X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NBA 2k3 XBL. Så der Problema


Svar
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 30/06-03 00:41 
Jeg købte XBL i sverige idag, og havde egentlig ikke noget XBL spil så jeg købte NBA 2k3. Da jeg kom hjem installerede jeg XBL og skrev navn, nummer osv. Færdig med det, så nu havde jeg altså XBL(YAY!). Så skulle jeg prøve mit nye spil. Først tog jeg lige en hurtig kamp mon computeren for at se mine skills. Derefter var det tid til online gaming. Så jeg valge Play Live og valgte mit account(felixen). Så valgte jeg quick match. Der stod at hosten måske var busy. Lidt senere prøvede jeg igen og så stod der et eller anden med network(kan ikke huske hvad det var), og den gad vist ikke connecte. I manualen læste jeg at hvis der var problemer skulle man gå ind på MS dashboard(eller hvad den hedder. den der xbox menu) og vælge xbox live. Derefter settings og så ned i et eller andet som jeg har glemt navnet på. Der skulle man vælge host name og en eller anden anden ting. Men jeg skrev ikke noget. Ved nemlig ikke hvad man skal skrive der? Skal der stå felixen(mit gamertag) i hostname? og hvad skal der stå i den anden ting? det skal lige siges at jeg har spillet mechassault, moto gp og whacked demoerne online, så man kan altså godt spille online på den.. Please help. Og spørg endelig hvis der er noget af det jeg sagde som i ikke forstår. I just need help!!!

PS: Hvorfor fanden kan man ikke spille på XBL med Brute Force!!! Det troede jeg da jeg købte det. ØV!! :(


Tak for jeres tid, drenge. Please help me!
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 30/06-03 00:42 
I må ikke drille mig hvis jeg spørger om noget lamt. Jeg er jo helt ny til XBL :( *cries*
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
KTCKTCSkrevet 30/06-03 10:33 
Hvis du kan spille andre spil på Live, så er der ikke problemer med dine indstillinger.

Hostname er ikke dit gamertag, nej.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/06-03 12:15 
Nas...... Brute Force er udelukket downloadable content, ikke online play!

XBL games!
Well crucify the insincere tonight...
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 30/06-03 13:00 
I know. Jeg siger bare det er ærgeligt at man ikke kan!

Ikke nogen der ved hvad jeg kan gøre for at spille NBA 2k3? Ikke nogen der har Live og det spil? :(
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 30/06-03 16:55 
Hmmm. På segasports siger de noget med at sega's severe er nede..
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig