X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

R-Type FINAL


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 06/03-03 13:04 
Så kom der endelig et klip fra spillet, dog uden lyd.

Jeg ved ikke om linket virker herfra, men ellers kan det findes på IGN.COM

The FINAL Chapter
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 06/03-03 14:38 
Jeg synes det ligner R-Type Delta MEGET, men det var jo også et superspil.
Vote Ficus!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/03-03 22:48 
Her kan i se et par scans fra spillet. Mums! Mon det nogensinde kommer i en PAL udgave?

gamefront scans
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
flottenheimerflottenheimerSkrevet 13/03-03 23:14 
og endnu mere guf

r-type final / irem
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 10/04-03 15:05 
R-Type FINAL Intro

Fear the BIG R
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 10/04-03 15:54, rettet 10/04-03 15:55 
yeeeeeeeeeessssssss! det bliver det vildeste.
nu mangler vi bare nogle in-game film...

pre-renderede 3d film har nu aldrig været irem's stærkeste side. jeg tror faktisk at in-game grafikken er væsentlig federe...

- og vi mangler stadig en flok gradius v film :)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/04-03 09:27 
You wanted it?, here you go :)

Sjovt nok siger den nye DoDonPachi ikke mig noget, men FINAL sammen med G5 står som det ultimative for mig, bliver sku fedt!!

Download også ingame movies fra Raiden Fighters 2 og RF:JET, kick ass shootere (tro mig ;)

51MB, SKAL bruge DIVX Codec 5.03

Alamone RTF DL
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/04-03 23:53 
Se her hvad du er skyld i Star Soldier. Nu kan jeg ikke hente filmen ned foreløbig >;( ... >:)

"Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later."
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 15/04-03 16:00 
Ej hvor var den r-type film skuffende (der vises en del gameplay glimt). Så sent som i går sad jeg sammen med 3of19 og kunne ikke finde storslåede superlativer (tillægsord) der roste det oprindelige r-types grafik, musik, originalitet, gameplay, sværhedsgrad og stemning i tilstrækkelig grad (nævn 1 spil der er bedre og mere banebrydende), mens vi vha. temmelig mange forsøg kæmpede os frem til slutningen på bane 4.

Jeg tror bare jeg forbliver en retro spiller indtil forholdene bedrer sig (hvis de da nogensinde gør det).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/04-03 10:27 
Hvorfor skriver du noget man ikke kan argumentere imod ;) R-Type 1 i dette tilfælde blev lavet just right første gang, jeg er også en af dem der har nydt og beundret lige det du nævner, spillet et tidløst, selv i dag kan man umuligt sige at grafikken er dårlig og det har stadig det bedste våbensystem (pod, IO/droids, beam og powerup).

FINAL er som man kan regne med, det er jo moderne tider ;) , jeg er med på et power trip, men jeg er bange for at det nye våbensystem er for overdrevent (bare for meget gøgl), desuden er det der custom ship system heller ikke mig, der findes jo kun en R-9, jeg ser dog frem til spillet.

Den eneste shooter som jeg syntes overgår R-Type (samme stil) er Pulstar til neo'en, det har næsten samme våben system og er lige så perfekt lavet, min favorit nummer 1, køb det og spil det igennem (hvis du kan he he, et SVÆRT spil at komme igennem, tro mig)....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 16/04-03 11:24 
Ja, Pulstar er creme de la creme, hardcore-svært, og dejligt afbalanceret på gameplaysiden. Blazing Star er lidt vildere, men alt for nemt sammenlignet, synes jeg. Jeg håber udviklerne hos Aicom stadig er live. Gad vide hvor meget af teamet er opbygget af tidligere Irem-folk - om det er selve hovedfolkene bag det originale R-Type eller rene desertører?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/04-03 13:24 
Du må gerne lave noget research på området, bare ordet AICOM klinger godt, jeg tror ikke at Aicom er i live mere, de lavede vist et eller 2 andre spil (kan ikke huske hvad det var), Irem folkene har helt sikkert nogle relationer til Pulstar (hvor de end kommer fra), samme feel ~ det er det ultimative gameplay i en shooter for mig:

-Horizontal shooter
-Et skud og man er færdig (tilbage til start eller sidste checkpoint).
-Høj sværheds grad
-"Pod systemet"
-det behloder stilen hele vejen igennem spillet, ikke noget crap der, musik, grafik og styring er top tuned.

Vi behøver slet ikke at komme ind på hvor meget creme det er, det ved vi jo begge :) , Blazing Star ser jo godt ud og alt det der, men selv en 3 årig kan komme igennem det (hvis altså barnet kan trykke continue og fire ;), det er derfor jeg er ligeglad med den nye DoDonPachi....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
3of193of19Skrevet 16/04-03 13:35 
Hvordan er Last Resort? Det er da også en shooter i R-Type stil?
OmenOmenSkrevet 16/04-03 13:58 
Pulstar er et lækkert spil, dets eneste minus synes jeg faktisk er at NeoGeo hardwaren nogen gange har lidt svært ved at følge med, og så bliver jeg altså aldrig helt vild med den "renderede" slags grafik som der gøres brug af i Pulstar.

Star Soldier:
Du kan ikke mene at DonPachi og DoDonPachi er nemme spil da. 4 bane er jo syg i hovedet!... =)
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 14:09 
3of19 >
Hvordan er Last Resort? Det er da også en shooter i R-Type stil?

Ja, og så er det pissesvært! Jeg kom da længere i Pulstar, end LR...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 16/04-03 17:16, rettet 16/04-03 17:17 
3og19:
Last Resort er også et lækkert spil, ligger også på min top 10 shootere, men som der blev sagt så er den meget svær, der er lidt mere futuristic look over LR, Pulstar er mere alien præget (en bedre stemning), man kan sige at det er et R-Type rip off, men det gør slet ikke noget, det virker som det skal...
Omen >
Pulstar er et lækkert spil, dets eneste minus synes jeg faktisk er at NeoGeo hardwaren nogen gange har lidt svært ved at følge med......

Jeg er til gengæld helt vild med det ray-tracing (??) look, det er ikke for shiny, ved sidste boss griner mig og en kammerat helt hysterisk fordi det ser så godt ud (husk på at det er neo vi snakker om). Det er korrekt at der er lidt slowdown nogle steder, men ikke noget der genere mig, der bliver bare nydt.
Omen >
Du kan ikke mene at DonPachi og DoDonPachi er nemme spil da. 4 bane er jo syg i hovedet!... =)

Det er slet ikke for at kritisere DDP overhovedet, den har sin egen stil som mange godt kan lide, jeg er bare ikke til 3 millioner blå og lyserøde bullets, da jeg sagde nemt så var det pga. unlimited continues (det vil jeg da regne med at den har (?), der er heller ikke noget med at starte forfra hvergang du dør, jeg skal have noget modstand.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
OmenOmenSkrevet 16/04-03 17:58 
Star Soldier >
Det er slet ikke for at kritisere DDP overhovedet, den har sin egen stil som mange godt kan lide, jeg er bare ikke til 3 millioner blå og lyserøde bullets, da jeg sagde nemt så var det pga. unlimited continues (det vil jeg da regne med at den har (?), der er heller ikke noget med at starte forfra hvergang du dør, jeg skal have noget modstand.

Jeg tog det heller ikke som en kritik af selve spillet =)

Jeg er normalt heller ikke til schumps som vælger "lad os smide så mange projektiler som muligt, på skærmen" genren (som f.eks Giga Wing serien, og Mars Matrix), men lige i DDP's tilfælde synes jeg det holder, da man i de fleste tilfælde kan overleve, grundet spillets suveræne collision detection.

Mht. til uendelige continues kan jeg faktisk ikke huske det. Schumps skal spilles med kun en credit, og indeholder spillene en ordentlig balance er det normalt stadig muligt at gennemføre dem.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 16/04-03 18:18 
Det er vist bare et spørgsmål om at lære spillene at kende. Man kan bestemt også overleve i Mars Matrix (GigaWing vil jeg dog ikke udtale mig for skråsikkert om), hvis man ved, hvad man laver.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 18:41 
Nej man kan ikke! ;) Det spil er dælme også pisse svært :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 16/04-03 19:16, rettet 16/04-03 19:34 
Det er bare dig der er dårlig til shootere :)

(Ja, jeg ved godt du gennemførte RS til PES2 Cup'en...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 16/04-03 19:18 
På hvilket niveau med hvor mange continues og hvilken level våben? ;-)
OmenOmenSkrevet 16/04-03 20:02 
RJK >
Det er vist bare et spørgsmål om at lære spillene at kende. Man kan bestemt også overleve i Mars Matrix (GigaWing vil jeg dog ikke udtale mig for skråsikkert om), hvis man ved, hvad man laver.

Jeg synes faktisk er Gigawing er nemmere end Mars Matrix, da jeg synes den "Guardian Force" der findes i Gigawing er betydeligt mere tilgivende end tilsvarende i MM.

Jeg synes Mars Matrix er et godt schump, men stoppede personligt med at spille det efter jeg ikke syntes at kunne klare 3 level på en credit.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 16/04-03 21:24 
RJK >
Det er bare dig der er dårlig til shootere :)

Det er jeg jo så ikke...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 28/04-03 23:11 
fra gaf:

Famitsu.com has new video of R-Type Final up!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Star SoldierStar SoldierSkrevet 11/07-03 13:55 
Jeg modtog min trial af R-T:F i går og har spillet den igennem 2 gange nu (desværre er der kun en level), så jeg kan ikke give et review af den (det skulle Omen jo kunne), men jeg kan sige at jeg ikke er skuffet, selvom det på nogle områder ikke føles helt som den gamle R-Type (RT:Delta er nok det tætteste), men grafikken er fed og der er dømt "soundtrack getto!!".

~Thanks for SHOOTING!!!~
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig