X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svensk vampyrfilm: hvor kan jeg se den?


Svar
Krans.KKrans.KSkrevet 25/12-08 16:50 
Jeg har fået appetit på at se den svenske vampyrfilm "Lad den rette komme ind", som der bl.a. er en anmeldelse af her på Politiken http://ibyen.dk/film/anmeldelser/article618569.ece

I anmeldelsen står der også, at filmen bl.a. vil gå i Odense hvor jeg bor til daglig, men jeg synes ikke jeg kan finde noget info om den nogen steder, hverken i Cinemaxx, Biocity eller cafébiografen (for dem der er lidt bekendte med Odense). Faktisk har jeg svært ved at finde nogen biografer overhovedet, som har den listet på nogen måde, det er faktisk næsten som om den faktisk slet ikke bliver vist nogen steder? Selv på www.kino.dk, hvor der er en trailer til den ( http://www.kino.dk/Nyheder/2008/10/Let-the-Right-One-In.aspx ), kan jeg ikke se, den skulle gå i nogen af deres biografer. Den skulle ellers have premiere i dag.
Er der nogen, der ved noget mere om den end jeg? Ja som måske endda har set den, og i øvrigt kan sige lidt om, om den er noget værd?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/12-08 17:32, rettet 25/12-08 17:32 
Den går kun i København

http://www.scope.dk/film.php?id=5716&fil=3&sortering=&dato=2008-12-25®ion=0
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Krans.KKrans.KSkrevet 25/12-08 17:35 
Årh det var da li'godt også satans. Men det er jo bare endnu et udtryk for det sædvanlige københavneri!
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 25/12-08 17:47, rettet 25/12-08 17:50 
Kino er Nordisk Films reklamesøjle. Så hvis filmen ikke går i deres biografer, så er den jo ikke værd at reklamere for meget på deres site... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Krans.KKrans.KSkrevet 25/12-08 18:06 
RJK>
Kino er Nordisk Films reklamesøjle. Så hvis filmen ikke går i deres biografer, så er den jo ikke værd at reklamere for meget på deres site... :)

Det ved jeg, men de har jo da trods alt en trailer for den? Så virker det jo lidt som om, de trods alt har et ønske om at promovere den. Og som sagt syntes jeg heller ikke jeg kunne finde den i andre biografer, selvom Politiken lovede, den også ville gå i en række andre byer end København. Men det kan jeg jo så se, desværre ikke er tilfældet alligevel =)
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/12-08 20:14 
Jeg har chekket traileren og den ser da ud til at være halvanden time værd at spilde... om den så er underholdende til flere gensyn er måske tvivlsomt, men jeg vil da se den når den udkommer på DVD engang. Håber bare den ikke er på niveau med "Frostbiten"... for den var godt nok pænt slatten, omend den havde nogle gode idéer og en god setting (a la 30 Days of Night).
WehnerWehnerSkrevet 26/12-08 15:19 
EB kan også godt lide den: http://ekstrabladet.dk/flash/anmeldelser/film/article1102578.ece
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Krans.KKrans.KSkrevet 28/12-08 02:48 
Jeg har ikke set Frostbiten, men 30 Days of Night syntes jeg var rigtigt fed (i hvert fald i biografen, har ikke set den siden), og synes også denne film ser ud til at være lidt i samme stil i hvert fald visuelt. Bare med børn =) Desværre ser det ud til, man bliver nødt til at vente på en dvd/blu-ray release.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/12-08 11:05 


Sådan - marts 2009 :-)
la0sla0sSkrevet 30/12-08 12:43, rettet 30/12-08 12:44 
Den får virkelig god omtale. En af folkene fra aintitcool kaldte den for årets bedste film, foran Benjamin Button, Nixon/Frost, Batman osv. det er pænt godt skuldret.

edit: Okay okay link, og det er iøvrigt Harry derfra.

klik klik liste
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig