X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God Of War 3


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/12-08 10:24, rettet 15/12-08 10:25 
Så dukkede der en GOW3 trailer op... kort men nice :)

"Spike VGA World Premier Trailer"
152 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 09/03-10 09:14, rettet 09/03-10 09:15 
Det har du nok ret i, men nu da hypen har været så stor synes jeg det er lidt sjovt at det ikke har scoret højere. Jeg havde regnet med et 9.5 eller noget i den retning. Jeg tør godt sige at det nok bliver et af årets spil for mig foruden Last Gaurdian selvfølgelig :-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/03-10 09:18 
Hype og review scores, bør i alle tilfælde, ikke have noget med hinanden at gøre... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JmogJmogSkrevet 09/03-10 14:54 
Captain N>
HD texture fylder da meget mere på en disc end de lavere opløsninger så vidt jeg ved. Mener bare det var noget jeg hørte Screwattack klagede over for ikke så længe siden.

Jo da, men intet spil har HD textures der kommer i nærheden af at presse en Blu-ray. Det spil der nok kommer tættest på at fylde en BD ud er FFXIII og da udelukkende pga filmsekvenserne.

...men det er i øvrigt irrelevant, da PS3-udgaven af GOW1 og 2 kun har fået opskaleret opløsningen. Textures er de samme som på PS2.
BeanoBeanoSkrevet 09/03-10 15:32, rettet 09/03-10 15:34 
DigitalFoundry har sammenlignet E3 2009 demoen med det færdige spil.

Checking out the final God of War III review code, it is obvious that while impressive, the demo is simply not fully representative of the finished game. Understandably, extensive amounts of content didn't make it into the sampler, but more than that a range of visual effects have been added and performance has been improved considerably.

...

The conclusions from the video are enlightening: the video above shows a significant improvement in frame-rate in like-for-like scenes. In our analysis of the E3 demo, we were curious about why the game ran with an unlocked frame-rate when in the thick of the action, frame-rates were around the 30FPS area anyway. Looking at the final game, the performance increase speaks for itself, and while there is still noticeable judder incurred by the variable frame-rate, the effect is mitigated somewhat by the quality of the motion blur.

Det er jo super nyheder :)

God of War III: demo vs. review code
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/03-10 15:54 
FYI; sekvensen som er med i E3 demoen, er ligeledes lavet lidt om i det færdige spil... Tingene kommer i en lidt anderledes rækkefølge... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 18:48 
Jmog>
Captain N>
HD texture fylder da meget mere på en disc end de lavere opløsninger så vidt jeg ved. Mener bare det var noget jeg hørte Screwattack klagede over for ikke så længe siden.

Jo da, men intet spil har HD textures der kommer i nærheden af at presse en Blu-ray. Det spil der nok kommer tættest på at fylde en BD ud er FFXIII og da udelukkende pga filmsekvenserne.

...men det er i øvrigt irrelevant, da PS3-udgaven af GOW1 og 2 kun har fået opskaleret opløsningen. Textures er de samme som på PS2.

Men langt de fleste PS3 spil køre jo ikke i fuld HD (1080) De køre oftere lige et nummer lavere.
Syntes da også jeg hørte noget om at MGS4 virkelig pressede discen så der næsten ikke var noget plads tilbage.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/03-10 18:51, rettet 09/03-10 18:58 
Det har med al sandsynlighed også været fmv'erne for MGS4's vedkommende - langt fra alle mellemsekvenserne var ingame.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 09/03-10 19:24, rettet 09/03-10 19:24 
PalleJensen>
Hype og review scores, bør i alle tilfælde, ikke have noget med hinanden at gøre... :)

Nej bestemt ikke..... men Halo 3 f.eks :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-10 19:27 
Captain N>
Men langt de fleste PS3 spil køre jo ikke i fuld HD (1080) De køre oftere lige et nummer lavere.
Syntes da også jeg hørte noget om at MGS4 virkelig pressede discen så der næsten ikke var noget plads tilbage.

Hvad opløsning spillene kører i har kun noget med maskinens kræfter og udviklernes færdighed at gøre. Desuden kører MGS4 heller ikke i 1080p det er kun opskaleret dertil fra 720p. Der er stort set ingen spil der kører i rigtig 1080p, det samme gælder Xbox 360.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 09/03-10 22:37 
Og selvom et spil kører native 1080p så behøver det ikke betyde textures gør.

Jeg tror seriøst ikke der findes et eneste spil på markedet som fylder en BD ud pga andet end mellemsekvenser. Se bare på PC-spilmarkedet - stort set alle spil har textures i meget høje opløsninger, men næsten ingen fylder mere end én DVD. Og der er trods alt langt fra 9GB (PC DVD) op til 50GB (BD).

Lyd og FMV - det fylder. Grafik... knap så meget.
HeroldHeroldSkrevet 09/03-10 22:47 
Men, man kan så også sige at pc-mediet har fordelen af at kunne komprimere indholdet end del, hvor installationen så fylder en del mere. Jeg synes også der er flere og flere pc-spil, der bruger mere end én skive.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-10 15:31, rettet 10/03-10 15:46 
Hej
Vi skriver til dig fordi du har bestilt God of War III Ultimate Trilogy Edition /PS3 hos os.

Sony har netop informeret os om at denne titel bliver tilgængelig i endnu mindre antal end vi oprindeligt havde fået at vide.
Det betyder desværre at vi ikke vil have mulighed for at dække alle de ordrer vi har fået på varen. Din ordre er uheldigvis blandt de berørte ordrer, og er derfor blevet annulleret.
Det er stadigvæk muligt at lægge bestilling på en af de andre versioner af God of War III. Du finder dem her:
http://www.coolshop.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=god+of+war+iii&submit.x=0&submit.y=0
Vi beklager mange gange

Med venlig hilsen

Coolshop


God Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 10/03-10 15:49 
Er det ikke billigere at købe GOW Collection seperat alligevel?
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-10 15:53, rettet 10/03-10 15:54 
Jo men jeg syntes det kunne have været fedt at få dem i den dér badass kiste og noget soundtrack og såen

En badass kiste
BeanoBeanoSkrevet 10/03-10 15:59 
Joo... den ser noget fancy ud ;)
CoreCoreSkrevet 10/03-10 17:20 
Darkbeat>
Jo men jeg syntes det kunne have været fedt at få dem i den dér badass kiste og noget soundtrack og såen

Stereo Studio får dem også.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/03-10 17:54 
Tak for tippet
KTCKTCSkrevet 11/03-10 08:31 
Og sjovt nok har jeg tænkt flere gange, at der ikke kan være nogen, der seriøst vil smide så mange penge på bordet for merchandise. Men det er der tydeligvis. Damn :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-10 00:05 
Her er så en chance for at vinde den helt almindelige udgave

Du ved jo at du gerne vil...
SumezSumezSkrevet 12/03-10 08:14 
Kratos er en del af græsk mytologi

Er det ikke det, man kalder en "rimelig fri fortolkning"? :P

http://en.wikipedia.org/wiki/Kratos_%28mythology%29
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-10 08:31 
Det synes jeg faktisk ikke. Jeg tænkte over det, men kom til den konklusion at den var god nok ;) I øvrigt uden betydnig :)
SumezSumezSkrevet 12/03-10 08:37 
Jeg ville nok have valgt at formulere det "God of War er baseret på græsk mytologi", men eftersom navnet Kratos åbenbart stammer fra mytologien, er det jo ikke helt galt. Jeg var faktisk ikke klar over det i forvejen, så lidt har jeg da lært i dag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/03-10 08:56 
Jeg tænkte præcis det samme, indtil jeg selv blev klogere :)
millenniummillenniumSkrevet 12/03-10 09:01 
Nu har jeg spillet GOW3 i nogle timer, men kan ikke lade være med at tænke: Er Kratos' tørst efter hævn blevet større end hans tørst på kvinder? Jeg har endnu ikke set nogle af han obligatoriske orgier :-P
The medium is the message.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/03-10 09:12 
Det kommer... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 12/03-10 09:39 
Hehe ja, jeg så i hvert fald en nyhedsartikel på 1up.com hvor de havde videoen. Eftersom jeg sad på arbejdet, valgte jeg at gemme den til senere :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 12/03-10 10:35 
Ok - var lige en tur på 1UP. Den må folk selv finde, da den sikkert er lige på kanten af hvad P:R moderatoren accepterer. ;-P
The medium is the message.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/03-10 11:37 
Næeh, for den er voldsomt censureret, så der er absolut intet farligt i den...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
millenniummillenniumSkrevet 12/03-10 11:47 
Så selve spillet lever i højere grad op til sin +18 hos PEGI ??? :-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 12/03-10 11:50 
PalleJensen>
Næeh, for den er voldsomt censureret, så der er absolut intet farligt i den...

Lad mig gætte: Man må gerne se hoveder der bliver revet af, blod og indvolde der flyder i vildskab - men ikke se mere end et par bryster? :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/03-10 12:34 
Tæt på... Bryster ser du dog, men ellers har du ret... Typisk...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 12/03-10 12:41 
Dvs. faktisk "spot on"? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 13/03-10 19:14 
Tihi-fnis ;)

God Of War 3
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 19/03-10 17:35 
Det her spil er jo på Coke.......!
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 19/03-10 17:55, rettet 19/03-10 17:56 
Jeg synes kameravinklerne er irriterende og så sker der så meget på skærmen, at man har svært ved at følge med.

Ellers er spillet voldsomt fedt :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 22/03-10 09:30 
Det er et utroligt flot spil det her, men jeg synes at kameraet er begyndt at drille mig i forhold til GoW collection som jeg lige har spillet. Det er tit at man ikke helt kan se sig selv under kampene. F.eks under bosskampen med "Hades" er det et problem synes jeg. Måske det er et design valg, men så er det et dårligt et af slagsen. Der er også problemer når man skal hoppe rundt fra afsats til afsats. Her falder man i døden ret mange gange.

Men når det så er sagt spiller det som de gamle spil bare lidt bedre ;-) Spillet har stadigvæk de velkendte baner som presser en til det yderste. Lækkert og storslået er det!
Bashful Neophyte
KilroyKilroySkrevet 22/03-10 19:42 
Jeg morede mig gevaldigt mens jeg spillede spillet, men hoppe-sektionerne var lige ved at tage livet af mig.
Den sektion hvor man jagter en vis gud, der hvor der er ild og spas, ikke? Den sektion dræbte mig mere end noget andet sted i spillet.
Når Santa Monica tager fat i den næsten obligatoriske efterfølger, så bør hopperiet holdes på et absolut minimum.
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 22/03-10 19:45 
Jeg ved godt det sikkert ville blive et andet spil men jeg så gerne at kameraet bliver lavet helt om til noget mere a la Ninja Gaiden, selvfølgelig bare meget bedre ;-)
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 10/06-11 08:32, rettet 10/06-11 12:18 
Har en "Deimos skin" download kode hvis nogen vil have den? Send mig en pb.

Edit: Core snuppede den.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 18:12, rettet 20/03-15 18:15 
Så kom turen til GoW3... PS4 remastering udgives d. 14. juli.

Trailer:
http://youtu.be/WiVk9EKdjq4

Mere info:
http://blog.us.playstation.com/2015/03/20/god-of-war-iii-remastered-coming-to-ps4-on-july-14th/
enfenenfenSkrevet 20/03-15 18:52 
De skulle hellere koncentrere sig om at lave nye spil.
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 20/03-15 19:14 
Næ, de skal da koncentrere sig om at lave en lækker remaster til PS 4, af et af de bedste PS 3 spil.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 19:23 
Santa Monica er angiveligt i gang med et nyt GoW PS4 spil. Tror ikke dette har været andet end et lille side-projekt.
3of193of19Skrevet 20/03-15 20:36 
Oh så en PS4 remaster af de fire PS3 remasters :p.

Det her er virkelig ved at tage overhånd...
DunwichDunwichSkrevet 20/03-15 22:22 
Hvorfor er det ved at tage overhånd? Det er langt fra alle der gider have et kæmpe arsenal af gamle konsoller stående i deres TV møbel - inkl. mig selv - for at kunne spille gamle spil. Så en remaster af nogle af de bedste titler fra forrige generation, på det nye hardware, er da en dejlig opfindelse. Og ja tak, iøvrigt, til God of War og GoW 2 på PS 4.
millenniummillenniumSkrevet 20/03-15 22:28 
Samme instruerede gameplay. Samme crappy våben-system. Samme kedelige boss fights.

Bare en lille smule skarpere grafik.

Kunne de ikke istedet lave et GOW spil hvor Kratos kun dyrker sex, og periodisk afbrydes for at kløve hoveder. :-p
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 20/03-15 22:40 
Det skal heller ikke glemmes at remasters tjener flere formål end blot billig cash-in.

Det er træning.

Har man ikke noget i pipeline til studiets B-hold? Sæt dem til at lave en remaster og undgå at fyre dem. Studiet tjener penge, medarbejdere beholder deres ansættelse og får værdifuld træning i at kode til PS4, hvilket de ikke har prøvet før.

Har man tænkt sig at gå all-out med en ny stor IP, som vil være teknisk kompliceret? Mega satsning. Sæt A-holdet til at lave en remaster, så de kan få føling med hvordan de bedst udnytter den nye hardware. Derefter kan de gå igang med den nye IP, og det vil være nemmere at holde deadlines og produktet bliver endnu bedre.

En af grundene til de lavede Last of Us Remastered var netop for at A-holdet hos Naughty Dog kunne få PS4 træning til deres næste titel. Det har de selv udtalt og det giver jo fin mening.

Udover træning, så er der altså også tilfælde hvor "de skulle hellere lave nye spil"-argumentet falder lidt flat. Ofte bliver det outsourced til en anden udvikler, som ikke har en kontrakt på et spil og derfor risikerer at gå konkurs. ved at lade dem håndtere IP'en holdes de ovenvande og de fans der er interesseret i en remaster holdes glade.

Det er bestemt ikke alle remasters, der er lige gode, men det er i høj grad en god ting, at de bliver produceret. Alle får noget ud af det.
BeanoBeanoSkrevet 20/03-15 22:56 
Man skal heller ikke glemme der er rigtigt mange PS4 ejere der aldrig har ejet en PS3. For dem er GoW3 (og andre PS3 remasters) et fint tilbud, specielt til den lavere pris. Jeg tror bare ikke jeg dobbelt-dipper GoW3.
enfenenfenSkrevet 21/03-15 09:00, rettet 21/03-15 09:01 
Der er bare gået lige lovlig meget remaster i den under denne generation. Det er åbenbart det nye sort.

Men ellers er det nu fint nok, hvis det er "b-holdet", der står for det.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-15 10:01, rettet 24/03-15 10:03 
Man kan håbe at remake får et pænere cover end den almindelige version af GOW3 havde. Jeg synes det er et af de mest elendige covers i sidste generation (måske overgået af Resistance 3), det giver ingen mening at de har fjernet hans næse :D

Ang remakes i det hele taget, så synes jeg det er super at vi får bedre versioner af gode spil. Dog så jeg helst at de holdt sig til spil som oprindeligt kørte sub HD, var grimme eller kørte dårligt, for jeg husker ikke at jeg havde nogen problemer med GOW3 på performance-siden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
152 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig