X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Er Silent Hill Origins noget vaerd?


Reply
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/12-08 07:16 
Der er kun 1 vurdering, saa al hjaelp vil blive modtaget :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/12-08 07:36, rettet 17/12-08 07:37 
Tager du ikke mit ord for gode vare? :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KTCKTCSkrevet 17/12-08 08:29, rettet 17/12-08 08:33 
Jeg anmeldte spillet til PSP, og i stedet for at quote mig selv eller skrive det samme igen på en anden måde, vil jeg henvise til anmeldelsen her:

PS: Min baggrund er, at jeg har spillet alle spil i serien, og jeg synes selv jeg har en god forståelse af universet og kvaliteterne i serien. Toeren er stadig min favorit.

PPS: Karakteren virker måske lidt for høj, set i bakspejlet, og uden at have haft spillet det siden min anmeldelse, vil jeg dog ikke sige noget definitivt, men mindet om spillet er måske til 6-7/10 (i forhold til genren). Teksten er naturligvis det vigtigste, og ud fra den burde du kunne vurdere om spillet er noget for dig...


Silent Hill Origins anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/12-08 12:31 
Echelon VI>
Tager du ikke mit ord for gode vare? :p

Ha, ha. Tjoee... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Username
Password
Remember me