Skrevet 05/01-09 00:13 
RJK>
Afstemningen gælder spil udgivet i Europa i 2008.

Okay for nu, men spørger nok igen næste år :)

@Neros

La0s er bare en af den slags mennesker der tror, at det er cool at hade det andre holder af. Til tider kan han så blive forvirret, ved at et spil med kæmpe popularitet bliver forhadt af nogle få han omgåes - han forveksler de fås ord med popularitet og kommer til at holde af det "forkerte" spil. Han er svær, men vi er nogle der er ved at have luret ham.
Ting om dét og pis.
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/01-09 06:02 
neros>
Jeg troede alle på P:R var ellevilde med Rytmespil ;-)

Not so much...
SumezSumezSkrevet 05/01-09 08:33 
Det er sjovt at lade som om man spiller musik, men Fable 2 er altså sjovere. Dejligt og hyggeligt spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 05/01-09 09:03 
neros>
Jeg troede alle på P:R var ellevilde med Rytmespil ;-)

Det er vi og vi har fakler og ved hvor du bor!
nerosnerosSkrevet 05/01-09 09:47 
Hehe!

Jeg har en Fistful of Boomstick :-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 05/01-09 10:38 
Overhovedet ikke det mindste... aversion er et mildt ord, og hvis du skulle blive belejret vil jeg gerne deltage i på sandhedens side aka din. :)
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 05/01-09 10:56, rettet 05/01-09 10:57 
Alf81>

@Neros

La0s er bare en af den slags mennesker der tror, at det er cool at hade det andre holder af. Til tider kan han så blive forvirret, ved at et spil med kæmpe popularitet bliver forhadt af nogle få han omgåes - han forveksler de fås ord med popularitet og kommer til at holde af det "forkerte" spil. Han er svær, men vi er nogle der er ved at have luret ham.


WTF? Altså som i at hvad betyder det? :) Altså på alle måder jeg kan tolke det, så giver det sådan ret lidt mening... og på alle måder er jeg uenig, men kan vi blive enige om at du nok skal holde dig fra tasterne efter kl 0:00? :D

Nej? Nå... men... jeg synes det er cool at hade det andre holder af? Nej det gør jeg ikke, jeg synes ikke at had er cool, men jeg synes heller ikke rytmespil er cool, måske deri din misforståelse bunder?

Jeg forveksler nogle enkeltes had med popularitet, og hader det forkerte spil? Hvad betyder det?

Jeg er svær men nogle har luret mig... altså er jeg ikke paranoid når jeg føler mig beluret, det er altid noget!

Lars læner sig indover bordet og ser Charter i øjnene med et venskabeligt smil, "gamle dreng, den der, den har sgu brug for et take two, lige en gang mere i skrivemaskinen". :)

Jeg kan bare ikke lide rytmespil...
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 05/01-09 11:37 
King Chaos>
neros>
Jeg troede alle på P:R var ellevilde med Rytmespil ;-)

Not so much...

Der er altså forskel på "ikke at være ellevild med" og så "ikke at kunne finde ud af" :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 05/01-09 12:11, rettet 05/01-09 14:37 
Jeg kommer lige med en indrømmelse. Nu er jeg så ikke ret god til fighters, men elsker at spille dem såååååh deeeeeet..!

@la0s: Jeg kan heller ikke forstå ret meget af hvad Alf81 skriver, men det er sjov læsning ;D
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-09 13:18 
Jeg tror faktisk jeg forstod hvad han skrev, men at skulle forklare det ville tage alt for lang tid ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 05/01-09 14:50 
Nu har du jo med høj sandsynlighed været støttepædagog på Skype for manden da han skrev det, så det forklarer måske en del. :)

Hvis det betyder det jeg tror det gør så tager han fejl og så er han ringe! :D
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/01-09 15:17 
Faktisk ikke. Er nok bare ved at kende ham så godt at jeg forstår alt hvad han skriver :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 05/01-09 16:31 
Jeg forstår ingenting, og jeg hader alle dem der gør, ligesom jeg hader alle der hader rytmespil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
689 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig