X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God Of War 3


Svar
BeanoBeanoSkrevet 15/12-08 10:24, rettet 15/12-08 10:25 
Så dukkede der en GOW3 trailer op... kort men nice :)

"Spike VGA World Premier Trailer"
152 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/02-10 14:38 
MusicMan>
TJEK DET UD! :)

Slap lige af!... damn det ser for vildt ud. Savle... :D
nerosnerosSkrevet 26/02-10 15:07, rettet 26/02-10 15:08 
Beano>
MusicMan>
TJEK DET UD! :)

Slap lige af!... damn det ser for vildt ud. Savle... :D

Jamen det var jo det jeg sagde og tænkte! Kan ikke forstå hvis folk har været i tvivl om at det ikke ville kunne slå de tidligere 2 GoW spil. For mig er det en ren og skær selvfølgelighed ;D
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 26/02-10 17:12 
Endeligt et spil der ser ud til at leve op til hypen :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KalicolaKalicolaSkrevet 26/02-10 18:11 
gameplayet er med garanti identisk med de to forrige spil, hvilket ikke nødvendigvis er en dårlig ting. Men jeg gik død midt i 2'eren fordi det ikke indeholdte noget nyt i forhold til 1'eren. 3'eren tror jeg at jeg kommer til at spille for grafikken og de episke boss kampe :)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 26/02-10 18:36 
Hvornår er det lige det kommer?
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 26/02-10 19:39 
Kristensen>
KTC>
Jeg har før været i diskussioner på grund af vurderinger af demoer, og min holdning er klart, at får man en smagsprøve, så skal den altså også være godt tilberedt. Forestil jer at få en smagsprøve på et nyt brød i et supermarked, hvor de har varmet det samme stykke i flere dage, så det er kedeligt og tørt, og så har de ikke engang gidet at putte smør på...

Og min holdning er, at man pænt siger tak hvis nogen giver en noget gratis.
Ja, selvfølgelig, og så spytter man ud så snart man vender ryggen til, og man putter ikke noget i indkøbsvognen. Men hvad er pointen?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 26/02-10 19:56 
Beano>
MusicMan>
TJEK DET UD! :)

Slap lige af!... damn det ser for vildt ud. Savle... :D
Ja, det var bedre. Endnu engang må man konstatere, at previews videos ofte repræsenterer spillet bedre end en demo. Jeg er ved at glæde mig igen nu, så op i r**** med den demo ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 26/02-10 19:58 
Jeg glæder mig også ;-)
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 26/02-10 20:04, rettet 26/02-10 20:11 
Fatter ikke udviklerne får nosset sig sammen til at udgive en ordentlig demo. Det er jo den der skal fange potentielle købers interesse og ikke skræmme dem væk.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 26/02-10 20:11 
Ja enig synes det lugter lidt af hovmod..!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 26/02-10 20:36, rettet 26/02-10 20:54 
Skidtet kommer til at sælge på de to foregående spils rygte, samt word of mouth. :D

Edit: Woah, det video dér er godt nok stiv diller!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 26/02-10 21:03, rettet 27/02-10 00:54 
Hahaha!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 26/02-10 21:48 
RaGe>
Fatter ikke udviklerne får nosset sig sammen til at udgive en ordentlig demo. Det er jo den der skal fange potentielle købers interesse og ikke skræmme dem væk.

Jeg vil da hellere have at de koncentrerer sig om at gøre det endelige spil herligt, frem for at bruge masser af energi på en demo :P
Just saying :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
RaGeRaGeSkrevet 26/02-10 23:05, rettet 26/02-10 23:06 
Sonic>
RaGe>
Fatter ikke udviklerne får nosset sig sammen til at udgive en ordentlig demo. Det er jo den der skal fange potentielle købers interesse og ikke skræmme dem væk.

Jeg vil da hellere have at de koncentrerer sig om at gøre det endelige spil herligt, frem for at bruge masser af energi på en demo :P
Just saying :D

No shit sherlock og jeg er dybt uenig ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 27/02-10 12:06, rettet 27/02-10 12:06 
KTC>
Ja, selvfølgelig, og så spytter man ud så snart man vender ryggen til, og man putter ikke noget i indkøbsvognen. Men hvad er pointen?

Pointen er, at når du får en smagsprøve i et supermarked er der tale om et færdigt produkt, hvorimod en demo som regel er et produkt under udvikling. Hvis du vil have en reel smagsprøve af et spil, så skal demoen først komme efter spillets udgivelse ellers bør det være en faktor i ligningen.

Den anden del af det er bare, at ordet gratis forbinder jeg positive overraskelser og ikke med så meget andet. Derfor bruger jeg sjældent demoer eller smagsprøver for jeg har svært ved at acceptere deres præmisser, når jeg ikke kan lide dem. Med andre ord, så spytter jeg ikke ud når jeg vender ryggen til. Det synes jeg ikke man kan være bekendt.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 27/02-10 17:28, rettet 27/02-10 17:29 
Ok, det kan gå helt galt hvis vi fortsætter diskussionen omkring smagsprøver, tror jeg...
Så lad og forholde os til den demo, og hvilket formål den har. Udviklerne har ikke lavet demoen for at glæde os gamere, de har lavet den for at sælge flere eksemplarer af spillet. Derfor bør den indeholde væsentlige kvaliteter fra det fulde spil, og hvis den ikke gør det, bør de ikke udgive den. Så simpelt kan det vel siges.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
enfenenfenSkrevet 27/02-10 17:36 
Enig med KTC; En demo skal repræsentere det færdige produkt. Ellers er der tale om en beta.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/02-10 17:47 
Der står tydeligt "work in progress", "juni 2009" og kaldes endda E3 Demo 2009 - kan da for pokker ikke være overraskende at det ikke er final kode??
enfenenfenSkrevet 27/02-10 17:49, rettet 27/02-10 17:49 
Nu kommenterer jeg kun på, hvordan jeg forstår en demo.

Men noget, der er fra juni 2009, kan vel kun betegnes som en beta i dag. Specielt med tagline 'work in progress'.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/02-10 17:51 
Så problemet er at de kalder det "work in progress" og ikke "beta"?

Det syntes jeg er for langt ude.
enfenenfenSkrevet 27/02-10 17:54 
Nej, det siger jeg ikke.

Men work en progress er da næsten lig med beta.

Som sagt så kommenterede jeg kun pointen med en demo. En demo skal repræsentere det færdige produkt. Demoen skal være med til at sælge produktet. Prøver jeg en demo, der er fyldt med fejl, gider jeg som udgangspunkt da ikke at investere i spillet.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 27/02-10 18:06 
enfen>
Men work en progress er da næsten lig med beta.

Enig men de kalder det også "E3 2009 demo" (a.k.a. "gammel demo") og skriver "work in progress"... ikke bare "demo". Så syntes jeg det er rimeligt at forbrugeren selv kan vurdere udfra det og ikke som man ellers forventer af en "rigtig" final-code demo :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/02-10 22:40 
Jeg er ca. 3 timer inde i spillet nu - der er embargo på, så jeg ikke sige så meget, andet end at God of War fans (som jeg) roligt kan købe God of War 3!!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
The DaneThe DaneSkrevet 28/02-10 03:21 
Ville købe det ud fra hvad jeg så i demoen (om end den så har nok så mange skønhedsfejl) :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 28/02-10 12:16, rettet 28/02-10 12:16 
Jeg køber det satme også. Det spil ser jo for vildt ud :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 28/02-10 15:23 
@Palle: Hvornår udløber embargoen?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 28/02-10 17:30, rettet 28/02-10 17:30 
KTC>
Så lad og forholde os til den demo, og hvilket formål den har. Udviklerne har ikke lavet demoen for at glæde os gamere, de har lavet den for at sælge flere eksemplarer af spillet.

Ovenstående har da aldrig rigtig været til debat for det kan ingen vel erklære sig uenige i. Jeg forstår bare ikke, at man sætter krav til noget der er gratis, og så er formålet det er skabt til underordnet for mit vedkommende.
Derimod har jeg masser af forventninger til det fulde GOW3 og skuffer det bliver jeg meget underlig, for det er en af de største grunde til jeg igen ejer en PS3.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
nerosnerosSkrevet 01/03-10 18:36 
Lidt mere nyt :-)

Jeg glæder for vildt til det her.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/03-10 20:05 
Beano>
@Palle: Hvornår udløber embargoen?

Jeg mener det er næste tirsdag 17.00 GMT.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/03-10 20:08 
Super - tak :)
nerosnerosSkrevet 02/03-10 11:15, rettet 02/03-10 11:17 
Det lyder til at de har overgået to'eren :-) Der er mulige spoilers i mit link!

Så åben ikke hvis i vil starte spillet når det kommer som en uviden and :-)

God of War III: Hands-on with the Opening Moments
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 03/03-10 22:20, rettet 03/03-10 22:28 
Jeg har lige set en tysk video af noget gameplay som jeg mener må være fra den første bane i GoWIII på youtube. Jeg tør godt sige nu at det her spil ser ALT for vildt ud. Grafikken er jo sindsyg!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/03-10 10:23 
Rygte om at IGN giver GOW3 et 10-tal - jeg tror dog ikke helt på det ;)

Rumour: IGN gives GoW III 10/10 in leaked score
nerosnerosSkrevet 04/03-10 11:03, rettet 04/03-10 11:04 
Jeg tror på det :D

GoWIII FTW!
Bashful Neophyte
MusicManMusicManSkrevet 04/03-10 12:50, rettet 04/03-10 12:52 
neros>
Jeg tror på det :D

GoWIII FTW!

+1 Jeg tror også på det! Det ser jo fuldstændig UTROLIGT ud det spil! :-D Er i gang med at gennemføre God of War collection imens jeg varmer op til 3'eren! bliver så vildt det spil! :-D

GoWIII FTW! Hell YEAH! \m/
nerosnerosSkrevet 04/03-10 15:10 
LOL så er vi to med det der God of War Collection. Jeg er igang med GoW2 lige nu :D
Bashful Neophyte
The protagonistThe protagoni...Skrevet 05/03-10 08:27 
Har lige fået platin i God of War II og II - kanoon spil!
Skal lige have gennemført Heavy Rain og dantes, så er jeg klar til God of War III
Hellere ramme ved siden af, end slet ikke at ramme
BeanoBeanoSkrevet 08/03-10 18:26 
Så er anmeldelserne begyndt at komme ind...

Eurogamer: 9
http://www.eurogamer.net/articles/god-of-war-iii-review

Gametrailers: 9.2
http://www.gametrailers.com/video/review-hd-god-of-war/62753

Gamespot: 9.0
http://www.gamespot.com/ps3/action/godofwariii/review.html

IGN US: 9.3
http://ps3.ign.com/articles/107/1075014p1.html

1UP: A
http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3178252
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/03-10 19:18 
og min anmeldelse er her... :)

PSLife 9,0
http://www.pslife.dk/review/297/God-of-War-III.html
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 08/03-10 19:46 
Yeah Baby det her er nok for mig:

Eurogamer:
Just look at the animations: whether it's opening a chest or opening someone's chest, Kratos puts everything into it. Shoulders quiver and shudder, knees buckle under the strain, there's audible grunting. He gives it his all, and, on the other side of the TV screen, so will you.

Er der spoilers i de video reviews der?
Bashful Neophyte
RaGeRaGeSkrevet 08/03-10 20:03, rettet 08/03-10 20:06 
Jeg har ikke spillet de første 2 i serien, så tror det her bliver sindssygt fedt selvom jeg ikke kender historien.

Måske er der en herinde, som kan anbefale en side hvor man kan få noget info omkring historien fra de tidligere spil.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 08/03-10 20:13, rettet 08/03-10 20:16 
Tjah....

(Spoiler alert)

Her ;-)
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 02:40 
Skal helt klart have God of War 3. Mit problem er bare at jeg ikke har spillet nogen af de forrige så jeg ved ikke helt om jeg skal gøre det først..

Overvejer at købe den der collectors bundle til PS3 med både 1eren og 2eren men er der ikke noget med at den Europæiske ikke er i HD fordi der ikke var plads på discen efter det skulle oversættes til Tysk, Fransk, Italiensk, Spansk osv.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/03-10 02:45 
HD har ikke noget med pladsen på skiven at gøre. Desuden fylder GOW 1/2 ikke mere end en enkelt DVD skive på PS2 så begge spil kunne ligge flere gange på en bluray uden problemer. De eventuelt ekstra sprog fylder ikke alverden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 02:59 
Konsolkongen>
HD har ikke noget med pladsen på skiven at gøre. Desuden fylder GOW 1/2 ikke mere end en enkelt DVD skive på PS2 så begge spil kunne ligge flere gange på en bluray uden problemer. De eventuelt ekstra sprog fylder ikke alverden.

HD texture fylder da meget mere på en disc end de lavere opløsninger så vidt jeg ved. Mener bare det var noget jeg hørte Screwattack klagede over for ikke så længe siden.

Der blir snakket om det i videoen her
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-10 07:39, rettet 09/03-10 08:43 
Han snakker om PS2 udgaven (der havde en skjult fup HD mode) og ikke den nye 720p HD opscalerede udgave i GOW Collection til PS3.

God Of War II HD Mode Revealed
nerosnerosSkrevet 09/03-10 08:42, rettet 09/03-10 08:49 
Køb God of War Collection udgaven det vil du ikke fortryde.

Har GoWIII ikke kunne trække nogle 10/10 reviews hjem? Her snakker jeg selvfølgelig om ordenlige sites som IGN osv. :-)

Ellers så tror jeg de reviews som jeg har læst og set er reelle nok. Spillet får dog lige nogle tæsk for "Lasting Appeal", men er man en syg græsk dræbermaskine kan man sikkert godt lide at gennemfører det mere end en gang især hvis der er unlockbles. 9.5 i gameplay og graphics er sku fint med mig ;D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/03-10 08:46 
Jeg har svært ved at se et spil i den stil nogensinde være 10/10
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/03-10 08:58, rettet 09/03-10 08:59 
94% på Metacritic er vel også flot... uden at være prangende selvfølgeligt :)

(lige indtil Edge kommer med deres 4-tal)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/03-10 09:11, rettet 09/03-10 09:12 
GoW3 kan aldrig være et 10/10... Ser man helt firkantet på det, er det det samme spil som det første fra 2005, bare større, vildere, flottere og endnu mere voldeligt... Det er et fremragende spil, men når det ikke flytter serien fremad, kan det ikke score 10/10 IMO...

Men mindre (f.eks. 94 på Metacritic) kan bestemt også gøre det... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
152 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig